معرفی و دانلود کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق

عکس جلد کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق
قیمت:
۴۴,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق

هیچ کاری را از روی بی‌میلی انجام ندهید و همیشه تلاش کنید بهترین نتیجه‌ی ممکن را تصور کنید. این‌ها توصیه‌های اولا آدیسا در کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق هستند. به‌اعتقاد او ما بسیاری از فرصت‌های درخشان زندگی را از دست می‌دهیم، تنها به این دلیل که نتوانستیم اهمیت آن فرصت و نتیجه‌ای که در پی دارد را تصور کنیم و بنابراین کاملاً از روی بی‌میلی و عجله وارد عمل شدیم. اما این برخلاف عادت‌های افراد موفق است.

درباره‌ی کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که مدام حسرت موفقیت‌های دیگران را می‌خورند یا در دل آن‌ها را تحسین می‌کنند؟ آیا زمانی که با چنین افرادی مواجه می‌شوید آرزو می‌کنید که ای‌کاش زودتر به جایگاه آن‌ها برسید و سریع‌تر اهدافتان محقق شوند؟ اولا آدیسا (Ola Adisa) در کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق (Acts of Achievers)، در کنار شماست تا کمک کند هرچه‌زودتر به رویاهایتان برسید.

خیلی از افراد احساس می‌کنند به موقعیتی که دلشان می‌خواسته نرسیده‌اند و فاصله‌ی زیادی با ایده‌آل‌ها و رویاهایشان دارند. در چنین شرایطی برخی به این نتیجه می‌رسند که اصلاً قادر نیستند به چنین جایگاهی برسند و آرزوهایشان خیلی دست‌نیافتنی هستند. از نظر اولا آدیسا در کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق ممکن است شکست‌های قبلی باعث به وجود آمدن چنین افکاری شده باشد.

ذهنیت برخی از افراد به این شکل است که هنوز وقت مناسب برای وارد عمل شدن نرسیده. به همین دلیل این افراد تلاش کردن را به تعویق می‌اندازند. برخی دیگر نیز تصور می‌کنند که هیچ استعداد و ویژگی درخشانی ندارند، در زندگی هیچ فرصت مناسبی سر راهشان قرار نگرفته و نخواهد گرفت و اساساً به‌صورت ذاتی موفق شدن در تقدیرشان نیست. کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق برای تمام افرادی است که با چنین خودکم‌بینی‌هایی دست‌‍وپنجه نرم می‌کنند. اولا آدیسا در این کتاب به مخاطبانش کمک می‌کند که زندگی خود را در جهت درستی قرار دهند و با کمک چند مهارت ساده، رسیدن به موفقیت را ممکن کنند.

کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق با عنوان فرعی «چهار عادت ساده برای خودیاری که زندگی شما را تغییر می‌دهد و کمک می‌کند تا سریع‌تر به موفقیت برسید» را نشر صوتی اندیشه آگاه با صدای مهدی افشاریان و براساس ترجمه‌ی امیر دانا و رضا عمادانی منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را هم انتشارات اندیشه آگاه به چاپ رسانده است.

در نکوداشت کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق

  • کتاب عادت‌های افراد موفق به زبانی ساده و همه‌فهم و با قلمی جذاب نوشته شده است. با خواندن این کتاب مجموعه‌ی کاملی از ابزارها و مهارت‌های لازم را جهت استفاده‌ی آسان و کاربردی در زندگی روزمره، به‌دست خواهید آورد. (The Big Reads)

کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق برای مخاطبان کتاب‌های روان‌شناختی مناسب است.

با اولا آدیسا بیشتر آشنا شویم

اولا آدیسا نویسنده‌ی کتاب‌هایی است که انرژی مثبت و انگیزه‌های قوی را به خوانندگان خود القا می‌کنند. او علاقه ندارد که با عناوین رایجی مانند مربی مثبت‌اندیشی و مهارت‌های زندگی نامیده شود. اولا آدیسا خود را دوستی می‌داند که به موفقیت مخاطبانش علاقه‌مند است.

اولا آدیسا در رشته‌ی مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و در حال حاضر کسب‌وکار خود را دارد. باور او بر این است که هیچ‌گاه نباید در فرایند آموختن وقفه‌ای ایجاد کرد و داشتن نگرش درست به زندگی از پایه‌های رسیدن به موفقیت است.

