معرفی و دانلود کتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون: دیوید اگیلوی و خلق تبلیغات مدرن

عکس جلد کتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون: دیوید اگیلوی و خلق تبلیغات مدرن
قیمت:
70000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون: دیوید اگیلوی و خلق تبلیغات مدرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون: دیوید اگیلوی و خلق تبلیغات مدرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون: دیوید اگیلوی و خلق تبلیغات مدرن

کتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون: دیوید اگیلوی و خلق تبلیغات مدرن اثر ارزشمند و دلنشین کنت رومن، زندگی‌نامه‌ای جذاب از اسطوره دنیای تبلیغات است؛ کسی که با راه اندازی شرکت خود در نیویورک و خلق ایده‌‌هایی جدید برای جذب مشتری و فروش بیشتر به شهرت جهانی رسیده و به او لقب پدر تبلیغات مدرن را داده‌اند.

درباره کتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون: دیوید اگیلوی و خلق تبلیغات مدرن:

بیوگرافی جذاب و تکرارنشدنی که شرح زندگی شخصیتی قدرتمند و خلاق به نام دیوید اگیلوی است. در کتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون (The king of Madison Avenue) به تحصیلات کوتاه مدت دانشگاهی، کارهای مخفی اگیلوی در طول جنگ جهانی دوم تا سال‌های طلایی او در نیویورک پرداخته می‌شود.

این کتاب با نثر روان و داستان‌گونه خود، نمونه‌ای موفق از یک بیوگرافی و کتاب تجاری است و می‌تواند علاوه بر سرگرم‌‌کننده بودن، شما را با رازهای زندگی یک شخصیت مشهور آشنا کند.

همچنین نام این کتاب از خیابانی در منطقه منهتن شهر نیویورک گرفته شده که از دهه 1920 به بعد این منطقه با صنعت تبلیغات شناخته می‌شود و کمپین‌ها و شرکت‌های بزرگی در آنجا فعالیت می‌کنند. دیوید اگیلوی نیز از کسانی بود که کارش را در آنجا آغاز کرد و بعدها به سلطان خیابان مدیسون مشهور شد.

کنت رومن را بهتر بشناسیم:

کنت رومن (Kenneth Roman) مدیرعامل و مشاور شرکت‌های تبلیغاتی و نویسنده آمریکایی است که تاکنون چندین کتاب پرفروش را برای مخاطبان خود نوشته است؛ از جمله کتاب چگونه تبلیغ کنیم که به چاپ سوم رسید. اما پیش از شروع نویسندگی، او به مدت 26 سال به طور مستقیم با دیوید اگیلوی در شرکت Ogilvy & Mather همکار بود و حاصل سال‌ها دوستی و کار کردن به کتاب سلطان خیابان مدیسون منجر شد.

با دیوید اگیلوی بیشتر آشنا شویم:

پیشگام تبلیغات، پدر فروش ساده، آقای تبلیغات و پدر تبلیغات مدرن، القابی‌ست که به دیوید اگیلوی (David Ogilvy) نسبت داده‌اند. او در دنیای تبلیغات اسطوره‌ای تکرارنشدنی به حساب می‌آید و در زمان حیاتش، چندین برنامه آموزشی برای جوانان برگزار کرد تا اصول حرفه‌ای تبلیغات را به آن‌ها بیاموزد. همچنین او نویسنده کتاب پرفروش اعتراف‌های یک تبلیغاتچی است و توانسته جایگاه‌های ارزشمندی در طول سال‌ها فعالیت خود به دست بیاورد. برای مثال در سال 1977 به عنوان یکی از مشاهیر حوزه تبلیغات ایالات متحده و در سال 1990 نیز به عنوان نماینده هنری و ادبیات فرانسه انتخاب شد.

او برای خود فلسفه‌ای ابداعی در تبلیغات دارد که از این چهار اصل اساسی پیروی می‌کند: درخشش ایده‌های خلاق، تحقیق، رسیدن به نتایج واقعی فروش و نظم حرفه‌ای.

