معرفی و دانلود کتاب صوتی غول چراغ جادو

عکس جلد کتاب صوتی غول چراغ جادو
قیمت:
۶۷۵۰۰ ۴۷,۲۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غول چراغ جادو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غول چراغ جادو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی غول چراغ جادو

کتاب صوتی غول چراغ جادو نوشته‌ی سید حسام طباطبایی، به شما کمک می‌کند تا با خصوصیات اخلاقی و رفتاری افراد مختلف آشنا شوید و در عرصه زندگی شخصی و شغلی خود، بهترین شیوه تعامل با دیگران را اجرا کنید.

درباره کتاب صوتی غول چراغ جادو:

هر فردی براساس اصول رفتاری و اخلاقی خود، در یکی از گروه‌های شخصیتی جای می‌گیرد و برای آنکه بتوان با دیگران ارتباط اجتماعی موثر و بهتری داشت، باید با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شد. شاید برایتان پیش آمده باشد که در محیط کاری‌تان، همکاران و کارکنان مختلفی داشته باشید که هر یک خصوصیات اخلاقی متفاوتی دارند و نمی‌توان با هر یک تعامل یکسان داشت. همچنین گاهی به خاطر عدم شناخت شخصیت طرف مقابل، سوء تفاهم‌هایی به وجود می‌آید که درنتیجه به پیشرفت شغلی شما آسیب می‌رساند.

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که ارتباطات و تعاملات اجتماعی، حرف اول را می‌زنند و حتی برای آنکه بتوان زندگی شخصی باکیفیتی داشت و بهترین شریک زندگی و گروه دوستی را انتخاب کرد، بهتر است با حالت چهره، زبان بدن، رفتار و گفتارهای هر فردی بیشتر آشنا شد تا به درک و فهم متقابل دست پیدا کرد.

کتاب غول چراغ جادو در این مسیر همراه شماست تا بتوانید اصلی‌ترین گروه‌های شخصیتی را بشناسید و روابط کاری و شخصی خود را سر و سامان دهید. سید حسام طباطبایی نویسنده کتاب حاضر مدلی رفتاری به نام DISK را به شما معرفی می‌کند که برای هر یک از آن‌ها رنگی برگزیده و در هر فصل به معرفی تمامی ویژگی‌های برجسته و مهم شخصیت‌های گوناگون می‌پردازد. به این ترتیب می‌توانید با دیدن و ارتباط با افراد، بسیاری از رفتارهای بعدی آن‌ها را پیش‌بینی کنید.

از جمله مهم‌ترین مواردی که مدل DISK به شما می‌آموزد، می‌توان به این نکات اشاره کرد:

- داشتن تعاملی سازنده و موفق با اطرافیان
- کاهش تعارضات میان کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها
- شکل‌گیری و تداوم فعالیت تیم‌ها و گروه‌ها
- فروش بیشتر محصولات و خدمات یک کسب‌وکار
- ارتباط‌گیری موثر با مشتریان و جذب هرچه بیشتر آن‌ها
- ازدواجی موفق و صمیمی
- ارتباطی کم‌تنش با اعضای خانواده و دوستان
- خودشناسی و شناخت درونیات هر فرد
- و ...

کتاب صوتی غول چراغ جادو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از مباحث شخصیت‌شناسی و رفتارشناسی لذت می‌برید و می‌خواهید با نگاهی روشن و ارزیابی دقیق اطرافیان خود را بشناسید و با آن‌ها تعامل داشته باشید، این کتاب صوتی می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

سید حسام طباطبایی را بیشتر بشناسیم:

او متخصص و مربی دوره‌های آموزشی در حوزه بازاریابی و فروش و رفتارشناسی است و به عنوان یکی از اعضای انجمن نخبگان و استعداد درخشان دانشگاه تهران شناخته می‌شود. سید حسام طباطبایی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مدیریت بازرگانی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گذرانده و تاکنون در شرکت‌های گوناگون به عنوان مشاور و مدیر اجرایی کار کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی غول چراغ جادو می‌شنویم:

