معرفی و دانلود کتاب صوتی کلمات جادویی

عکس جلد کتاب صوتی کلمات جادویی
قیمت:
۳۷۰۰۰ 18500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کلمات جادویی

تیم دیوید در کتاب صوتی کلمات جادویی، از کلماتی می‌گوید که باعث ایجاد شور و انگیزه در کارمندان، قدرتمندسازی کودکان، درگیر کردن دانش‌آموزان، یاری رساندن به مشتریان، تبدیل شدن به رهبری موفق و تأثیرگذار و شروع جنبش‌ها می‌شود.

کلمات حیرت‌آورند، آن‌ها افکار شما را شکل می‌دهند، احساسات‌تان را به جوش می‌آورند، واکنش‌های گوناگونی در موقعیت‌های مختلف در شما ایجاد می‌کنند. کلمات نمی‌توانند کوه‌ها را جا‌به‌جا کنند، اما می‌توانند جمعیت یا افرادی را تکان دهند. با کتاب صوتی کلمات جادویی (Magic Word) می‌توانید مردم را به حرکت وادارید. اگر بتوانید در افراد انگیزه‌ی بیشتری ایجاد کنید و مؤثرتر آن‌ها را هدایت کنید، آنگاه این جهان جای بهتر و زیباتری خواهد بود.

تشکیل شرایطی که طی آن مغز انسان طوری تشنه شود که بدن را به دنبال خود بکشاند، انگیزش می‌گویند. اکثر انسان‌ها مغزشان همیشه در برخی موضوعات تشنه است. آن‌ها همین حالا هم زندگی را با مجموعه‌ای از خواسته‌ها، نیاز‌ها و الهامات طی می‌کنند. شما تنها نیاز دارید تا آن‌ها را بشکافید، در آن‌ها جست و جو کنید و از آن‌ها نشئت بگیرید. وقتی این کار را کردید مراقب باشید! بزرگ‌ترین مشکل شما به وجود آوردن انگیزه در زندگی نیست بلکه هدایت کردن آن است. هفت کلمه جادویی آمده در این کتاب یکی از نیازهایی‌ست که هر انسانی به آن احتیاج دارد.

تیم دیوید (Tim David)، از سن 19 سالگی یک شعبده‌باز بسیار حرفه‌ای بوده و در حدود 300 نمایش در سال اجرا کرده است. او با تمرین و آموزش شعبده و تردستی کار خود را ادامه داد و در سال 2010 به عنوان "بهترین شعبده‌باز آمریکای شمالی" شناخته شد. تیم هر ساله علاوه بر برنامه‌های صوتی‌اش، کتاب‌های الکترونیکی و برنامه‌های الکترونیکی‌اش، بیش از صد سخنرانی و جلسات تمرین برگزار می‌کند. او در حال حاضر بر روی کمک به مردم برای برقراری ارتباطات مفیدتر و مؤثرتر تمرکز کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی کلمات جادویی می‌شنویم:

ما از پذیرفته نشدن می‌ترسیم. این سوال همیشگی که "اگر بگویند نه چه؟" از زمانی که بشر، روی این سیاره می‌توانست بیندیشد این سوال مانع از تماس‌های بازاریابی، تقاضاهای ارتقاء حقوق، و خواستگاری از خانم‌ها شده است.

نظرسنجی‌ها همگی نشان می‌دهند که ترس شماره یک انسان‌ها، ترس از سخنرانی در جمع است که به ترس از عدم پذیرش هم شهرت دارد. نوعاً ما آموخته‌ایم که می‌بایست در میان جمع قرار گیریم نه در مقابل آن‌ها. مصونیتی در جمع وجود دارد و زمانیکه ما با عدم پذیرش از هر نوع روبه‌رو می‌شویم این مصونیت را از دست می‌دهیم. قسمتی بدوی اما قدرتمند از مغز ما، عدم پذیرش را به عنوان تهدیدی علیه بقای خود ما قلمداد می‌کند. هیچ چیز به اندازه "نه" دردناک نیست.

از طرف دیگر "بله"، درست متضاد عدم پذیرش است. نشانه پذیرش، تفاهم، و مثبت بودن است. به این معناست که لازم نیست تغییر کنیم. (ما از تغییر کردن متنفریم). مغز ما عاشق شنیدنش است. اون دلیلی‌‌ست که کتاب‌های مختلفی با عنوان چگونه مردم بیشتری به ما بله بگویند، نوشته شده است. ما از اعماق وجود آرزویش را داریم. واضح است که "بله" یک کلمه جادویی در بالاترین رتبه است. بیایید ببینیم چطور می‌توانیم از آن برای ایجاد انگیزه مثبت، به کارگیری و تاثیرگذاری استفاده کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
مقدمه
52 دقیقه
کلمه جادویی شماره 1: بله
27 دقیقه
کلمه جادویی شماره 2: ولی
39 دقیقه
کلمه جادویی شماره 3: چون
40 دقیقه
کلمه جادویی شماره 4: نامشان
42 دقیقه
کلمه جادویی شماره 5: اگر
32 دقیقه
کلمه جادویی شماره 6: کمک
26 دقیقه
کلمه جادویی شماره 7: متشکرم
5 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کلمات جادویی
نویسنده
مترجمپویا حقیقی گیلاهی
راویبهنام قربانی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ 18500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کلمات جادویی

Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۶
بعضی کلمات واقعاجادویی هستند و تاثیری جادویی دارند که تو این کتاب بهش پرداخته شده و البته مختصری هم قوانین ساده‌ی زبان بدن را می‌آموزد. هرچقدر از فایده‌ها و کارکردی که این کتاب در زندگی داره بگم کم گفتم.
محتویات این کتاب برای همه اقشار بکار میاد برای فروشندگان و یا برای جلسات مذاکره هم عالیه. این
آموزش‌ها و در صورت تمرین کردنشون، تاثیر مثبتی هم بر اعتماد به نفس خواننده میگذاره.   نویسنده صرفا نظر خودش رو نمیگه بلکه بر پایه علم و تحقیقاتی که انجام شده میگه و این به باورپذیری بهتر کمک میکنه.
در بخش اول، نه تنها تقریبا یکساعت به بررسی جواب بله می‌پردازد بلکه در مورد نه گفتن یا نه شنیدن هم صحبت میکند و فرمول نه‌گفتن را هم تا حدودی آموزش میده. در بخشی هم تکنیک‌هایی برای به خاطر سپردن و یاد آوری نام افراد آموزش میده. یعنی قشنگ فرمول میده. حتما باید این فرمولها را جایی یادداشت کنیم که هرچندوقت یکبار یک نگاهی بهش بندازیم و تکرارشون کنیم که یادمون نره و بتونیم تو ارتباطات و مذاکرات ازشون استفاده کنیم.
راوی هم بسیار عالی، خوش انرژی و با حس مثبت اجرا کرده
اسماعیل پورنجفی
۱۴۰۲/۵/۱۱
زبان انسان قدرت روح را در کار میکیرد انسان جسم است ولی روح افرینش خستی در وجودش هست فکر کنید در رباط غول پیکری هستید که کلید حرکاتش در زبانته پس بکو بکو و بدیکران و خودت درست صحبت کن کلمات واقعا جادوی هست مواظب زبانت باش چون قدرت رباط روحت بهش وصله هرجهت حرکت میکنه به دیگران صدمه یا خیر میرسونه با کلماتت
سهراب قربانی
۱۴۰۲/۶/۱۶
به نظرم الکی کشش میده مطالب رو. در مورد این چند کلمه نیاز به این همه طول و تفسیر و داستان تعریف کردن نداره چون وقت ادم خیلی اهمیت داره ولی در خصوص گوینده که بسیار صدای شناخته شده‌ای دارن و حرفی نیست که بسیار جذاب و پر انرژی هستن.. ممنون از کتابراه
رضا گودرزی
۱۳۹۹/۲/۷
شناخت چند کلمه کلیدی در روابط روزمره و استفاده مناسب از آنها. بله چون ولی نام شخص و.... خیلی جالب بود برام چون بعضی از تکنیک هاشو به تجربه استفاده می‌کردم. کتاب خوبیه برای یادگیری روابط اجتماعی اولیه و مهارت متقاعد کردن دیگران.
Majid Rezaei
۱۳۹۸/۲/۷
کتاب اطلاعات خوبی میدهد و به دانش ما می‌افزاید ولی حیف خواننده خیلی سریع و با تن خشن میخونه و قدرت درک و هضم مطالب رو به آدم نمیده
رضا اسدی
۱۳۹۸/۷/۹
خیلی خوبه توصیه میکنم. مخصوصا کتاب صوتی که در مواقعی که امکان کتاب خواندن ندارید می‌تونید از آن بهره ببرید.
Mehdi Tehrani
۱۳۹۸/۲/۱۲
کتاب خوبیست گوینده عالی و بی‌نظیر اما میتونست از لحاظ مفهومی کتب بهتری در این‌زمینه انتخاب شود
ایمان رستمی
۱۴۰۱/۱۱/۱
کتاب خوبی بود البته یه کم پیچیده است.. منتها باید کتابهای دیگر درایم مضموم خوانده باشید
محمد قوامی
۱۳۹۸/۹/۵
فقط نکته برداری کنید و تمرین، زندگی و ارتباطاتتون دگرگون خواهد قطع به یقیین، متشکرم کتابراه🙏🌺
حسین رضانژاد
۱۴۰۲/۹/۱۸
جالبه بود؛ زیاد طولش میده
ولی کاری میکنه دقیقا مطلب رو درک کنی
پریسا کاظمی
۱۴۰۲/۸/۲۱
کتاب بد نیست در مورد چند کلمه ایی میگه که چطور استفاده کنیم مثال‌های خوبی نداشت
مراد
۱۴۰۲/۲/۲۴
عالی و کاربردی با مثال‌هایی که در واقعیت زندگی با آن‌ها سر وکار داریم
Mohsen Azad
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
کتاب عالی هستش
حتما نت برداری کنید خیلی تو روابط و نحوه حرف زدن کمک می‌کنه
علی اصغر زمانپور
۱۴۰۱/۸/۱۶
عالی بود هم گوینده پر انرژی و هم نویسنده خوب و از همه مهم تر محتوای کاربردی...
بهنام ظفری
۱۳۹۸/۴/۲۳
فوق العاده است دقیقا دنبال یه کتابی بودم که مکمل کتاب زبان بدن باشد
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کلمات جادویی

برای دریافت کتاب صوتی کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.