معرفی و دانلود کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها

عکس جلد کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها
قیمت:
۵۳۰۰۰ 37100 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها

کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها به قلم اسپنسر جانسون به شما راهکارها و شیوه‌هایی مفیدی ارائه می‌کند تا با بکارگیری آن‌ها بتوانید زندگی شخصی و کاری‌تان را در جهتی مثبت دگرگون کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها:

اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز عقیده دارد که هر یک از ما شرایط گوناگونی را در زندگی تجربه کرده‌ایم؛ شرایطی که در مواقعی مطلوب و ایده‌آل و در مواقع دیگر تلخ و محزون کننده بودند. همه انسان‌ها دوست دارند که شرایط بهتر و شادتری را تجربه کنند و تا جایی که امکان آن وجود دارد از شرایط بد و نامطلوب دوری کنند.

کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها (Peaks and Valleys) در مورد همین لحظات و تجربه‌های خوب و بد است. تجربه‌های نامطلوبی که به دره تشبیه می‌شوند و تجربه‌های شیرینی که هم‌چون یک قله‌اند. این کتاب صوتی به شما می‌آموزد که چگونه با این قله‌ها و دره‌ها رو به رو شوید و سپس قله‌های بیشتر و دره‌های کمتری را تجربه کنید.

بخش اعظمی از رویدادها و حوادثی که در اطراف ما اتفاق می‌افتند و بر زندگی ما تاثیر می‌گذارند ممکن است به خواست ما نباشند. اما واکنشی که ما در برابر آن رویدادها از خود نشان می‌دهیم به اراده‌ی خودمان بستگی دارد. پس باید بدانیم که دستیابی ما به موفقیت و یا شکست، وابسته به واکنشی است که در مواقع گوناگون از خود بروز می‌دهیم.

برای دستیابی به این مفهوم جانسون در این کتاب صوتی به روایت زندگی مردی می‌پردازد که با ناامیدی تمام در اعماق دره‌ای گسترده و عظیم زندگی خود را سپری می‌کند تا اینکه روزی پیرمردی را می‌بیند که در بلندای قله‌ای پرعظمت زندگی می‌کند. سرانجام مرد جوان با معاشرت با این پیرمرد پر تجربه درمی‌یابد که چگونه با استفاده از تکنیک‌های کاربردی او در حوادث خوب و بد زندگی‌اش به آرامش و موفقیت برسد.

کتاب قله‌ها و دره‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی بیشتر از آن که درباره‌ی موفقیت باشد در رابطه با زندگی کردن به صورت درست است و شنیدن آن برای تمام اشخاصی که در زندگی با چالش‌های بسیاری روبه‌رو هستند، مفید خواهد بود.

اسپنسر جانسون را بیشتر بشناسیم:

اسپنسر جانسون، را می‌توان از نویسندگان برجسته و پرطرفدار جهان به حساب آورد. از او، اغلب به عنوان بهترین شخص، در ارائه‌ی راه‌حل‌های مفید و آسان برای مسائل دشوار و پیچیده یاد می‌شود. از یازده کتاب پرفروش بین‌المللی وی می‌توان به: «چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟» و «مدیر یک ‌دقیقه‌ای» اشاره کرد که به چندین زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند.

جملات برگزیده کتاب قله‌ها و دره‌ها:

- قله‌ی شخصی همان غلبه بر ترس است.
- راه خروج از دره را زمانی پیدا می‌کنی که متفاوت ببینی.
- وقتی زمان‌های خوب خود را خردمندانه مدیریت کنی و قدر آن‌ها را بدانی می‌توانی زمان‌های بد کمتری داشته باشی.
- هنگامی که در قله هستی از این باور بپرهیز که اوضاع از آنچه هست، بهتر است. و هنگامی که در دره‌ای، اوضاع را بدتر از آنچه هست نبین.
- تو نمی‌توانی همیشه بر رخدادهای بیرونی تسط داشته باشی، ولی می‌توانی با آنچه انجام می‌دهی اختیار قله‌ها و دره‌های درونی‌ات را در دست بگیری.

در بخشی از کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها می‌شنویم:

مرد جوان وقتی به دره‌ای که در آن زندگی می‌کرد، بازگشت، به یاد آورد که در گذشته چگونه در چمنزار می‌ایستاد و در آن قله‌ی بلند و دور چشم می‌دوخت و درباره‌ی یافتن راهی متفاوت برای زندگی در آن‌جا رویاپردازی می‌کرد. وجودش از احساس هیجان لبریز شد. او به راستی تا قله بالا رفته و درست همان‌گونه که امید داشت دیدی بهتر یافته بود. اکنون مشتاق بود تا با نگرش تازه‌اش به سر کار خود بازگردد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
8 دقیقه
پیش داستان
8 دقیقه
فصل اول: احساس افسردگی داشتن در دره
29 دقیقه
فصل دوم: یافتن پاسخ‌ها
14 دقیقه
فصل سوم: از یاد بردن
6 دقیقه
فصل چهارم: آرمیدن
24 دقیقه
فصل پنجم: آموختن
21 دقیقه
فصل ششم: دریافتن
9 دقیقه
فصل هفتم: سهیم بودن
23 دقیقه
فصل هشتم: به کار گرفتن شیوه‌ی قله‌ها و دره‌ها
7 دقیقه
فصل نهم: لذت بردن از قله
12 دقیقه
پس از داستان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها
نویسنده
مترجممنیژه جلالی
راویفریاد موسویان
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۳۰۰۰ 37100 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها

Hossein Nik siyar
۱۴۰۰/۱/۱۱
همیشه با خودم همین عنوان رو تجسم می‌کردم که قطعا برای رسیدن به قله‌ای باید از دره‌ای رد بشم برای رسیدن به نور باید از تاریکی رد بشم برای رسیدن به نیلوفر باید از مرداب رد بشم، هیچوقت فکر نمی‌کردم که مشابه افکارم کتابی چاپ شده باشه
به نوبه خودش خیلی سلیس و روان در قالب داستان توضیح میده که برای در و
قله بودن باید از دره رد بشی برای در قله ماندن باید چیز‌هایی رو از دره با خودت همراه داشته باشی، هر قله‌ای منظره خودش رو داره هر دره‌ای منفعت خودش رو
پس پیشنهاد می‌کنم حتما مطالعه کنید یا گوش کنید
بامید گذشتن از دره‌ها و ماندن در قله‌ها در قرن جدید
با تشکر از کتابراه
Negar saeadi
۱۳۹۹/۸/۲۶
این کتاب نه فقط روی درآمد و ممنوعیت در کار تاثیر مثبت داره بلکه با استفاده از نکات اون میتونید روابط خراب شده رو هم درست کنید
من بارها کوه رفتم و واقعا جایی که مرد جوان در دره بود و به قله با حسرت نگاه میکرد رو درک میکردم.
صدای گوینده خیلی عالی بود
به همه توصیه میکنم این کتاب رو داشته باشند💤
ranjbar
۱۴۰۰/۱/۴
اصلا این کتاب رو با کتاب‌های زرد مثبت اندیشی و انگیزشی موفقیت اشتباه نگیرید، کتاب بسیاار عالی و آموزنده‌ای هست که میتونه تاثیر مثبتی در شیوه تفکر شما نسبت به قله‌ها و دره‌های زندگی بگذاره. علاوه بر فوق العاده بودن کتاب، ترجمه و گویندگی آن نیز بسیار عالی و حرفه‌ای انجام شده
Ali Akbarian
۱۴۰۰/۱/۵
هربار که کتابی از اسپنسر جانسون میخونم شگفت زده میشم با دنیایی جدید روبرو‌میشم
البته قبلا نسخه ارجینال کتاب رو‌خوندم
ترجمه رو‌نپسندیدم
صدای راوی هم قابل قبول بود.
درمجموع در هر سن و لولی هستید
کتابی هست که میتونه تاثیر گزار باشه
مژده دهقان
۱۴۰۱/۱۲/۶
کتابی فوق العاده که خوندش رو به همه توصیه میکنم. با خوندن این کتاب متوجه شدم چطور تو شرایط سخت با تغییر نگرش و نوع نگاه به شرایط راه حل‌ها رو پیدا کنم. عالی بود حتما مطالعه کنید این کتاب رو‌ به همه توصیه میکنم
محمد ربانی راد
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
سلام بسیار بسیار عالی هست من کتابهای اقتصادی می‌خوانم و از هر نظر عالی هستن امید وارم جدیدترین کتابها را در برنامه جای دهید، اگر امکان دارد کتابهای اقتصادی ایرانی را نیز جای دهید
Iman Ali mohamadi
۱۴۰۰/۱/۱۴
کافیه یک بار از تکنیک‌های کتاب استفاده کنید. اونوقت متوجه میشید که یک راه حل تقریبا برای تمام مسائل زندگی در اختیار دارید
کتاب خوبیه و گوینده هم صدای دلنشینی داره
معصومه باقری
۱۴۰۰/۶/۳۰
کتاب خیلی مفید و در عین حال کوتاهی بود
با اینکه کوتاه بود ولی معنای عمیقی داشت
همچنین صدای گوینده بسیار گرم و زیباست، تشکر فراوان از گوینده کتاب 🙏
وحید مظاهری
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
این کتاب پستی و بلندی‌های زندگی را بصورت داستانی گفته شده که درکش برای من خوب بود پیشنهاد میکنم. حتما بشنوید این کتاب رو.
فاطمه نوری
۱۳۹۹/۳/۱۴
عالیه دقیقا لحظه‌های خوب و بد زندگی رو به نمایش میذاره و روشی یاد میده ک بتونیم هم لحظه‌های خوب و هم بد رو کنترل کنیم
منا اکبرب
۱۴۰۲/۸/۲۵
عالی بهترین کتاب صوتی عمرم بوده این کتاب یعنی من ۳۰۰۰۰ نا نکته ازتون یاد گرفتم
Mahsa Rezaie
۱۴۰۲/۵/۲۲
فوق العادست، به طور داستان وار مسیر زندگی هر کس براش تداعی میشه
mahdiye esmaili
۱۴۰۱/۱۰/۴
واسه همه کسایی که فکر میکنن زندگی یعنی فقط‌ پیروزی لازمه
مصطفی قاسمی
۱۴۰۱/۴/۲۱
کتاب فوق العاده عالی هستش ممنونم از کتابراه.
هدی نفری
۱۳۹۹/۷/۳۰
لحن و صدا و گویندگی عالی بود
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها

برای دریافت کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.