معرفی و دانلود کتاب صوتی 47 راز ثروتمند شدن از زبان برایان تریسی

عکس جلد کتاب صوتی 47 راز ثروتمند شدن از زبان برایان تریسی
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 47 راز ثروتمند شدن از زبان برایان تریسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 47 راز ثروتمند شدن از زبان برایان تریسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 47 راز ثروتمند شدن از زبان برایان تریسی

کتاب صوتی 47 راز ثروتمند شدن از زبان برایان تریسی، دربردانده‌ی نکات کلیدی و مفیدی است که بیشتر درباره‌ی موفقیت‌های فردی و حرفه‌ای سخن می‌گوید و چکیده‌ای از مهم‌ترین تکنیک‌ها و ترفندهای تریسی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ را دربرمی‌گیرد.

در کتاب صوتی 47 راز ثروتمند شدن از زبان برایان تریسی یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید زندگیتان را تغییر دهید. همیشه بهترین عامل موفقیت برای شما عمل کردن است. وظیفه‌ی شما این است که اصول و استراتژی‌های این کتاب را بیاموزید و سپس آن‌ها را در زندگی‌تان مکررا به کار ببرید تا نتیجه‌ای مانند صدها، هزاران و حتی میلیون‌ها مرد و زنی که قبل از شما به آن رسیده‌اند، بگیرید. در این کتاب صوتی برایان تریسی (Brian Tracy) پیشنهادات ویژه‌ای به شما خواهد کرد که خیلی سریع شما را در جاده‌ی متعالی به سمت استقلال مالی و ثروت شخصی قرار خواهد داد.

تا به حال با خود فکر کرده‌اید که چگونه به بعضی خواسته‌های زندگی‌تان بدون شکست دست پیدا می‌کنید، شجاعت رسیدن به آن خواسته و یا آرزو از کجا می‌آید؟ باید بدانید که تنها چیزی که می‌تواند بین شما و آرزوهایتان فاصله بیندازد باور و اعتقاد نداشتن به توانایی‌های وجودی‌تان است. اکثر انسان‌ها برای‌شان پیش آمده که در رسیدن به خواسته‌هایشان خیلی زود جا می‌زنند و از دستیابی به آن دست می‌کشند. زیرا به خود شک دارند و گمان می‌کنند که نمی‌توانند در این راه موفق شوند.

انسان‌ها اگر به خود اعتماد و باور قلبی داشته باشند هیچ‌گاه شکست نمی‌خورند، آن‌ها رویاپردازی می‌کنند و به رویاهای خود می‌رسند. شما نیز می‌توانید، کافی است که با خود صادق باشید و بیاندیشید که چه کسی هستید و چه چیزی می‌خواهید. به خودتان قول دهید که هیچ چیزی موجب از بین رفتن این صداقت نشود و خودتان را هر طور که هستید قبول داشته باشید. این صداقت به شما جهت رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند و رسیدن به اهداف نیز موجب افزایش اعتماد به نفس و موفقیت‌های بیشتر می‌شود. این شما هستید که زندگی را کنترل می‌کنید پس همیشه کاری را انجام دهید که موجب عملی شدن اهدافتان می‌شود. همیشه به رویاهای خود فکر کنید و برای رسیدن به آن وارد عمل شوید.

برایان تریسی نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری و سخنرانی برجسته و خوش‌نام است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است. او به مدت 30 سال موضوعاتی از قبیل اقتصاد، تاریخ، کسب و کار، فلسفه و روانشناسی را تجزیه تحلیل کرده و حاصل تحقیقات خود را در بیش از 70 کتاب نوشته است که اکثر کتاب‌هایش به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و فروش بسیار بالایی را نیز رقم زده‌اند. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
بخش اول
8 دقیقه
بخش دوم
12 دقیقه
بخش سوم
12 دقیقه
بخش چهارم
10 دقیقه
بخش پنجم
9 دقیقه
بخش ششم
8 دقیقه
بخش هفتم
9 دقیقه
بخش هشتم
8 دقیقه
بخش نهم
7 دقیقه
بخش دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 47 راز ثروتمند شدن از زبان برایان تریسی
نویسنده
راویعلی نجفی
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 47 راز ثروتمند شدن از زبان برایان تریسی

raman rasouli
۱۳۹۸/۸/۷
کل کتابهای برایان تریسی‌رو بخونید بعد ازتون بخوان موارد عملی وکاربردی اون کتابها رو بنویسید یه جمله منطقی وقانع کننده نمیشه از کل کتابهاش نوشت همه‌اش ایده آلیسم همه‌اش رویا پردازی و موارد تخیلی که توذهنشه نوشته راه خل هاش عملی ودر دسترس واضح نیست
بهنام رنجبر
۱۳۹۸/۵/۲۵
سلام من یکی از طرفداران برایان تریسی هستم. واقعا کتاباش عالی هستن ممنون از کتاب راه
سید محمد فرهادی
۱۴۰۱/۳/۱۶
انظباط شخصی یکی از شعارهای اصلی بریان تریسی هست و معنی اصلیش میشه انجام هر کار در وقت مناسب
مجتبی امامی
۱۳۹۹/۱/۷
عالی بود ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 47 راز ثروتمند شدن از زبان برایان تریسی

برای دریافت کتاب صوتی 47 راز ثروتمند شدن از زبان برایان تریسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.