معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی

عکس جلد کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی

چگونه در روابط خود با دیگران به صلح و آرامش برسیم؟ تونی بوزان در کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی آنچه برای شکوفایی استعدادهای اجتماعی ضروری است را به ما می‌آموزد تا بدین وسیله کیفیت ارتباطات خود با اطرافیان را دگرگون کنیم. این اثر تحسین شده می‌تواند راهنمای گام‌به‌گام فردی برای موفقیت در موقعیت‌های اجتماعی باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی

شاید شما هم فردی را می‌شناسید که به‌راحتی با دیگران ارتباط برقرار می‌کند. او می‌داند چگونه حتی در مکالمه‌ای کوتاه تصویری خوشایند از خود به جا بگذارد و زمان ملاقات با غریبه‌ها هیچ استرسی ندارد. راز اعتمادبه‌نفس او چیست؟ چه چیزی این شخص را از شما متفاوت می‌سازد؟ برای فهمیدن پاسخ با ما در معرفی کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی (The Power of Social Intelligence) از تونی بوزان همراه باشید.

هوش اجتماعی به زبان ساده یعنی قدرت ارتباط گرفتن و سازش با دیگران. همه‌ی ما به صرف انسان بودن از این هوش برخورداریم زیرا انسان موجودی اجتماعی است، اما اگر با هم صادق باشیم بسیاری از ما به بهبود توانایی‌های ارتباطی نیاز داریم. ضرورت این عمل زمانی آشکار می‌شود که می‌بینیم توانمندی اجتماعی یک شاخص تشکیل شده از چند مهارت گسترده، چندجزئی و پیچیده است. به عبارت دیگر برای داشتن عملکرد اجتماعی موفق، ما باید چندین ویژگی خاص را در خود پرورش دهیم.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هوش، قدرت برقراری ارتباط فردبه‌فرد با دیگران است که طیف وسیعی از سخنرانی در همایش تا گفتگویی دوستانه را در برمی‌گیرد. ما برای ایجاد رابطه موفق باید ابتدا عملکرد مغز در موقعیت‌های اجتماعی را درک و از خصوصیات آن برای پیشبرد اهدافمان استفاده کنیم. کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی برای توضیح اهمیت این عمل، توجه شما را به نقش مهم جسم، افکار و احساسات در آغاز و ادامه‌ی ارتباط جلب می‌کند. بخش دیگر هوش اجتماعی، به نقش رفتار اختصاص دارد. از خودتان بپرسید تا چه حد شنونده‌ی خوبی هستید؟ آیا در ملاقات با مردم قادرید توجه لازم را به آن‌ها نشان دهید؟ آیا تا امروز به دلیل عدم آگاهی از عرف و قواعد اجتماعی فرصت یک آشنایی خوب را از دست داده‌اید؟ جواب این پرسش‌ها می‌تواند قسمتی از توانمندی ارتباطی شما را ارزیابی کند.

هوش اجتماعی به کرات توسط روان‌شناسان، مددکاران اجتماعی و معلمان و سایر افرادی که در حرفه خود دائما با مردم درارتباط هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. با‌این‌وجود اگر تصور کنیم پرورش مهارت‌های ارتباطی فقط برای این اشخاص ضروری است اشتباه کرده‌ایم. همه‌ی ما، صرف‌نظر از شغل و حرفه،‌ برای ادامه‌ی زندگی به دیگران نیاز داریم و اگر یک عزلت‌نشین در جنگل‌های دورافتاده آمازون نباشیم، احتمالا هر روز با انسان‌های دیگر ملاقات می‌کنیم. شنیدن کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی از انتشارات جیحون، به همین دلیل برای تمام افراد ضروری است زیرا آموزه‌های تونی بوزان نه تنها محدود به یک حوزه خاص نیست، بلکه می‌توان آن‌ها را در تمام ابعاد زندگی به کار گرفت.

پس اگر می‌خواهید اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید، در زندگی اجتماعی فعال‌تر ظاهر شوید، از ارتباط با دیگران نترسید و بدون نگرانی در جمع‌های بزرگ عقاید خود را به زبان آورید کتاب قدرت هوش اجتماعی را از دست ندهید! این اثر توسط سعید مینویی به فارسی برگردانده شده و انتشارات پندار تابان چاپ آن را برعهده داشته است.

در نکوداشت کتاب قدرت هوش اجتماعی

خدمت تونی بوزان به انسان را می‌توان با کاری که استیون هاوکینگ برای جهان انجام داد مقایسه کرد. (تایمز)

کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر را به افرادی که در موقعیت‌های اجتماعی سردرگم هستند و همچنین اشخاصی که می‌خواهند کیفیت بالاتری از روابط اجتماعی را تجربه کنند توصیه می‌کنیم.

