معرفی و دانلود کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی

عکس جلد کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی

جان سی ماکسول در کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی، به شما می‌آموزد که چگونه در مسابقه‌ای به نام زندگی پیروز میدان شوید و در مسیر موفقیت‌های فردی و شغلی قرار بگیرید و آن‌گونه که می‌خواهید سرنوشت خود را بسازید.

درباره‌ی کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی:

ماکسول در این کتاب به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید علی‌رغم مشکلات و سختی‌های فراوان از خط پایان عبور کنید و پیروز این مسابقه شوید. زندگی را برای خود و دیگران لذت‌بخش و رضایتمندی خود، دیگران و خداوند را فراهم کنید.

تمامی افراد به مشکلات و سختی‌های بسیاری در زندگی دچار می‌شوند، با این حال تنها کسانی به موفقیت دست می‌یابند که شیوۀ رهایی از آن‌ها را یاد بگیرند و انسان‌گونه بیندیشند. بهترین بودن به هیچ‌وجه کار ساده‌ای نیست، شما باید ویژگی‌های متعددی برای تبدیل به بهترین شدن داشته باشید تا بتوانید به چیزی که دنبالش هستید دست پیدا کنید.

اگر هر فردی از استعدادهایش باخبر باشد و آن‌ها را بشناسد و خیلی سریع به کار بگیرد، مطمئناً به چیزی که شایستگی‌اش را دارد خواهد رسید و در مسیر موفقیت همیشگی قدم خواهد گذاشت.

برای شروع به کار و رسیدن به موفقیت و به دست آوردن انگیزۀ کافی، خوب است از کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی کمک بگیرید. جان ماکسول (John C. Macwell) نویسندۀ این کتاب معتقد است که هر وقت تصمیم به انجام کاری می‌گیرید باید آن را سریعاً و با اعتماد به نفس عملی کنید و تصور اشتباهی از آن کار نداشته باشید.

مکسول در این کتاب صوتی به تشریح ترفندهایی برای دست یافتن به یک انگیزۀ واقعی، شادمانی، تلاش، افکار و تصورات درست، انتظار به‌جا از خود، بهترین شدن و از همه مهم‌تر ادامه یافتن فعالیت و رسیدن به بهترین نتیجۀ ممکن می‌پردازد.

نویسنده در کتاب حاضر به ساده‌ترین تصمیم تا شیوۀ دست یافتن به قله‌های موفقیت پرداخته است. همچنین شما با شنیدن این اثر با استانداردهای شخصی، انضباط شخصی، اصول خوشحال بودن، پیشرفت مستمر، بهترین بودن، توجه به جزئیات و منابع و ابزارهای لازم برای دستیابی به موفقیت آشنا خواهید شد.

قهرمان ماراتن زندگی، کتابی است که به شما در آموختن مبحث موفقیت همیشگی و پیشرفت پیاپی افراد، بدون احتیاج به انگیزۀ ناگهانی یاری می‌رساند. به خاطر بسپارید که افراد بسیاری با استعدادهای فراوان و نقاط قوت ذاتی همیشه در پی یک روزنۀ ناگهانی جهت دست یافتن به اهداف و موفقیت‌های خود هستند. به همین دلیل هیچ دستاورد معینی در زندگی به دست نخواهند آورد. از این رو بهتر است به این کتاب صوتی گوش دهید تا به مسائل و مشکلات خود در مسیر رسیدن به موفقیت حقیقی و عملی نکردن تصمیماتتان پایان دهید.

این کتاب صوتی همچنین به شما کمک می‌کند تا در مسیر بهترین شدن، مشخص کردن استانداردهای شخصی، ترسیم چشم‌اندازهای درست، آموزش‌های موردنیاز برای حفظ پشتکار، انجام کارهای سخت و دشوار و کشف کاری که برای آن ساخته شده‌اید قدم بردارید.

تعیین استانداردهای فردی و توجه به کوچک‌ترین تصمیم در زندگی، تعیین زمان انجار کار و یادگیری تمهیدات لازم برای رسیدن به تصورات شخصی، نجات یافتن از افکار اشتباه دربارۀ سرنوشت و راضی نبودن از موقعیت زندگی، به دست آوردن انگیزۀ واقعی برای دستیابی به موفقیت و پیشرفت همیشگی و طریقۀ انجام کارهای سخت با ترفندهای کاملاً کاربردی از جمله موضوعاتی است که در این کتاب به آن‌ها پرداخته می‌شود.

کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی به تمام کسانی که در پی یافتن انگیزۀ واقعی و بهترین شدن هستند، توصیه می‌شود. زیرا بعد از گوش کردن به آن، فنون و راهکارهای درست انجام کار و دستیابی به موفقیت حقیقی و نجات از مشکلات شخصی را می‌آموزند.

با جان سی ماکسول بیشتر آشنا شویم:

جان سی ماکسول سخنران، نویسنده و مشاور مدیریتی است که در خانواده‌ای مسیحی در آمریکا به دنیا آمد. او در حوزه الهیات مسیحی به تحصیل پرداخت و به عنوان یک فعال مذهبی در چندین کلیسا و در شهرهای مختلف آمریکا مشغول به فعالیت شد.

