معرفی و دانلود کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان

عکس جلد کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان

در کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان نوشته‌ی حدیت لزر غلامی و حسین شیخ الاسلامی، داستان یک آکادمی فلسفه را می‌شنویم که مدیرش پروفسور شخلی است و آن جا را با کمک دستیارش خل‌خلی اداره می‌کند. آن‌ها در این مجلد، از مفهوم «زمان» حرف می‌زنند.

درباره‌ی کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان

کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان، دومین جلد از مجموعه کتاب‌های «پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی» است که با تلاش حدیث لزرغلامی و حسین شیخ‌الاسلامی نگاشته شده. پروفسور شخلی، یک دانشمند و فیلسوف عجیب و غریب است که با کمک دستیارش، آکادمی کپلی را می‌چرخاند. آکادمی کپلی قرار بود جایی پر از دانشجو در رشته‌های مختلف باشد، ولی از بخت بد، فعلاً تنها شخلی و خل‌خلی در آن فعالیت دارند.

درست است که تمام روز برای شخلی و خل‌خلی، به نوشیدن نسکافه و خوردن بستنی آدامسی می‌گذرد، ولی آن‌ها به جز این کار، درباره‌ی فلسفه‌ی چیزهای مختلف هم با یکدیگر بحث و گفت‌وگو می‌کنند. در کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان، موضوع بحث آن‌ها «زمان» است. اصلاً زمان چیست؟ ساعت چطور متوجه گذر آن می‌شود و آن را به ما هم اطلاع می‌دهد؟ مفهوم گذشته، حال و آینده چیست؟ با پروفسور شخلی و خل‌خلی همراه باشید تا جواب این سوالات را پیدا کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان

هدف از نگارش مجموعه کتاب‌های پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی این است که بتوان با زبانی ساده و کودکانه، و در قالب داستان و قصه، مفاهیم مختلف فلسفه را به کودکان آموزش داد. نویسندگان در این کتاب به بچه‌ها نشان می‌دهند که چطور همه‌ی ما در واقع در گذشته زندگی می‌کنیم. نکته‌ی دیگر این است که «زمان حال» در واقع یک مفهوم غیرواقعی است و بنابراین دسترسی واقعی به آن هم عملاً ممکن نیست. ما در کنار پروفسور شخلی یاد می‌گیریم که انسان‌ها، تنها موجوداتی هستند که مفهوم زمان را متوجه می‌شوند و دیروز را به خاطر دارند و درک این مفهوم، برای حیوانات عملاً ممکن نیست.

کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان توسط نشر هوپا و نشر صوتی لحن دیگر منتشر شده. این کتاب را با صدای نگار روزگاریان می‌شنوید.

کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانان 10 تا 14 ساله‌ای که به آموختن مفاهیم فلسفی علاقه‌مند هستند، از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان می‌شنویم

پروفسور شخلی توی آکادمی کپلی‌اش نشسته بود و طبق معمول، سر دستیار خل‌خلی غُرغُر می‌کرد: «چند دفعه بهت بگم دستوری که بهت می‌دم سر ساعت انجامش بده؟»

«وای باز چی شده پروفسور؟!»

«زبونت هم که درازه! الان دفترچه‌ی یادداشت‌های روزانه‌ی من رو ببین. خالی مونده! کامپلیتلی خالی! من دیروز چی کار کردم؟ کسی نمی‌دونه. محققان درموندن که من دیروز چی کار کردم. ولی نمی‌دونن. چرا؟ چون دستیارم یادش رفته یادداشت روزانه‌ی من رو بنویسه.» بعد مکث کرد و آب دهانش را قورت داد و گفت: «برای تاریخ این کشور متأسفم!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
3 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
10 دقیقه
داستان اول: پرنده‌ی افسرده
9 دقیقه
داستان دوم: یادداشت‌های روزانه
9 دقیقه
داستان سوم: روزهای قشنگ برف‌بازی
7 دقیقه
داستان چهارم: خاکسپاری مگس سمج مرده
6 دقیقه
داستان پنجم: غذای محبوب دونفره
6 دقیقه
داستان ششم: بستنی آدامسی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان
نویسنده،
راوینگار روزگاریان
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان

برای دریافت کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 2: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.