معرفی و دانلود کتاب صوتی قله خودت را فتح کن

عکس جلد کتاب صوتی قله خودت را فتح کن
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قله خودت را فتح کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قله خودت را فتح کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قله خودت را فتح کن

کتاب صوتی قله خودت را فتح کن اثر برایانا ویست، راهنمایی روان‌شناختی برای گذر از موانع زندگی است. با این کتاب صوتی متوجه می‌شویم که بزرگ‌ترین مشکلات ما در زندگی، نه به خاطر عوامل بیرونی، بلکه به خاطر زخم‌ها و تروماهای درونیمان است و فتح این قله تنها با پذیرش و رویارویی با آسیب‌های درونی ممکن می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی قله‌ی خودت را فتح کن

انسان در حصار نامرئی افکار و احساساتش گرفتار است. آنچه مسیر سرنوشت او را تعیین می‌کند، تصمیماتی است که برای زندگی‌اش می‌گیرد. این تصمیمات با در نظر گرفتن برآیند افکار و احساسات اتخاذ می‌شوند و در این فرایند، افکار آسیب‌زا و مخرب نیز، نقش پررنگی را ایفا می‌کنند. در حقیقت بسیاری از چالش‌ها و مشکلاتی که او در زندگی تجربه می‌کند، حاصل باورهای مخربی است که در ذهنش لانه کرده‌اند. این باورهای مخرب در کتاب صوتی قله‌ی خودت را فتح کن (The Mountain Is You) نوشته‌ی برایانا ویست (Brianna Wiest)، به کوه تشبیه شده‌اند؛ چراکه موانع بزرگی هستند و گذر از آن‌ها مشکل است. از سوی دیگر، کوه‌ها ذاتاً در طبیعت، از فشار دو لایه‌ی زمین روی هم تشکیل می‌شوند؛ کوه‌های ذهنی انسان هم زمانی تشکیل می‌شوند که دو نیاز متناقض درون ذهنش به صورت هم‌زمان با هم مواجه می‌شوند. هدف در نهایت این است که مخاطب بتواند به کمک این کتاب، قله‌ی این کوه‌ها را فتح کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قله خودت را فتح کن

کتاب صوتی قله‌ی خودت را فتح کن به شما راهکارهایی برای رویارویی با مشکلات و حل آن‌ها ارائه می‌دهد، اما قرار نیست این کار، کاری ساده و بی‌دردسر باشد. برایانا ویست در این کتاب تأکید دارد که برای حل مشکل، باید ابتدا شجاعت پذیرش آن را داشته باشید. بروز این مشکلات، مانند آتش گرفتن جنگل است. جنگل هنگام شعله‌ور شدن آتش، چاره‌ای جز پذیرش سرنوشت دردناکش ندارد، اما از دل این سوختن و تمام شدن است که دوباره گیاهانی تازه در جنگل رشد می‌کنند. انسان هم در وضعیتی مشابه، زمانی فرصت رشد و گذر از مشکلات را پیدا می‌کند که بداند تنها چاره‌اش، پذیرش سوختن در آتش مشکلات است. به تعبیری انسان تنها زمانی از رنج مشکل رهایی می‌یابد که بداند چاره‌ای جز تغییر کردن ندارد.

کتاب صوتی قله‌ی خودت را فتح کن، شما را در مسیر این تغییر همراهی می‌کند. پیمایش این مسیر با درک این نکته شروع می‌شود که هیچ چیز بیشتر از خود شما مانع پیشرفتتان نمی‌شود. این مسئله دری را به سمت یک عادت منفی باز می‌کند که «خودتخریبی» نام دارد. برایانا ویست در این کتاب، علت‌های خودتخریبی، سیر تکامل خودتخریبی و اَشکال بروز آن را توضیح می‌دهد. در ادامه نیز راه‌حل‌هایی برای هر شکل از خود تخریبی ارائه می‌شود. اما برای اینکه بتوانید در درک و درمان عادت خودتخریبی موفق شوید، باید ذهنی باز و رفتاری صادقانه در برابر ضمیر ناخودآگاهتان داشته باشید. زمانی که شنیدن این کتاب را به پایان برسانید، می‌توانید با هوش عاطفی بالاتری از پسِ مشکلات زندگی بربیایید.

کتاب صوتی قله‌ی خودت را فتح کن اثری از برایانا ویست است که به همت امید حسینی به فارسی ترجمه شده. این کتاب را، نشر صوتی جیحون به شکل صوتی و نشر همراز به شکل متنی منتشر کرده‌اند. گوینده‌ی این کتاب صوتی، کامبیز خلیلی است.

