معرفی و دانلود کتاب صوتی شکست بیکاری: راهنمای تخصصی استخدام و پیشرفت در کار

عکس جلد کتاب صوتی شکست بیکاری: راهنمای تخصصی استخدام و پیشرفت در کار
قیمت:
99000 تومان - 10.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شکست بیکاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شکست بیکاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شکست بیکاری: راهنمای تخصصی استخدام و پیشرفت در کار

کتاب صوتی شکست بیکاری نوشته‌ی پیمان احمدی و نیما بریری، راهنمایی تخصصی و مناسب برای کسانی‌ست که مدت‌ها بیکار بوده‌اند اما نمی‌دانند که چطور باید شغل مورد نظر خود را بیابند و به پیشرفت کاری و حرفه‌ای برسند.

درباره کتاب صوتی شکست بیکاری:

آیا شما هم با نمراتی عالی فارغ‌التحصیل شده‌اید اما تاکنون نتوانسته‌اید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید؟ آیا مدت‌های زیاد‌ی‌ست که بیکار و بدون هیچ منبع درآمدی هستید اما دوستان‌تان در بهترین شرکت‌ها استخدام شده‌اند؟ آیا شما هم برای رزومه نوشتن مشکل دارید و نمی‌دانید که چه مواردی را باید در آن لحاظ کنید؟

کتاب شکست بیکاری قرار است به شما پاسخ چنین سوالاتی را بدهد و راه حلی منطقی نیز پیش روی‌تان بگذارد. حتما خودتان بارها به تنهایی به این موضوعات فکر کرده‌اید و پس از آن تنها سرخوردگی و ناامیدی به سراغ‌تان آمده است و راه چاره تمامی این مشکلات را در داشتن پول و رابطه، چهره و بدنی جذاب و زیبا و پارتی دانسته‌اید.

اما پیمان احمدی و نیما بریری در کتاب شکست بیکاری تلاش کرده‌اند یک راهنمای تخصصیِ استخدام و پیشرفت در کار به شما ارائه بدهند تا بتوانید به آرزوهای خود برسید و در مسیر پیشرفت شغلی قرار بگیرید. درواقع دیگر نیاز نیست که در محیط‌هایی پایین‌تر از استانداردهایتان مشغول به کار شوید چون قرار است مهارت‌های لازم برای دستیابی به شغل مورد نظرتان را یاد بگیرید.

ممکن است این نکته تاحدی تلخ و اذیت کننده باشد ولی باید بدانید که: هیچ کس به جز خودتان (نه والدین، نه جامعه و نه حتی پارتی و رابطه) در استخدام نشدن شما تقصیر ندارد.

قسمت زیادی از معضلات نیروی کار جوان برای پیدا کردن شغل به عواملی مانند نداشتن مهارت‌های اولیه، دانش تخصصی و... مربوط می‌شود. متأسفانه هیچ یک از این موارد در سیستم آموزشی در اولویت قرار ندارد و حتی رزومه‌نویسی را که نکته‌ای ریشه‌ای و مهم به شمار می‌رود، آموزش نمی‌دهند. این مسائل باعث می‌شود تا کسانی که به دنبال کار هستند با سختی‌های بسیاری روبه‌رو شوند و نتوانند به موقعیت شغلی مناسب خود برسند.

بازار کار ایران کمبودهای اساسی دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل این موارد می‌شود: نحوه‌ی رزومه‌نویسی، آمادگی برای مصاحبه‌ی حضوری و شیوه‌ی رفتار در محیط کار. به هر حال کتاب شکست بیکاری را می‌توان تلاشی مفید دانست که نویسندگان آن توانسته‌اند اطلاعات اساسی را بومی‌سازی و با تجربیات خودشان ترکیب کنند و تا این اثر به راهنمایی جامع بدل شود.

کتاب صوتی شکست بیکاری به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر در جست‌وجوی شغلی مناسب هستید و می‌خواهید براساس علایق و توانایی‌هایتان کاری بهتر پیدا کنید، این کتاب برای شما مناسب است؛ چرا که می‌توانید با بهترین مهارت‌ها و نکات ارزنده در این خصوص آشنا شوید و به منبعی غنی دست پیدا کنید.