ماکسول در زمینه مدیریت و رهبری دارای تخصص است و اغلب کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی و خدمات مشاوره‌ای که ارائه می‌دهد همین حوزه را در بر می‌گیرد.

آثار او بارها و بارها در فهرست پرفروش‌های سایت نیویورک‌تایمز و... قرار گرفته است. ماکسول دانشکده کسب‌وکار و رهبری را در دانشگاه وسلین ایندیانا تأسیس و سپس آن را اهدا کرد. وی دارای یک تیم مشاوره‌ای است که به شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف در دنیا برای افزایش کیفیت سطح رهبری آموزش می‌دهد. کتاب‌های او در حوزه مدیریت و رهبری بارها به فارسی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب صوتی قهرمان مارتن زندگی می‌شنویم:

پیش‌بینی درد و رنج در زندگی به چهار شاخۀ اصلی تقسیم می‌شود و تقریباً همۀ موقعیت‌هایی که در آن‌ها کار امروز را به فردا می‌اندازیم، نتیجۀ یکی از این عوامل است. شاخۀ اول ترس از شکست، بسیاری از مردم از ترس اینکه نتوانند کاری را درست انجام بدهند و نتوانند آن را به پایان برسانند هیچ‌وقت شروع نمی‌کنند. چرا؟ خیلی ساده است. ضمیر ناخودآگاه به سادگی به این نتیجه می‌رسد که من اگر شروع نکنم شکستی هم در کار نیست.

شاخۀ دوم ترس از موفقیت است. احتمالاً این حالت برایتان کمی گراه‌کننده است و برای فهم بهتر آن احتیاج به توضیح بیشتری دارید. خوب دقت کنید. هر وقت آرزوها هر چه که باشند فراتر از تصوری که شما از خودتان و توانایی‌هایتان دارید برود خودتان را سرنگون می‌کنید تا آن آرزو محقق نشود. یک بار دیگر می‌گویم. هر وقت تصمیم بگیرید کاری را انجام بدهید که فراتر از انتظاری است که از خودتان دارید مثلاً تصمیم دارید مدیرعامل شرکت بشوید در حالی که نمی‌توانید خودتان را پشت آن میز تصور بکنید به شما قول می‌دهم در مسیر رسیدن به آن هدف ناخودآگاه کاری احمقانه می‌کنید تا خودتان را از رسیدن به آن خواسته و آرزو خلاص کنید.

اتفاقی که در ناخودآگاه شما رخ داده را می‌شود این‌گونه تحلیل کرد: وقتی یک رویا و آرزو بزرگ‌تر و فراتر از تصویری است که از خودتان ساختید، از آنجایی که ناخوداگاه شما نمی‌تواند شما را در آن موقعیت تصور کند یا به قول معروف آن لباس را در تن شما تصور نکرده کاری می‌کند که به آن نرسید. دلیل آن ناکامی یا ناتوانی شما نیست بلکه نخواستن‌تان است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
11 دقیقه
قسمت سوم
19 دقیقه
قسمت چهارم
11 دقیقه
قسمت پنجم
8 دقیقه
قسمت ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی
نویسنده
مترجممحسن واعظی
راویعلی بهرامی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی

آرش آزاد
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
البته این را باید بدانیم که فرمول کلی موفقیت با کمی تغییرات شاخو برگ و تغییر جزئی مراحل آن ثابت است ولی بیان هر راهنما با توجه به تجربیات و آگاهی شخصی در ارائه این فرمولها از نظر روایتی متفاوت هستند که این کتاب نیز ازین قاعده مستثنی نبوده و بیان ساده و شیوایی دارد و مطالعه آن قطعا مفید به فایده است.
ام البنین حسن زاده
۱۴۰۱/۷/۸
عالی بود این کتاب 24 ساعت بعد از خرید این کتاب فرصت کردم بخونمش تا آخر گوش دادم. میخواستم یکی دوتا بخشش رو علامت گذاری کنم که دوباره گوش بدم دیدم دارم همشو انتخاب میکنم😄.. فقط شروع کنید منتظر انگیزه نباشید.... هدف رو مشخص کنید و به سمتش پیش برید توقف نکنید
روح الله اعتمادی
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب‌های جان مکسول کلا زیبا نگارش شده این کتاب ترجمه و گویندگی خوبی داشت و دید جدیدی راجع به زندگی و برنامه ریزی داره
Sahar Rasooli
۱۴۰۰/۱/۱۹
حرفایی که می‌زد شبیه حرف‌های کوین ترودو بود، صدای گوینده هم خوبه ولی خب کتاب یه جورایی هنوز کافی نیست
مهسا سلیمانی
۱۴۰۰/۳/۱۸
کتاب مختصر و مفیدی بود واسه انگیزه دادن. این دومین کتابی بود که از ماکسول خوندم و خوشم اومد...
قاسم چنانی
۱۴۰۰/۱/۲۱
کتابی که دیدگاه جدیدی داره و درباره موفقیت هست، کامل نیست ولی مطالب مفیدی داره
9384
۱۴۰۰/۳/۱۴
این کتاب از نظر من خیلی کاربردی ومفید بود
علی یاری
۱۴۰۱/۱/۱۹
کتاب بسیار مفیدی هست. ممنونم
حامد واحدیان
۱۴۰۰/۳/۲۲
کتاب صوتیه خوبیه اما کسل کننده است
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی

برای دریافت کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.