معرفی و دانلود کتاب زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن: آزاد شدن از زندان‌های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی

عکس جلد کتاب زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن: آزاد شدن از زندان‌های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی
قیمت:
۶۷۰۰۰ 40200 تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن: آزاد شدن از زندان‌های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن: آزاد شدن از زندان‌های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن: آزاد شدن از زندان‌های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی

کتاب زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن: آزاد شدن از زندان‌های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی یکی از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک‌تایمز نوشته‌ی رابرت الکس جانسون، به مسائل و معضلات دهه سوم زندگی افراد می‌پردازد و راه کنار آمدن با احساس شکست و کنار گذاشته شدن در این دوران را به شما نشان می‌دهد.

رابرت الکس جانسون (Robert A Johnson) معتقد است انسان‌ها در نیمه اول عمر خود به شدت سرگرم پیشرفت در کار و حرفه خود، یافتن همسر، تشکیل خانواده، و انجام دادن وظایف فرهنگى‌ خود هستند. اما با اتمام دهه سوم زندگی خود کم کم احساس می‌کنند زمان با سرعت بیشتری می‌گذرد. برای همین سخت کار می‌کنند، به همین سبب گاهی اوقات گمان می‌کنند که مسئولیت‌های شغلی همه زندگی را فراگرفته و یا در کل آن انتظاری را که از زندگی داشته‌اند، به دست نیاورده‌اند. بنابراین به این فکر می‌افتند تا از زندانی که خود برای ساختن آن زحمات فراوان کشیده‌اند آزاد شوند. حال سوال اساسی اینجاست، برای آزاد شدن از این زندان چه باید کرد؟؟

کتاب زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن (Living your unlived life) به شما خواهد فهماند که بررسی زندگی نزیسته و زندگی کردن در فرصت باقی مانده اصلی‌ترین وظیفه هر فرد در دوران میانسالی اوست؛ این چیزی است که پیش از اینکه تا مغز استخوان تکان خورد یا به بستر مرگ رسید باید به دست آورد. در واقع زندگی کردن بر اساس زندگی نزیسته‌ به مفهوم تحقق کامل توان بالقوه‌تان و کسب مقصود و معنا در زندگی‌ است.

ما انسان‌ها متناقض‌ترین شرح وظایف ممکن را در زندگی داریم. موجوداتی که همیشه باید متمدن باشیم اما این تمدن مستلزم فهرستی از باید و نبایدهاست که به ما تحمیل شده است، مانند ادب، انصاف، کارایی و دیگر فضایل که وظایف ما را نسبت به جامعه تشکیل می‌دهند.

زندگی تجربه نشده درست از همین جا شروع می‌شود. زیرا به سبب نوع انتخاب‌هایی که تا این مرحله از زندگی داشته‌ایم، چیزهایی که می‌توانست در ما احساس رضایت ایجاد کند، پنهان است. جانسون در این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا آرزوهای تحقق نیافته‌تای خود را بشناسید و بدانید که چگونه می‌توان آن‌ها را کنترل کرده و تغییر شکل دهید تا بتوانید با خودتان و دیگران در دوران میان سالی و پس از آن در آرامش زندگی کنید.

در حقیقت کتاب حاضر با در نظر گرفتن عقاید و فرهنگ‌هاى گوناگون، طرحی واقع بینانه و عمیق برای تبدیل حسرت به آگاهی وسیع‌تر و تلفیق بخش‌های پنهان روان‌تان با زندگی بیرونی‌تان ارائه داده و با هدف آزاد شدن از روزمرگی بعد از سن 30 سالگی به رشته تحریر درآمده است.

در بخشی از کتاب زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن می‌خوانیم:

توجه داشته باشید که گفتگوى فوق مى‌توانست با منتقد درونى‌ام، قربانى درونى دیرینه‌ام، عیب‌جویى کینه‌توزانه‌ام، کودک وحشت‌زده‌ام، یا الهه خلاقم نیز باشد. چه صدایى در درون شما مى‌خواهد شنیده شود و دارد مشکل ایجاد مى‌کند؟ شخصیت درونى‌اى که مدام شما را مضطرب، افسرده، ناراضى یا ترسان مى‌کند کدام است؟ اگر توجه کنید کم‌کم مى‌فهمید که گفتگوهاى درونى مدام صورت مى‌گیرند. این‌ها صداهاى چه کسانى هستند؟ هر کدام آن‌ها از طرف چه کسى حرف مى‌زند، و علیه چه کسى هست؟ به این ترتیب انبوهى از شخصیت‌ها، سایه‌هاى جهان زیرین، و انرژى‌هایى را کشف خواهید کرد که به دنبال کالبد مى‌گردند تا موجودیت یابند. این تجربه مى‌تواند دردناک باشد و در آغاز ممکن است صحبت کردن با شخصیت‌هاى درونى‌مان کمى مسخره به نظر بیاید. بعضى‌ها مى‌ترسند که مبادا حرف زدن با خودشان به این معنى باشد که «چند شخصیتى‌اند» یا بیمارى مهلکى دارند.

