معرفی و دانلود کتاب صوتی فرکانس خلقت: تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی یک زندگی رویایی

عکس جلد کتاب صوتی فرکانس خلقت: تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی یک زندگی رویایی
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرکانس خلقت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرکانس خلقت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرکانس خلقت: تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی یک زندگی رویایی

طی هفت هفته به تمام آرزوهایتان برسید! مایک مورفی در کتاب صوتی فرکانس خلقت شما را با ساختار خلقت و سازوکار کائنات آشنا کرده و نشان می‌دهد که چطور از انرژی‌های موجود در جهان برای رسیدن به خواسته‌های خود استفاده کنید. موفقیت و خوشبختی در انتظار شماست، کافی‌ست سری بزنید به نکته‌ها و راهکارهایی که نویسنده در طول سال‌ها تجربه و تحقیق برایتان گردآوری کرده است.

کتاب صوتی فرکانس خلقت

قرار است با معجزه روبه‌رو شوید. معجزه‌ای که در تمامی عناصر دنیا جاری‌ست و شما می‌توانید با بهره‌گیری از آن‌ به هر خواسته‌ای که دارید برسید. ثروت؟ عشق؟ شریک عاطفی؟ خانه‌ی بهتر یا خانواده‌ای شادتر؟ مایک مورفی (Mike Murphy)، نویسنده‌ی کتاب صوتی فرکانس خلقت (The Creation Frequency) مانند بسیاری از انسان‌ها آرزوی یک زندگی ایده‌آل و خوشبختی را داشت؛ اما درعوض چه چیزی نصیبش شده بود؟ شکست، خانواده‌ای که در حال فروپاشی بود و البته اعتیاد به الکل! تا اینکه دوستی مرموز سر راهش قرار گرفت و به او یاد داد که تنها در هفت هفته زندگی‌اش را زیر و رو کند. اکنون او نه‌تنها خانواده‌ای شاد و موفق دارد، بلکه در دنیای تجارت هم توانسته به ثروت چشم‌گیری برسد. این پدر، همسر، تاجر و نویسنده‌ی موفق در کنار شماست تا اصول دستیابی به یک زندگی رویایی را به شما بیاموزد.

از زندگی امروزتان ناراضی هستید؟ هزاران آرزوی رنگارنگ در ذهن دارید اما از قدم برداشتن به سوی آن‌ها می‌ترسید؟ نگران شکست خوردن هستید و به همین خاطر خواسته‌های قلبی خود را نادیده می‌گیرید؟ باید بگوییم که تنها نیستید. میلیون‌ها انسان مانند شما در سراسر این کره‌ی خاکی زندگی می‌کنند. خبر خوب اینکه توصیه‌های مایک مورفی در کتاب صوتی فرکانس خلقت شما را برای همیشه از نگرانی‌ها و ترس‌هایتان رها می‌کنند.

ابتدا یاد می‌گیرید که خواسته‌های خود را به‌طور دقیق مشخص کنید. بسیاری از ما حتی نمی‌دانیم از زندگی چه می‌خواهیم. تنها چیزی که می‌دانیم این است که هرچه نمی‌خواسته‌ایم در زندگیمان رخ داده. پس از اینکه آرزوهای خود را کاملاً مشخص کردید، می‌آموزید که با جریان خلقت هماهنگ شوید. همین حالا که در حال خواندن این کلمات هستید کل هستی در حال جنب‌و‌جوش است. هیچ پدیده‌ای ثابت نیست و همه چیز مدام در حال دگرگونیست. برای اینکه آفریننده‌ی فردای خود باشید، باید همگام با هستی حرکت کنید و دگرگون شوید. شما هم مانند همه‌ی موجودات فرکانس‌هایی از خود ساطع می‌کنید که تک‌تک رخدادهای زندگیتان را می‌سازند. پس بیایید با شناخت فرکانس‌های جهان و هماهنگ کردن فرکانس وجودی خودتان با آن‌ها، خالق زندگی خود باشید.

