معرفی و دانلود کتاب صوتی فصل کوچ چلچله

عکس جلد کتاب صوتی فصل کوچ چلچله
قیمت:
۲۵۰۰۰ 17500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فصل کوچ چلچله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فصل کوچ چلچله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فصل کوچ چلچله

کتاب صوتی فصل کوچ چلچله اثر محمدرضا محمدی پاشاک، دریچه‌ای ‌برای نگاه کردن به حرکت‌های کوچک اما تاثیرگذار انقلابی در روستا‌ها‌ست. مانند رودهای کوچکی که دریای بزرگ انقلاب اسلامی را تشکیل دادند؛ انقلابی که ریشه‌های آن همه‌جا از شمال تا جنوب کشیده شده است.

رمان فصل کوچ چلچله‌ داستان بلندی از وقایع انقلاب اسلامی در میان عطر شالیزاران شمال و در ماه‌های نزدیک شدن به پیروزی در سال 1357 است.

در داستان پاشاک، نوجوانی به نام حمزه از اهالی یکی از روستاهای شمال است، او ما را با خود به مسیر زندگی هم ولایتی‌هایش در میان انقلاب می‌برد. در شهر قیام است و در روستای حمزه عروسی، اما در دامنه کوه‌ها و جنگل‌هایش، نوجوانان به جای آنکه در پی سور و سات عروسی باشند، مخفیانه اعلامیه پخش می‌کنند. داستان به صورتی پیش می‌رود که این نوجوانان با اتفاقات زیادی مواجه و در نهایت به سمت جنگل کشانده می‌شوند و نهضتی به پا می‌گیرد.

داستان محمدرضا محمدی پاشاک، داستان رنگارنگ و پرکششی است که از زبان تا جغرافیا و آیین‌هایش، همه بومی و اقلیمی‌ست و زبان ویژه داستان، نقش مهمی در باورپذیری شخصیت‌ها و اتفاقات دارد.

در قسمتی از کتاب صوتی فصل کوچ چلچله می‌شنویم:

ننه سرش را تکان داد و گفت: «بار اول نیست که ژاندارم‌ها شَلَم می‌کنند. میرزا که متواری شد، افتادند به جان هر چه هواخواه جنگلی. محل ما کجا و رشت کجا؟ اسب باید اسب بود تا بتواند از کوه و کتل گذر کند. آن سال هر چه برف و بارش در آسمان بود در سرزمین گیلان بارید. خبر آوردند که کوچک‌خان در راه خلخال برف‌گیر شده و یک بی‌غیرت بی‌کس و کار هم رفته بالای سرش و سرش را بریده برای سردار سپه. گفتیم چشم یزید روشن...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
بخش اول
19 دقیقه
بخش دوم
20 دقیقه
بخش سوم
22 دقیقه
بخش چهارم
21 دقیقه
بخش پنجم
22 دقیقه
بخش ششم
22 دقیقه
بخش هفتم
24 دقیقه
بخش هشتم
28 دقیقه
بخش نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فصل کوچ چلچله
نویسنده
راویمحمد رضاعلی
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی انقلاب و دفاع مقدس، کتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه صوتی
۲۵۰۰۰ 17500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فصل کوچ چلچله

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فصل کوچ چلچله

برای دریافت کتاب صوتی فصل کوچ چلچله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.