معرفی و دانلود کتاب صوتی طلای درون: نقشه راه نجات از وابستگی به دیگران و رسیدن به استقلال فردی

عکس جلد کتاب صوتی طلای درون: نقشه راه نجات از وابستگی به دیگران و رسیدن به استقلال فردی
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طلای درون: نقشه راه نجات از وابستگی به دیگران و رسیدن به استقلال فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طلای درون: نقشه راه نجات از وابستگی به دیگران و رسیدن به استقلال فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی طلای درون: نقشه راه نجات از وابستگی به دیگران و رسیدن به استقلال فردی

کتاب صوتی طلای درون: نقشه راه نجات از وابستگی به دیگران و رسیدن به استقلال فردی به قلم رابرت الکس جانسون، طلاهایی درونی مانند شجاعت، اعتماد به نفس، قدرت غلبه بر مشکلات و... که هر انسانی در وجودش نهفته است را معرفی می‌کند و با ارائه راهکارهایی، به شما می‌آموزد که چگونه آن‌ها را شکوفا کنید.

یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های همیشگی و ماندگار اغلب مردم این است که دارای استقلال و شجاعت باشند و دلیرانه در مراحل مختلف زندگی نمایان شوند. اما شما همه‌ی کارها را بلد نیستید و تمام راه‌های زندگی را نمی‌شناسید لذا مجبور هستید گاه به اشخاصی تکیه کنید و یا در تصمیم‌گیری‌های بااهمیت زندگی‌ از آنان اجازه بگیرید.

همین مسئله موجب می‌شود تا طلای درونتان که همان استقلال است را به دیگر اشخاص واگذار کنید. شما باید بدانید که بهترین زمان برای اینکه طلای درونی‌تان را برای نگهداری به دیگران بدهید، دقیقاً چه موقعی است؟ چه زمانی باید بروید و طلای‌ درون‌تان را پس بگیرید؟ و اگر به هنگام پس گرفتن، طرف مقابل طلای درونی‌تان را پس ندهد چه کاری باید انجام دهید؟

از طرف دیگر باید بدانید که شما هم در مقابل طلای درون دیگران مسئول هسنید و وظیفه دارید تا بعضی مواقع طلای مادر، پدر، فرزند، همسر، همکار و یا دوست‌تان را از آن‌ها بگیرید و زمانی که قدرت کسب استقلال‌شان را داشتند، سریعاً طلایشان را به آن‌ها برگردانید.

رابرت الکس جانسون (Robert A. Johnson) در کتاب طلاى درون (Inner gold: understanding psychological projection) به شما می‌گوید که چطور می‌توان این نقش را به خوبی ایفا کرد تا هم خودتان مشکلی برایتان به وجود نیاید و هم باعث ایجاد مشکل در زندگی دیگران نشوید.

این کتاب صوتی براساس تئوری روانشناسی تحلیلی فیلسوف بزرگ، کارل گوستاو یونگ نوشته شده است، به طوری که بسیار کاربردی، نحوه جابه‌جایی طلا را برای شما بیان می‌کند.

جابه‌جایی طلا، از ناخودآگاه درون شما به بخش خودآگاه‌ درونی‌تان روال منحصر به فرد و اسرارآمیزی را سپری می‌کند، البته باید بدانید با اینکه این طلا، طلای وجودی و درونی شماست، اما در شروع کار تا حدودی برایتان سنگین و غیرقابل هضم خواهد بود که نمی‌توانید به تنهایی از پس آن بر بیایید و برای مدت کوتاهی مجبور هستید از دیگران کمک بگیرید.

در بخشی از کتاب صوتی طلاى درون می‌شنویم:

افسانه هندویى وجود دارد که از سرشت تنهایى و این‌که چطور پدید مى‌آید و با آن چه باید کرد با ما سخن مى‌گوید. این افسانه شبیه هلندى پرنده اما ظریف‌تر و دقیق‌تر از آن است.

