معرفی و دانلود کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها: راهنمای ارتباط موفق برای افراد خجالتی و اجتماع گریز

عکس جلد کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها: راهنمای ارتباط موفق برای افراد خجالتی و اجتماع گریز
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها: راهنمای ارتباط موفق برای افراد خجالتی و اجتماع گریز

کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها اثری از دوورا زاک در حوزه‌ی ارتباطات و شبکه‌سازی است. دوورا زاک با راهکارهایی که در این کتاب ارائه می‌دهد، به افراد درون‌گرا کمک می‌کند تا در ارتباط با دیگران موفق‌تر و کارآمدتر عمل کرده و به نتایج بهتری دست پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها

دوورا زاک (Devora Zack) در کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها (Networking for People Who hate Networking) به شما می‌آموزد چطور بدون اینکه تغییری در ویژگی‌های شخصیتی خود ایجاد کنید، شبکه‌سازی انجام دهید.

منظور از شبکه‌سازی یا نتورکینگ، ایجاد و ارتقاء رابطه‌ای طولانی‌مدت و مفید میان افرادی است که هدف‌های مشترکی دارند. در عصر مدرنِ امروز تقریباً هیچ کاری نیست که به تنهایی و بدون یاری گرفتن از دیگران به ثمر برسد. موفقیت‌های شغلی این روزها رابطه‌ی مستقیمی با اعضای گروهی که عضو آن هستیم و چگونگی تعامل ما با آن‌ها دارد. با چه کسانی می‌توانیم بهترین و مفیدترین همکاری را داشته باشیم؟ فصل مشترک ما و هم‌تیمی‌های ما چه باید باشد؟ چه اهداف مشترکی را می‌توانیم برای گروه متصور شویم و چگونه می‌توانیم با همکاری، به این اهداف دست پیدا کنیم؟ پرسش‌هایی از این دست، این روزها از اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین نکاتی هستند که پیش از ساخت یک شبکه‌ی قدرتمند حرفه‌ای باید به آن توجه کنیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها

اما این فرآیند برای همه یکسان انجام نمی‌شود. دوورا زاک در کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها می‌گوید بسته به ماهیت حرفه‌ی افراد و ویژگی‌های شخصیتی آنان، شبکه‌سازی هم از طریق سازوکار متفاوتی انجام می‌شود. شاید بخواهید کار جدیدی پیدا کنید یا در شغلِ خود پیشرفت کنید. شاید هدفتان ارتقای محصولاتی است که عرضه می‌کنید. شاید دوست داشته باشید کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کرده و به شهرت برسید. هدف هرچه باشد، شبکه‌سازی فرآیندی بسیار مؤثر و کارآمد برای شماست. اما باید بدانید بهترین شیوه‌ی شبکه‌سازی برای شما کدام است. درون‌گراها غالباً به روشی متفاوت از افراد برون‌گرا با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند و به همین دلیل، به سبک دیگری از شبکه‌سازی نیاز دارند. شبکه‌سازی فرآیندی زمان‌بر و گاه دشوار است و افراد باید با توجه به هدف‌های خود، روشی را به‌کار بگیرند که در عین حفظ احساس راحتی و اعتمادبه‌نفس، به نتیجه‌ای که مطلوب آنان است، دست پیدا کنند.

دوورا زاک در کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها با زبانی ساده و قابل درک برای همه و از طریق مثال‌هایی که از افراد واقعی می‌آورد، به افراد درون‌گرا کمک می‌کند تا روش‌های مؤثرِ شبکه‌سازی را که مطابقت بیشتری با ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها دارد، بیاموزند و روابط اجتماعی و حرفه‌ای خود را بهبود بخشند. انتشارات کهکشان دانش، کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها را با ترجمه‌ی مینا خلج و خوانش ژاله موسوی نصر در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها

  • دوورا زاک به‌خوبی با مخاطب خود ارتباط برقرار می‌کند و در میان نویسنده‌های کتاب‌های حوزه‌ی کسب‌وکار بی‌نظیر است. (پی جی کویپر، رئیس شرکت تصویر متحرک)
  • مطالعه‌ی کتاب شبکه سازی درون گراها را به همه‌ی درون گراها پیشنهاد می‌کنم. این کتاب بسیار کاربردی و جالب‌توجه است و مانند دوستی قابل اعتماد، در تمام مسیر رسیدن به هدف‌های شما، همراه‌تان خواهد بود. (جف مارتین، معاون رئیس منابع انسانی شرکت سی‌اس‌سی)
  • من از روابط اجتماعی نفرت دارم اما پس از خواندن کتاب شبکه سازی درون گراها، عاشق این کتاب شدم. دوورا زاک زیر و بم روابط اجتماعی را به‌خوبی می‌شناسد. هدف او در این کتاب، ساده کردن فرآیند شبکه‌سازی برای شماست و به این هدف، دست یافته است. (دیوید باخ، نویسنده‌ی کتاب پرفروش نیویورک تایمز، میلیونر اتوماتیک)
  • نیازی نیست به هر جلسه‌ای که می‌روید از همه کارت ویزیت بگیرید. دوورا زاک به شما می‌آموزد چگونه بدون اینکه شخصیت خود را تغییر دهید، شبکه‌سازی کنید و روابط حرفه‌ای و شخصی جدیدی با افراد ایجاد نمایید. (جف وایرن، مدیر شرکت مشاوره‌ی دیلویت)
  • شما باید بتوانید در کسب‌وکار خود با دیگران ارتباط برقرار کنید. راهکارهای نوآورانه‌ی دوورا زاک به افرادی که اجتماع‌گریز هستند کمک می‌کند تا به این هدف برسند. (جو توماس، رئیس دانشکده‌ی مدیریت دانشگاه کرنل)

کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها برای چه کسانی مناسب است؟

تمام افراد درون‌گرایی که در فرآیندهای مربوط به شبکه‌سازی و برقراری ارتباط با دیگران احساس ضعف می‌کنند، مشاوران کسب‌وکار و همین‌طور صاحبان مشاغلی که با افراد درون‌گرا همکاری می‌کنند، می‌تواند از راهکارهای ارائه شده در این کتاب بهره ببرند.

در بخشی از کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها: راهنمای ارتباط موفق برای افراد خجالتی و اجتماع گریز می‌شنویم

سکوت طلاست. اکثر کتابخانه‌های عمومی دستخوش بازسازی‌های زیبایی در سال‌های اخیر شدند. بعضی از آن‌ها در طبقه‌ی جدید، اتاق سکوت طراحی کردند. به‌طور کلی در این اتاق‌ها حرف زدن ممنوع است و وسایل الکترونیکی فقط باید در حالت بی‌صدا باشند که دلخوشی دیگری برای درون‌گراهاست. به‌خاطر محدودیت صدا، اطراف آن‌ها با دیوار پوشیده شده است. هیچ نظارتی وجود ندارد و گاهی با هم پچ‌پچ می‌کنند. این اتاق‌های گران‌بها رایگان هستند و ساعت‌های طولانی درشان به روی همه باز است. برای انجام تحقیقات این کتاب، به یکی از این اتاق‌های سکوت رفتم و از تنوع شخصیت مردم، پیش‌زمینه، عشق و سکوت بین آن‌ها لذت بردم. طولی نکشید که در سکوت با یکدیگر به گرمی سلام و احوال‌پرسی کردیم؛ بعد هر کدام به کار خودمان مشغول شدیم. رفت‌وآمد مکرر به اتاق سکوت شروع گفت‌وگو درباره‌ی شغل یا تحقیقات است؛ در نتیجه روابط اجتماعی جدیدی شکل می‌گیرند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مقدمه: حتماً باید این کتاب را بخوانید
9 دقیقه
فصل اول: به کتاب راهنما خوش آمدید
19 دقیقه
فصل دوم: خودتان را ارزیابی کنید
39 دقیقه
فصل سوم: تخریب کلیشه‌ها
24 دقیقه
فصل چهارم: چرا از روابط اجتماعی متنفر هستیم؟
33 دقیقه
فصل پنجم: قوانین جدید هوشمندانه‌ای که تأثیرگذار هستند
36 دقیقه
فصل ششم: جعبه‌ی کمک‌های اولیه برای شبکه‌سازی
29 دقیقه
فصل هفتم: خداحافظ قانون طلایی
37 دقیقه
فصل هشتم: شبکه‌سازی بدون شبکه
38 دقیقه
فصل نهم: در جست‌وجوی کار
36 دقیقه
فصل دهم: سفر کاری
29 دقیقه
فصل یازدهم: برگزاری رویدادهای مناسب برای همه
14 دقیقه
فصل دوازدهم: نتایج دقیق تعریف کنید تا به اهداف‌تان برسید
6 دقیقه
نتیجه‌گیری: به زودی می‌بینمت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شبکه سازی درون گراها: راهنمای ارتباط موفق برای افراد خجالتی و اجتماع گریز
نویسنده
مترجممینا خلج
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها

Esmaeil
۱۴۰۳/۲/۵
گوینده ضعیف عمل کرده و به نظرم کتاب نیز ارزش زمان گذاشتن رو نداره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها

برای دریافت کتاب صوتی شبکه سازی درون گراها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.