با تمرکز بر آموزه‌های کتاب صوتی فرکانس خلقت و اجرای دقیق پیشنهادات آن، به‌سرعت شاهد تغییر در زندگی خود باشید. اصول و راهکارهای این کتاب توانسته‌اند پس از گذشت تقریبا دو ماه، زندگی بسیاری از انسان‌ها را دگرگون کنند. شاید نفر بعدی شما باشید.

اثر حاضر را شاهین غفاری به فارسی برگردانده و علی حقیقی نیز خوانش آن را به انجام رسانده است. این کتاب به همت موسسه انتشاراتی فلسفه به علاقه‌مندان کتاب‌های روانشناسی ارائه شده است.

نکوداشت‌های کتاب فرکانس خلقت

  • مایک مورفی در این کتاب نوآورانه به ما می‌آموزد که چگونه می‌توانیم با استقبال از خلاقیت و انگیزه و عشقی بزرگ‌تر، چشم‌انداز و آگاهی خود را با روشی ساده اما کارآمد، جانی دوباره ببخشیم و قدرت متجلی‌ کردن خواسته‌های واقعاً ارزشمند خود را به ‌دست آوریم. (مارسیا وایدر، مدیرعامل دانشگاه دریم)

  • کتاب مایک مورفی نمونه‌ی کمیابی از ترکیب دو ویژگی کاربردی و انگیزشی است. ابزاری که برای تغییر زندگی لازم است در آن وجود دارد. تحول مایک از مردی آشفته و ناراحت به مردی دلسوز و خردمند که اکنون هست، شما را متقاعد می‌کند که اگر به عشق اجازه‌ی بروز دهید، به قدرت آن ایمان خواهید آورد. (دِیل بورگلام، مدیر پروژه‌ی زندگی و مرگ)

  • شگفت‌انگیز است! مایک مورفی در شاهکار خود، تحقیقات مستدل و علمی را با معنویاتی که معمولاً بی‌اهمیت و خیالی در نظر گرفته می‌شوند ترکیب کرده. تحقیقات او جامع و کامل هستند و خواننده را آشکارا به حضور متافیزیک در زندگی روزمره باورمند می‌سازد. کتاب فرکانس خلقت صرفاً یک نظریه نیست، بلکه یک نقشه‌ی واقع‌بینانه است که هر جست‌وجوگر مشتاقی را به‌سمت فراوانی و خودشکوفایی رهنمون می‌سازد. این کتاب برای من به‌حدی جذاب بود که آن را در یک نوبت مطالعه کردم. (دکتر رگی چاندرا، رئیس و مدیرعامل مهندسی ریتم)

کتاب صوتی فرکانس خلقت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از مخاطبان کتاب‌های روانشناسی هستید و آماده‌اید تا تغییرات اساسی را در زندگی خود تجربه کنید، کتاب صوتی فرکانس خلقت برای کمک به شما نوشته شده است. اثر حاضر راهنمایی است برای رسیدن به موفقیت شخصی، خودسازی و هر آنچه که آرزویش را دارید.

با مایک مورفی بیشتر آشنا شویم

نویسنده‌ی فرکانس خلقت سخنران، مربی و مشاوری است که تعهدی عمیق برای کمک به مردم در سراسر جهان دارد تا آن‌ها بتوانند رؤیاهای خود را عملی کنند. علاوه بر این، مایک مورفی کارآفرینی است که کسب‌وکارهای موفقی در زمینه‌ی خودرو و املاک دارد.

مایک مورفی چند کتاب دیگر نیز تألیف کرده که از میان آن‌ها «عشق بدون فیلتر» به‌سرعت در میان کتاب‌های پرفروش جای گرفت. فرکانس کائنات نخستین کتاب اوست که به فارسی ترجمه شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب فرکانس خلقت

  • آنچه امروز هستیم، حاصل افکار دیروز ماست و افکار امروز ما زندگی فردای ما را خواهند ساخت: زندگی ما مخلوق ذهن ماست.

