معرفی و دانلود کتاب عادت‌های افراد موفق

عکس جلد کتاب عادت‌های افراد موفق
قیمت:
۳۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های افراد موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های افراد موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عادت‌های افراد موفق

کتاب عادت‌های افراد موفق مملو از نکات، پیشنهادات و بازگو کردن تجربه‌هایی است که شما را به موفقیت و خوشبختی می‌رساند. اولا آدیسا با بررسی اندیشه و زندگی بزرگان و رهبران جهان، الگوی اصلی موفقیت را در اختیارتان قرار داده است و این شمایید که باید انتخاب کنید آیا می‌خواهید با خواندن کتاب حاضر ذهنیت و زندگی خود را دگرگون کنید یا به تکرار شکست‌های گذشته‌ی خود ادامه دهید. این کتاب پرفروش آمازون از بهترین نمونه‌های آثار روانشناختی است.

درباره‌ی کتاب عادت‌های افراد موفق

شاید باور کردن آن دشوار باشد اما واقعیت این است که هیچ آدمی در هیچ دوره‌ای از تاریخ موفق به دنیا نیامده! البته زندگی هیچ آدمی هم از همان بدو تولد با بدشانسی و بدبیاری گره نخورده است. قضیه این است که از همان دوران کودکی تحت تأثیر خانواده، دوستان، جامعه و... رفتارهایی در ما نهادینه می‌شوند که بعدها به صورت عادت درمی‌آیند و دقیقاً همین عادت‌ها زندگی ما را در بزرگسالی رقم می‌زنند. چه موفق باشید و چه شکست‌خورده، جواب یک چیز است: امروز شما محصول عادت‌های دیروز شماست.

آیا می‌خواهید با دور ریختن عادت‌های منفی و جایگزینی آن‌ها با رفتارهای سودمند، فردای بهتری برای خود بسازید؟ کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. اولا آدیسا (Ola Adisa) در کتاب عادت‌های افراد موفق (Acts of achievers) شما را با گنجینه‌ای از نکات کاربردی و راهکارهای عملی آشنا می‌کند تا از طریق آ‌ن‌ها مانند افراد موفق بیندیشید و عمل کنید. شک نکنید پس از خواندن این کتاب و عمل به آموزه‌های آن، شما هم به جرگه‌ی «موفق‌ها» می‌پیوندید.

نویسنده نه ادعای روان‌شناس بودن دارد و نه قرار است به‌عنوان مشاور و روان‌درمانگر شما را با سیلی از راهکارهای روانشناختی روبه‌رو کند. اولا آدیسا خود را دوست شما می‌داند و می‌خواهد از تجربیات صدها انسان موفق با شما بگوید. والت دیزنی، نلسون ماندلا، استیو جابز و... در کتاب عادت‌های افراد موفق گردهم آمده‌اند تا به شما نشان دهند هیچ رازی برای موفقیت وجود ندارد! بله، هیچ نقشه‌ی راه یا تونلی مخفی در این جهان وجود ندارد که شما را به موفقیت برساند. موفقیت تنها یک دلیل دارد که همان «تلاش» است. آنچه شما را به خواسته‌هایتان می‌رساند تداوم و تلاش در راه رسیدن به آن‌هاست.

پیش از آنکه با آموزه‌های این کتاب مواجه شوید لازم است ابتدا آمادگی لازم برای متفاوت اندیشیدن را در خود به وجود بیاورید. البته نویسنده در این مرحله هم به کمکتان می‌آید. شما یاد می‌گیرید که برای ساختن آینده‌ای بهتر باید ویرانه‌های گذشته را رها کنید. همه‌ی ناکامی‌ها و شکست‌هایی که تجربه‌ کرده‌اید به گذشته تعلق دارند و بازخوانی هرروزه‌ی آن‌ها هیچ کمکی به شما نمی‌کند. کتاب عادت‌های افراد موفق به شما ثابت می‌کند که هر آنچه در زندگیتان رخ می‌دهد از فکر و ذهن شما نشأت می‌گیرد. محدودیت‌ها چیزی نیستند جز بندهایی که خودتان بر دست و پاهایتان می‌بندید. برای رهایی، موفقیت و رسیدن به بلندترین قله‌ها، باید افکار خود را اصلاح کنید.

