معرفی و دانلود کتاب صوتی قصر نه پنجره

عکس جلد کتاب صوتی قصر نه پنجره
قیمت:
40500 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصر نه پنجره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصر نه پنجره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قصر نه پنجره

کتاب صوتی قصر نه پنجره نوشته‌ی آرزو شاطاهری درباره‌ی قصری است که معماری عجیب و غریبی دارد و پنجره‌های آن متحرک هستند و صاحب قصر را هیچ‌کس ندیده است، جز ساقی کوچولو! ساکنان شهر نسبت به این فرد اسرارآمیز بسیار کنجکاو هستند و سعی می‌کنند از طریق این دختر کوچولو راز این ساختمان را کشف کنند.

موضوع کتاب صوتی قصر نه پنجره چیست؟

آرزو شاطاهری در این کتاب شنیدنی داستان دختر هفت ساله‌ی باهوشی را به نام ساقی روایت می‌کند که موهایی فرفری دارد و مادرش حسابدار «قصر نه پنجره» است. ساقی هر روز با لیوانی پر از شیر از تپه بالا می‌رود و عصر با لیوانی خالی از شیر بازمی‌گردد.‌ همه فکر می‌کنند او صاحب قصر را می‌بیند و از راز او باخبر است اما کسی از این موضوع مطمئن نیست.

ساقی برای این‌که به تپه برود باید از راه صورتی عبور کند و این راه در کنار جالیز ممدی و قلی قرار دارد. این دو خیلی دوست دارند راز صاحب قصر را بدانند چون همه چیز در شهر «بیا و ببین» به صاحبِ مرموز قصر بازمی‌گردد. این صاحب گمنام در شهر خانه‌هایی جذاب و رویایی می‌سازد، مغازه‌ها را با اختراعات خود پر کرده است و مهم‌تر این‌که مردم خواب‌های بد خود را به دستگاه رویاخوان او تحویل می‌دهند و به جای آن رویاهای قشنگ می‌گیرند. با این وجود کسی او را ندیده است، هیچ‌کس به جز این دختر کوچولو!

کتاب صوتی قصر نه پنجره مناسب چه کسانی است؟

آرزو شاطاهری تلاش می‌کند تا کودکان و نوجوانان 10 تا 14 سال را با مفاهیم مهمی مانند خانواده دوستی، شجاعت، عشق و کتابخوانی آشنا کند.

با آرزو شاطاهری بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده در سال 1356 به دنیا آمد و به رشته‌ی زبان و ادبیات فارسی روی آورد. اولین کتاب او «آهنگ دوستی» نام داشت که در سال 1390 برای کودکان منتشر شد. شاطاهری در کنار نویسندگی برای کودکان، در زمینه‌ی ادبیات بزرگسال به خصوص نقد و بررسی آثار داستانی سابقه‌ی درخشانی دارد.

در بخشی از کتاب صوتی قصر نه پنجره می‌شنویم:

اون روز ساقی مثل همیشه با لیوانی پر از شیر از خانه خارج شد، مثل همیشه به جای راه اصلی از کوچه‌ی پشت خونه به طرف خیابون صورتی رفت که از روبروی مغازه‌ی پدرش نگذره. خب، اصلاً دوست نداشت اون یه لیوان شیر لو بره. از جلوی نونوایی آقاکریم گذشت و برای همشون مثل هر روز دست تکون داد و خسته نباشید گفت. پشت شیشه‌ی آینه‌ایه بانک بزرگ شهر خودش رو نگاه کرد و کمی شکلک درآورد. بعد از کمی نگاه کردن به تنها بوستان طالبی و خیار وسط شهر از تپه بالا رفت.

همه چیز مثل همیشه بود، اون چند جیرجیرک که همیشه کنار جاده آفتاب می‌گرفتن در حال آواز خواندن بودن. دو سه تا علف شاید هم بیشتر تازه داشتن جوونه می‌زدن. چند تا طاووس هم بودن که هیچ کاری نمی‌کردن و چند تا کبوتر که راه می‌رفتن چون اصلاً حال و حوصله‌ی پرواز نداشتن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
2 دقیقه
حیاط پشتی
3 دقیقه
قصه با ساقی شروع می‌شود
8 دقیقه
صف طولانی
4 دقیقه
این‌ها آدم بدهای داستان هستند؟
6 دقیقه
رازها افشا می‌شود
9 دقیقه
یک مشت راز واقعی
12 دقیقه
رازها دست از سر ما بر نمی‌دارند
3 دقیقه
خواب بد ساقی
7 دقیقه
شهر ساقی را در بر می‌گیرد
7 دقیقه
جاسوسی کار هر کسی نیست
9 دقیقه
شهر به دنبال ساقی
7 دقیقه
حیاط خانم و آقای پیر
6 دقیقه
ساقی را درست توی همین فصل پیدا خواهید کرد
11 دقیقه
فقط مامان ساقی را می‌بیند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قصر نه پنجره
نویسنده
راویلیلا اسدیان
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
40500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قصر نه پنجره

ترنم
۱۴۰۲/۱/۱
عالی بود توصیف خیلی خوبی داشت و ادم میخ داستان می‌شود. صدای گوینده هم داستان را بسیار جذاب تر کرده و به موقع کمی مکث کردن و اهنگ با داستان بسیار جذاب تر‌اش کرده بود واقعا عالی 👌👌👍👍
زهرا حبیبی ریزمینی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
کتاب جالبی بود😍🤩وقتی مقدمه را گوش کردم عاشقش شدم🥰🥰
ممنون ازتون🥰💚👌🏻
حمید قصابزاده
۱۳۹۹/۱۱/۹
خیلی عالی ممنون از سازنده
آسیه پوررضایی
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
من زیاد دوست نداشتم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قصر نه پنجره

برای دریافت کتاب صوتی قصر نه پنجره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.