  • اگر گزینه‌های خود را فقط محدود به آنچه امکان‌پذیر یا منطقی ‌است کنید، پیوند خود را با آنچه واقعاً می‌خواهید، قطع خواهید کرد و تنها چیزی که برایتان باقی خواهند ماند، سازش با شرایط موجود است.

  • عشق چیز‌ی ‌است که با آن متولد می‌شویم، ترس چیزی ‌است که اینجا یاد می‌گیریم. با سفر معنوی خود، ترس را رها کنیم و عشق را دوباره به قلب‌هایمان دعوت کنیم.

در بخشی از کتاب فرکانس خلقت می‌خوانیم

«تو که هستی؟ تو واقعاً که هستی؟ آیا تو بهترین و بالاترینِ خودت هستی؟»

مرد مرموز چک من را تا زد و در جیبش گذاشت. مرا با سؤالات پیاپی که نمی‌دانستم چگونه به آن‌ها پاسخ دهم، بازجویی می‌کرد.

او پرسید: «چرا این جا هستی؟ چرا رؤیاهای خود را زندگی نمی‌کنی؟» در حالی که در ذهنم به دنبال پاسخ می‌گشتم، لحن صحبت او ملایم‌تر شد.

«اگر نمی‌توانی به این سؤالات پاسخ دهی، تقصیر تو نیست. بیشتر ما از رسیدن به توانایی بالقوه خود ناتوانیم و حتی متوجه این موضوع نیز نمی‌شویم. ما در جهانی به دنیا آمده‌ایم که ما را برای اکتفا کردن به آنچه بسیار کمتر از ظرفیت واقعی‌مان است، برنامه‌ریزی می‌کند. دوباره به سؤالاتم باز خواهم گشت اما اول می‌خواهم این را از تو بپرسم: آیا آماده‌ای که در نهایت زندگی دلخواه خود را خلق کنی؟ آیا آماده‌ای که قدرت خود را پس بگیری و نویسنده سرنوشت خودت شوی؟»

لااقل به این سؤال می‌توانستم به راحتی پاسخ دهم. گفتم: «بله، من حاضرم.»

او پاسخ داد: «خوب است، پس دیگر نمی‌خواهی به خلق زندگی فعلی خودت ادامه دهی؟»

این زندگی فلاکت بار، آخرین چیزی بود که می‌خواستم و همین پاسخ را به او دادم.

برای چند لحظه سکوت کرد، سپس مستقیم به چشمانم نگاه کرد و گفت «می دانم زندگی‌ات را دوست نداری اما باید بدانی که خودت این زندگی را خلق کردی، یا اگر دقیق بگویم، تو با کمک کائنات آن را خلق کردی. قبل از این که به زندگی دلخواهت برسی باید مسئولیت دلایل و چگونگی رسیدن به جایی که اکنون در آن هستی را بپذیری.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
معرفی و پیشگفتار
1 دقیقه
سخنی با خوانندگان
9 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
مرد مرموز
45 دقیقه
بخش اول: چرا رؤیاهای خود را زندگی نمی‌کنید
30 دقیقه
بخش دوم: فرمول خلق نیت
52 دقیقه
بخش سوم: کائنات واقعاً چگونه کار می‌کند
17 دقیقه
بخش چهارم: از ترس به عشق
26 دقیقه
بخش پنجم: فرکانس خود را بالا ببرید
18 دقیقه
بخش ششم: قدرت بخشندگی
33 دقیقه
بخش هفتم: هدیه مرد مرموز
21 دقیقه
بخش هشتم: قول‌ها عملی شدند
6 دقیقه
بخش نهم: معمایی که حل شد
2 دقیقه
تقدیر و تشکر
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرکانس خلقت: تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی یک زندگی رویایی
نویسنده
مترجمشاهین غفاری
راویعلی حقیقی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فرکانس خلقت