به کمک اولا آدیسا تعریف شما از موفقیت و تصوری که از افراد موفق دارید دگرگون خواهد شد. اجازه می‌دهید تا زندگی افراد موفق مسیر راهتان را روشن کند و درحقیقت ایشان را الگوی خود قرار می‌دهید. کتاب حاضر چهار عادت ساده را به شما می‌آموزد که کاربرد آن‌ها شما را به موفقیت در زندگی شخصی، کاری و در هر حوزه‌ای که بخواهید می‌رساند. قوانینی که قرن‌هاست توسط انسان‌های موفق به کار می‌روند و هنوز هم ارزش خود را حفظ کرده‌اند. گفتنی‌ست بخش‌هایی از این کتاب به تمریناتی اختصاص داده شده که با انجام آن‌ها می‌توانید اعتماد به نفس، شادی و ذهنیت مثبت را در خود پرورش دهید.

کتاب عادت‌های افراد موفق با برگردان امیر دانا و رضا عمادانی از سوی انتشارات اندیشه آگاه روانه‌ی بازار کتاب شده است.

در نکوداشت کتاب عادت‌های افراد موفق

  • این کتاب به زبانی ساده نوشته شده. سبک نوشتاری آن بسیار جذاب است و موجب می‌شود خواننده مطالب را به‌ آسانی درک کند. هنگامی که خواندن کتاب را به پایان رساندید، با مجموعه‌ای از راهکارها روبه‌رو می‌شوید که در زندگی روزمره به کارتان می‌آیند. (مجله‌ی The Big Reads)

کتاب عادت‌های افراد موفق برای چه کسانی مناسب است؟

دنبال‌کنندگان کتاب‌های روانشناسی، خودیاری و خودسازی مخاطبان اصلی این کتاب هستند. اگر به دنبال راهکارهایی برای افزایش عزت‌نفس و تحول درونی هستید، شما را به‌ خواندن کتاب عادت‌های افراد موفق دعوت می‌کنیم.

با اولا آدیسا بیشتر آشنا شویم

اولا آدیسا نویسنده، تاجر و ورزشکاری است که خودش را دوست و همراه شما می‌داند. او سعی دارد تا با نگارش کتاب‌های انگیزشی مخاطبانش را از اهمیت طرز فکر درست آگاه کند. اولا آدیسا تاکنون جوایز و مدارک متعددی از جمله MBA را از آن خود کرده است. سفر به دور دنیا و ورزش‌های فوتبال و بسکتبال از تفریحات موردعلاقه‌ای او هستند.

جملات برگزیده کتاب عادت‌های افراد موفق

  • خودتان را باور کنید و به توانایی‌هایتان ایمان داشته باشید! بدون اعتماد فروتنانه و معقول به قدرت خود نمی‌توانید موفق یا خوشحال باشید.
  • هر آنچه را که ذهن بتواند تصور و باور کند، قابل‌دستیابی است.
  • موانع موفقیت وجود خارجی ندارند و صرفاً از شک و تردید نسبت به توانایی‌های خود ساخته شده‌اند.
  • یک مبارز موفق، فردی معمولی است که دقیقاً روی عناصر اصلی و مهم تمرکز دارد.
  • نبوغ شامل یک درصد ایده و الهام و نود و نه درصد سخت‌کوشی است.

در بخشی از کتاب عادت‌های افراد موفق می‌خوانیم

همان‌طور که سنگ زیربنایی یک لایه سخت و محکم از سنگ است که در زیر سطح خاک قرار دارد، قیاس ما از دومین مؤلفه سیستم سه‌گانه دستاوردهای عالی (سنگ زیربنایی)، به بنیان محکمی اشاره دارد که برای تبدیل شدن به فردی موفق و حفظ این موفقیت، باید آن را داشته باشیم. در اینجا به عاداتی اساسی اشاره می‌کنم که زندگی ما را از طریق فرایند تحول ذهنی تغییر می‌دهند. این مفاهیم مهم هستند زیرا اگر آن‌ها را به‌قدر کافی و به‌درستی درک و درونی نکنید، بعید است که بتوانید در مسیر تبدیل شدن به فردی موفق تاب بیاورید. این زیربنا یا سنگ زیربنایی از دو عادت تشکیل شده است. بااین‌حال، قبل از اینکه ادامه دهیم، اجازه دهید ابتدا کمی در مورد عادات صحبت کنیم.

