معرفی و دانلود کتاب صوتی ماتریس الهی: پلی میان زمان، مکان، معجزه و باور

عکس جلد کتاب صوتی ماتریس الهی: پلی میان زمان، مکان، معجزه و باور
قیمت:
۸۴۰۰۰ ۵۸,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماتریس الهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماتریس الهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماتریس الهی: پلی میان زمان، مکان، معجزه و باور

گرگ برادن در کتاب صوتی ماتریس الهی با ترکیب باورهای معنوی و یافته‌های علمی، راهکارهای مناسبی برای موفقیت در زندگی شخصی و اجتماعی معرفی می‌کند. او باور دارد که با تمرکز می‌توانیم جهان را مطابق خواسته‌های خود شکل دهیم؛ فقط کافی است که انرژی موجود در ماتریس الهی را درک کنیم و به زبان آن سخن بگوییم. این کتاب در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک‌ تایمز قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب صوتی ماتریس الهی

شاید برای بسیاری از افراد وجود پلی میان فیزیک کوانتوم، روانشناسی مثبت‌گرا و مسائل معنوی بعید به نظر برسد، اما این دقیقاً همان کاری است که گرگ برادن (Gregg Braden) با تدوین کتاب صوتی ماتریس الهی (The Divine Matrix) در سال 2006 انجام داده است. او خوانندگان و شنوندگان خود را به سفری درون‌نگرانه برای شناخت خود و تسلط بر نیروهایی می‌برد که منبعی برای شادی، شفا و بقای پدیده‌ها هستند.

بحران‌های جهانی اواخر قرن بیستم باعث شد گرگ برادن شرکت‌های بزرگ اقتصادی را ترک کند تا راه‌حل‌های مناسبی برای حل مشکلات این شرایط جدید بیابد. کتاب صوتی ماتریس الهی جست‌وجوی او در قدیمی‌ترین رمزهای موجود در سنت‌ها و علوم باستانی برای درک بهتر معنویت و یافتن باورهای کاربردی است. گرگ برادن برای شرح نیروهای نادیدنی مؤثر در موفقیت‌ها و شکست‌های ما به آثار دانشمندان و فیزیکدانان بزرگی مانند جان ویلر (John Wheeler)، دیوید بوهم (David Bohm) و ماکس پلانک (Max Planck) متوسل می‌شود. او در کتاب صوتی ماتریس الهی پشتوانه‌ی علمی موردنیاز برای اثبات و عمل به قانون جذب را جمع‌آوری کرده است.

دیوید بوهم پیش از مرگش دو نظریه برای توصیف جایگاه انسان در جهان تدوین کرده است. او با دیدگاهی کل‌نگر تلاش می‌کند نقش و مشارکت ما در خلقت و شکل دادن به جهان را توصیف کند. بوهم با تفسیری خاص از فیزیک کوانتوم جهان را به‌عنوان نظامی یکپارچه نشان می‌دهد. نظریه‌ی او در کنار نظریه‌ی ماکس پلانک جایگاه پررنگی در ایده‌های گرگ برادن دارد. ایده‌ی وجود ماتریس الهی را اولین بار ماکس پلانک به‌عنوان پدر نظریه‌ی کوانتوم مطرح کرد. برای او ماتریس الهی به معنای منبع تولید ستارگان، DNA حیات و مبنای تمام عناصر موجود در جهان است. از نظر گرگ برادن این ماتریس الهی همه‌چیز را در جهان به هم متصل می‌کند. این شبکه‌ی انرژی از مسائل فردی مانند شفای بدن و موفقیت‌های شغلی گرفته تا صلح بین ملت‌ها را با هم متصل می‌کند و کافی است قدرت آن در زندگی ما جریان پیدا کند.

ایده‌ی اصلی کتاب صوتی ماتریس الهی این است که همه‌چیز در جهان بخشی از ماتریس الهی و این ماتریس همه‌ی جهان است. بنابراین ما و تمام چیزهایی که دوست داریم، تجربه و خلق می‌کنیم بخشی از این ماتریس و خود ماتریس الهی هستیم. گرگ برادن به میدانی از انرژی جهانی اشاره می‌کند که طبق نظریات ماکس پلانک در فیزیک کوانتوم، همه‌چیز را به هم متصل کرده است. در این دیدگاه همه‌ی ما ظرفی برای انرژی و پلی بین انرژی‌های دیگران هستیم. از نظر گرگ برادن میدان انرژی هولوگرافیک است؛ یعنی هر جزء کل را منعکس می‌کند و تغییر در یک پدیده در همه‌ی پدیده‌ها انعکاس می‌یابد.