روزى روزگارى شاه خوب و جوانى بود که سرزنده و قوى و از هر نظر مرد خوبى بود. او عاشق شکار بود و روزى به همراه درباریان سوار بر اسب سرگرم شکار گوزن بود. در افسانه‌هاى هندى، دعوت دنیاى درون یا دعوت ضمیر ناخودآگاه، اغلب اوقات به صورت گوزنى ترسیم شده که نزدیک مى‌آید و تلنگرى مى‌زند اما مى‌گریزد و به چنگ درنمى‌آید. شاه و درباریانش سوار بر اسب پیش مى‌رفتند که شاه درست خارج از تیررس خود گوزنى دید. او راه خود را به سوى گوزن کج کرد و سر به دنبال گوزن گذاشت اما گوزن معجزه‌آسا همچنان بیرون تیررس او بود. شاه بیشتر و بیشتر در دل جنگل فرو رفت و تمام روز گوزن را تعقیب کرد و عزم خود را جزم کرد که این حیوان باارزش را شکار کند. هنگام غروب، شاه کاملاً در جنگل گم شده و گوزن ناپدید شده بود. چه گوزن شگفت‌انگیزى. او شما را جایى که باید بروید مى‌بَرَد و پس از آن شما را ترک مى‌کند.

شاه که خسته و فرسوده و از ملازمان خود جدا مانده بود ترسیده بود. او که جوان عاقلى بود از اسب پایین آمد و نشست. اگر ندانید چکار باید بکنید، لازم است آن‌قدر آرام بنشینید تا فکر شما دوباره به کار بیفتد. ناگهان آواز زیبایى شنید. دخترى چنان زیبا آواز مى‌خواند که شاه تا به حال نظیر آن را نشنیده بود. آواز خوش آهنگ دختر، شاه را دلباخته او کرد. از جا برخاست، به سمت صدا به راه افتاد و خیلى زود دختر را پیدا کرد. زیبایى دختر درست به زیبایى صداى او بود و شاه که مجذوب زیبایى او شده بود فورا یک دل نه صد دل عاشق او شد.

شاه پرسید «تو ازدواج کرده‌اى؟» دختر پاسخ داد «نه». شاه گفت «ملکه من مى‌شوى؟» دختر پاسخ داد «باید درخواست خود را با پدرم مطرح کنى.» سپس شاه از دختر خواست تا او را نزد پدر ببرد. دختر هم همین کار را کرد. پدر دختر که مردى عاقل بود از چشم‌انداز اینکه دامادش پادشاه کشور باشد خوشحال شد، اما اجازه نداد تا شور و شوق او بیش از حد آشکار شود. بنابراین گفت «فقط به یک شرط مى‌توانید با دختر من ازدواج کنید، و آن اینکه او هرگز آب نبیند.» چنانچه به جاى واژه آب، واژه واقعیت را بگذارید راز این داستان را به راحتى درک خواهید کرد. شاه موافقت کرد و زوج جوان با هم ازدواج کردند. فقط یک مشکل وجود داشت و آن دور نگه داشتن ملکه از دیدن آب بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
فصل یک: طلاى درون - بخش اول
11 دقیقه
فصل یک - بخش دوم
9 دقیقه
فصل یک - بخش سوم
8 دقیقه
فصل یک - بخش چهارم
7 دقیقه
فصل یک - بخش پنجم
9 دقیقه
فصل یک - بخش ششم
7 دقیقه
فصل دو: تنهایى - بخش اول
7 دقیقه
فصل دو - بخش دوم
7 دقیقه
فصل دو - بخش سوم
8 دقیقه
فصل دو - بخش چهارم
8 دقیقه
فصل دو - بخش پنجم
7 دقیقه
فصل سه: افسانه عشق - بخش اول
8 دقیقه
فصل سه - بخش دوم
8 دقیقه
فصل چهار: پادشاه گذشته و آینده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی طلای درون: نقشه راه نجات از وابستگی به دیگران و رسیدن به استقلال فردی
نویسنده
مترجمسیمین موحد
راویاحسان کرمی
ناشر صوتیانتشارات بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی طلای درون: نقشه راه نجات از وابستگی به دیگران و رسیدن به استقلال فردی

