معرفی و دانلود کتاب صوتی رموز خرد: کلماتی باستانی برای اصلاح مغزهایمان و التیام قلب‌هایمان

عکس جلد کتاب صوتی رموز خرد: کلماتی باستانی برای اصلاح مغزهایمان و التیام قلب‌هایمان
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رموز خرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رموز خرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رموز خرد: کلماتی باستانی برای اصلاح مغزهایمان و التیام قلب‌هایمان

کتاب صوتی رموز خرد نوشته‌ی گرگ برادن، دستورالعملی باستانی و مذهبی برای مواجهه با احساسات چالش‌برانگیزی است که در طول زندگی تجربه می‌کنیم. این کتاب از قدرت کلمات می‌گوید و به‌طور ویژه به این موضوع می‌پردازد که چطور کلمات قادرند کارکرد سیستم‌های عصبی و بیولوژیکی بدن ما را تغییر دهند.

درباره‌ی کتاب صوتی رموز خرد

از هزاران سال پیش تاکنون، انسان در هنگام مواجهه با سختی‌های زندگی، از کلمات و کدهایی برای آرامش دادن به خود استفاده می‌کرده و این کدها را در قالب دعا، سرود، نیایش و غیره به کار می‌برده است. شاید برای ما که در قرن بیست‌ویکم زندگی می‌کنیم استفاده از این کلمات و کدها چندان کاربردی و عقلانی نباشد، چون در نظرمان این اعمال هستند که نتیجه و سرنوشت یک چیز را تعیین می‌کنند و نه حرف‌ها و کلمات. اما گرگ برادن (Gregg Braden) نویسنده‌ی کتاب صوتی رموز خرد (The Wisdom Codes) از کشف تازه‌ای در دنیای علم و دانش سخن می‌گوید.

گرگ برادن اذعان دارد که طبق جدیدترین کشفیات علم بیولوژی و عصب‌شناسی، استفاده از زبان، یعنی همان واژگانی که به کمکشان حرف می‌زنیم و فکر می‌کنیم، در نحوه‌ی کارکرد سلول‌های قلبی و مغزی ما تأثیر دارد. بدین ترتیب که ما می‌توانیم با ایجاد تغییراتی در نحوه‌ی استفاده‌مان از واژگان، کارکرد اندام‌ها و در نتیجه میزان توانمندی‌مان را تغییر دهیم. شاید مثال این تغییر در سطح ساده‌تر همین باشد که اگر دائماً با خود تکرار کنید که نمی‌توانید کاری را انجام دهید، در نهایت خودتان نیز به این باور می‌رسید که انجام آن کار از عهده‌ی شما خارج است و در نهایت به صورت واقعی توانایی انجام آن را از دست می‌دهید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رموز خرد

کتاب صوتی رموز خرد در فصل‌های مختلف، احساسات مختلفی را بررسی می‌کند. غم حاصل از فقدان و فرایند رها شدن از آن، ترس، عشق، و... همگی شرایطی هستند که گرگ برادن در این کتاب حول محور آن‌ها بحث می‌کند و از مدارهای انرژی‌ای که در پس آن‌ها وجود دارد و به چشم دیده نمی‌شود نیز صحبت می‌کند. سپس به سراغ راهنمایی‌های خردمندانه‌ی حکیمان گذشته همچون پیامبران، ادبا و دانشمندان می‌رود و از حکمت‌هایی که در سخنان آن‌ها بوده می‌گوید. این کتاب برای مواجهه با لحظات سخت تردید، ترس، خشم و... کلماتی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا با تکرار آن‌ها، به آرامشی که سوغات خردمندانه‌ی اجداد ماست دست پیدا کنید.

کتاب صوتی رموز خرد اثری از گرگ برادن است که توسط علیرضا عبادی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک ناشر این کتاب بوده و شما آن را با صدای غلامرضا صادقی می‌شنوید.