لغت‌نامه مریام وبستر عادت را به‌عنوان «رفتارهایی اکتسابی تعریف می‌کند که تا حدودی یا کاملاً غیرارادی هستند.» اساساً عادات کارهایی هستند که ما آن‌ها را انجام می‌دهیم و تقریباً ملکه ذهن ما شده‌اند. ما این کارها را حتی بدون فکر کردن به آن‌ها انجام می‌دهیم. همه ما از یکسری رفتارهایمان مطلعیم اما رفتارهای دیگری نیز وجود دارند که تا شخص دیگری متوجه آن‌ها نشود و در مورد آن‌ها به ما حرفی نزند از وجود آن‌ها باخبر نمی‌شویم. البته عادات می‌توانند خوب یا بد باشند. اکثر ما از برخی عادات بدی که ممکن است داشته باشیم مطلع هستیم، اما کار خودمان را می‌کنیم و به هر ترتیب آن‌ها را انجام می‌دهیم. این امر به همان موضوعی برمی‌گردد که رفتارها تا حدودی ملکه ذهن ما شده‌اند. در موارد شدیدتر، این عادات ممکن است به اعتیاد تبدیل شوند.

فهرست مطالب کتاب

در مورد نویسنده
مقدمه
فصل اول: بگذار نور بتابد
فصل دوم: از آخر شروع کنید
فصل سوم: منبعی پایان‌ناپذیر از قدرت
فصل چهارم: قدرت مرکزی
فصل پنجم: عادت L
فصل ششم: همه‌چیز را کنار هم قرار دهید
سخن پایانی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عادت‌های افراد موفق
نویسنده
مترجمامیر دانا، رضا عمادانی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات167
زبانفارسی
شابک978-622-92760-2-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عادت‌های افراد موفق

مرتضی
۱۴۰۲/۱/۱۰
اول از همه این که یادمون نره هر فردی با دیگری فرق داره و نمی‌تونیم راه افراد موفق رو طی کنیم و مثل بقیه عمل کنیم و به نتیجه برسیم، بلکه باید این عادت‌های قوی رو با کارهای خودمون ادغام کنیم تا به نتیجه برسیم، دوم کتاب خوبه هست و ارزش وقت گذاشتن رو داره
اسرا
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
یه جمله تو این کتاب هست که عالی بود
همه مون می‌خوایم موفق بشیم اما چجوری؟
واقعا این که چجوری باید به موفقیت برسیم مهمه این کتاب داره راهش و نشون میده
یدالله مافی
۱۴۰۲/۱/۱
کتابی بود درمورد عادتها ویک روش بخصوص رو توضیح میداد که اگه اون روشو روپیش میگرفتی میتونستی عادتهای بد رو باعادتهای خوب جابه جا کنی واین روش هم شخصی وهم عمومی کابرد داشت
کوثرعسکری
۱۴۰۲/۲/۴
من ازخوندن این کتاب لذت بردم بااین که یک مقدارطولانی بود و بعضی جاش زیادی از رهبری کردن صحبت میکرد و این کتاب برای کسی که میخواد یک کسب و کاری راه بندازه و روش مدیریت رو یاد بگیره مناسبه
said sabouri
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
یک جمله معروف هست که میگه برای موفقیت باید ببینید افراد موفق چه کاری انجام می‌دهند و سپس همان کار را تکرار کنید. این کتاب پاسخی به همون نیاز هست.
مجتبی بامری
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
برای من آدم منفی نگر واقعا عالیه من فقط نیمه‌ی خالیه لیوان و می‌بینم بهم یاد داد چجوری نگرشم رو تغییر بدم
نگار قریشی زاده
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
کتابش برای بهره‌گیری در کار و زندگی عالی مخصوصا صدای راوی که مخاطب خیلی خوب میتونه باهاش ارتباط برقرار کنه توصیه میکنم بخونید
سعید
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
کتاب بسیار مفید و کاربردی برای کسانیکه بعد ادامه دادن یک مسیر کم میارن یا نا امید میشن
فراز
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
کتاب بسیار جالبی است. ایده اصلی خوبی داره و پیشنهاد میکنم کسایی که میخوان تغییر عادت بدن حتما اینو بخونن
مجتبی حیدری
۱۴۰۱/۱۱/۱
سلام خسته نباشین کتابی بسیار عالی و تاثیر گذار در روند تصمیم گیری و قدرت انتخاب با تشکر از شما
بهاره عزت تبار
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
چقدر خوبه
کاملا متوجه میشی کجای راه رو اشتباه رفتی که هنوز به موفقیتی که می‌خوای نرسیدی
شهلا رحمن نژاد
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
خوندن این کتاب رو پیشنهاد میکنم خیلی متن قابل فهمی داره و بسیار عالی ترجمه شده
هستی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
به نظر من واسه الگو برداری عالیه واسه اونایی که راهشون رو گم کردن
asma lashani
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
کتاب خوبیه عالیه حتما بخونین
ایمان پناهی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
این کتاب را حتما بخوانید
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب عادت‌های افراد موفق

برای دریافت کتاب عادت‌های افراد موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.