برای کنترل کردن انرژی‌های جاری در ماتریس الهی باید به‌جای قربانی نیازها و هوس‌های خیالی بودن تلاش کنیم حضور فعال‌تری در زندگی داشته باشیم. از نظر گرگ برادن انسان‌هایی که در مسابقه‌ی زندگی حضور فعال‌تری دارند می‌توانند واقعیت‌های مخصوص به خود را خلق کنند. آن‌ها می‌توانند این جهان سرشار از شادی و موفقیت را برای خود و دیگران تکثیر کنند چراکه واقعیت‌های زندگی تنها بازتابی از چیزهایی هستند که در سطوح عمیق‌تر ماتریس الهی اتفاق می‌افتند. گرگ برادن باور دارد که هر واقعیتی که بر آن تمرکز کنیم همان واقعیتی خواهد بود که محقق می‌شود. کتاب صوتی ماتریس الهی راهنمای زندگی در واقعیت مطلوب و دریچه‌ای برای معنا بخشیدن به زندگی کنونی ما است.

گرگ برادن کتاب صوتی ماتریس الهی را در سه بخش کلی و هشت فصل تدوین کرده است. در بخش اول، «کشف ماتریس الهی: رازی که عامل اتصال همه‌چیز است»، سه یافته‌ی علمی ارائه می‌شود. تأثیر DNA بر چیزهایی که جهان را ساخته‌اند؛ تأثیر عواطف انسانی بر DNA و رابطه‌ی احساسات و DNA. در بخش دوم، «پلی میان تصور و واقعیت: ماتریس الهی چگونه کار می‌کند؟»، گرگ برادن توضیح می‌دهد که در هرلحظه ما با انتخاب بین قدرت بخشیدن یا تضعیف کردن زندگی روبه‌رو هستیم. از نظر او ما باید با انتخاب‌های بهتر تلاش کنیم که دنیای بهتری برای خود و دیگران بسازیم. بخش سوم کتاب صوتی ماتریس الهی «پیغام‌هایی از ماتریس الهی: زندگی کردن، عشق ورزیدن و شفا یابی در سایه‌ی خودآگاهی کوانتومی»، به توضیح معنای زندگی در یک میدان انرژی واحد اختصاص دارد. برای گرگ برادن الگوهای رفتاری ما را می‌توان مانند برنامه‌های یک کامپیوتر توصیف کرد که همواره بر سیستم‌عامل یا آگاهی مشترک تأثیر می‌گذارد.

کتاب صوتی ماتریس الهی با صدای ایمان رییسی و بر اساس ترجمه‌ی محمدفواد حائری تهیه شده است. نسخه‌ی چاپی این کتاب را انتشارات کویر منتشر کرده است.

اقتباس‌های فرهنگی از کتاب ماتریس الهی

در سال 2008 فیلم مستندی به نام «فراتر از ماتریس الهی (Beyond the Divine Matrix)» به کارگردانی جی ویدنر (Jay Weidner) منتشر شد. در این فیلم مستند گرگ برادن ماهیت ماتریس الهی را با زبانی ساده و جذاب برای بینندگان توضیح می‌دهد.

در نکوداشت کتاب ماتریس الهی

  • گرگ برادن در کتاب سنت‌شکن خود هم‌نشینی بین روانشناسی، فیزیک و عرفان را ممکن کرده است. (کییون دوروتی دلیلا)

کتاب صوتی ماتریس الهی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی برای کسانی که به ارتباط بین علم و معنویت علاقه‌مند هستند بسیار جذاب خواهد بود. اگر دوست دارید از دستاوردهای جدید فیزیک کوانتوم برای کسب موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی خود بهره‌مند شوید می‌توانید از توصیه‌های گرگ بردن استفاده کنید.

