معرفی و دانلود کتاب صوتی لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من

عکس جلد کتاب صوتی لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من

کتاب صوتی لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من نوشته‌ی جنیفر کیتس کرتیس، داستان دختر نوجوانی را به تصویر می‌کشد که یک روز صبح از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند که یک لاک‌پشتِ مادر جعبه ماسه او را برای تخم‌گذاری انتخاب کرده است.

موضوع کتاب صوتی لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من چیست؟

داستان از نقطه‌ای آغاز می‌شود که یک لاک‌پشتِ مادر از نژاد پشت الماسی، به ساحل می‌آید تا کار تخم‌گذاری خود را انجام دهد و به طور اتفاقی جعبه ماسه یک دختر نوجوان به نام مگی را پیدا می‌کند و فکر می‌کند که آنجا جایی نرم و مناسب برای این کار است.

فردا صبح وقتی مگی به سراغ جعبه‌اش می‌رود، با صحنه جالبی مواجه می‌شود و تصمیم می‌گیرد که به نگهداری و امنیت بچه‌لاک‌پشت‌ها تا وقتی که از تخم بیرون می‌آیند، کمک کند.

مگی برای این کار از متخصصان و حامیان محیط‌ زیست راهنمایی می‌خواهد و با حمایت، نظارت و مشاوره آن‌ها موفق می‌شود بچه‌لاک‌پشت‌ها را با موفقیت به دریا برساند.

جنیفر کیتس کرتیس (Jennifer Keats Curtis) در کتاب لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من (Turtles in my sandbox) داستان آموزنده و زیبایی را روایت می‌کند که کودکان را با زندگی لاک‌پشت‌ها و نحوه حفاظت از حیات‌وحش آشنا می‌سازد.

کتاب صوتی لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان 8 تا 12 ساله شما می‌آموزد که در برابر جانوران بی‌دفاع و بی‌آزار چگونه رفتار کنند تا آسیبی به آن‌ها نرسد. همچنین باعث می‌شود حس احترام و علاقه نسبت به حیات‌وحش و طبیعت در کودکان به وجود بیاید و احساس مسئولیت‌شان را در این زمینه تقویت کند.

در بخشی از کتاب صوتی لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من می‌شنویم:

مگی:" لاک‌پشت کوچولو! انقدر تکون نخور تا بتونم تماشات کنم! تو خیلی بانمکی برای همین اسمت رو می‌ذارم اِسکَمپ (Scamp) " دخترک برای مدت طولانی‌ای به اسکمپ زل زد تا بالاخره متوجه شد که چرا به پشت الماسی معروفن! چون نقاط سیاه روی پشتشون مارپیچی بودن و این مارپیچ‌ها کوچیک و کوچیک‌تر می‌شدن. انگار داشتی به یک الماس نگاه می‌کردی!
همین طور که مگی مشغول تماشای اسکمپ بود، متوجه شد که بقیه لاک‌پشت‌ها هم از تخم‌هاشون بیرون اومدن! با هیجان داد زد:"مامان! بیا اینجا، عجله کن. همه لاک‌پشت‌ها به دنیا اومدن! "

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
لاک‌پشت‌هایی در جعبه ماسه من

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من
نویسنده
مترجمغزل قنبرزاده
راویعارف امیری، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من

زهره جواهرکلام
۱۴۰۰/۱/۲۵
قسمت‌های مجهول داشت، کاش بیشتر توضیح داده شده بود
زینب اقدم
۱۴۰۰/۱/۲۳
بچه‌ها خیلی لذت بردند. عالی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من

برای دریافت کتاب صوتی لاک پشت‌هایی در جعبه ماسه من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.