معرفی و دانلود کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان

عکس جلد کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان
قیمت:
80000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان

کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان، نوشته‌ی دکتر جان گاتمن و همسرش دکتر جولی گاتمن، به مردان راهکارهای مفید و کاربردی ارائه می‌کند تا با خواسته‌های حقیقی زنان آشنا شوند و رابطه‌ای بلند مدت و ماندگار داشته باشند.

کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان (The man's guide to women)، اثری است که به مردان و پسران جوان می‌گوید چگونه در بازی عشق و زندگی مشترک برنده شوند. این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند تا عشق، محبت، صمیمیت و احترام متقابل را در زندگی مشترک خود به صورت دائمی جاری کنند و بتوانند شوهری همراه و دل‌سوز و پدری مهربان و مسئولیت‌پذیر باشند.

اگر دوست دارید بیاموزید که چگونه به بهترین شریک زندگی تبدیل شوید، کافیست این کتاب صوتی را بشنوید. ثمره‌ی تحقیقات، مطالعات و مشاهداتی که جان گاتمن (John Gottman) در طی 40 سال از لابراتوار عشق کسب کرده، پرده از واقعیتی انکار نکردنی برمی‌دارد. در طول تاریخ برای نخستین بار جوابی علمی به این پرسش داده شده که زنان از مردان چه می‌خواهند؟

دکتر گاتمن نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، همراه با همسر خود، روانشناس بالینی جولی شوارتز گاتمن (Julie Schwartz Gottman) و نویسندگان همکارش داگلاس آبرامز (Douglas Abrams) و راشل کارلتون آبرامز، این کتاب راهنما را به نگارش درآورده‌اند تا به کوچک‌ترین پرسش‌های مردان درباره‌ی زنان جواب دهند.

زن و مرد هر کدام از مرموزترین و پیچیده‌ترین مخلوقات خداوند هستند و این پدیده‌های هستی را به سختی می‌توان شناخت. رابطه‌ی بین زنان و مردان با یکدیگر نیز بسیار مرموز و پیچیده است و وقتی پای ارتباط و ازدواج بین این دو به میان می‌آید، سردرگمی بیشتر می‌شود.

امروزه آمار طلاق به شدت بالا رفته که علت بیشتر آن‌ها خیانت، بدسرپرستی، دروغ و از این قبیل علت‌هاست که نشان‌دهنده‌ی این است که مردان و زنان باید درباره‌ی رابطه‌ی خود با دید علمی و بازتری نگاه کنند. طلاق یکی از آسیب‌های اجتماعی است که افزایش آن ‌را نشانه‌ آشکار اختلال در اصول اخلاقی و پاشیده شدن آرامش خانواده و دگرگونی در هنجارهای اجتماعی به شمار می‌آورند. متاسفانه آمارهای طلاق واقعی نیستند زیرا بسیاری از خانواده‌ها به خاطر آرامش و آسایش فرزندان‌شان در گروه طلاق عاطفی قرار می‌گیرند و طلاق‌شان ثبت نمی‌شود.

این شیوه‌ زندگی تاثیرات مخربی بر رفتارهای شخصی و اجتماعی فرزندان و جامعه‌پذیری آن‌ها دارد و آیندشان را تهدید می‌کند. طلاق علت‌های بسیاری دارد که یکی از شایع‌ترین آن‌ها خیانت است که منشا آن نداشتن رابطه جنسی صمیمانه و دو طرفه است. این موضوع بیشتر به خاطر عدم شناسایی تفاوت‌های زن و مرد و نبود آگاهی از نیازهای دو طرف است.

اکنون زمان آن رسیده است که به شناسایی نیازهای خود و همسرتان بپردازید و بیاموزید که چگونه نیازهای زنان را برآورده کنید و یک رابطه سالم، عاشقانه و شاد برای تمام عمر یک زن خلق کنید. این کتاب صوتی رمز و رازهای جذابیت، جلب توجه زنان، عشق‌ورزی و زندگی با زنان را به شما ارائه می‌کند.

جملات برگزیده کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان:

- مادری: عشق به تمامی از همین جا شروع و در همین جا پایان می‌یابد.
- وقتی سفر عشق شما به پایان می‌رسد، بلند شدن آسان است؛ اما وقتی در دام عشق می‌افتید، دوباره ایستادن غیرممکن است.
- زنان! هرگز از بدن خود شرمنده نباشید، شما همان‌قدر که دروازه‌های جسم خود هستید، صاحب روحی باشکوهید.
- عاشق حقیقی مردی است که بتواند فقط با نوازش موهایت، نگاهی پر از تبسم یا حتی نگاه کردن به نقطه‌ای در دوردست تو را به اوج لذت برساند.
- عاشق شدن چیزی فراتر از دیدن یک زن زیبا و خوش‌چهره است؛ عشق هنگامی است که آن زن قلب و جانت را به تسخیر درآورد.