با گرگ برادن بیشتر آشنا شویم

گرگ برادن از نویسندگان مکتب عصر جدید، در ژوئن 1954 در آمریکا به دنیا آمده است. بخشی از شهرت او به دلیل حضور در مجموعه‌ی تلویزیونی «بیگانگان باستانی (Ancient Aliens)» و برنامه‌ی «حلقه‌های گمشده (Missing Links)» است. مجله‌ی واتیکنز گرگ برندن را برای هفت سال متوالی در میان صد نفر برتر فهرست «موثرترین افراد زنده از نظر معنوی» قرار داده است. او در سال 2020 نامزد دریافت جایزه‌ی تمپلتون برای وقف استعدادهای خود در زمینه‌ی گسترش درک ما از هدف انسان و واقعیت نهایی شد. در سال 2009 کتاب «زمان فرکتال (Fractal Time)» نوشته‌ی گرگ برادن در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. «کدهای حکمت (The Wisdom Codes)»، «حقیقت عمیق (Deep Truth)» و «دانش خود توانمندسازی (The Science of Self-Empowerment)» بخشی از کتاب‌های گرگ برادن است که موردتوجه خوانندگان و شنوندگان قرار گرفته است.

در بخشی از کتاب صوتی ماتریس الهی: پلی میان زمان، مکان، معجزه و باور می‌شنویم

در دهه‌ی هفتاد میلادی فیلم مستندی درباره‌ی مغز انسان دیدم که در آن جراحان قصد داشتند فشار موجود در یکی از بافت‌های شخصی را که در یک تصادف آسیب دیده بود تخلیه کنند. درحالی‌که آن شخص کاملاً بیدار و آگاه بود؛ بخش‌هایی از مغزش که باز بود با ابزار الکتریکی تحریک می‌شد تا بفهمند آن قسمت از مغز به کجای بدن مربوط است. به‌عنوان‌مثال وقتی یک الکترود به یکی از قسمت‌های مغز بیمار برخورد کرد او درخشش نوری را دید و مشخص شد آن قسمت مرکز بینایی مغز است. از تجربه‌ی نامأنوس مشاهده‌ی یک مغز بازشده زیر نور اتاق عمل که بگذریم نکته‌ی جالب این فیلم خاص شیوه‌ی کارکرد مغز آن فرد بود. مثلاً قسمت‌های معینی از مغز او که به‌صورت الکتریکی تحریک می‌شدند و تجربه‌ی مشاهده‌ی رنگ را برایش ایجاد می‌کردند آن قسمت‌هایی نبودند که به‌طور سنتی به‌عنوان بخشی‌های مربوط به بینایی شناخته می‌شدند. گویی قسمت‌هایی از مغز او یاد گرفته بودند که مثل قسمت‌های دیگری که مربوط به بینایی می‌شدند ببینند.

نتایج حاصل از کار انقلابی عصب‌شناس معروفی به نام کارل پریبرام نیز حول این محور می‌چرخید که کارکردهای مغز فراتر از اصول پذیرفته شده‌ی سنتی هستند. قبل از تحقیقات پریبرام این باور وجود داشت که مغزهای ما مثل کامپیوترهای بیولوژیکی شگفت‌انگیزی کار می‌کنند که اطلاعات مشخصی را در قسمت‌های معینی ذخیره می‌کنند. در آن مدل مکانیکی از حافظه یک ارتباط متقابل بین انواع مشخصی از خاطرات و مکان‌هایی که خاطرات در آن‌ها ذخیره می‌شوند وجود داشت. مشکل ما از جایی آغاز شد که آزمایش‌ها نشان دادند خاطرات در محل‌های مشخص دسته‌بندی نشده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
شناسنامه و مقدمه
28 دقیقه
مقدمه - قسمت دوم
23 دقیقه
بخش اول: فصل اول - قسمت اول
32 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل اول - قسمت سوم
19 دقیقه
فصل اول - قسمت چهارم
27 دقیقه
فصل دوم - قسمت اول
34 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
25 دقیقه
بخش دوم: فصل سوم - قسمت اول
33 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
27 دقیقه
فصل سوم - قسمت سوم
30 دقیقه
فصل سوم - قسمت چهارم
29 دقیقه
فصل چهارم - قسمت اول
34 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
30 دقیقه
فصل پنجم - قسمت اول
19 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
28 دقیقه
بخش سوم: فصل ششم - قسمت اول
17 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل ششم - قسمت سوم
33 دقیقه
فصل هفتم - قسمت اول
31 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل هفتم - قسمت سوم
22 دقیقه
فصل هفتم - قسمت چهارم
30 دقیقه
فصل هشتم - قسمت اول
12 دقیقه
فصل هشتم - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماتریس الهی: پلی میان زمان، مکان، معجزه و باور
نویسنده
مترجممحمدفواد حائری
راویایمان رئیسی
ناشر چاپیانتشارات کویر
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی
۸۴۰۰۰ ۵۸,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماتریس الهی

