معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند

عکس جلد کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند
قیمت:
۲۰۰۰۰۰ 140000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند

کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند اثر پرفروش باربارا دی‌آنجلیس، تمرین‌ها و تکنیک‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها روابط خود را با مردان بهبود ببخشید و زندگی عاشقانه و سرشار از آرامشی را تجربه کنید و به زنان قدرتمندی تبدیل شوید.

در کتاب رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند (Secrets about men every woman should know) این طور مطرح شده که مرد بودن اغلب به معنی میل به پیروزی در رقابت‌ها، حفظ بقاء، داشتن استقلال شخصی، پنهان کردن احساسات، نبرد با دنیای خشن و زمخت بیرونی و با کنترل بودن است. مردها به وسیله عاداتی که از نسل‌های پیشین به آن‌ها منتقل شده است کنترل می‌شوند. والدین و اجتماع مردان را شرطی کرده‌اند، به این معنا که ارزش‌هایی را به آنان آموخته‌اند که در نهایت آن‌ها را از نزدیکی و صمیمیت دور می‌کند.

کتاب حاضر در 9 فصل نگاشته شده است و هدف از نوشتن درباره‌ی زنان و مردان در این کتاب و پرداختن به آنان، این موضوع نیست که میان دو جنس فاصله ایجاد شود، بلکه تنها هدف آن، این است که میان زنان و مردان درک و تفاهم متقابل به وجود آورد.

هنگام شنیدن این کتاب متوجه می‌شوید که زنان نیز از برخی از خصوصیات گفته شده در مورد مردان برخوردارند و آن‌ها را بروز می‌دهند. بعد از شنیدن این کتاب و عملی کردن راهکارها و رهنمون‌های آن قادر خواهید بود در هر مکان و زمانی به آرامش و رضایت خاطر بیشتری در زندگی مشترک‌تان دست یابید.

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) روانشناس برجسته‌ای است که به بسیاری از زنان کمک کرده تا همسران خود را بهتر و بیشتر بشناسند و اختلافات زندگی‌شان را کاهش دهند. تنش و اختلاف در میان تمام زوجین وجود دارد و مسئله‌ای طبیعی است. این اختلافات و تنش‌ها را می‌توان با درک متقابل و شناخت یکدیگر کم کرد.

تاکنون به این موضوع اندیشیده‌اید که چرا مدتی است که رابطه‌ی زناشویی‌تان دیگر مانند قبل نیست، همسرتان همانند گذشته آن میل و اشتیاق سابق را به شما ندارد و دوست دارد اغلب زمان خود را با دوستانش و در محیط کار سپری کند. کارهای پنهانی به دور از چشم شما انجام می‌دهد، زمان گفت‌وگو با شما سریع عصبانی می‌شود. اگر با مشکلاتی شبیه به این در برخورد با همسرتان روبه‌رو شده‌اید و از این گونه سؤالات دارید، کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند را گوش کنید.

این کتاب صوتی به شما آموزش می‌دهد که چطور کمتر دعوا و بیشتر به همدیگر ابراز محبت کنید و عشق بورزید. چگونه شریک زندگی‌تان را بشناسید و درک کنید. چگونه از نقش مادر بودن برای همسرتان رها شوید و بیشتر معشوقه‌ی بهتری باشید.

موضوعاتی که در این کتاب صوتی به آن‌ها پرداخته می‌شوند عبارتند از:

- چند راز بزرگ درباره مردان.
- سردکننده‌های جنسی مردان.
- رازهایی درباره‌ی روابط جنسی که مردها هرگز به شما نخواهند گفت.
- شش اشتباه بزرگ که زن‌ها در روابط خود با مردها مرتکب می‌شوند.
- احساس واقعی مردان نسبت به زنان، روابط، عشق و عمل جنسی چیست؟
- چگونه به همان میزانی که عشق می‌ورزیم، عشق نیز دریافت کنیم.
- چرا مردها همواره نیاز دارند که کارها را به درستی انجام دهند.
- راجع به مردها و روابط جنسی چه می‌دانید؟
- چگونه به مرد زندگی‌تان کمک کنید تا از نظر احساسی و عاطفی باز شود.

با باربارا دی آنجلیس بیشتر آشنا شویم:

باربارا دی آنجلیس متولد 4 مارس 1951 نویسنده، روانشناس و سخنران برجسته قرن بیستم در زمینه رشد شخصی و معنوی محسوب می‌شود که در طول سالیان قبل به میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا با پیام‌های الهام‌بخش خود در مورد نحوه ایجاد یک زندگی آزاد واقعی، داشتن روابط سالم و سرشار از عشق و همین‌طور رشد شخصی کمک کرده است.