در بخشی از کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان می‌شنویم

پس از چند هفته شناخت اولیه وقتی با هم راحت شدید، احتمالا همان ترن هوایی را سوار خواهید شد که ویژگی بارز تمام روابط است و فراز و نشیب‌هایی خواهید داشت که همان تضادهاست، همان‌طور که قبلا هم بیان کردم یکی از مهم‌ترین چیزهایی که مردان در زندگی می‌خواهند رابطه‌ی جنسی بیشتر و دعوای کمتر است. باور کنید این دو به شدت با هم در رابطه هستند. بگذارید خیال‌تان را راحت کنم، مشاجره کردن در زندگی زنان به معنای تمایل به رابطه‌ی جنسی است و این در مورد مردان هم صدق می‌کند. خبر خوب این است که می‌توانید بیاموزید که کمتر دعوا کنید و مشاجرات را نیز سریع‌تر حل کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
15 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
بخش اول: شناخت یک زن - فصل اول - قسمت اول
17 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم
28 دقیقه
فصل دوم
24 دقیقه
بخش دوم: قرار گذاشتن با یک خانم - فصل سوم
23 دقیقه
فصل چهارم
18 دقیقه
فصل پنجم
24 دقیقه
بخش سوم: صمیمیت با یک زن - فصل ششم
21 دقیقه
بخش چهارم: عشق‌ورزی با یک زن - فصل هفتم
18 دقیقه
فصل هشتم
22 دقیقه
فصل نهم - قسمت اول
20 دقیقه
فصل نهم - قسمت دوم
31 دقیقه
بخش پنجم: زندگی کردن با یک زن - فصل دهم
16 دقیقه
فصل یازدهم
20 دقیقه
فصل دوازدهم
32 دقیقه
بخش ششم: دوست داشتن یک زن برای همیشه - فصل سیزدهم
26 دقیقه
فصل چهاردهم
20 دقیقه
فصل پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان
نویسنده، ، ،
مترجمفاطمه باغستانی
راویسارا فیض
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
80000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان

