معرفی و دانلود کتاب صوتی عینکی بودن بد نیست

عکس جلد کتاب صوتی عینکی بودن بد نیست
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عینکی بودن بد نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عینکی بودن بد نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عینکی بودن بد نیست

کتاب صوتی عینکی بودن بد نیست نوشته سارا ویلسون، قصه پسرکی را به تصویر می‌کشد که به خاطر چشم‌های ضعیفش مجبور است عینک بزند و این موضوع او را ناراحت و نگران می‌کند چون از واکنش دوستانش می‌ترسد.

موضوع کتاب صوتی عینکی بودن بد نیست (Hocus Focus) چیست؟

سارا ویلسون (Sarah Willson) نویسنده پرفروش نیویورک تایمز داستانی جذاب درباره پسربچه‌ای عینکی را حکایت می‌کند. پسر کوچولویی به نام جک مدتی است که نمی‌تواند برخی از تصاویر را خوب ببیند، تا اینکه یک روز چشم‌پزشکی برای معاینه چشمان بچه‌ها به مدرسه می‌آید. پزشک از جک می‌پرسد که آیا برای خواندن و دیدن نوشته‌های روی تخته سیاه مشکل دارد؟

جک در جواب می‌گوید که برخی اوقات نمی‌تواند نوشته‌های روی تخته را ببیند. دکتر پس از معاینه‌اش به او می‌گوید که حروف روی تخته سیاه را برایش بخواند، اما جک نمی‌تواند این کار را بکند. چشم‌پزشک می‌فهمد که چشمان این پسرکوچولو ضعیف شده و باید برایش عینک تجویز کند.

به همین خاطر جک و پدرش به عینک‌فروشی رفتند تا برای او عینکی تهیه کنند. فردای همان روز، زمانی که جک وارد مدرسه می‌شود، امید دارد که دوستانش به عینک او توجهی نشان ندهند و حرفی نزنند؛ چرا که او نگران عکس‌العمل دوستانش است و فکر می‌کند که با عینک به یک پسربچه زشت تبدیل شده است.

کتاب صوتی عینکی بودن بد نیست برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان دلنشین به کودکان 6 تا 8 ساله شما نشان می‌دهد که داشتن چشمان ضعیف و عینک زدن به هیچ وجه زشت نیست و نباید باعث خجالت آن‌ها شود. همچنین این اثر شیرین به بچه‌هایی که از عینک زدن فراری هستند، کمک می‌کند تا با عینکشان آشتی کنند.

در بخشی از کتاب صوتی عینکی بودن بد نیست می‌شنویم:

ناگهان اُلیور پاش به جایی گیر کرد و با سر زمین خورد.
جک: "ببخشید من باید درباره ریشه درختی که جلوت بود بهت اخطار می‌دادم."
همون لحظه صدای هنک رو شنیدن که داشت می‌خندید و می‌گفت: "اُلیور، تو چطوری می‌خوای نمونه‌های سنگی پیدا کنی؟ حتی جلوی پات رو هم نمی‌تونی ببینی."
اُلیور بهش توجهی نکرد و به دوستش گفت: "بیا بریم. ما قراره نمونه‌هایی پیدا کنیم که هنک فقط می‌تونه توی خواب ببینه."

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
عینکی بودن بد نیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عینکی بودن بد نیست
نویسنده
مترجمنشاط عزیزی
راویمبینا آقاجانی، امیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عینکی بودن بد نیست

هلیا فرجی
۱۴۰۰/۶/۲
کتاب خیلی خوبی بود من که دوست داشتم😘
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عینکی بودن بد نیست

برای دریافت کتاب صوتی عینکی بودن بد نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.