نخستین کتاب او با نام «چگونه می‌توان عشق ورزید؟» موفق به کسب جایزه‌ی Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال 1994 شد. آثار دی آنجلیس از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از 8 میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته و در سراسر دنیا به بیش از 20 زبان ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند می‌شنویم:

«همسرم از نظر احساسی کاملاً محدود عمل می‌کنه و به عشق و عاشقی اعتقاد نداره، چون توی گذشته از لحاظ احساسی چندین بار به سختی آسیب دیده. او به ابراز احساسات و عواطف علاقه چندانی نداره و می‌گه به این مسائل احتیاجی نداره. هر وقت که می‌خوام درباره احساساتش باهاش حرف بزنم همه چیز رو به مسخره می‌گیره. اما می‌دونم که عشقم نسبت به او باعث می‌شه تا تصمیم بگیره که تغییر کنه. در گذشته کسی او رو دوست نداشته. برای همین اگه اونو دوست داشته باشم و بهش عشق بورزم، از لحاظ احساسی و عاطفی باز می‌شه.»

ای کاش می‌توانستم به شما بگویم که اگر به همسرتان عشق بورزید، حتماً او تغییر می‌کند. اما نمی‌توانم چنین توصیه‌ای به شما بکنم، چون که واقعیت ندارد. بارها آن را امتحان کرده‌ام و می‌دانم چنین توصیه‌ای هرگز مؤثر واقع نخواهد شد. بعضی اوقات مردها کمی از لحاظ احساسی بازتر و پذیراتر می‌شوند. اما نه به اندازه‌ای که برای موفقیت در رابطه کافی باشد. گاهی اوقات این فرآیند طول می‌کشد و بعد شما چنان عصبانی هستید که عشق آنان دیگر به درد شما نمی‌خورد.

گاهی اوقات وقتی آنان را ترک می‌کنید، ناگهان عشقتان مؤثر واقع شده و باعث می‌شود تغییر نمایند اما دیگر خیلی دیر شده است. صرف نظر از اینکه چه اتفاقی می‌افتد، احساس شما همان احساسی است که من نیز آن را داشتم. احساس عجز، درماندگی و گیجی خواهید کرد و با خود می‌گویید «اگه کمی طولانی‌تر بهش عشق ورزیده بودم، شاید می‌تونستم رابطه‌مون رو از شکست حتمی نجات بدم. در نهایت این طوری با یه قلب شکسته تنها نمی‌موندم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
5 دقیقه
مقدمه
32 دقیقه
فصل اول - دنیای شگفت‌انگیز مردان
51 دقیقه
فصل دوم - شش اشتباه بزرگ زنان برای ارتباط با مردان - بخش اول
56 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
44 دقیقه
فصل سوم - از بین بردن احساسات پوشالی
34 دقیقه
فصل چهارم - سه راز درباره‌ی مردان - بخش اول
38 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
59 دقیقه
فصل پنجم - اسراری درباره‌ی آقایان و مسائل جنسی
52 دقیقه
فصل ششم - بیست مورد از سردکننده‌های جنسی برای آقایان - بخش اول
53 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم
41 دقیقه
فصل هفتم - اسراری درباره‌ی چگونگی ارتباط با مردان - بخش اول
56 دقیقه
فصل هفتم - بخش دوم
26 دقیقه
فصل هشتم - چگونه به مردی که عشق را با او آغاز کرده‌ایم، در ابراز احساسات کمک کنیم
23 دقیقه
فصل نهم - به زنی پرتوان و قدرتمند تبدیل شوید
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویشوکا کریمی
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۰۰۰۰۰ 140000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند

