معرفی و دانلود کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب

عکس جلد کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب

کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب اثری از احمدرضا آذر است که با روشی گفت‌وگومحور میان یک معلم و شاگردان کوچکش، به بچه‌ها طریقه‌ی درست فکر کردن، چگونگی آلوده شدن فکرها و راه در امان ماندن از افکار بد و وسوسه‌های نادرست را آموزش می‌دهد. این کتاب مجلدی از مجموعه‌ی «گفت‌وگوهای با کودکان» است.

درباره‌ی کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب

احمدرضا آذر در کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب، کلاس درسی را به تصویر کشیده که در آن معلم با شاگردانش در رابطه با موضوعات مختلفی گفت‌وگو می‌کند و بچه‌ها از طریق این بحث و گفت‌وگو، چیزهای جدیدی یاد می‌گیرند. سبک این کتاب تا حدی شبیه به کتاب‌های مجموعه‌ی «کارگاه اندیشه» است، با این تفاوت که این کتاب با زبانی کودکانه و در حد فهم خردسالان نوشته شده.

در این مجلد، معلم از بچه‌ها می‌خواهد تا درباره‌ی «درست فکر کردن» و «فکرهای خوب» صحبت کنند. ماجرا از این قرار است که دو تا از بچه‌های کلاس با هم قهر کرده‌اند. معلم با پرس‌وجو درباره‌ی علت دعوا، متوجه می‌شود که یکی از آن‌ها شیطنت کرده و دیگری را هل داده. حالا آن‌ها درباره‌ی این صحبت می‌کنند که چرا او دوستش را هل داده و اصلاً چه اتفاقی می‌افتد که فکرهای بد به سرمان خطور می‌کند؟

پیام اصلی کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب را می‌توان در تشبیهی که آقای معلم به کار می‌برد پیدا کرد؛ اینکه فکر ما درست مانند آب است. اگر آب نباشد زندگی ممکن نیست ولی از طرفی آب می‌تواند با ریختن آشغال و چیزهای بد در آن آلوده شود و باعث بیماری گردد. از همین رو، این موضوع اهمیت دارد که همیشه فکرمان را زلال و به دور از وسوسه‌ها نگه داریم.

کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب اثری از احمدرضا آذر است که با تلاش نشر صوتی سرو یاسین منتشر شده. این کتاب را با صدای مریم رحیمی، نگین خواجه‌نصیر، صنم صالحی، نازنین مهیمنی، بهرام سروری‌نژاد و فرانک رفیعی می‌شنوید.

درباره مجموعه کتاب گفت‌وگوهای با کودکان

کتاب‌هایی سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان! احمدرضا آذر، نویسنده‌ی این مجموعه، به موضوعات مختلفی مانند روش درست برخورد کردن با دیگران، کنار آمدن با احساسات درونی و موضوعات بهداشتی می‌پردازد که والدین و مربیان مهدکودک می‌توانند از آن‌ها برای اهداف آموزشی و تربیتی استفاده کنند.

کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب برای کودکان 3 تا 8 ساله مناسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب می‌شنویم

آقای معلم: «کوچک که بودم و تازه قرار بود به کودکستان بروم (در زمان کودکی من به پیش‌دبستانی کودکستان می‌گفتند) وقتی مادرم مرا می‌گذاشت و می‌رفت، می‌ترسیدم که نکند مادرم نیاید؟ یا اگر نیامد چه کار کنم؟ با خودم می‌گفتم حتماً باید در مدرسه بمانم ولی فکر می‌کردم بابای مدرسه بگوید برو، تو که مادر نداری. ظهر که مادرم می‌آمد می‌فهمیدم که این فکرها بیخودی بوده. اما دوباره فردا که می‌شد و مادرم می‌رفت، دوباره فکرم خراب می‌شد. وقتی فکرم خراب می‌شد مشق‌هایم را بد می‌نوشتم و نقاشی‌هایم خراب می‌شدند. گاهی وقت‌ها هم با بچه‌ها دعوا می‌کردم...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
سخنی با والدین
17 دقیقه
فکرهای خوب برای بچه‌های خوب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب
نویسنده
راویمریم رحیمی، نگین خواجه نصیر، صنم صالحی، نازنین مهیمنی، بهرام سروری نژاد، فرانک رفیعی
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب

احمد رضا
۱۴۰۳/۱/۲۵
بچه های من از شنیدن قصه های صوتی کتابهای گفت و گو با کودکان واقعا لذت می برند. من فکر می کنم این چند کتابی که صوتی آن ها را از این نویسنده گوش کردم از چند مشاوره حضوری گران قیمت، با ارزش تر بود و موثر تر. از نویسنده و از کتابراه به خاطر تهیه این دست کتاب ها متشکرم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب

برای دریافت کتاب صوتی فکرهای خوب برای بچه‌های خوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.