در بخشی از کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق می‌شنویم

جیمز، اهل اورشلیم و یک نجار کهنه‌کار بود. روزی به رئیس خود که بیش از سی سال بود برای او کار می‌کرد گفت که می‌خواهد بازنشسته شود. او عاشق کارش بود، اما حالا ترجیح می‌داد که وقت بیشتری را با خانواده‌اش سپری کند. رئیس او با وجود اینکه می‌دانست به‌زودی کارمند مورد اعتماد خود را از دست خواهد داد، با درخواست وی موافقت کرد. او مؤدبانه از جیمز خواست تا قبل از بازنشستگی در ساخت یک خانه‌ی جدید دیگر به گروه کمک کند. جیمز برخلاف میل خود موافقت کرد و ساخت خانه را شروع کرد. نقشه‌ی ساختمانی بسیار بدی کشید، بسیاری از زوایا را حذف کرد، از مصالح بی‌کیفیت استفاده کرد و هر کاری انجام داد تا کار زودتر از موعد تمام شود. وقتی کار ساخت خانه تمام شد، رئیس او بابت احترامی که به درخواستش گذاشته بود تشکر کرد و گفت: «جیمز، من از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بودم آخرین خونه‌ای که می‌سازی، به‌عنوان پاداشی برای تمامی تلاش‌ها و فداکاری‌های همیشگیت برای کسب‌وکار من در طی این سال‌ها، برای تو باشه. از تو سپاس‌گزارم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
شناسنامه - درباره‌ی نویسنده - مقدمه
37 دقیقه
فصل اول: بگذار نور بتابد
63 دقیقه
فصل دوم: از آخر شروع کنید
59 دقیقه
فصل سوم: منبعی پایان‌ناپذیر از قدرت
39 دقیقه
فصل چهارم: قدرت مرکزی
81 دقیقه
فصل پنجم: عادت اِل
15 دقیقه
فصل ششم: همه‌چیز را کنار هم قرار دهید
17 دقیقه
فصل هفتم: سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عادت‌های افراد موفق
نویسنده
مترجمرضا عمادانی، امیر دانا
راویمهدی افشاریان
ناشر صوتیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق

میترا مخنفی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
با تشکر از کتاب عالی و خوانش بسیار رسا این کتاب، کتابی بسیار مفید و با ارزش بود مخصوصا این که در پایان کتاب یک جمع بندی بسیار عالی از کل کتاب داشتند، و یک پیشنهاد این که می تونید در پایان هر فصل، یک کتاب پیشنهادی در مورد هر فصل مثل کتابی درمورد افزایش اعتماد به نفس و یا رهبری که در فصل‌های این کتاب موجود بود داشته باشید و یا حداقل در پایان این کتاب، کتاب‌های باارزش برای خوندن برای علاقه مندان به کتابخوانی معرفی بفرمایید. با تشکر
javidan
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
یک کتاب خوب چکیده همه مطالبی که می تونستید در ده کتاب موفقیت پیدا کنید و این که خلاصه وار ولی کامل خیلی مطالب و با دلیل و مدرک و نتیجه شرح داده ترجمه حرفه‌ای داره برای من کاربردی بود اما مطلب ناب که اصلا نشنیده باشم نداشت تکرار تمام مطالبی بود که در کتاب های دیگه وجود داره به عنوان اولین کتابی که در مورد عادات افراد موفق می تونید مطالعه کنید گزینه عالیه.
Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۹
بسیار کمک کننده هست این کتاب البته تنها به شرط عمل!
ما هرچقدر هم عادات افراد موفق را فقط بدانیم، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.
فقط دانستن، فایده‌ای ندارد.
دانسته‌ها، جایی به درد میخورند که اقدام کنیم. 🌹
محمد اردمه
۱۴۰۲/۸/۱۷
کتاب پایه‌ای‌ترین بخش‌ها برای موفقیت توضیح داده حتی اینکه چطور دورنمای خودمون رو انتخاب کنیم ولی کتابای دیگرو این طور دقیق ندیدم این کتای بخش عملی داره و هم بخش توضیحات که از قضا توضیحاتش تاثیرات بشدت زیادی داره توصیه میکنم برای کتاب حتما بک دفترچه کنار دستتون باشه تا نکات رو بیادداشت کنید
رادمان ثابت راسخ
۱۴۰۲/۵/۲۵
کتاب نسبتا خوبی بود منتها حرف جدیدی برای گفتن نداره و نکات مثبت و جدید کمی برای گفتن داشت در مجموع این کتاب یک کتاب سطح متوسط هست برای مطالعه اگر به تازگی در این حوزه شروع به مطالعه کردین برای شروع این کتاب مناسب هست
erfan
۱۴۰۲/۸/۲۰
نکات طلایی رو دوباره یادآوریم کرد و امید بخش بود برای اینکه به مسیرم ادامه بدهم و با ثبات بیشتری در این مسیر بمانم، پیشنهاد میکنم برای یک بارم شده به این کتاب گوش کنید
فرهاد.
۱۴۰۲/۶/۶
سلام سلام از اسم این کتاب باید بگم که کتابی هست که عادت‌های افراد موفق تعریف میکنه و فاصله خیلی زیادی با کتاب‌های انگیزشی دستوری هست.
مشکات
۱۴۰۲/۴/۳۰
اگر کسی راهی رفته و موفق شده پس ما هم با همان راه به موفقیت میرسیم. این کتاب را دوست دارم
Kosar Mirzaee
۱۴۰۲/۶/۲۷
اما بیشتر روی مواردی که قرار بر توضیح هست فوکوس داشت تا توضیح بیشتر بر اون موارد
ماهور شمیسا
۱۴۰۲/۴/۲۷
از هر نظر کتاب عالی و تاثیرگذاری است و حرف برای گفتن دارد.
امید شهرکی
۱۴۰۲/۶/۴
سلام کتاب خوبیه بستگی به شما داره که چجوری این کتاب رو تو زندگیتون استفاده کنید
Maryam Khanaki
۱۴۰۲/۹/۱۱
خوبه برای شروع مفیده
هادی یزدانی
۱۴۰۲/۵/۴
گوینده خوب نیست حداقلی به دل ما ننشست
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق

برای دریافت کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.