مهدیه دیدنده
۱۴۰۰/۱/۲۶
به نظر من خیلی از چیزایی که گفته عالیه و باید رعایت بشه و اگر رعایت شه زندگی خیلی شیرین تر میشه. این کتاب خیلی اطلاعات جالب از آقایون بهم دادپیشنهاد می‌کنم این کتاب رو هم خانم‌ها هم آقایون بخونن تا خانما بفهمن چجوری باید با آقاهاشون رفتار کنن و آقایون هم از خودشون شناخت بهتری پیدا کنن و دلیل یکسری از رفتار‌های متداول خانم هارو که شاید درست متوجه نشده باشن رو بفهمن. واقعا موثره😊 عده‌ای میگن خود باربارا (نویسنده کتاب) زندگی خوبی نداشته و جدا شده اما باید بدونیم که همه چیز فقط شناخت نیست. شناخت صحیح شاید ۵۰ درصد کار باشه خیلی چیزای دیگه تو روابط موثره مثل جذابیت، خانواده‌ها، فشار‌های روحی، شرایط، دیدگاه‌ها، تفاهم و...
پس لطفا قضاوت نکنید در مورد این مسائل و این کتاب رو از نظر عنوان و کاراییش بسنجید نه از نظر زندگی نویسنده (از نظر محتوایی این کتاب عالیه نخونید خیلی چیزارو از دست دادید)
م مسعودی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
در روزگاری که هم‌زیستی لازمه ادامه حیات است و در زمانی که متاسفانه درصد بالایی از آشنایی‌ها به جدایی و ازدواج‌ها به طلاق می‌انجامد؛ آن‌چه مهم است وا‌کاوی علت آن است و چیزی که واضح و مبرهن است فقدان فرهنگ هم‌زیستی و همراهی و چه خوب که اندک دقایقی از روزمان را به مطالعه اختصاص بدهیم.
کتاب پیش‌رو که
خوشبختانه از نمونه صوتی و بهترین گزینه برای شنیدن در وقت‌هایی ‌که مشغول کارهای روزمره، رفت و آمد در شهر و حتی دقایقی قبل از خواب هست به خوبی می‌تواند در افزایش آگاهی برای شناخت بهتر رفتار گروهی و اختصاصاً رفتار میان زوج‌ها کمک کند و دید وسیع‌تری به دلایل به‌وجود آمدن خیلی از سوء تفاهم‌ها بدهد.
این که ماهیت اخلاقی آقایان و نیز نکاتی که از چشم دور می‌ماند و نیز خصوصیات ذاتی که در خانم‌ها هست و هر گروه اگر ندانند؛ فکر می‌کنند عمدی در کار بوده و این که نویسنده تجربیات شخصی خودش در زندگی به همراه تحقیقات علمی را در هم آمیخته و صرفاً درس‌های دانشگاهی بدون فرصت آزمایش و خطا نیست از ویژگی‌های مثبت این کتاب هست
علاوه بر این خودم شخصاً فکر می‌کنم اگر این رفتارهای توصیه شده را (با تفکر البته) در خودمان نهادینه کنیم در تعامل با دیگران اعم از اعضای خانواده، دوستان و فرزندان بسیار به کار می‌آید
سعی کنیم خود را مکلف کنیم که هر روز دقایقی هر چند کوتاه به مطالعه اختصاص دهیم و یقیناً اثرش را خیلی زود در کسب آرامش روانی و شادی درونی خواهیم دید⚘⚘⚘⚘⚘⚘
انصاف ندیدم در خاتمه از مسئولان کتابراه برای فراهم آوردن امکان مطالعه در تمام زمینه‌ها تشکر نکنم
پاینده باشید و برقرار🙏🙏🙏🙏🙏🙏
راد
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
این کتاب جزء بهترین کتاب هایی هست که خوندم، البته نسخه‌ی پی دی اف رو خوندم نمیدونم نسخه چاپی سانسور و تغییر داره یا نه. حتما خلاصه برداری کنید تا همیشه بتونید به کار ببرید. خلاصه کتاب میگه مغز اکثر مردها در روابط و احساسات خیلی نابالغ تر از زن هاست چون از بچگی طوری تربیت شدند که احساساتشون رو و و و نادیده بگیرند غالبا همزمان نمیتونن منطقی احساسی باشن از دو نیمکره مغز استفاده کنن. مردان ضعیف و نابالغ با مسائل احساسی مثل نبرد قدرت رفتار میکنند و دنبال برد و باختن و ابراز خشم و عصبانیت رو به جای رویارویی با احساسات درونی مختلف ابراز میکنند و توان صحبت و بررسی احساسات شون رو ندارند. بنابر این با راهکارهای مختلف کتاب لازمه قبل از ازدواج تشخیص بدید مرد مورد نظر شما چه قدر از نظر درک و بروز احساسات بالغ شده و قصد رشد بیشتر داره یا نه تا به انتخاب درستی برسید. همچنین ازدواج‌هایی که به بن بست رسیده رو بررسی میکنه و میگه