معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول

عکس جلد کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول
قیمت:
۶۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول

کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول نوشته‌ی حانیه معزی که او را با نام مستعار سوفیا ساناندا نیز می‌شناسند، تمرینی برای یافتن خودِ حقیقی از دریچه‌ی خودمراقبتی، تفکر و تأمل، گفتگوهای درونی و کنترل افکار است. حانیه معزی در این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ی شخصی خودتان را از حقایق زندگی داشته باشید.

درباره‌ی کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول

ما انسان‌ها از زمانی که پا بر روی این کره‌ی خاکی می‌گذاریم، دیگران را مانند آیینه می‌بینیم؛ ما می‌خواهیم حقایق وجودی خودمان را از آنچه آن‌ها منعکس می‌کنند کشف کنیم و به شناختی نسبی از خود برسیم. حال آنکه همه از پیچیدگی‌های ذهنی خود باخبریم و می‌دانیم که حتی قادر به ارائه‌ی قضاوتی منصفانه از معنای وجودی خودمان هم نیستیم، چه رسد به دیگران. از طرفی سعی می‌کنیم از رهنمودهای دیگران نیز کمک بگیریم و تجارب آن‌ها را در زندگیمان به کار ببندیم، اما حانیه معزی اعتقاد دارد که باید هر آنچه یاد می‌گیریم را جزءبه‌جزء زندگی و لمسش کنیم تا تبدیل به بخشی از وجود خودمان شود. تنها از این طریق است که می‌توانیم خود واقعیمان را پیدا کنیم و با هوشمندی‌ای ماورایی، از آنچه شبیه و بخشی از وجود ما نیست دور بمانیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول

کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول نوشته‌ی حانیه‌ی معزی، بر این نکته تأکید دارد که باید هر آنچه می‌شنویم را زیر سوال ببریم تا با تلقین دیگران، تبدیل به چیزی که نیستیم نشویم. این کتاب به شما کمک می‌کند تا خود حقیقیتان را بیابید، ولی هرگز مشخصاتی از آنچه باید باشید به شما نمی‌دهد؛ بلکه دستتان را می‌گیرد و شما را آرام از چارچوب ذهنتان بیرون می‌کشد تا از فضای بیرون به خودتان نگاه کنید و ببینید که آیا واقعا همین جسم و اسم و داستانی هستید که فکر می‌کنید؟

کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول سبک نوشتاری متفاوتی با آنچه ممکن است تاکنون در کتاب‌های خودیاری خوانده باشید، دارد. حانیه معزی در سرتاسر کتاب، بیان استعاری و رازآلود خود را حفظ کرده تا عنصر خیال را در ذهن مخاطب فعال نگه دارد و از این رهگذر، او را به تفکر بیشتر وادارد. سوال و جواب‌های درونی نویسنده در کنار لحن آرامش‌بخش راوی، این اثر را به کتابی مناسب برای مراقبه‌ی پویا بدل کرده و بعد از شنیدن آن می‌توانید قدم در مسیر یافتن آرامش ذهنی و صلحِ با خود بگذارید.

کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول اثری از حانیه معزی است و به همت نشر صوتی ترنگ منتشر شده. این اثر را با صدای ندا رحمنی می‌شنوید.

کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های روانشناسی در حوزه‌ی خودشناسی و خودیاری علاقه دارید، این کتاب صوتی مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول می‌شنویم

سکوت واقعی‌ترین جواب را می‌دهد، سکوت صدای دلنواز جان است. نمی‌توانی ذهن را از دست بدهی، زیرا وجود ندارد. چگونه چیزی را که وجود ندارد، می‌شود از بین برد؟ فقط می‌توانی نگاهش کنی، می‌توانی به آن هشیار باشی تا دریای اصل سکوت، آن را محو کند. تعلیم شاهد بر افکاری آشفته، هدفی برای اینجا آمدن است. شاهد یعنی: غرق در سکوت اصیل که از اصل می‌آید. چه چیزی را می‌خواهی به دست بیاوری؟ به کجا می‌خواهی برسی؟ تو از قبل رسیدی و از قبل می‌دانی. تو فقط به یاد می‌آوری چه هستی، فقط همین. وقتی در سکوت هستی موج‌ها می‌آیند، و خودشان در همان سکوت ناپدید می‌شوند. بحثی نیست، راه حلی نیست، موج که وجودی ندارد. اصل، دریاست. موج در دریا ناپدید می‌شود. طوفان، در سکوت دریا آرام می‌گیرد. دریا بزرگ است، وسیع است، مطمئن است. چرا باید نگران طوفانی باشد که از او نیست؟ همه چیز دریاست و موج‌ها فقط نمایش می‌دهند. عمق دریا همیشه ساکت و آرام است. چه چیزی می‌تواند عمق دریا را آشفته کند؟ آشفتگی دریا همیشه مربوط به اتفاقات جوی بیرون است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
قسمت اول
10 دقیقه
قسمت دوم
13 دقیقه
قسمت سوم
10 دقیقه
قسمت چهارم
12 دقیقه
قسمت پنجم
7 دقیقه
قسمت ششم
14 دقیقه
قسمت هفتم
25 دقیقه
قسمت هشتم
14 دقیقه
قسمت نهم
14 دقیقه
قسمت دهم
16 دقیقه
قسمت یازدهم
13 دقیقه
قسمت دوازدهم
16 دقیقه
قسمت سیزدهم
14 دقیقه
قسمت چهاردهم
17 دقیقه
قسمت پانزدهم
12 دقیقه
قسمت شانزدهم
14 دقیقه
قسمت هفدهم
11 دقیقه
قسمت هجدهم
15 دقیقه
قسمت نوزدهم
14 دقیقه
قسمت بیستم
10 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
10 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
9 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم
12 دقیقه
قسمت بیست‌وچهارم
16 دقیقه
قسمت بیست‌وپنجم
13 دقیقه
قسمت بیست‌وششم
15 دقیقه
قسمت بیست‌وهفتم
14 دقیقه
قسمت بیست‌وهشتم
11 دقیقه
قسمت بیست‌ونهم
9 دقیقه
قسمت سی‌ام
14 دقیقه
قسمت سی‌ویکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول
نویسنده
راویندا رحمنی
ناشر صوتینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول

سعیده کاس پور
۱۴۰۲/۱۲/۹
قطعا ایشون در ان سطح هستن که رنج رو واقعی ندونن و از زندگی لذت ببرن من قبول دارم اما توصیفش چه کمکی به من می‌کنه؟! به نظر من اصلا کاربردی و کمک کننده نیست این کتاب
الهه لطفی
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
صدای ندا ارامش محض است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول

برای دریافت کتاب صوتی عشق جاودان - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.