قیصری
۱۴۰۳/۱/۱
خواندن و گوش دادن به این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم البته گرچه نویسنده در برخی مواقع نسبت به آنچه بیان میکند اغراق دارد و با پرداختن به جزعیات بدون اهمیت (که خود تکنیکی برای تفهیم بهتر موضوع است) سعی در مهم جلوه دادن آن اصل یا برهان میکند, اما ذات نظریه و موضوع کتاب قابل تامل و تفکر است . هر صورت این کتاب از جمله کتابهایی است که هر شخص باید در زندگی حتما یکبار به آن بپردازد
کاربر Aa
۱۴۰۲/۳/۱۹
در این زمینه کتاب‌های زیادی رو خوندم و شنیدم و به نظرم این کتاب یکی از بهتریناشونه و ارزش چند بار شنیدن رو داره، مخصوصا اینکه گوینده کارشو خوب بلده و صداش کاملا به متن کتاب نشسته و با کتاب همخوانه
آرش خلیلی
۱۴۰۲/۶/۶
ذهنی آگاه که در حال دیدن و تجربه و استفاده از آزمایشات و کشفیات جدید علمی ست و سعی بر توضیح ارتباط آن‌ها بصورتی خردمندانه و صادقانه با پرسشهای عمیق وجودی دارد. (کتابی فوق العاده عالیست)
حسین غیاثی
۱۴۰۲/۷/۲۵
با سلام کتاب واقعا عالیه و نویسنده زحمت زیادی برای نوشتن اون کشیده خدابه ایشان و کسانی که ترجمه و صدا گذاری کردن خیر و سعادت عطا کنه برای فهم مطالب باید دویا سه بار خونده بشه
ناهید صناعی
۱۴۰۲/۶/۲۰
عالی علم کیهان شناسی روبزمان روان بازگو می‌کنه علم متافیزیک و فیزیک کوانتومی رو توضیح میده و کاربرد اونو برای زندگی روزمره و تاثیرش رو بر نتیجه افکار و احساسات ما بیان میکنه
سعیدحیدری
۱۴۰۲/۸/۷
درود بر شما.عالی. این کتاب وحدت وجود در عرفان رو بصورت علمی و ثابت شده توضیح میده. واقعا لذت بردم به چندتا از دوستام هم توصیه کردم گوش کنن. عالی
مجید ملیحی الذاکرینی
۱۴۰۲/۳/۲۹
با عرض سلام و احترام، به نظر من درکتاب‌های صوتی چون به صورت شنیداری است حواس پرتی خیلی سریع رخ می‌دهد و تمرکز سختر انجام می‌پذیرد.
وجیهه بهارستان
۱۴۰۲/۳/۱۲
کتاب بینشی پرباریه و از جمله کتابهاییه که مخاطب خاص داره و واسه عموم قابل درک نیست.
ترکیبی از فیزیک کوانتوم مکتبهای الهی کهن با چاشنی علم روز
بهنوش بهادری
۱۴۰۳/۲/۵
کتابی بی‌نظیر، چراغ راه، روشنگر. باید بارها و بارها گوش داد تا به مغز کلام پی برد
Shepson
۱۴۰۲/۴/۲۴
قسمت‌های علمی کتاب، عالی بود اما قسمت‌های الهی شدنش، مزخرف به تمام معنا بود
سید فرزاد هاشمی
۱۴۰۲/۵/۲۲
چه کتاب پر محتوایی و چقدر گوینده زیبا بیان میکرد ممنون
علی ریاحین
۱۴۰۲/۲/۲۹
بسیار عالی و تایید کننده نظریه‌های وحدت وجود هست
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماتریس الهی

برای دریافت کتاب صوتی ماتریس الهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.