چه طور زنی ضعیف و در رنج نباشید و مرد رو به مسئولیت هایش آگاه کنید و متقابلا درک کنید و در صورت عدم بهبود در مشکلات بعد از دادن فرصت و تلاش با راهکارهای گفته شده، قبل از پیرتر شدن تصمیم آگاهانه‌ای برای زندگی بگیرید. در آخر هم عادات اشتباه زن ها در رابطه رو که باعث دور شدن از شریکشون میشه بررسی و نقد میکنه. عاداتی مثل مادر بودن، وابسته و ضعیف بودن و عادات ناپسند مختلف. در نهایت عقیده نویسنده این هست که زنی با اعتماد به نفس، توانمند، هدفمند و به دنبال چیزهای مورد علاقه باشید تا پیشرفت کنید و به خاطر ترس و ناتوانی به یک زندگی بد زنجیر نشوید. بلکه با قدرت انتخاب و تصمیمات درست در آسایش و خوشبختی و مو
F Yazdanian
۱۴۰۲/۴/۹
کتاب خیلی عالی و کاربردی هست که بنظرم اگر افراد متاهل مطالعه کنند به میزان خیلییییی زیادی بحث‌ها و جدل هاشون از بین میره و با درک عمیقتر هم از باهم بودن بیشتر لذت میبرن. و حتی خیلی خوب هستش که افراد مجرد این کتاب را مطالعه کنند تا با دید دقیق تر و شناخت بهتری وارد زندگی بشن و از بروز مشکلات زیادی و جلو گیری کنند. کتاب به نحوی نیست که حتما مربوط به روابط عاطفی باشه بلکه به طور کلی ما رو به شناختی دقیق از مردان میرسونه که توی اجتماع روابط کاری هم میتونیم از اون استفاده کنیم. صدای گوینده‌ی کتاب خیلی عالی هستش و در طول گوش دادن اصلا خسته نشدم. بنظر من این کتاب رو باید بارها و بارها شنید، مطالعه کرد و از اون نکته برداری کرد و توی زندگی به کار برد. مطمئنن هیچکس از خوندنش پشیمون نمیشه. با تشکر از عوامل کتابراه.
Sina B
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
با تشکر از کتابراه عزیزبابت هدایای ارزشمندی که به علاقمندان کتاب خوانی تقدیم می‌نماید و خداقوت به همه‌ی عزیزان دست اندرکار تولید کتابهای الکترونیکی و صوتی در کتابراه🙏این کتاب بسیار عالی و کاملا مفید برای آشنایی و شناخت واقعی همه زنان و حتی مردان در باره شخصیت پیچیده و خاص مردان از آغاز خلقت تاکنون میباشد و باعث تغییر بسیار در کنش و واکنش رفتاری و احساسی ما نسبت به مردان خواهد شدو باعث اصلاح روابط بین زوج‌ها خواهد شد و ازدواج‌های موفق تری صورت میگیرد و حتی رفتار با تمام مردان زندگی یک زن از جمله پدر و پسر وبرادر بسیار راحت تر و درست تر صورت می‌گیرد... 👌
ma pa
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب به خوبی ترجمه و روایت شده است؛ حتی اگر موضوع برایتان جالب نباشد و یا با نویسنده موافق نباشید، از شنیدن آن آزرده خاطر نمی شوید. اما خود کتاب، خب اول اینکه به نظرم جا داشت که تو توضیحات کتاب، حداقل تو کتابراه، بیان میشد که برای همه رنج سنی نیست. شاید ۲۰ تا ۴۰ سال. مورد بعدی اینکه خواننده/شنونده باید توجه داشته باشد که منظور از مرد در عنوان کتاب، هر مردی که باهاش در ارتباط هستید نیست و صرفا شریک زندگی منظورشه. در کل ولی به موضوعات خوبی اشاره کرد و اگر در این حدود سنی هستید میتونه براتون مفید باشه.
Mohadese Bhr
۱۴۰۰/۳/۲
این کتاب واقعا بی نظیر، من تا به حال کتابی با این حد از اطلاعات مفید و کاربردی در مورد ارتباط با مردان ندیده بودم، هم واضح توضیح داده شده همه چی، هم اینکه راحت و با تمرین میشه به کار گرفت، من کتاب صوتی رو برای همه خانومها که بهونه وقت نداشتن برای خواندن کتاب رو دارن توصیه میکنم، مخصوصا این کتاب رو.
به نظر من باید چندین بار مطالب این کتاب رو گوش داد تا ملکه ذهن بشه
نجمه دهقان
۱۴۰۱/۶/۲۶
خیلی از واقعیات رو میگه اما اینکه میگه مادر همسر خود نباشید رو خوب توضیح نداده توی زندگی من جواب نداد
بعضی از چیزها هم تو فرهنگ ما جواب نمیده