فرزانه گل مرجان
۱۴۰۱/۱۱/۶
کتابی به زبان ساده. ۵ تا چیزی که هرروز هرلحظه میخواییم سلامتی. خانواده. عشق. پول. محبوبیت. منتها نمیدونیم چه جوری بخواییم. روش بسیار ساده میگه چه جوری بخوایید. من کتاب‌های خودیاری زیادی خونده بودم اما اینکه روش فرستادن خواسته هام به خلقت نمیدونستم. همیشه توی دلم میگفتم. اونجا که میگه خواسته هاتون و را ضبط کنید هرروز با صدای بلند پخش کنید برام جالب بود. بله باید بلند خواست تا گوش فلک کر شه. چطور یه کودکی که داد میزنه جیغ میزنه زود به خواسته هاش میرسه ما هم بایدبرای خواسته هامون داد بزنیم
زینب جعفری
۱۴۰۲/۸/۲۳
اول خوبی‌های این کتاب رو بگم. یکی اینکه الکی موضوع رو پیچیده نکرد و برای همین خیلی زود کتابش رو تا آخر میشه خوند و کتاب طولانی‌ای نیست. دوم گویندش بود که اصلا آدم حس نمیکرد که داره شبکه‌ی مستند میبینه و انقدر لحن خوبی داشتند که آدم حس میکنه یکی از دوست‌های آدم داره باهامون حرف میزنه. سوم متن کتاب و بود که جذاب بود بر پایه‌ی علم بود و علاوه بر اون روایت یک داستان بود که باعث میشه ادم تا اخر کتاب رو گوش بده. چهارم اینکه فوق العاده کتاب تاثیر گذاری بود و روشش واقعا جدید بود و تو بیشتر کتاب‌ها چیزی در مورد فصل هفت نگفتند و واقعا خوشم اومد. یعنی کلا با دو سه ساعت وقت گذاشتن دیدگاه و برنامه ریزی آدم عوض میشه. واقعا پیشنهاد میکنم بخرید. تمام حرفاش علمیه و با علم فیزیک کوانتوم دلیل فرکانس صحبت‌ها رو توضیح میده. بدی کتاب رو هم باید بگم که‌ای کاش از هفت مرحله آخر یه جمع بندی کوچکی میکرد. در کل من خیلی راضی بودم
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتاب بسیار خوب برای عیان سازی و انگیزشی در امور زندگی. نویسنده با بیان افکار و بر تکیه بر تجربیات شخصی سعی بر این داره که به خواننده مفهوم ارتعاش و همون فرکانس رو با بیانی ساده تر القا بکنه. در این کتاب صوتی خوب ما یاد می‌گیریم که باورهای شخصی خودمون رو تقویت کنیم و چگونه ضمیر ناخودآگاه ما کار ریزی می‌کنه. راهکار‌های برنامه ذهن ناخودآگاهمون و اینکه افکار منفی که باعث زندگی نامطلوب برایمان شده‌اند رو پاکسازی کنیم. برای رسیدن به خواسته هامون تلاش کنیم و رها کنیم و اشتیاق رسیدن به حقیقت را عقب نیندازیم و زمان بدهیم بدون اینکه عجله داشته باشیم و هرگز تسلیم نشویم. ترجمه‌ی خوبی داشت و راوی هم خوب عمل کردند. سپاس از تیم خوب کتابراه
خانم کتابخون
۱۴۰۳/۱/۱۳
سلام، این نظر رو مینویسم امیدوارم که مفید باشه براتون. این کتاب رو از ۳ جنبه میتونم بررسی کنم. اول حجم کتاب که از نظر من مقدار مناسب و معقولی هست. نه خیلی زیاد و خسته کننده و نه خیلی کوتاه و دلسرد کننده. دوم از لحاظ فن بیان و گویندگی، که اصلا سلیقه من نبود. با صدای گوینده نتونستم ارتباط برقرار کنم و به همین دلیل برای درک و فهم مطالب نیاز داشتم تا با صرف انرژی بیشتری تمرکز خودم رو روی اصل مطلب فارغ از صدای گوینده جمع کنم. اگر قصد خرید دارید حتما