شایسته کشفی
۱۴۰۲/۸/۱۸
سلام
ممنون از تهیه صوتی این کتاب. صدا و بیان راوی خوب بود اما نمیدانم چرا بلندی صدا برای من، کم بود حتی با هندزفری و اسپیکر. این مسئله شنیدن را کمی دچار مشکل کرد.
در مورد محتوای کتاب، با توجه به کتاب دیگر دکتر رابرت الکس جانسون، تصور میکردم در مورد جهان طلایی قرار است شرح و بسط شود اما داستان و
طلای درون بود که البته جالب شنیدنی است. در هر صورت کتاب‌های با مضمون تحلیلی همیشه فاخر و عمیق هستند.
غزاله زگی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
صدای گوینده عالی بود. نویسنده هم قوی بود
ولی برای مثال فقط داستانهایی رو تعریف میکنه که کلا از موضوع دور میشه ولی ارزش یبار گوش دادن رو داشت
ولی موضوع کتاب یهو عوض میشه در کل بعضی کتابها الکی اسم در میکنند
Samira All
۱۳۹۹/۹/۳
بنظرم خیلی کم محتوا بود، در باره تنهایی و آنیما و آنیموس نوشته بود در صورتیکه موضوع کتاب چیز دیگه‌ای بود که خیلی بهش پرداخته نشده بود. در مجموع جالب نبود.
Shabnam Alidoost
۱۴۰۲/۴/۱۱
بسیار مفید و کاربردی و نجات بخش بخصوص برای اشخاص وابسته ومتکی به دیگران حتما پیشنهاد میکنم چندین بار هر مبحث را مطالعه کنید تا ملکه ذهنتان شود
Fara🙇‍♀️ Mmm
۱۴۰۰/۱/۴
این کتاب رو به کسانی که در روابطشون با بقیه وابسته هستند توصیه می‌کنم خصوصا برا نوجوان‌ها که باید استقلال فردی رو تمرین کنند.
مرتضی
۱۴۰۳/۱/۵
خوب بود. با این که به نظرم قسمی از کتاب به بیان روانشناسانه بوده، ولی در کل کتاب خوبیه و صدای راوی هم عالیه.
لیلا سلیمی
۱۳۹۹/۶/۳
مختصر ومفیدبود، مثل همیشه عالی بود، ممنون از جناب سهیل رضایی، صدای آقای کرمی هم بسیار دلنشین بود، خداقوت
narges sharbatian
۱۳۹۹/۱/۲۹
این کتاب یک بار شنیدم و خوندنش کافی نیست.. قصه‌های قشنگ و تامل برانگیزی از مقابله با تنهایی میگه
hamidreza hasani
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
کتاب ارزشمندی از نظر محتواست. و اساس سمینارهای خودیاری و رشد فردی رو شکل میده. ممنون از عوامل کتابراه
ستاره معماری
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
به نظرم این حجم از فراز و نشیب و هیجانات صدای گوینده لزومی نداشت.. بیشتر ایجاد حواس پرتی میکنه.
نوید یزدی
۱۴۰۱/۱/۲۰
به نظرم خیلی کیلیشه ایی بود. مطالب بدی نبود توش. ولی کتابی هم نبود که آدم ازش چیز خیلی زیاد کشف کنه
Bbj Jbj
۱۴۰۰/۶/۴
نسبت به سایر کتابهای این نویسنده در سطح پایینتری بود و من استفاده زیادی ازش نکردم.
sandi seven
۱۴۰۰/۳/۳۱
در مقایسه با دیگر کتابهای ایشون بسیار کم محتوا بود و به موضوع به خوبی نپرداخته بود
لیلا فولادی
۱۴۰۰/۳/۲۷
خیلی خوب و مفیده. بعضی‌ها ممکنه اولش ارتباط برقرار نکنند. ولی به گوش دادن ادامه بدید
Saleh Kheradmand
۱۳۹۸/۱۲/۶
خیلی بیشتر انتظار داشتم ولی صدای اقای کرمی واقعا عالی بود
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب صوتی طلای درون: نقشه راه نجات از وابستگی به دیگران و رسیدن به استقلال فردی

برای دریافت کتاب صوتی طلای درون: نقشه راه نجات از وابستگی به دیگران و رسیدن به استقلال فردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.