معرفی و دانلود کتاب صوتی سوت بال‌ها

عکس جلد کتاب صوتی سوت بال‌ها
قیمت:
9000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوت بال‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوت بال‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سوت بال‌ها

کتاب صوتی سوت بال‌ها به قلم لورا گورینگ، قصه‌ی زندگی قویی کوچک به اسم مارسل را به تصویر می‌کشد که برای یافتن غذا و محل استراحت، مجبور است که به همراه خانواده خود مدام در حال پرواز و مهاجرت به مکان‌های گوناگون باشد.

درباره کتاب صوتی سوت بال‌ها:

روزی از روزهای قشنگ فصل زمستان، مارسال، قوی کوچک و مهربان داستان ما به همراه دسته‌ای از قوها و خانواده‌اش به یک دریاچه دورافتاده رسیدند و تصمیم گرفتند که برای استراحت و خوردن غذا مدتی در آنجا بمانند. مارسل از جمله پرندگانی بود که دائم در حال مهاجرت بود و باید از سرما و یخ زدگی دوری می‌کرد. به همین خاطر بعد از مدتی که با خانواده و دوستانش در دریاچه ماندند و حسابی خستگی سفرهای طولانی را از تنشان بیرون کردند، تصمیم گرفتند که به مکان بهتری مهاجرت کنند. اما مارسل وقتی این خبر را شنید بسیار ناراحت شد. چون که نمی‌خواست دوباره ساعت‌های طولانی در حال پرواز باشد. به همین خاطر نقشه‌ای کشید و به همراه گروه خود از آنجا نرفت. اما این تصمیم خطرناک مارسل زندگی او را حسابی بهم ریخت. او که تنها قوی دریاچه شده بود باید راه چاره‌ای برای خودش پیدا می‌کرد. اما چه راهکاری؟!

لورا گورینگ (Laura Goering) در کتاب سوت بال‌ها (Whistling Wings) کودکان را با حیوانات گوناگون و شیوه‌ی زندگی آن‌ها آشنا می‌کند و در لابه‌لای داستان آموزنده و جذاب خود، به کودکان یاد می‌دهد که باید به حرف پدر و مادر خود گوش کنند و هیچگاه دست از تلاش برندارند.

کتاب صوتی سوت بال‌ها برای چه کودکانی مناسب است؟

این داستان دوست داشتنی و شیرین برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی سوت بال‌ها می‌شنویم:

قو کوچولو قبل از طلوع خورشید، با عجله و به دور از چشم بقیه، بین نی‌زارها مخفی شد.

آفتاب که طلوع کرد، سکوت بین پرندگان با سوت بال‌هاشون شکست. اون‌ها یکی یکی به سمت آسمون می‌رفتن تا دریاچه رو ترک کنن. اولش صدای آرومی به گوش می‌رسید و بعد رفته رفته، سر و صدای گوش‌خراشی بلند شد. مارسل بال‌هاش رو دور سرش کشید تا صدای همهمه‌ی قوها رو نشنوه. اون تمام روز رو توی مخفیگاهش موند و هر چند وقت یک بار، سرش رو بالا می‌آورد تا ببینه، سوتِ بال‌ها به گوش می‌رسه یا نه! وقتی هم که سکوت همه‌جا رو فرا گرفته بود، به دریاچه برگشت. نقشه‌ش جواب داد! دسته‌ی پرنده‌ها بدون مارسل پرکشیدن و رفتن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
سوت بال‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سوت بال‌ها
نویسنده
مترجمفاطمه خانلری
راویمبینا چیت سازان، نرگس داغمه چی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
9000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سوت بال‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سوت بال‌ها

برای دریافت کتاب صوتی سوت بال‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.