قبلش نسخه نمونه رو گوش کنید. حتی در یک بخش صدای بوق اتومبیل شنیدم. و اما از لحاظ محتوا، محتوای کتاب در مجموع از قانون ۸۰/۲۰ پیروی میکنه. اگر به این زمینه مطالعاتی علاقه داشته و از قبل مطالعه داشته باشید ۸۰ درصد مطالب تکراری است اما ۲۰ درصد مابقی نکات ریز نابی رو داره کاه شنونده باید اونها رو شکار کنه. یکی از بهترین جملات کتاب این بود: "به هرچه توجه و فکر کنید، انرژی خودتون رو در آن جهت میفرستید". جمله ساده و واضحیست. اما اگر با دقت به اون فکر کنید تحولی در زندگیتان رخ خواهد داد. حالا ببینید در ذهنتون چه قدر با افراد دیگه بحث میکنید؟ چه قدر به مشکلات فکر میکنید؟ چه قدر به خودتون در ذهن ایراد میگیرید؟ ببینید انرژی خودتون رو به چه کسی یا چه چیزی میفرستید؟ اگر فقط به همین یک نکته بتوانیم عمل کنیم پی میبریم چه قدر افکار سمی در ذهنمان میگذرد و چه قدر بیهوده انرژی خودمون رو هدر میدهیم. آرزوی موفقیت دارم برای همگی
علی اسکندری
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
سلام و درود خدمت همسفران عزیزم دوستان تنها کتاب حقیقتا جامعه و کاملی که تو پنج سال اخیر بارها و بارها شاید باورتون نشه حدود چندین ماه مطالعه اش کردم و به جان کلامش رسیدم و واقعا در خلق آگاهانه زندگیم و مسائل ریز زندگیم ان رو به چالش گذاشتم و نتیجه گرفتم این کتاب بود و البته قبل از این حدود پنج سال مطالعه و فقط جمع آوری اطلاعات داشتم تا کاملا به درک عمیق حقیقت و چگونگی عملکرد این موضوع برسم شاید این زمینه پنج ساله باعث شد بتونم مفاهیم این کتاب رو بفهمم و به کار بگیرم و نتیجه اش رو با چشم های خودم ببینم شاید خیلی دیر به مدار درک و به کارگیری رسیدم و آگاهی هایم پایین بوده ولی در عوض بنیان محکم و استواری الان دارم که حتی میتونم کل فرآیند خلق کردن آگاهانه رو سمینار بدهم علی الحال اگه در مدار درک کتاب باشید این کتاب در حکم یک گنجه و نکته‌ای که میتونم بگم به عنوان هدیه برای اون دسته از عزیزانی که تو مدارش هستن و متوجه میشن چی میخوام بگم این هست، جهان فقط و فقط به فرکانس یا همان احساس تو احساس کلیت به زندگی و در خصوص خواسته هات پاسخ میدهد و تمرین تو به عنوان یک فرد آگاه ماندن در یک حال خوب استمراری هست هر روز بیشتر از دیروز زور نزنید به حال خوب برسید فقط نیاز به تمرین و طی کردن زمان و تکامل احساسیتون هست الهی حال دل همه رو خوب کن بهشون یاد بده چه جوری بیایند رو فرکانس‌های بالا
آرمو آقاجانیان
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
