معرفی و دانلود کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم

عکس جلد کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم
قیمت:
۷۲۰۰۰ ۵۰,۴۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم

کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم، رمانی از نویسنده‌ی پرفروش برزیلی، پائولو کوئیلو است. داستان این رمان درمورد زنی به نام شانتال پریم است که در روستای کوچکی به نام ویسکوس زندگی می‌کند. شانتال پریم تصمیم دارد روستا را ترک کند و به یکی از شهرهای کناری برود، اما یک روز غریبه‌ای وارد دهکده می‌شود که زندگی او و اهالی ویسکوس را برای همیشه عوض می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم

پائولو کوئیلو (Paulo Coelho) را می‌توان یکی از مهم‌ترین نویسندگان و چهره‌های ادبی برزیل دانست. او که در ریو دو ژانیرو متولد شده بود، در آغاز به مدرسه‌ی یسوعی‌ها رفت ولی به علت عقاید متفاوت و همینطور اختلافی که با پدر و مادرش داشت، تحصیل مذهبی و سپس تحصیل دانشگاهی را ترک و مدتی به‌عنوان یک هیپی به زندگی پرداخت. پائولو کوئیلو به سبب امرار معاش برای برخی از هنرمندان و خوانندگان برزیلی شعر و ترانه می‌سرود و همین مسئله باعث شد با عقاید و باورهای معنوی بیشتر آشنا شود. او در سال 1986، جاده‌ی سنتیاگو در اسپانیا را پیاده پیمود که باعث شد دچار یک بیداری معنوی و روحانی شود. پس از این بود که پائولو کوئیلو نوشتن را به شکل جدی‌تری شروع کرد و یک سال بعد با نوشتن رمان «کیمیاگر» به موفقیت و شهرت فراوانی رسید. بسیاری از آثار و نوشته‌های او مضامین و مفاهیم فلسفی-معنوی را در بر دارند و کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم (The Devil and Miss Prym) نیز به شکل خوبی این ایده‌های پائولو کوئیلو را نشان می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم

ماجرای رمان صوتی شیطان و دوشیزه پریم حول محور زنی به نام شانتال پریم می‌چرخد. شانتال پریم در روستایی کوچک به نام ویسکوس زندگی می‌کند که قبلاً محل زندگی دزدان و راهزنان و خلافکاران بوده است، ولی حالا روستایی آرام و بی‌سروصداست. شانتال پریم خدمتکار هتل این روستاست و به‌دنبال فرصتی می‌گردد تا بتواند از ویکوس بیرون بزند.

در ادامه‌ی داستان، مرد غریبه‌ای وارد روستا می‌شود و زمانی که شانتال پریم با او صحبت می‌کند، متوجه می‌شود مرد برای این وارد ویسکوس شده که به این سؤال اساسی پاسخ بدهد: «آیا انسان‌ها در ذاتِ خود خوبند یا بد؟»؛ و برای یافتن پاسخ این سؤال، غریبه که در کوله‌پشتی‌اش 11 شمش طلا دارد، می‌خواهد شانتال پریم و دیگر اهالی روستا را مورد آزمونی سخت قرار دهد.

پائولو کوئیلو در رمان صوتی شیطان و دوشیزه و پریم، روایتی نفس‌گیر و پرتعلیق از مواجهه‌ی خیر و شر در برابر هم تصویر کرده است. این رمان، توسط انتشارات مکتوب و با ترجمه‌ی ایلیا حریری منتشر شده و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی نوین کتاب گویا به گویندگی شهین نجف زاده تهیه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب شیطان و دوشیزه پریم

  • کتاب شیطان و دوشیزه پریم داستانی ساده است که معنای زندگی و هدایت معنوی را در قلب خود دارد. (گاردین)
  • فقط کسی که مانند پائولو کوئیلو آموزش مذهبی دیده باشد می‌تواند از متن مقدس چنین اثر پرشوری بیافریند. (Philadelphia Inquirer)
  • یک داستان پرتعلیق و رضایت‌بخش. (Milwaukee Journal Sentinel)

اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از کتاب شیطان و دوشیزه پریم

در سال 2018، شرکت فریمنتل آمریکای (FMNA)، با پائولو کوئیلو قراردادی بست و حق ساخت سریالی تلویزیونی بر اساس کتاب‌های شیطان و دوشیزه گریم، بریدا و ساحره‌ی پورتوبلو را از این نویسنده‌ی برزیلی خرید. این سریال، اقتباسی مستقیم از داستان‌های پائولو کوئیلو نبود، بلکه به مضامین و شخصیت‌های این سه کتاب می‌پرداخت و قرار بود خود پائولو کوئیلو هر قسمت را برای مخاطب معرفی کند.

کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های پرتعلیق با درون‌مایه‌های فلسفی علاقه‌مندید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم می‌شنویم

چنگال بی‌وقفه به لیوان می‌خورد. همه‌ی حاضران می‌خانه که در آن جمعه شب پر شده بود، سوی صدا برگشتند. دوشیزه پریم بود که می‌خواست همه ساکت شوند. سکوت بی‌درنگ سایه انداخت. در سراسر تاریخ آن دهکده هرگز پیش نیامده بود که دخترکی که تنها وظیفه‌اش خدمت به مشتریان بود چنین رفتاری کند. خانم هتل‌دار فکر کرد: «بهتره حرف مهم واسه گفتن داشته باشه، وگرنه با اینکه به مادربزرگش قول دادم هرگز تنهاش نذارم، همین امروز اخراجش می‌کنم». شانتال گفت:

- می‌خوام به حرفم گوش کنین. می‌خوام داستانی رو تعریف کنم که همه می‌دونن به جز مهمان‌مون.

و به خارجی اشاره کرد.

- و بعد داستانی رو براتون می‌گم که هیچ‌کس نمی‌دونه جز مهمان‌مون. وقتی هر دو داستان رو تموم کردم، با شماست که قضاوت کنین.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
42 دقیقه
بخش اول
31 دقیقه
بخش دوم
35 دقیقه
بخش سوم
29 دقیقه
بخش چهارم
17 دقیقه
بخش پنجم
14 دقیقه
بخش ششم
33 دقیقه
بخش هفتم
46 دقیقه
بخش هشتم
53 دقیقه
بخش نهم
30 دقیقه
بخش دهم
34 دقیقه
بخش یازدهم
8 دقیقه
بخش دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم
نویسنده
مترجمایلیا حریری
راویشهین نجف زاده
ناشر چاپی مکتوب
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۷۲۰۰۰ ۵۰,۴۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم

علیرضاحبیبی
۱۴۰۳/۱/۴
سلام با توجه به آثار قبلی نویسنده، این اثر کمی متفاوت بود. اجرا عالی بود. ولی خط اصلی داستان در انتها ناگهانی تغییر کرد و احساس کردم نویسنده فصل انتهایی داستان رو سریع و بی اندیشه کافی جمع کرده
سارا نامور
۱۴۰۳/۲/۷
جالب بود، به جز یک نکته پایانی که مبهم بود، به فکر کردن در مورد امور انسانی ترغیب می‌کرد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم

برای دریافت کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.