کتاب صوتی رموز خرد برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌های حوزه‌ی روان‌شناسی و توسعه‌ی فردی علاقه‌مندند از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی رموز خرد: کلماتی باستانی برای اصلاح مغزهایمان و التیام قلب‌هایمان می‌شنویم

فقط وقتی که بارهاوبارها خودمان را در معرض ناامیدی قرار دهیم، می‌توانیم چیزی را که نابودنشدنی است در خودمان بیابیم. (اما چاترون، راهبه‌ی بودایی تبتی)

همه‌ی ما ترس رو تجربه می‌کنیم. در واقع ترس یکی از شش احساس مشترکیه که دانشمندها اون رو در همه‌ی جمعیت‌های اجتماعی جهان شناسایی کردند. احساسات دیگه عبارتند از غم، شادی، خشم، تعجب و انزجار. ترس علاوه‌بر اینکه یکی از تجربیات مشترک جهانی ماست، یکی از اسرارآمیزترین اون‌ها هم هست. ترس در اشکال مختلف ظاهر می‌شه، ما به دلایل مختلف اون رو تجربه می‌کنیم و برای افراد مختلف معنی متفاوتی داره. ترس بعضی وقت‌ها می‌تونه به صورت علائمی در زندگی ما ظاهر بشه که به نظر می‌رسه اون‌قدر از علت اصلی ترس دوره که ما فوراً ارتباط این دو رو تشخیص نمی‌دیم. تجارب عاطفی مثل اضطراب مزمن، نگرانی و افسردگی و همچنین علائم فیزیکی از پوستی گرفته تا سرماخوردگی و آلرژی تا فشار خون بالا و اختلال در عملکرد اندام‌ها که ناخودآگاه اون‌ها رو با روان‌زخم یا ترومای حل‌نشده مرتبط می‌دونیم، نمونه‌هایی از علائم بی‌شمارند که می‌تونند یک ترس اساسی رو آشکار کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
پیشگفتار
28 دقیقه
مقدمه
24 دقیقه
فصل اول: حفاظت
27 دقیقه
فصل دوم: ترس
25 دقیقه
فصل سوم: فقدان
31 دقیقه
فصل چهارم: قدرت
17 دقیقه
فصل پنجم: عشق
20 دقیقه
فصل ششم: رموز قدرت
31 دقیقه
فصل هفتم: تمثیل‌ها
3 دقیقه
تقدیر و تشکر
3 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رموز خرد: کلماتی باستانی برای اصلاح مغزهایمان و التیام قلب‌هایمان
نویسنده
مترجمعلیرضا عبادی
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رموز خرد

Mmrza
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
عزیزان بحث بحث این نیست که لزوماً قلم کاغذ برداریم و بشینیم دونه دونه رموز ذکرمانند کتاب یادداشت کنیم و همیشه زیر لب دعاوار با خودمون تکرار کنیم تا که به چیزی در زندگی برسیم، بلکه اندیشیدن مهمترین چیز درباره آن هاست. مطالب کتاب از دل آیین‌های کهن انتخاب شدند و نوسیسنده با ربط دادن آن‌ها به زندگی و انسان امروزی خواسته دردی دوا کنه. حرف‌های عمیق قابل تاملی در کتاب گفته شده و قطعاً به موارد جالبی خواهید رسید. من مخصوصاً فصل آخر کتاب یعنی "تمثیل‌ها" را به همه پیشنهاد می‌کنم. با آرزوی خردورزی برای همگی. بدرود.
asal taghipour
۱۴۰۳/۱/۲۵
گرگ برادن دانشمند مورد علاقه منه و تمام اطلاعاتی که عنوان می کنه همگی بر پایه و اساس علم روز هست، و این جالبه که نظرات علمی گذشته رو به چالش می کشه و به خیلی از ابهامات ذهنی ما در مورد خلقت پاسخ میده، پیشنهاد می کنم تمام کتاب های ایشون مطالعه بشه
سیده بانو موسوی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
خیلی خوبه که انسان یک بازگشت با آیین‌های گذشته داشته باشه و بدون تعصب و با احترام به روش نیاکان نگاه کنه و این‌ کتاب این رو خوب بیان کرده
setare
۱۴۰۳/۱/۲۶
مثل تمام اثرات این نویسنده عالی بود کتابی هستش که میتونه برای هر کس با هر اعتقاد و گرایشی مفید باشه
korush yekta
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
عالی بود کتابهای دیگه گرگ برادن رو ارائه بدید سپاس
Maryam Shahsavari
۱۴۰۲/۱۲/۶
درک بالا میخواد عالیه
سوفیا کریمی
۱۴۰۳/۱/۳
عالی بودخوشم اومد
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رموز خرد

برای دریافت کتاب صوتی رموز خرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.