درست است که در مورد بعضى‌ها ممکن است تجسم خلاق از کنترل خارج شود. بنابراین پیش از شروع این شیوه بهتر است کسى را بشناسید که با تجسم خلاق آشنا باشد تا در صورت لزوم تقاضاى کمک کنید کسى مثل کشیش، درمانگر یا دوستى معتمد. اگر در زمینه توقف تجسم خلاق مشکل دارید و نمى‌توانید شخصیت‌هاى درونى را کنترل کنید، پس این روش در حال حاضر براى شما مناسب نیست. تجسم خلاق براى کسانى هم که تمایل به غرق شدن در ضمیر ناخودآگاه دارند؛ مثل افراد مبتلا به بعضى از اختلالات روانى از قبیل چندگانگى هویت مناسب نیست.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
1: تحقق کامل توان بالقوه‌مان
2: همچنان که بزرگ مى‌شویم دوپاره مى‌شویم
3: میانسالى و فراخوان کسب تمامیت بیشتر
4: یادگیرىِ هنرِ زندگى در لحظه
5: زندگى نمادین درمانى براى زندگى تک‌بعدى
6: تجّسم خلاّق و سخن گفتن با خودمان
7: توجه به رؤیاهامان
8: دو کهن الگوى اساسى پختگى
9: وحدت بخشیدن به اضداد زندگى
10: بازگشت به خانه و شناختن آن براى اولین بار
ضمیمه فهرست زندگى نزیسته

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن: آزاد شدن از زندان‌های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی
نویسنده،
مترجمسیمین موحد
ناشر چاپیانتشارات بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات219
زبانفارسی
شابک978-600-91205-9-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۷۰۰۰ 40200 ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن: آزاد شدن از زندان‌های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی

Arash Akhbari
۱۳۹۸/۱۱/۲۵
این کتاب عمیق‌ترین تعریف رو از خلقت روح و روش هدایتش توسط خداوند رو بیان میکنه. کمی مطالبش سنگین هست بخصوص برای کسانیکه تازه مطالعه کتب معنوی رو شروع کردند ولی من کاملا هضمش کردم و تاثیر فوق العادش رو در زندگیم میبینم. عالیست.
فرزانه گل مرجان
۱۴۰۱/۹/۶
این کتاب واسه دوره ای هست که شر و شور جوونی همون آتیش منم منم های آدمی رو به خاموشی هست و در حال عبور به دوره پختگی هست. راهنمای خیلی خوبیه. یبار خوندن هم کافی نیست سه چهار بار باید خوند و یادداشت برداری کرد تا ملکه ذهن شه. کاش صوتی ش هم بود
فرشته ذکری
۱۴۰۲/۱/۱
این کتاب یک شاهکاره در روانشناسی. اگه یک پیش زمینه‌ای در روانشناسی دارید این کتاب خیلی براتون مفیده اما اگه ندارید این کتاب به دردتون نمیخوره چون مطالبش سنگینه. من خودم دو بار خوندمش
زهرا معصومی
۱۴۰۱/۵/۲۰
خودم رو به چشمم آورد و بهم شجاعت داد این کتاب تا خود نزیسته‌ام رو زندگی بکنم کسانی که با مفهموم سایه آشنایی ندارند پیشنهاد میکنم کتاب نیمه تاریک وجود رو بخونید و بعد بیاید سراغ این کتاب
محمد قوامی
۱۳۹۸/۹/۳
این کتاب برای هر مرد زن خوندش واجبه و مخصوصا افراد سی سال به بالا، حتما مطالعه کنید تا به خیلی از کارهایی که کردید و به نتیجه نرسیدید پی ببرید. ممنونم کتابراه🌹🙏
Kobra Karimi
۱۳۹۹/۵/۱۳
مبحث زندگی نزیسته همیشه برای من جالب بوده و کتابهای بنیاد فرهنگ زندگی در جاانداختن این مفاهیم پایه و اساسی در ذهن نسل جوان نقش به سزایی داشته،
سحر حجتی
۱۳۹۸/۸/۲۶
من هنوز نسخه کامل و نخوندم ولی تا اینجا واقعا عالی بود و دوست دارم خود کتاب کاغذی رو تهیه کنم
محبوبه شیرخانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
کتاب فوق العاده‌ای هست تا اینجا که خوندمش واقعا منو به فکر واداشته پاسخ خیلی از سوالات درونی رو بهمون میده...
Yekta Hashemi
۱۴۰۰/۶/۴
تمام کتاب‌های جانسون ارزش خواندن دارن همچنین خواندن تمام کتاب‌های بنیاد فرهنگ زندگی برای توسعه فردی بهترین منبعه.
Mori Rezaei
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
تصویر خوبی از روان انسان ارایه میده.. برا خودشناسی خوبه و نگاه بی طرفانه‌ای داره و ازون کتابای کلیشه‌ای انگیزشی نیست
سارا کافی
۱۳۹۸/۸/۲۸
من تعریف این کتاب را زیاد شنیدم و تا الان چندین نفر این کتاب را به من پیشنهاد دادن
M T
۱۴۰۲/۹/۲
وای وای وای از قشنگی و دلنشینی این کتاب هرچی بگم کمه عاشقش هستم و همیشه ازش یاد می‌کنم
Aida Behrouzi
۱۴۰۱/۱/۳
من این کتاب رو دوست داشتم
حرف‌ها و نکته‌های خوبی رو داشت
خوندنش رو توصیه میکنم
زهره فخاری زواره
۱۳۹۹/۹/۱۴
خیای کتاب سنگینی بود، خیلی باهاش ارتباط نگرفتم متاسفانه. خیلی متنش ملموس نبود برای من.
نرگس شمس
۱۳۹۹/۲/۲۵
اگر به دنبال خودشناسی عمیق این کتاب ابزار مناسبی برای سفر به درونتان است.
مشاهده همه نظرات 28

راهنمای مطالعه کتاب زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن: آزاد شدن از زندان‌های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی

برای دریافت کتاب زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن: آزاد شدن از زندان‌های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.