نکوداشت‌های کتاب قله‌ی خودت را فتح کن

  • تفسیر برایانا از درد، بسیار زیباست. کتاب حاضر نظریات ارزشمندی را درباره‌ی مسائلی چون هوش عاطفی، تحول درونی و خودتخریبی ارائه می‌دهد. این کتاب هدیه‌ای برای بشریت است و به ما می‌آموزد که تغییر از خودمان شروع می‌شود. (دکتر نیکول لپرا)
  • تحول درونی، نقش پررنگی در رسیدن به بالاترین ظرفیت‌مان دارد. برایانا ویست ترغیبمان می‌کند تا این تحول درونی را بپذیریم. کسانی که به دنبال زندگی پر از لذت و موفقیت هستند، باید این کتاب را بخوانند. (سایمن الکساندر انگ)
  • کتاب قله‌ی خودت را فتح کن، بسیار الهام‌بخش و امیدوارکننده است و به ما نشان می‌دهد که زندگی تنها در پیروی از قوانین پیش‌فرض خلاصه نمی‌شود و می‌توان سبک و شیوه‌ای جدید برای زندگی کردن داشت. این کتاب بهترین راهنما برای کسانی است که می‌خواهند با مشکلات روبه‌رو شوند و قدرت درونیشان را دوباره به دست آورند. (جنا بلک)

کتاب صوتی قله‌ی خودت را فتح کن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی، به علاقه‌مندان کتاب‌های خودسازی و توسعه‌ی فردی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی قله خودت را فتح کن می‌شنویم

همه‌ی حس‌های منفی‌ای که تجربه می‌کنیم، پیامی برایمان دارند. اما هنوز نمی‌دانیم که چطور این پیام‌ها را تفسیر کنیم. اینجاست که مسئله‌ای ساده و پیش‌پاافتاده تبدیل به مشکلی بزرگ و حاد می‌شود. از آنجا که نمی‌توانیم قدر احساسمان را بدانیم و از آن استفاده کنیم، ترجیح می‌دهیم سرکوب و در جسممان زندانی‌اش کنیم. بعد هم از هر چیزی که ممکن است ما را به یاد آن حس بیندازد دوری می‌کنیم. اینجاست که نسبت به دنیای اطرافمان حساس می‌شویم، چون حس‌های سرکوب‌شده و زخم‌های درونی زیادی داریم که هر لحظه ممکن است سر باز کنند.

در ظاهر، به نظر می‌رسد مشکلی بیرونی باعث واکنش احساسیمان شده، اما این‌طور نیست. مشکل اصلی این است که نمی‌دانیم با حسمان چه کار کنیم. در نتیجه، مهارت‌های پردازش عاطفی مورد نیازمان را به دست نمی‌آوریم. اگر بفهمیم که چرا تحریک شده‌ایم، می‌توانیم از آن تجربه به عنوان عامل آزادی و تغییر مثبت در زندگیمان استفاده کنیم.

چطور عواطف منفی را تفسیر کنیم

محرک‌های هر کس منحصر به خودش هستند، اما بهتر است کارکرد بعضی از احساساتی را که سرکوبشان می‌کنیم، بشناسیم. باید بعضی از عواطفی را که با رفتارهای خودتخریب‌کننده مرتبط هستند، درک کنیم. هدف این نیست که آن عواطف را «پشت سر بگذاریم»، بلکه باید ببینیم چه پیامی درباره‌ی آن تجربه‌ی خاص برایمان دارند.

عصبانیت

عصبانیت حس بسیار زیبا و متحول‌کننده‌ای است. اما معمولاً فقط وجه تاریک آن، یعنی خشونت، را در نظر می‌گیریم. برای همین در برابرش مقاومت می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
3 دقیقه
متن پشت جلد
8 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول: کوه خود شمایید
12 دقیقه
فصل اول ـ بخش دو
31 دقیقه
فصل دوم: چیزی به اسم خودتخریبی
20 دقیقه
فصل دوم ـ بخش دو
24 دقیقه
فصل دوم ـ بخش سه
34 دقیقه
فصل سوم: محرک‌ها
20 دقیقه
فصل سوم ـ بخش دو
24 دقیقه
فصل چهارم: تقویت هوش هیجانی
34 دقیقه
فصل چهارم ـ بخش دو
31 دقیقه
فصل پنجم: گذشتن از گذشته
33 دقیقه
فصل پنجم ـ بخش دو
26 دقیقه
فصل ششم: ساختن آینده‌ی جدید
30 دقیقه
فصل ششم ـ بخش دو
23 دقیقه
فصل هفتم: از خودتخریبی به خودسازی
33 دقیقه
فصل هفتم ـ بخش دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قله خودت را فتح کن
نویسنده
مترجمامید حسینی
راویکامبیز خلیلی
ناشر چاپیانتشارات کتابسرای همراز
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قله خودت را فتح کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قله خودت را فتح کن

برای دریافت کتاب صوتی قله خودت را فتح کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.