معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود: یک زندگی شگفت‌انگیز پنهان را کشف کنید

عکس جلد کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود: یک زندگی شگفت‌انگیز پنهان را کشف کنید
قیمت:
۵۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود: یک زندگی شگفت‌انگیز پنهان را کشف کنید

کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود اثری از باب گاف، بنیانگذار سازمان غیردولتی مبارزه با بی‌عدالتی علیه کودکان در اوگاندا و هند، مدیر شرکت‌های حقوقی، استادیار دانشگاه و کنسول افتخاری جمهوری اوگاندا در ایالات متحده است. گاف در داستان‌های الهام‌بخش این کتابِ پرفروش نیویورک تایمز، عشق را در عمل نشان می‌دهد و مخاطب خود را تشویق می‌کند تا یک زندگی سرشار از ماجراجویی، شور، اشتیاق و هدفمندی را در پیش بگیرد.

درباره‌ی کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود

باب گاف (Bob Goff) در کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود (Love Does) از دریچه‌ای متفاوت به عشق نگریسته است. هنگامی که باب دانشجوی کالج بود، شانزده روز را در اقیانوس آرام با پنج نفر از دوستانش و یک جعبه قوطی‌ کنسرو گذراند. وقتی که پدر شد، فرزندش را به یک تور دور و دراز در جهان برد تا او را با دنیا بیشتر آشنا کند. باب در اوگاندا دوستانی پیدا کرد و آن دوستان، آن‌قدر به وی علاقه‌مند شدند که او را به سِمَت کنسول افتخاری اوگاندا انتخاب کردند. سه سالِ تمام به زنی که بعدها همسرش شد، اصرار کرد تا سرانجام موفق شد رضایتش را برای قرار ملاقاتی بسیار کوتاه جلب کند. نتایج کار آزمون‌های او به اندازه‌ی کافی خوب نبودند تا بتواند وارد دانشکده‌ی حقوق شود اما باب هفت روز روی نیمکتی بیرونِ دفتر رئیس دانشگاه نشست تا سرانجام موفق شد موافقت ریاست دانشکده را جلب کند و در این رشته ثبت‌نام نماید. باب گافِ شگفت‌انگیز در کتاب پیش رو از همه‌ی این تجارب برای شما می‌گوید.

باب گاف در کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود از عشق برای شما حرف می‌زند. وقتی با عشق زندگی کنید، هر روزِ شما به فرصتی معنادار، هیجان‌انگیز و مفرح تبدیل می‌شود. اما این عشق، همان معنای متعارف و شناخته‌شده را برای ما ندارد و در سطح افکار متوقف نمی‌شود و به احساسات محدود نمی‌گردد بلکه عشقی است که وارد عمل می‌شود و به تغییر دست می‌زند. هر فصل از این کتاب به داستانی برآمده از بطن زندگی اختصاص دارد؛ داستانی بسیار شنیدنی که نمی‌توانید آن را از دست بدهید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود

باب گاف به شخصیتی افسانه‌ای بدل شده است. دوستانش باور دارند که او از بهترین و عمیق‌ترین رازهای جهان آگاه است و به همین خاطر هم به وی اصرار می‌کردند کتابی بنویسد. آنچه در کتاب عشق دست به کار می‌شود می‌شنوید، در نتیجه‌ی پاسخ به همین اصرارها پدید آمده و نوشته شده است.

کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود مجموعه‌ای از داستان‌های الهام‌بخش و سرگرم‌کننده است که قدرت عشق را در عمل به تصویر می‌کشد. این کتاب مخاطب خود را ترغیب می‌کند تا در سراسر زندگی مشتاق، هدفمند، ماجراجو و بی‌باک باشد و شجاعانه و آگاهانه با رویدادهای زندگی روبه‌رو شود و خود و دیگران را از صمیم قلب دوست بدارد.

کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود را به همت شادن پژواک با ترجمه‌ی علیرضا عبادی و خوانش حامد بیطرفان می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب عشق دست به کار می‌شود

  • کتاب عشق دست به کار می‌شود ضربان قلب شما را تندتر می‌کند. (بیل هیبلز، کشیش ارشد کلیسای جامع ویلو کریک)
  • باب گاف به تنهایی یک سونامی تک‌نفره از عشق و شفقت و مهربانی است. او فقط صحبت از تغییر نمی‌کند بلکه تلاش می‌کند که به‌وجود آورنده‌ی آن تغییر نیز باشد. با مطالعه‌ی کتاب عشق دست به کار می‌شود این احساس در اعماق وجودتان پدید می‌آید که شما نیز نقشی تعیین‌کننده در جهانِ آفریده‌ی پروردگار دارید. (لوئی گیلیو، سخنران انگیزشی کلیسا)
  • کتاب عشق دست به کار می‌شود داستانی جالب و متقاعدکننده است که با چالشی عملی و بیانیه‌ای قدرتمند به پایان می‌رسد: عشق به‌راستی تأثیرگذار است و خداوند به‌واسطه‌ی شما آن را در زمین انتشار می‌دهد. (دنی ریدبرگ، مدیر مجموعه‌ی Young Life)

کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود برای چه کسانی مناسب است؟

به تمامی افرادی که می‌خواهند با ایجاد تغییر در نگرش خود به عشق و زندگی، جهان را از دریچه‌ی دیگری بنگرند، شنیدنِ کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود را پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود: یک زندگی شگفت‌انگیز پنهان را کشف کنید می‌شنویم

قبلاً فکر می‌کردم برای ورود به بیشتر مکان‌ها به دعوت‌نامه نیاز دارم اما حالا می‌دانم که قبلاً دعوت شده‌ام. با دوستم براندون سرگرم رسیدگی به یک سری امور بودیم. یک شب دیرمون شده بود و تقریباً نیمه‌شب بود. متوجه شدیم که یک دسته ماشین به‌طرز عجیبی در اطراف کتابخانه‌ی کنگره پارک شده‌اند. شما باشید سرک نمی‌کشید ببینید چه خبره؟ درسته؟! آره، ما هم همین‌طور بودیم. نزدیک‌تر که شدیم تابلویی رو دیدیم که با احتیاط روی داشبورد یکی از ماشین‌هایی که برای سد کردنِ کتابخونه استفاده می‌شد نصب شده بود. روی اون نوشته شده بود گنجینه‌ی ملی 2. اون‌ها داشتند فیلم گنجینه‌ی ملی 2 رو داخل کتابخونه‌ی کنگره فیلم‌برداری می‌کردند. همون‌موقع فهمیدیم که برنامه‌های عصرمون تغییر کرده. می‌خواستیم مخفیانه وارد مجموعه‌ی اون‌ها بشیم. به محل اقامت‌مون برگشتیم. کت‌وشلوارهامون رو با شلوار جین و پیراهن آبی عوض کردیم تا بتونیم شبیه اعضای گروه فیلمبرداری به نظر برسیم و با عجله به کتابخونه برگشتیم. مجبور شدیم از جلوی چشم چند نگهبان فرار کنیم اما چند دقیقه‌ی بعد به منطقه‌ای رسیدیم که داشتند بسته‌بندی همه‌ی کابل‌های برق و تجهزیزات دوربین رو باز می‌کردند. یک ورودی جانبی فقط برای کادر فیلمبرداری وجود داشت. به همین خاطر ما هم نقش بازی کردیم و به سمت در رفتیم انگار که قرار بود اونجا باشیم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
معرفی - مقدمه
18 دقیقه
فصل اول: من با تو هستم
12 دقیقه
فصل دوم: شلیک تک‌تیرانداز
17 دقیقه
فصل سوم: رایان عاشق
12 دقیقه
فصل چهارم: مقصد
13 دقیقه
فصل پنجم: آینه‌ی عقب
17 دقیقه
فصل ششم: برو کتاب‌هایت را بخر
15 دقیقه
فصل هفتم: ماریای دوست‌داشتنی
7 دقیقه
فصل هشتم: کیک عروسی
8 دقیقه
فصل نهم: فقط بگو بله
15 دقیقه
فصل دهم: مصاحبه‌ها
9 دقیقه
فصل یازدهم: جای بیشتری هست
7 دقیقه
فصل دوازدهم: وای چه ضربه‌ای
7 دقیقه
فصل سیزدهم: بزرگ‌تر و بهتر
4 دقیقه
فصل چهاردهم: نوع جدیدی از رژیم غذایی
4 دقیقه
فصل پانزدهم: کلمه‌ای که نباید از آن استفاده کرد
7 دقیقه
فصل شانزدهم: شکار خرس گریزلی
7 دقیقه
فصل هفدهم: دخل و خرج مغازه‌ی سر کوچه
5 دقیقه
فصل هجدهم: سواری گرفتن
8 دقیقه
فصل نوزدهم: تیپ‌شناسی
13 دقیقه
فصل بیستم: ماجراجویی‌های ده ساله
8 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: سمعک
7 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: عروسک‌گردان
8 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: دوستان به خانه خوش آمدید!
5 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: شنل را رها کن
11 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم: خدا خوب است
7 دقیقه
فصل بیست‌وششم: فرار از زندان
7 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم: قصه
6 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم: پوست در بازی
5 دقیقه
فصل بیست‌ونهم: کف دست‌ها بالا
13 دقیقه
فصل سی‌ام: جام دوتخته
5 دقیقه
سخن پایانی
3 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود: یک زندگی شگفت‌انگیز پنهان را کشف کنید
نویسنده
مترجمعلیرضا عبادی
راویحامد بیطرفان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود

Hellen Pdrm
۱۴۰۲/۱۲/۴
عیسی گفت اگه فقط خدا رو در ظاهر دوست داشته باشیم کافی نیست. او گفت که میزان عشق رو در ظاهر عشقمون به مردم بفهمیم. کتاب خوبیه. با داستان هایش کمک میکنه به خدای درون نزدیک بشویم. به راستی که این روزها با خدا حشر و نشری دارم که نگو
حلیمه تقیان
۱۴۰۲/۱۲/۷
خیلی عالیه چون با این کتاب‌ها تجربه‌های زندگی رو به دست می اوریم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود

برای دریافت کتاب صوتی عشق دست به کار می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.