شخصیت‌های گروه «i» افراد فعال، برونگرا و مردم‌گرایی هستند که تاکید آن‌ها بر شکل‌دهی محیط با تاثیرگذاری یا متقاعد کردن دیگران می‌باشد. این گروه شخصیتی تخصص در ارتباطات و سخن‌وری دارند و دارای آرمان‌ها و اهداف بزرگ هستند. از داشتن اعتبار اجتماعی، دیده شدن، روابط و فعالیت‌های گروهی انگیزه می‌گیرند و اولویت اصلی زندگی آن‌ها مردم و ارتباطات است.

احساسات‌شون کاملا برمنطق‌شون غلبه می‌کند و ذهنیت و باور آن‌ها، اعتبار داشتن و اصیل بودن است. درواقع هدف اصلی آن‌ها در زندگی داشتن شهرت اجتماعی، ارتباطات گسترده و کمک به دیگران است.

در ظاهر فردی پرانگیزه و پر شوق و شور هستند و از دیگران هم توقع دارند که به این شکل باشند. نگرش آن‌ها به کار این است که کار باید مفرح باشد و بعدا هم می‌شود کار را انجام داد. دوستدار فعالیت گروهی هستند و خیلی راحت منطبق و سازگار بر محیط برخورد می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه
30 دقیقه
گروه اول: گروه D (رنگ قرمز)
24 دقیقه
گروه دوم: گروه i (رنگ زرد)
24 دقیقه
گروه سوم: گروه S (رنگ سبز)
23 دقیقه
گروه چهارم: گروه C (رنگ آبی)
59 دقیقه
ترکیب‌های اصلی مدل DISC
2 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی غول چراغ جادو
نویسنده
راویعلیرضا زحمتکش
ناشر چاپیانتشارات ایران آکادمی
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۶۷۵۰۰ ۴۷,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی غول چراغ جادو

ahoora garshasbi
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
کتاب که کتاب عالی و فوق العاده‌ای هست چرا که تو این کتاب میگه ما انسانها هرکدام دارای خصوصیات اخلاقیات خواست خودمونو داریم. و میگه این ارتباطات هست که موجب موفقیت و پیروزی ما تو کسب و کار، زندگی، زندگی روز مره می‌شه و به ما یاد میده باهرکسی چطوری رفتار کنیم تا بتونیم اون رابطه‌ی که مورد نظر ماهست و بدست بیاریم. دیسک زندگی کاری خص صی منو تعقیر دا. و پیشنها میدم حتما این کتاب بخونید یا گوش بدید. و‌ی انتقاد دارم اونم اینه فایل مقدمه گروه دی و‌ای و غیره نمیدونم چرا نمیتونن تا آخر فایل نمیشه گوش داد ظاهرا فایل خرابه وقتی به وسطه هاش میرسم میره گروه بعدی لطفا پیگیری کنید و راهنمایی کنید منو
امین قدس
۱۴۰۲/۵/۲۹
این کتاب برای روان شناسی فروش و مذاکره رو دررو و گاهی برای فروش هابی که چند مرحله مجبوری با مشتری صحبت کنی کاربرد خیلی خوبی داره و واقعا معرکست فقط به شرطی که بتونی از مشتری خوب حرف بکشی
ایمان حق شناس
۱۴۰۱/۹/۲۸
یکی از بهترین و پر محتوی‌ترین کتاب‌های شخصیت شناسی هست که واقعا مفهوم DISC را به صورت جامع توضیح می‌دهد
من از بیان شیوا و میزان محتوای علمی آن لذت بردم
خسرو رحیم پور
۱۴۰۱/۹/۳
عالی بود،، برای نفر دیگری میخواهم بخرم و در گوشی خودش ملاحظه کند راهنمایی بفرمایید
ایمان رستمی
۱۴۰۱/۱۱/۱
خیلی خوب بود. من گوش دادم اطلاعات مفیدی بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی غول چراغ جادو

برای دریافت کتاب صوتی غول چراغ جادو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.