معرفی و دانلود کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ: پیروزی در نبرد ذهن با خلق شعارهای ماندگار

عکس جلد کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ: پیروزی در نبرد ذهن با خلق شعارهای ماندگار
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ: پیروزی در نبرد ذهن با خلق شعارهای ماندگار

لورا ریس در کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ به شما کمک می‌کند شعاری ماندگار و خلاقانه بسازید که هرگز از ذهن مشتریانتان پاک نشود! با استفاده از آموزه‌های این نویسنده‌ی پرفروش موفق می‌شوید اثربخشی تبلیغاتتان را بهبود ببخشید و با تکیه بر مثال‌های متعدد از بزرگترین شرکت‌های دنیا، هرگونه تردید در زمینه‌ی برندسازی را از بین ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی شعار برند، ‌شیپور جنگ

آشناترین تصویر بیشتر افراد از شعار، رقابت‌های داغ انتخاباتی است. روزهایی که نامزدهای شورای شهر، ریاست‌جمهوری یا هر منصب دیگر در تکاپو هستند و برای اقناع مخاطبان به جادوی کلمات متوسل می‌شوند. این روزها اما کاربرد شعار به مبارزات سیاسی محدود نمی‌شود. شرکت‌های مختلف تجاری نیز مدت‌هاست در تلاش برای کنار زدن رقبا، واژه‌ها را به کار گرفته و به خلق شعارهایی سهل ممتنع دست زده‌اند. اما خبر خوب اینجاست که نوآوری در دنیای تبلیغات دارای اصولی است که لورا ریس در کتاب شعار برند، ‌شیپور جنگ (Battlecry) شما را با آداب این امر دشوار آشنا می‌کند.

مهم‌ترین هدف تبلیغات قطعاً فروش بیشتر است. حال شما چه سیاستمدار باشید چه صاحب یک کارخانه تولیدی، برای فروش ایده‌ و کالای خود به جذب و حفظ وفاداری مشتری نیاز دارید. از خودتان بپرسید: کدام شعارها هرگز فراموش نخواهند شد؟ چطور می‌توانید مردم را وادار کنید شما را به دیگران معرفی و به‌عنوان سفیر تبلیغاتی محصولتان عمل کنند؟ آیا رسیدن به هدفی چنین بلندپروازانه شدنی است؟ لورا ریس به این پرسش پاسخ مثبت می‌دهد. او که دختر ال ریس، یکی از غول‌های مشاوره‌ی استراتژیک بازاریابی است و سال‌ها در این حوزه فعالیت کرده، باور دارد مهم‌ترین وظیفه‌ی شما برای تحقق اهداف تجاریتان برندسازی است.

تنها شنیدن کلمه‌ی برندسازی کافی است تا بسیاری از کسب‌‌وکارها عطای موفقیت‌های برجسته را به لقایشان ببخشند. چرا که بیشتر افراد برندسازی را پروژه‌ای سنگین و پرهزینه برآورد می‌کنند که به شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و گوگل تعلق دارد. در این دیدگاه شرکت‌های کوچک باید به ساخت تیزرهای تبلیغاتی، چاپ تراکت و بازاریابی حضوری اکتفا کنند؛ اما کتاب شعار برند، شیپور جنگ توضیح می‌دهد معنای درست برندسازی ایجاد تصویری منحصربه‌فرد، خلاقانه و مشتری‌پسند از کسب‌وکار شماست. برخلاف باور رایج محتوای تبلیغ اهمیت بیشتری نسبت به ابزار دارد و خط مقدم مبارزه با رقبا، خلق شعاری است که مشتری‌های گوناگون را جلب کند.

لورا ریس در این اثر که به نوعی ادامه‌ی اولین کتابش «چکش بصری» است، ابزارهای ضروری این امر را در اختیارتان قرار می‌دهد. چهار فصل ابتدایی به بررسی اهمیت و جایگاه شعارپردازی در بازاریابی اختصاص دارند. فصل‌هایی که در ادامه خواهید خواند معرفی تکنیک‌هایی هستند که برای رسیدن به یک شعار تبلیغاتی معرکه آن نیاز دارید. پس اگر تصمیم دارید از مسابقه‌ی برندسازی جا نمانید، با انتخاب شعاری مناسب کولاک به پا کنید و اثری ماندگار از خود به جا بگذارید کتاب شعار برند، ‌شیپور جنگ را در اولین فرصت تهیه کنید...

کتاب صوتی شعار برند، ‌شیپور جنگ مناسب چه کسانی است؟

کپی‌رایترها، متخصصین برندمارکتینگ و سایر افرادی که در حوزه‌ی برندسازی فعالیت می‌کنند، مخاطبان این اثر هستند.

با لورا ریس بیشتر آشنا شویم

لورا ریس (Laura Ries) یکی از استراتژیست‌های پیشرو در زمینه‌ی بازاریابی است. او با پدرش «ال ریس» در تجارت، نویسندگی و مدیریت همکاری می‌کند و موفق شده دامنه‌ی فعالیت خود را علاوه بر آمریکا، به دیگر قاره‌ها نیز توسعه دهد. اولین کتابی که لورا به تنهایی منتشر کرد «چکش بصری» نام داشت که با استقبال بالایی مواجه و به زبان‌های چینی، روسی، ترکی، لهستانی و آلمانی ترجمه شد.

در بخشی از کتاب صوتی می‌شنویم

برخی شعارها، شعارهای فروشنده‌اند و برخی شعارها می‌خواهند با مخاطب حرف بزنند. بیایید تفاوت‌های این دو را برررسی کنیم. فرض کنیم طبق معمول هر هفته به سوپرمارکت محله می‌روید. وقتی به خانه برمی‌گردید خریدها را روی میز آشپزخانه پهن می‌کنید: سس کچاپ، سوپ نودل، سس سالاد، پاستا و احتمالا چندین چیز دیگر. چندتا از این برندها را بار اول است که می‌خرید؟ برندهایی که تا به حال نخریده بودید؟

حدس می‌زنم چند مورد از این برندهای بار اولی در میان خریدهایتان دیده می‌شود که البته باید اتفاق خار‌ق‌العاده‌ای بیافتد که مصرف‌کننده برند کالای مصرفی خود را تغییر بدهد. اما آیا این دقیقاً همان چیزی نیست که صاحبان برندها به خاطرش سالانه بودجه‌های هنگفتی را صرف تبلیغات می‌کنند؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
3 دقیقه
سخن نشر
3 دقیقه
سخن مترجم
6 دقیقه
پیشگفتار
22 دقیقه
فصل اول: واژه‌ها در برابر آواها
27 دقیقه
فصل دوم: انتزاعی یا صریح
12 دقیقه
فصل سوم: فروش در مقایسه با حرف زدن
15 دقیقه
فصل چهارم: تگ لاین در برابر شعار
29 دقیقه
فصل پنجم: قافیه‌پردازی
26 دقیقه
فصل ششم: تشابه حروف
25 دقیقه
فصل هفتم: تکرار
22 دقیقه
فصل هشتم: وارونگی
22 دقیقه
فصل نهم: ایهام
36 دقیقه
فصل دهم: خلق یک شعار تبلیغاتی
9 دقیقه
فصل یازدهم: چکش بصری
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ: پیروزی در نبرد ذهن با خلق شعارهای ماندگار
نویسنده
مترجمآتنا مقدم
راویندا پوریان
ناشر چاپیانتشارات سیته
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ

برای دریافت کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.