معرفی و دانلود کتاب عشق جاودان - جلد اول

عکس جلد کتاب عشق جاودان - جلد اول
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق جاودان - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق جاودان - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق جاودان - جلد اول

کتاب عشق جاودان - جلد اول درباره‌ی احساس رضایت و عشق است. حانیه معزی که با نام مستعار سوفیا ساناندا می‌نویسد، در این کتاب می‌گوید که ما با احساس عشق به خودمان است که کامل می‌شویم. نویسنده در این کتاب با تکنیک‌های مختلفی از قبیل پرسش از خویشتن، مراقبه‌ی پویا، کنترل افکار و... به مخاطبان می‌آموزد که چگونه با خود به صلح برسند و راه خویش را بیابند.

درباره‌ی کتاب عشق جاودان - جلد اول

حانیه معزی که با نام مستعار سوفیا ساناندا در فضای مجازی می‌نویسد، مجموعه‌ای از نوشته‌هایش را در کتاب عشق جاودان - جلد اول گردآوری کرده است. او می‌خواهد در این کتاب تجربه‌ای را که در زندگی پشت سر گذاشته، به دیگران انتقال دهد تا همه‌ی مردم، زندگی بهتری داشته باشند.

در ابتدای کتاب عشق جاودان - جلد اول، حانیه معزی به خوانندگانش می‌گوید که هر کس باید با روش خود حقیقت را درک کند. او اعتقاد دارد وقتی می‌توانیم حقیقت را بفهمیم که آن را زندگی و حس کنیم. نویسنده این باور را زیر سؤال می‌برد که ما با بدن خود، شغل، اعتبار اجتماعی، تحصیلات، پول و... تعریف می‌شویم. ما فراتر از این چیزها هستیم؛ فقط باید به خویشتن ایمان داشته باشیم و با این حقیقت مواجه شویم.

در کتاب عشق جاودان - جلد اول می‌آموزیم که حقیقت را نباید در جاهای دیگر جست‌وجو کرد؛ آن حقیقتی که همه به دنبالش می‌گردند، در درونشان است. ما با نگاه کردن به دیگران و محیط اطرافمان، متوجه نمی‌شویم که می‌خواهیم چه کار کنیم. حانیه معزی با استفاده از تکنیک‌هایی مانند گفت‌وگوی درونی، نوشتن و مراقبه‌ی پویا و... به ما می‌آموزد که چگونه خود را بهتر بشناسیم و از بند دروغ‌هایی که درباره‌ی خودمان به خویشتن گفته‌ایم، رهایی یابیم.

نشر ترنگ کتاب عشق جاودان - جلد اول را به نویسندگی حانیه معزی یا سوفیا ساناندا منتشر کرده است.

کتاب عشق جاودان - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب عشق جاودان - جلد اول برای کسانی است که می‌خواهند به خودشان و دیگران عشق بورزند و خویشتن را آن‌طور که هستند، بشناسند.

در بخشی از کتاب عشق جاودان - جلد اول می‌خوانیم

همۀ ما فقط نیاز به یک فرد امن داریم برای گفتن رازها و درددل‌هایمان. اما بهتر است آن فرد امن را درست انتخاب کرده باشیم، وگرنه باعث ناراحتی و تنشی می‌شویم که خود آن را برای خود رقم زده‌ایم.

در حقیقت، نگفتن و سکوت شاید به نظر سخت برسد ولی وقتی آن را اجرا کنید متوجه آرامش و آسانی کار می‌شوید.

هرچه کمتر از مسائل شخصی خود بگویید، امکان آرامش بیشتر است. چرا باید خود را موضوع بحث دیگران کنید؟ فکر می‌کنید دیگران جای شما هستند؟ معمولاً از آن دورها هزاران راهکار به شما می‌دهند ولی این راهکارها جواب شما نیست، و هیچ سودی جز نگرانی یا حتی سرزنش دیگران علیه شما ندارد.

نگفتن را تمرین کنید، سکوت را تمرین کنید. بشکنید، ولی لازم نیست فریادش را به گوش همه برسانید، در این سکوت و شکستن رشد می‌کنید قوی می‌شوید چیزی دیگر از شما ساخته می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق جاودان - جلد اول
نویسنده
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات165
زبانفارسی
شابک978-622-7741-70-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق جاودان - جلد اول

حدیثه سادات حسینی
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
کتاب بدی نبود ولی متاسفانه بیشتر یه کتاب تلقین بود تا تمرین. مثلا میگه این باش، اون کار رو بکن و... ولی نمیگه چجوری. از همون صفحه‌های اول ولش کردم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب عشق جاودان - جلد اول

برای دریافت کتاب عشق جاودان - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.