کتاب فرکانس خلقت یک اثر بسیار کاربردی و زیبا با کلام ساده و شیوا و راهنما طور برای درک قانون جذب و استفاده کاربردی و بهینه از آن هستش و شاید چکیده‌ای کاربردی بر مبنای زندگی واقعی نویسنده از این قانون باشد. این کتاب حتماً باید بعد از کتاب فرکانس مطالعه شود تا مطالب اون بصورت مدرکی واقعی و استوار بر هر آنچه که پنی پیرس در کتاب فرکانس بصورت جامع و کامل آموزش میدهد بعنوان ماحصل آن درک و بکار گرفته شود. ‌ای دو کتاب یعنی فرکانس خلقت و فرکانس به گونه‌ای مکمل ادراکی همدیگر بوده و هر دو در کنار کتاب قانون جذب جری و استر هیچکس به جرات بهترین کتاب‌های معرف نیروی خلق انسان و بعنوان نمایی از قدرت مطلق خداوند هستند. این سه کتاب برای همه بشدت کاربردی هست و توصیه میشود و میتواند بصورت بنیادین تمام مفاهیم هدف غایی روح انسان را به همگان نشان دهد.
فاطمه وزیرزاده
۱۴۰۲/۴/۱۵
من حدودا ۲۰ بار این کتاب صوتی رو گوش دادم. فوق العاده اس
با این کتاب راه اصلی زندگیتو پیدا میکنی و اگه به راهکار هاش عمل کنی مطمئنن به رویاهات میرسی و اونارو خودت با تلاش و باور خودت به واقیت تبدیل میکنی.
این کتاب انگیزشی و آموزشی گزینه بسیار مناسبی برای شروع تغییرات مثبت در زندگیه...
خوبه که
به توصیه‌هایی که میگه باور داشته باشیمو به اونا عمل کنیم.
من وقتایی که انگیزم برای ادامه راه کم میشد با گوش دادن به این کتاب دوباره شارژ میشدم و با انگیزه بیشتر ادامه میدادم.
به نظرم حتما گوش بده....
ایوب حافظی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
سلام خدمت دوستان عزیز و کتاب دوستم، من همیشه دوست داشتم کتاب بخونم تا معلوماتم، اگاهی هایم را افزایش بدهم به همین خاطر ده‌ها کتاب خریدم ولی متاسفانه چند صفحه‌ای مطالعه میکردم بعد ادامه نمیدادم تا این که این کتاب صوتی فوق العاده را گرفتم، کتابی سرشار از حس زیبا، داری اگاهی بسیار عظیم و بی نهایت جذاب که مرا به خودش جذب کرد هر لحظه و هر فصلش گیراتر و مهیج تر از قبل، بیش از ده بار مطالعه‌اش کردم در هر بار مطالعه یک چیز جدیدی جذب و درک کردم، نا گفته نماند که صدای بسیار گیرا و گوش نواز گوینده هم بر جذابیت کتاب می‌افزاید به همه دوستان عزیزم که عاشق کتاب هستند و دوست دارند با نگرشی دیگر به زندگی بنگرند پیشنهاد می کنم برای یک بار هم شده این کتاب بسیار مهیج و احساسی را مطالعه کنند.
سعید جمشیدی
۱۴۰۲/۳/۳
این کتاب انقلاب بزرگی در من ایجاد کرد به من انگیزه ترک مواد مخدر رو داد و اینکه خوب زندگی کردن رو بمن یاد داد، ساده تر بگم این کتاب فقط برای من یک کتاب نیست شاید بشه گفت یک آرامبخشه برام که باید هرشب قسمتی از اون رو گوش بدم تا بخوابم البته صدای خوب گوینده هم نقش بسیار مهمی در خوب بودن کتاب داشته.
تشکر
مرضیه کریم زاده
۱۴۰۲/۵/۱۱
بنظرم کتاب خوبی بود من دوبار گوش دادم و تصمیم دارم بازم گوش بدم، در قالب داستان راه رسیدن به آرزوها و خواسته هایتان از کاینات را یاد میگیرید، خیلی به حاشیه نمیره و من اینو دوست داشتم. صدای گوینده هم خوب بود و روان صحبت میکرد، همانطور که دوستان گفته بودن بعضی وقت‌ها جملاتی را دوبار تکرار میکرد که من بهتره ویرایش بشه ولی برای به شخص آزار دهنده نبود. در کل به کسایی که موضوع قانون جذب علاقه مند هستند توصیه میکنم برای یکبار هم شده گوش بدن، امیدوارم همه به خواسته هایشان برسند، ممنون از کتابراه، موفق باشید
متین عابدی