با تونی بوزان بیشتر آشنا شویم

این نویسنده برجسته در سال 1964 از دانشگاه بریتیش کلمبیا در رشته‌های روان‌شناسی، زبان انگلیسی، ریاضیات و علوم عمومی تحصیلات خود را ادامه داد. او تا به امروز آثار زیادی در زمینه‌های مربوط به هوش و یادگیری و مهارت‌های فردی نوشته که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند.

تونی بوزان (Tony Buzan) جزو بنیان‌گذاران تکنیک «نقشه‌برداری ذهنی» به شمار می‌آید. وی به افراد زیادی در مشاغل مختلف کمک کرده تا بتوانند با استفاده از قدرت‌های ذهنی خود کیفیت کارشان را ارتقا دهند. بوزان از مسائلی مثل ظرفیت‌های مغز، مهارت‌های مربوط به حافظه و یادداشت‌برداری ذهنی برای آموزش این تکنیک بهره برده است.

ازجمله آثار مشهور این نویسنده مشهور می‌توان به «نسبت هوشی»، «قابلیت‌های هوش اجتماعی»، «هوش روحانی و معنوی» و «حافظه» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی می‌شنویم

روان‌شناسی به نام شلتون کوهن در دانشگاهی به نام کارنگی طبق تحقیقاتی که انجام داد نشان داد که همکاران، خویشاوندان، دوستان و همسران همه و همه می‌توانند به عنوان یک تیم کمک کنند که شما دچار سرماخوردگی نشوید. تحقیقات قبلی نشان داد کسانی که تحرک اجتماعی بیشتری دارند زندگی سالم‌تر و طولانی‌تری دارند. تحقیقات کوهن نشان داد که روابط اجتماعی به تنهایی کافی نیست، تنوع آن هم مهم است.

کوهن و همکارانش در تحقیقاتشان از 151 زن و 125 مرد داوطلب استفاده کردند و از آن‌ها خواستند که یک آمار مطلوب از همه افرادی که در ظرف دو هفته می‌بینند، اعم از دیدن همسایه‌ها، همکاران، والدین و دوستان تهیه کنند. سپس همه این گروه، زن‌ها و مردها در معرض ویروس سرماخوردگی قرار گرفتند. 62 درصد از کسانی که فعالیت اجتماعی کمتری داشتند سرما خوردند، درصورتی که فقط 35 درصد از کسانی که فعالیت اجتماعی بیشتری داشتند مبتلا به سرماخوردگی شدند. کوهن استدلال کرد کسانی که فعالیت متنوع اجتماعی بیشتر دارند، قدرت دفاعی بدنشان بیشتر است و به اصطلاح روان سالم‌تری دارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
21 دقیقه
فصل اول: هوش اجتماعی یعنی چه و چرا مهم است؟
12 دقیقه
فصل دوم: پیش‌بینی رفتارهای دیگران، حرکات بدن و مهارت یافتن در آن - قسمت اول
12 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
11 دقیقه
فصل سوم: هنر گوش کردن یا شنونده بودن - قسمت اول
11 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
17 دقیقه
فصل چهارم: برقراری ارتباط - قسمت اول
17 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل پنجم: چه‌طور در میان جمع بدرخشیم
14 دقیقه
فصل ششم: طرز برخورد با نگرش - قسمت اول
20 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
16 دقیقه
فصل هفتم: تعامل، چطور دوست پیدا کنیم و بر دیگران تأثیر بگذاریم؟ قسمت اول
8 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
15 دقیقه
فصل هشتم: بخشش‌های اجتماعی، یا چه کاری را چه وقت انجام دهیم
18 دقیقه
فصل نهم: علائم موفقیت اجتماعی
14 دقیقه
فصل دهم: قدرت ده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی
نویسنده
مترجمسعید مینویی
راویشهره روحی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی

رضا آسمان
۱۴۰۳/۱/۱۲
سلام و عرض ادب یکی از زیباترین و مفیدترین کتابهای آموزشی در مورد ارتباطات و تعامل با افراد مختلف که هر کسی در هر حوضه شغلی و روزمره لازم است آن را چند بار گوش کند خیلی متشکرم از کتابراه که این امکان را بصورت اینترنتی فراهم کرده است موفق هستیم یا علی مدد
Nahid Rakhshani
۱۴۰۲/۲/۳۰
افرادی که هوش اجتماعی دارند زیاد حرف نمی‌زنند، بلکه زیاد گوش میکنند، یاد میگیریم چطور با کمترین مقدار حرف زدن استاد گفتگو شوید
غلامرضا شاهی
۱۴۰۲/۸/۳۰
قبلا از این دست مطالب رو خوانده بودم اما این بار بیشتر لذت بردم و این مهم با ترجمه روان و بهتر از آن روان خوانی و صدای خوب گوینده بود
ایمان منوچهری
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
👌🏻هم به خودشناسی کمک میکنه هم به جامعه شناسی و روزمرگی
سبحان
۱۴۰۲/۱۱/۳
مطالب بدرد به خوری نداشت
Behnaz khodabande
۱۴۰۲/۳/۳
واقعا کتاب واجبی هست
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی

برای دریافت کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.