سام ضعیفی
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
این کتاب رو چند وقت پیش تهیه کردم و توی این مدت صبر کردم که کتاب رو کامل بشنوم و بعد نظر بدم.
اول میخواستم کتاب شناخت زنان باربارا دی آنجلیس رو بگیرم اما الان از این اینکه این کتاب رو انتخاب کردم راضی ام‌. کتاب به جنبه‌های مختلفی از زن بودن و زندگی از نگاه زنان پرداخته و این به شناخت بهتر زنان و
(هم برای خودشون هم برای مردان) کمک قابل توجهی میکنه. در مواجهه با مسائل عادی یا مسائل چالش برانگیز عنوان میکنه که توی اکثر موارد (نه همه موارد) زنان چه فکری میکنن و چه عکس العملی نشون میدن و همینطور مردان چه عکس العملی نشون میدن و روش برقراری بهتر با زنان توی این شرایط چیه که به عنوان یک مرد دونستن این موارد و شناخت بهتر انسان‌هایی از جنس متفاوت با خودم رو ضروری میدونم. توی کتاب از مطالب علمی/تحقیقاتی استفاده شده که کیفیت کتاب رو بالاتر میبره. در آخر هم از نسل نو اندیش بابت ترجمه خوب، آوانامه بابت صداگذاری مناسب و کتابراه عزیز تشکر میکنم که محصولی خوبی رو تهیه کردن تا به رشد فکری جامعه مون کمک بیشتری کنه.
نوید یزدی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کتاب فوق العاده اییه. و این کتاب به نظرم برای هر زوجی واجبه. صدای گوینده خوبه. ولی اون کسی که اون وسط تیتر هارو میگه واقعا هم خونی نداره با صدای گوینده. و به نظرم در کل کتاب صوتی نباید با زبان نوشتاری خونده بشه. چون کتاب وقتی صوتی میشه نوع بیان هم باید محاوره ایی بشه. مثل این میمونه که فرضا کتاب رو انگلیسی گوگل ترجمه کنه. کتاب صوتی هم همینه. وقتی از نوشتار تبدیل به گفتار میشه نباید به صورت نوشتاری بیان بشه. این موضوع خیلی مهمیه که اکثر ناشر‌های صوتی متاسفانه بهش اصلا توجهی نمیکنن
Mohsen Rezaee
۱۴۰۲/۱۲/۴
ای کاش این کتاب رو قبل از ازدواج در دانشگاه به ما یاد می دادند، کلی اشتباه در روابط با همسرم داشتم و کسی رو که عاشقانه دوست داشتم و با سختی بهش رسیده بودم رو ناخواسته با رفتار خودم اذیت کردم. جای تاسف این هست که فکر می کردم رفتارم درسته و دارم به همسرم کمک می‌کنم. واقعا زندگی جای آزمون و خطا نیست باید با آموزش قبلی وارد مرحله کسب تجربه شد، بدون آموزش اولیه زندگی معشوق و فرزندانمون رو هم خراب می‌کنیم.
رضا آفاق سرند
۱۴۰۲/۷/۱۴
کتاب خوبی بود ولی کنی با فرهنگ ما بیگانه بود
مثلاً در باره مسایلی مثل فقر یا مشکلاتی که بعضاً خانواده‌ها در رابطه ایجاد میکنن و یه سری موارد دیگه اصلا آقایون رو راهنمایی نکرده
ولی در مورد مادر شدن خانمها، ارتباط همسر با دوستانش و حتی خرید کردن بیش از حد خانم‌ها هم راهنمایی کرده ولی نهایتا باید بگم اگه خوب مطالعه کنید می‌تونه اطلاعات حیاتی و مهمی بهتون بده
عباس رحیمیان
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
زوتر بخونید تا دیر نشده. دوستان این کتاب برای دوستانی که روابط نداشتند و یا کسانی که رابطه نداشتن بسیار مفید هست. همه میدونیم زن و مرد خیلی تفاوت دارن ولی وقتی ندونیم چه تفاوت‌هایی خیلی بحث و جدل پیش خواهد آمد که این کتاب خیلی کمک میکنه.
خواهشمندم نام فصل‌ها را کامل بنویسید و توضیحی مختصر جلوی آن باشد
Ali.makenzi1378
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
من تا فصل یک گوش کردم پر از نکات آموزنده هست ولی ولی ولی حتمااااا یادتون باشه آقایون و پسر‌ها لطفا لطفا هیچ کدوم از این کار هارو در دوران اولیه آشنایی یعنی چند ماه اول دوستی نکنید!!!!!
کلا دوران جذب برخلاف دوران رابطه هست
این کارا رو بکنین دختره میگه هَوَلی!!!!!!
پری خطیب
۱۳۹۹/۴/۲۶
فعلا کتاب را مطالعه نکرده‌ام و نمی‌توانم در مورد آن نظر جدی بدهم. ولی چون خودم دانشجوی کارشناسی و احتمالا کارشناس ارشد روان شناسی هستم، پس برایم جذاب خواهد بود: چون این روزها همهء اشخاص از اختلالات روابط میان فردی رنج میبرند، بدون آنکه
اطلاعی در مورد آن داشته باشند: و... %
مسعود معتمد
۱۴۰۰/۹/۵
خیلی خوب زنان را به شما معرفی میکنه مخصوصا مردان متاهل بخونن واقعا انسانها زبانشان گویای احوالشان نیست و باید در فهم متقابل از یکدیگر با خواندن کتابهای مثل این کتاب مهارت پیدا کنند و کیفیت روابط را بالا ببرند.
صدای گوینده هم بسیار خوب بود
کوروش جنان
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتاب فوق العاده مسیر زندگیمو عوض میکنه هربار میخونمش واقعا عالیه به خصوص برای مردان من خودم هم صوتیشو گوش دادم هم متنیشو خریدم و برای بار سوم میخوام باز بخونمش شناخت مردان رو نصبت به ذهن زن بیولوژیک زن و … به شدت زیاد میکنه
MORPHIN media
۱۴۰۰/۴/۲
اگه میخاید همسرتون رو درک کنید و رابطتون رو باهاش گرم و صمیمی کنید حتما این کتاب رو بخونید و حتی اگه تنها هستید و بفکره پیدا کردنه شریک زندگی یا پارتنر هم هستید این کتاب رو بخونید این کتاب ارزش خوندن رو داره مطمعن باشید
Man Of War
۱۴۰۱/۹/۱۲
کتاب واقعا خوبی هستش و هر مرد متاهلی باید این کتاب رو بخونه
با اینکه بار‌ها گفته میشه ولی خیلی دقت نمی‌کنند که این تفاوت چی هستش و چگونه باید رفتار کنند
حتما بخونید و بکار ببندیدش تا طعم شیرین زندگی رو بچشید
اسماعیل پورنجفی
۱۴۰۲/۵/۳۱
کتابیست عالی برای شناخت خلق خوی بدو خوب مردان نوشخصیت شناسی از اوناارو درک و علت بیشتر رفتارهای که خوشایند زنان نیست رو خانمها بدست میارن ای کاش زنها قبل ازدواجشون این کتابرو بخونن
Sara Kz
۱۴۰۲/۵/۲۸
کتاب بسیار عالی بود برای من هم بعنوان یک خانم بسیار کمک کننده بود، به خیلی از مسایلی که مواجه بودم اما زیاد توجه نکرده بودم، آگاه شدم و الان از زاویه دیگه‌ای نگاه می‌کنم به اون مسیله.
علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۰/۸
سلام و عرض ادب کتاب بسیار خوبیه، راوی خوبی داره، من که خیلی استفاده کردم و توصیه میکنم حتما تهیه کنید و در بهبود روابطتان از این کتاب و آموزه‌های اون بخوبی بهره ببرید، سپاس فراوان از کتاب راه
Pouya Khezri
۱۴۰۱/۶/۶
کتاب بسیار خوب و مفید برای افراد بالا۱۸ سال و خصوصن اونایی ک تو رابطه شون مشکل داره واقعا برای هر مردی لازمه ک این کتاب رو بخونه و بشدت پیشنهاد میشه.
با تشکر از تخفیف خوب کتابراه.
مشاهده همه نظرات 73

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان

برای دریافت کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.