نکوداشت‌های کتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون:

- نوشته‌ای پرچالش و هیجان‌انگیز با لحنی صمیمانه و درعین حال صادقانه که این زندگی‌نامه را به طرز حیرت‌انگیزی جذاب و آموزنده کرده است. (هفته نامه ناشران)

- کنت رومن موفق شده که نبوغ منحصر به فرد دیوید اگیلوی را در این کتاب به خوبی نشان بدهد. (لوییس اوچینکلاس، برنده مدال ملی هنر و نویسنده)

- بیوگرافی تأثیرگذارترین مدیر تبلیغاتی که من از همکاری با او لذت بردم. کنت رومنی که 26 سال با او کار کرده، به خوبی توانسته زندگی اگیلوی را شرح بدهد. (جک کینان، تاجر)

- دیوید اگیلوی بدون شک پادشاه خیابان مدیسون بود. زندگی نامه کن رومن بیانگر بینش شخصی اوست که به خاطر همکاری چندین ساله آن‌ها شکل گرفته است. تصویری صمیمی از رهبری الهام بخش ارائه می‌شود و می‌توانید بفهمید که او چگونه مشتریان جدید را با شیوه فروش خود جذب می‌کرده است. (رون دانیل، تاجر)

- یک بیوگرافی توصیفی از فوق‌العاده‌ترین مردی که تبلیغات به خود دیده، نوشته شده است. هرکس دیوید اگیلوی را می‌شناخته، با خواندن این کتاب ابعاد جدیدی از او را کشف خواهد کرد و هرکس او را نمی‌شناسد، از آشنایی با او لذت خواهد برد. (بروس مک کل، نویسنده و تصویرساز مجله ی نیویورکر)

کتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

اگر کسب‌وکاری برای خود دارید و از علاقه‌مندان به حوزه تبلیغات و بازاریابی هستید یا از خواندن زندگی‌نامه افراد بزرگ تاریخ لذت می‌برید، این کتاب برای شما جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون می‌شنویم:

تنها تعداد انگشت شماری از رهبران صنعت تبلیغات، نگرش گسترده کافی نسبت به این صنعت داشته و آن را به وضوح بیان کردند. به گونه‌ای که بتوان آن را فلسفه خواند. در اوایل دهه 1960، اگیلوی از جمله این رهبران معدود محسوب می‌شد. در بهار 1962 اگلیوی به کارمندانش گفت که قصد دارد بخش اعظم تابستان را در کلبه ای در شمال ماساچوست اجاره کرده بود، به سر برد. او گفت وظایف روزمره به او فرصتی نمی‌دهند که درباره پیشرفت آینده شرکتش به تفکر بپردازد.

در آن زمان اگیلوی تصمیمی مبنی بر نوشتن کتاب نداشت. او می‌خواست که هر چیزی که درباره تبلیغات در طول این سال‌ها آموخته است، در طول اقامتش در کلبه بر روی کاغذ بیاورد. یک کتاب درسی که با شکرپاشی لطیفه‌های مختلف شیرین شده است.

اگیلوی از صفر شروع نکرد؛ او از مدتی قبل فکر خود را در معرفی‌ها و سخنرانی‌ها و یادداشت‌هایش ثبت می‌کرد. قرار بود این نوشته، مجموعه کاملی از فلسفه اگیلوی در تبلیغات باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
20 دقیقه
پیش‌گفتار
31 دقیقه
فصل اول: ترکیبى نامتعارف و سلتی
31 دقیقه
فصل دوم: من در هر امتحانى رد شدم
24 دقیقه
فصل سوم: راز موفقیت یک فروشنده
23 دقیقه
فصل چهارم: ماثر که بود؟
35 دقیقه
فصل پنجم: پول در آمریکا
28 دقیقه
فصل ششم: دهقان و جاسوس
67 دقیقه
فصل هفتم: ایده‌های بزرگ
45 دقیقه
فصل هشتم: پادشاهان فیلسوف
57 دقیقه
فصل نهم: کلیساى واقعى
59 دقیقه
فصل دهم: پادشاهى در قصرش
45 دقیقه
فصل یازدهم: ادغام ‌پرستان و جنون خود بزرگ‏بینى
56 دقیقه
فصل دوازدهم: بیمارى‏اى به نام نمایش
31 دقیقه
فصل سیزدهم: آواى شگفتى
19 دقیقه
کلام آخر
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون: دیوید اگیلوی و خلق تبلیغات مدرن
نویسنده
مترجممنیژه شیخ جوادی
راویسیما تاجیک، شهاب ایلکا
ناشر چاپیانتشارات سیته
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
70000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون: دیوید اگیلوی و خلق تبلیغات مدرن

برای دریافت کتاب صوتی سلطان خیابان مدیسون: دیوید اگیلوی و خلق تبلیغات مدرن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.