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتاب با بیان داستان مانندی که داره به صورت عالی به بیان مفهوم مورد نظرش می‌پردازه و پیچیدگی اون رو به صورت زیبایی از بین می‌بره و با تمرینات به ظاهر ساده و قدم به قدم سعی در آموزش هدف مهمش داره موسیقی پس زمینه‌ی آرامبخشی که داره و صدای موثر گوینده کاملا مکمل هم هستند تنها نقدی که بهش وارده مباحث تخصصی فیزیک کوانتوم هست که تو کتاب گنجانده شده و ممکنه از حوصله‌ی برخی از خوانندگان خارج باشه
Mahya
۱۴۰۲/۱۲/۹
کتاب فرکانس خلقت، مطالب خیلی مهمی را، در قالب داستانی واقعی بیان می‌کند، که همین امر سبب شده باور پذیری آن به شدت بیشتر شود، هفت مرحله‌ای که قدم به قدم و با زبان ساده تمام آمال و ارزوهای یک انسان را در بر میگیرد، و راهکار عملی که در پایان برای جذب خواسته‌ها ارائه می شود، چیزی است که در اکثر از این کتاب‌هایی دست یافت نمی‌شود. تمام این دلایل، این کتاب را به اثری فوق العاده جذاب و باور پذیر تبدیل کرده است. من از شنیدنش لذت بردم و امیدوارم که تاثیر مثبت روی زندگی همه کسانی که خواهان تغییر در خودشان و زندگیشان هستند داشته باشه، از کتابراه متشکرم
مینا موسوی
۱۴۰۲/۵/۸
عرض ادب دارم خدمت خوانندگان این کتاب بسیار کاربردی، منم نظرم اینه که گوینده باید صدای دلنشینی در کتابهای صوتی داشته باشه ولی خب من چند بار این کتاب را گوش کردم و جذاب بودن مطالب کتاب تمرکز منو از صدای گوینده برداشته بود، توصیه میکنم این کتاب را جدی بگیرید بسیار ساده و کاربردی است از مایک مورفی تشکر میکنم بخاطر این اثر بینظیرش البته من تازه شروع کردم از توصیه هاش استفاده کنم از آنجاییکه خیلی کتاب خوندم این اثر مورفی را تکمیل تر دریافتمموفق باشید
مریم حسینی
۱۴۰۲/۵/۵
من مدت‌ها به مطالعه‌ی قانون جذب و فرکانس علاقه داشتم اما هیچ موقع طرز استفاده از اون‌ها رو نمی‌دونستم این کتاب رو به طور تصادفی داخل کتابراه پیدا کردم و نظرات افرادی که مطالعه کرده بودند خیلی بهم انگیزه داد مشتاق شدم و واقعا از خوندن کتاب لذت بردم اینکه کتاب راه استفاده از فرکانس و ارتباط با کائنات رو میگه واقعا فوق العاده اس، به افرادی که علاقه دارن این سبک کتاب رو بخونن پیشنهاد میکنم با باب پراکتور هم آشنا بشن.
سارا امیری
۱۴۰۲/۴/۹
با درود، از مجموعه کتابراه بابت انتشار کتاب‌های صوتی متشکرم، کتاب ترجمه ساده و روانی داشت و بسیار تکنیکال و کاربردی. اگر به این سبک از کتاب‌ها علاقمند هستید پیشنهاد می‌کنم کتاب معجزه شکرگزاری نوشته راندا برن را هم مطالعه بفرمایید. فقط بنده وارد سایت فرکانس خلقت شدم اما نتوانستم فرکانس امواج مغزی که نویسنده داخل کتاب بهش اشاره کرده بود را دانلود کنم اگر کسی موفق به دانلود شده راهنمایی بفرمایید. سپاس
مشاهده همه نظرات 558

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرکانس خلقت

برای دریافت کتاب صوتی فرکانس خلقت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.