در بخشی از کتاب صوتی شکست بیکاری می‌شنویم:

افراد بدون توجه به جایگاهشان می‌توانند در هر سمت و نقشی که دارند مؤثر و بانفوذ واقع شوند. ارزشمند‌ترین کالای جهان، طلا و الماس نیست، داشتن جذبه و توانایی نفوذ بر دیگران است. با آموختن واقعیات ساده دربارۀ تأثیرگذاری و نفوذ در دیگران و استفاده از روش‌‌های مربوط به آن می‌توانید تا حدود زیادی براثر بخشی تبادل‌ها و تعامل‌‌های خود با دیگران بیفزایید. تردیدی نیست که بعضی‌ها طبیعتاً جذاب‌تر هستند که این البته یک امتیاز است اما قدرت نفوذ و نیروی تأثیرگذاری چیزی نیست که آن را در ژن‌ها جستجو کنیم، تکنیک‌‌های افزایش نفوذ را می‌توان آموخت.

به‌طورکلی در کسب‌وکار‌ها و سازمان‌ها باید به این نکته توجه داشت که خواه بالاترین سمت را داشته باشید یا فقط یک شنونده در یک جلسه باشید، یادگیری برخی مهارت‌‌های نفوذ و تأثیرگذاری برای دستیابی به موفقیت بسیار حیاتی است. علاوه بر این، تسلط بر چنین مهارت‌هایی برای یک رهبر سازمانی ضروری است چون او درواقع باید هدایتگر بقیۀ افراد باشد. حال این سؤال مطرح است که دقیقاً قدرت نفوذ چیست؟ در محل کار، نفوذ، ظرفیت یا قدرتی است که به یک فرد نیرویی جذب‌کننده می‌دهد تا بتواند اعمال، رفتار یا نظرات دیگران را تحت تأثیر قرار دهد. نفوذ می‌تواند نشئت‌گرفته از موقعیت یا حتی عنوان شغلی باشد، ولی وجود آن همیشه تضمین‌شده نیست. در حقیقت، افراد بدون توجه به جایگاهشان می‌توانند در هر سمت و نقشی که دارند مؤثر واقع شوند

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
پیشگفتار ناشر
5 دقیقه
پیشگفتار
6 دقیقه
سخن نویسنده
60 دقیقه
بخش اول: نوشتن رزومه
57 دقیقه
بخش دوم: مصاحبه و پیداکردن شغل - قسمت یک
33 دقیقه
بخش دوم: مصاحبه و پیداکردن شغل - قسمت دو
51 دقیقه
بخش سوم: کار (رعایت نکات در محیط کار) - قسمت یک
46 دقیقه
بخش سوم: کار (رعایت نکات در محیط کار) - قسمت دو
60 دقیقه
بخش چهارم: مهارت‌های ارتباطی مؤثر، بهبود مهارت‌های فردی - قسمت یک
56 دقیقه
بخش چهارم: مهارت‌های ارتباطی مؤثر، بهبود مهارت‌های فردی - قسمت دو
46 دقیقه
بخش چهارم: مهارت‌های ارتباطی مؤثر، بهبود مهارت‌های فردی - قسمت سه
24 دقیقه
بخش چهارم: مهارت‌های ارتباطی مؤثر، بهبود مهارت‌های فردی - قسمت چهار
41 دقیقه
بخش پنجم: تکنیک‌های نفوذ در محیط کار و ساخت شخصیت قوی
60 دقیقه
بخش ششم: انتقاد کردن و انتقادپذیری استعفا، اخراج و بعد از اخراج - قسمت یک
45 دقیقه
بخش ششم: انتقاد کردن و انتقادپذیری استعفا، اخراج و بعد از اخراج - قسمت دو
14 دقیقه
پیوست
2 دقیقه
پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شکست بیکاری: راهنمای تخصصی استخدام و پیشرفت در کار
نویسنده،
راویمحمدرضا علی اکبری
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های آزمون‌های استخدامی
قیمت نسخه صوتی
99000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شکست بیکاری

Soheil Alipour
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
این کتاب رو حتما پیشنهاد میدم به دلیل اینکه نویسنده ایرانی کتاب با فرهنگ و جامعه ما مطابقت دارد و به نکات بسیار مهمی پرداخته است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شکست بیکاری

برای دریافت کتاب صوتی شکست بیکاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.