معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم: سوسک نجار، زین الدین زیدان و دختر شاه آهنیون

عکس جلد کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم: سوسک نجار، زین الدین زیدان و دختر شاه آهنیون
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم: سوسک نجار، زین الدین زیدان و دختر شاه آهنیون

کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم نوشته‌ی سید نوید سید علی اکبر، دومین جلد از مجموعه کتاب‌های «داستان‌های دوقلوهای خل و چل» است. در این کتاب، ادامه‌ی ماجراجویی‌های دردسرساز و عجیب این دو برادر را می‌شنوید و ماجراهای خنده‌آوری را دنبال می‌کنید که برای آن‌ها پیش می‌آید.

درباره‌ی کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم

در کتاب اول مجموعه داستان‌های دوقلوهای خل و چل، با این دو برادر خنگ و بازیگوش آشنا شدیم. خل و چل، نام برادرهای دوقلویی است که در کنار مادرشان که آن را «مامان تاریک» صدا می‌زنند، زندگی می‌کنند. خل و چل خیلی کنجکاوند و این کنجکاوی گاهی کار دستشان می‌دهد، اما آن‌ها دست از شیطنت و ماجراجویی برنمی‌دارند. داستان‌های طنز این دو برادر پرماجرا لحظات شادی را برای مخاطب رقم می‌زند.

روزی از روزها خل و چل با هم در خانه نشسته بودند و تلویزیون تماشا می‌کردند. همه‌چیز در خانه آرام بود تا اینکه مگس مزاحمی از راه رسید. مگس هر جایی که دلش می‌خواست می‌نشست و ویزویز می‌کرد و خود را تق‌وتق،‌ به شیشه‌ی پنجره می‌کوبید. یک بار روی کله‌ی خل می‌نشست،‌ بعد می‌رفت سراغ گردن چل، دوباره برمی‌گشت و روی دست خل می‌نشست و همین‌طور ادامه می‌داد.

خل و چل از دست مزاحمت‌های مگس خسته شدند. برای همین فکر کردند که چطور می‌توانند مگس را شکار کنند؟ یادشان آمد عنکبوت تار می‌تند و مگس‌ها را شکار می‌کند، یا قورباغه زبان درازش را می‌چسباند به مگس‌ها و آن‌ها را توی دهن خودش می‌کشد. پس آن‌ها هم تصمیم گرفتند به سبک عنکبوت‌ها و قورباغه‌ها، آن مگس را گیر بیندازند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم

خل و چل، شخصیت‌های اصلی کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم، اول رفتند و مقدار زیادی چسب مایع آوردند تا مثل عنکبوت، تار بتنند و مگس را گیر بیندازند. بعد از اینکه حسابی همه‌جایشان را چسبی کردند و به جای گیر انداختن مگس، خودشان به هم چسبیدند، تصمیم گرفتند بروند و کمی عسل بیاورند تا به عنوان طعمه از آن استفاده کنند. حتماً می‌توانید حدس بزنید که ترکیب چسب و عسل، چه صحنه‌ی وحشتناکی را درست می‌کند. حالا آن دو همه‌جایشان چسبناک شده و نمی‌دانند چطور باید خودشان را از هم جدا کنند. پس می‌روند یک چاقو می‌آورند تا به کمک آن، هر چه به هم چسبیده را جدا کنند...

کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم که چند داستان کوتاه را شامل می‌شود، کاری از نشر صوتی لحن دیگر و انتشارات هوپاست و آن را با صدای مهران نوروزی می‌شنوید.

کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان و نوجوانان 10 تا 13 ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم: سوسک نجار، زین الدین زیدان و دختر شاه آهنیون می‌شنویم

ته یک خرابه، خانه‌ای متروکه بود که هیچ آدمیزادی در آن زندگی نمی‌کرد. پنجره‌هایش را کلاغ‌ها با نوک‌هایشان شکسته و در چوبی‌اش را موریانه‌ها جویده‌جویده کرده بودند. سایه‌ی سیاه بزرگی توی خانه وول می‌خورد و از لای آجرهایش، صدای جیغ بچه‌گربه می‌آمد. خل و چل خودشان بارها آدم‌های قوزدار لاغر پشمالو را دیده بودند که دولادولا می‌رفتند توی آن خانه و دیگر برنمی‌گشتند. خل گفت: «یعنی تو توی فکرت چی هست؟ توی اون خونه تو از کجا می‌دونستی چی بوده،‌ چی شده؟ تو که تا حالا نرفته بودی اون تو.» چل گفت: «اون تو یه دونه شبح هست با یه دونه دریکولا، با یه دونه خون‌آشام کله‌پوک و یه دونه غول دندون که دو تا از این‌ور دندون داشت و دو تا از پشت کله دندون داشت.» خل گفت: «مثلاً یه دونه خفاش بزرگ هم بود، نشسته تو سوراخ چشم یه نصفه‌آدم که کله‌اش رو چپولکی چسبونده بودن پشت دیوار.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
2 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
16 دقیقه
داستان اول: سوسک نجار بهتر است یا آدم؟
17 دقیقه
داستان دوم: کله‌ی زین‌الدین زیدان بدون کارت قرمز
16 دقیقه
داستان سوم: قوزدارهای خانه‌ی متروک
12 دقیقه
داستان چهارم: گوسی و ماهی که می‌وزید
13 دقیقه
داستان پنجم: کله‌پوک بعدی لطفاً
14 دقیقه
داستان ششم: هوشنگ رباته و دختر شاه آهنیون
8 دقیقه
داستان هفتم: قوطی پر از رنج
13 دقیقه
داستان هشتم: دزدها و خواب کندوی عسل
15 دقیقه
داستان نهم: گینگرو و مدرسه‌ی دوقلو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم: سوسک نجار، زین الدین زیدان و دختر شاه آهنیون
نویسنده
راویمهران نوروزی
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم

برای دریافت کتاب صوتی داستان‌های دوقلوهای خل و چل - قل دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.