و اینکه ما زن‌ها ذاتمون اینه به بقیه کمک کنیم موفقیت خانوادمون رو موفقیت خودمون میدونیم اگه بخوایم با این اخلاقمون بجنگیم و فقط به فکر خودمون باشیم درسته
از بیرون موفق به نظر میایم اما اون حس خوب کمک به بقیه رو دریافت نمیکنیم
ولی خوندنش خالی از لطف نیس باید با ذهن منتقد خونده بشه و یه ۲۰ درصدی با نظرات و تجربه شخصی من تضاد داره
Setare H
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
یکی از کتاب‌هایی ک برای هر زن ایرانی واجبه
چون اکثر خانواده‌ها بالاخص خانواده‌های ایرانی
به دخترانشون آداب رفتار با مرد رو یاد ندادند
و صرفا بر اساس ذات مادرگونه‌ای که دارند با مردا جوری رفتار میشه که به هیچ عنوان شایسته نیست
و خودشون رو همیشه پایین تر از مردان میدونن
به تمام دختران و زنان این
خوندن کتاب رو توصیه میکنم
به شدت در روابطتون تاثیر گذاره و بالاخص روی خودتون و دونستن ارزش خودتون و تربیت نسل آینده‌ای که تحویل جامعه خواهید داد...
پریاشاویسی
۱۴۰۱/۱۲/۷
به نظر من خیلی کمک به شناخت خودمون در روابط میکنه و میتونیم خودمونو بسنجیم و رفتار هامون
چیزهایی که من اصلا فکرشو‌نمیکردم ایراد داشتم
و چیزهایی که همیشه ازش گله میکردم فهمیدم اصلا تو مخیله اقایون جایی نداره که من انتظار دارم و از پرخاشگری اونها نارحت میشدم یا فرار کردنشون که کاملا طبیعی بوده و
این کتاب راه حل داده
حداقل میتونیم اینگونه اونهارو با شناختشون بپذیریم
مهمتر از هرچیز اینکه اقایون حتما بخونن
مریم بهرامیان
۱۴۰۰/۴/۳۱
کتاب بسیارخوبی هست که اگردردانشگاههابه عنوان دروس عمومی تدریس بشه چقدرعالی میشه مثلا این وصیت امام چه تاثیری درزندگیمون داشته جایگذاری شود تاامارطلاق پایین بیاد
زهرا جلائی
۱۴۰۰/۹/۲
با سلام و تشکر از مجموعه‌ی کتاب راه
این کتاب بسیار عالیست و به نظر من هر خانمی قبل از ازدواج بایدحتما این کتاب را بخواندو برای موفقیت در زندگی نکات آن را به کار گیرد. البته نویسنده مطالعه‌ی بعضی از بخش‌های کتاب را به آقایان هم سفارش کرده است. ضمن تشکر از خانم شوکا کریمی به خاطر خوانش کتاب لازم به تذکر است که ایشان بعضی از قسمتهای کتاب را با صدای جیغ می‌خوانند و برای من زیاد جااب نبود. خوانند.
Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۱/۱۲/۳
برای زن‌هایی که همش میگن چرا شوهر من اینجوریه باید بگم همه مردا مثل همن و باما زنا متفاوتند فقط باید از این تفاوتا آگاه بشید تا بدونید چطور رفتار کنید و سکان کشتی زندگیتون رو دست بگیرید تا به ساحل آرامش برسید شما مدیران خانواده اید پس خوب مدیریت کنید و در این راه از این مدل کتاب‌ها حتما استفاده کنید تا خوشبختی رو خودتون بوجود بیارید و منتظر نباشید کسی خوشبختتون کنه
Zahra ememi
۱۴۰۱/۱۰/۶
باید بگم که عالی بود خیلی از مشکلاتی که من در همسرم حس میکردم و باعث می‌شد فکر کنم عمدا اینکارو میکنه و حس تنفر بهش پیدا کنم رو برام برطرف کردم قصد دارم دوبار دیگر پشت سرهم گوش دهم و نت بردارم و تمرین‌ها را انجام دهم و ماهی یکبار مجدد بخوانم تا از آن‌ها استفاده کنم و در هیاهوی زندگی آن‌ها را فراموش نکنم
صدای گوینده هم عالی بود ممنون از ایشان و کتاب ده بابت این کتاب خوب
atefe بHاr
۱۴۰۲/۱/۹
سلام کتاب صوتی با صدای جذاب و مخاطب پسندی بود، تغییر صدای جذابی داشت و آدم متوجه میشد تفاوت‌های کارکتر‌های کتاب رو و موضوع خیلی خوبی که داشت به من کمک کرد برای شناخت تفاوت‌های فکری زن و مرد... مثل اون قسمت که میگه خانم‌ها وقتی در مورد موضوعی حرف میزنن که ناراحتشون کرده فقط میخوان حرف بزنن دنبال کمک از جانب آقایون نیستن و....
مشاهده همه نظرات 257

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند

برای دریافت کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.