معرفی و دانلود کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر

عکس جلد کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر

کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر نوشته‌ی حدیث لزر غلامی و حسین شیخ الاسلامی، سومین کتاب از مجموعه کتاب‌های «پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی» است. اعضای آکادمی کپلی به روال همیشه، درباره‌ی فلسفه‌ی چیزهای مختلف حرف می‌زنند و این بار موضوع بحثشان «فلسفه‌ی هنر» است.

درباره‌ی کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر

اگر دو کتاب قبلی مجموعه‌ی «پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی» را شنیده یا خوانده باشید، حتماً با آکادمی کپلی که یک آکادمی آموزش فلسفه است آشنایی دارید. اما اگر فرصت شنیدن داستان آن دو کتاب را نداشته‌اد، ما خیلی خلاصه شما را با این آکادمی عجیب و غریب آشنا می‌کنیم. پروفسور شخلی که عاشق حرف زدن راجع به فلسفه است این آکادمی را راه‌اندازی کرده و به همراه دستیار کوچکش خل‌خلی، آن را می‌چرخاند. آکادمی کپلی جای شلوغی نیست و دانشجویی ندارد، برای همین هم پول زیادی در نمی‌آورد، اما پروفسور و دستیارش فرصت این را دارند که هر روز نسکافه و بستنی آدامسی بخورند و با هم در مورد فلسفه‌ی چیزهای مختلف حرف بزنند. این بار موضوع بحث در آکادمی کپلی، فلسفه‌ی هنر است.

ماجرای کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر نوشته‌ی حدیث لزر غلامی و حسین شیخ الاسلامی، از آنجا آغاز می‌شود که پروفسور تصمیم می‌گیرد تا تابلوی نقاشی‌ای که از عموی مرحومش به ارث برده را به دیوار آکادمی بزند، ولی خل‌خلی که به تازگی برای دیوار آکادمی یک تابلو خریده با این کار مخالفت می‌کند. از نظر او تابلوی عموی پروفسور خیلی زشت است و نباید به دیوار آکادمی آویزان باشد! بعد از بحث و جدل فراوان، پروفسور به او یاد می‌دهد که «هیچ‌چیز به خودی خود زشت یا زیبا نیست و زشتی و زیبایی برداشت آدم‌ها از یک شیء است.»

معرفی و دانلود کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر

روز بعد، خل‌خلی تصمیم می‌گیرد تا برای ونسان ون‌گوگ یک نامه بنویسد! پروفسور عاشق گل‌های آفتاب‌گردان معروف نقاشی ون‌گوگ شده و حالا خل‌خلی در نامه‌ای از او درخواست کرده تا چند شاخه از آن آفتاب‌گردان‌ها را به آکادمی کپلی بفرستد. درست است که ونسان ون‌گوگ سال‌هاست که مرده و نامه‌ی خل‌خلی برگشت می‌خورد، ولی در عوض او از پروفسور یاد می‌گیرد که گل‌های آفتاب‌گردان ون‌گوگ در دنیای واقعی وجود ندارند! آن‌ها صرفاً گل‌های آفتاب‌گردان ون‌گوگ هستند و او آن‌ها را خلق کرده، پس «هنر خلق یک دنیای تازه است، نه صرفاً تقلید از آنچه از قبل در دنیا وجود دارد.»

حدیث لزر غلامی و حسین شیخ‌الاسلامی تلاش کرده‌اند تا با نگارش مجموعه کتاب‌های پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی مفاهیم فلسفی را به زبانی ساده و قابل فهم به کودکان آموزش دهند. این کتاب‌ها با تلاش نشر صوتی لحن دیگر و انتشارات هوپا منتشر شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی نگار روزگاریان بوده است.

کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانان 10 تا 14 ساله‌ای که به یادگیری مبانی و مفاهیم فلسفه‌ی هنر علاقه‌مند باشند، از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر می‌شنویم

در آکادمی فلسفه داشت از جا کنده می‌شد و پنجره‌ها می‌لرزیدند. خل‌خلی تک‌وتنها برای خودش آهنگ گوش می‌داد و خوشحال بود. اما این خوشحالی زیاد طول نکشید: «اینجا آکادمی فلسفه است یا دستیار من مهمانی گرفته؟!»

«مهمونی که یه‌نفره نمی‌شه پروفسور. اینجا آکادمی فلسفه است ولی من داشتم بهترین آهنگ تاریخ همه‌ی دنیا رو گوش می‌کردم. جدید اومده آهنگش!»

«خل‌خلی، ممکنه به خاطر صدای بلند این موسیقی ببخشمت، ولی برای این حرف خل‌خلی‌ای که زدی واقعاً باید اخراج بشی.»

«پروفسور آخه چرا؟ شما حتی یه بار کامل این آهنگ رو گوش ندادید.»

«نمی‌خوام هم گوش بدم خل‌خلی.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
2 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
7 دقیقه
داستان اول: ارث عموی پروفسور شخلی
6 دقیقه
داستان دوم: عکسی از هالووین عمه‌ی خارجی
6 دقیقه
داستان سوم: آفتاب‌گردان‌های پروفسور و دستیارش
6 دقیقه
داستان چهارم: غم‌نامه‌ی آکادمی فلسفه
5 دقیقه
داستان پنجم: چه کسی قاضی نهایی است؟
5 دقیقه
داستان ششم: این یک آکادمی فلسفه نیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر
نویسنده،
راوینگار روزگاریان
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر

برای دریافت کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 3: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.