معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجرای سه چهارم گمشده

عکس جلد کتاب صوتی ماجرای سه چهارم گمشده
قیمت:
54600 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجرای سه چهارم گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجرای سه چهارم گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجرای سه چهارم گمشده

کتاب صوتی ماجرای سه چهارم گمشده، از مجموعه‌ ماجراهای شرلوک‌ هلمز اثر سر آرتور کانن دویل نویسنده‌ سرشناس اسکاتلندی است. دائرة‌المعارف داستان‌های پلیسی، شرلوک هولمز را بزرگ‌ترین کارآگاه در عرصه ادبیات و احتمالا مشهورترین مخلوق ادبی همه اعصار می‌خواند.

داستان این کتاب دربارۀ کاپیتان تیم راگبی دانشگاه کمبریج است که روزی سراسیمه نزد هولمز می‌آید و خبر از ناپدید شدن یکی از بهترین بازیکنان تیمش در آستانه‌ی مسابقه‌ای مهم را می‌دهد. بازیکن مورد نظر آخرین بار شب گذشته در سالن هتل با مرد ناشناسی ملاقات داشته و از آن پس دیگر دیده نشده. هولمز و دکتر واتسون بلافاصله دست به کار می‌شوند و در طی تحقیقات به ماجراهای عجیب و شگفت‌انگیز برمی‌خورند.

سر آرتور کانن دویل (Sir Arthur Conan Doyle) شخصیت هلمز را از شخصیت یک جراح اهل ادینبورد بنام جوزف بل الهام گرفت. بل می‌توانست با دیدن ظاهر مردم از شخصیت درونی آن‌ها آگاه شود. شرلوک هلمز، با دید تیز و شم کارآگاهی قوی خود، زودتر از دیگران به قلب معماهای جنایی می‌رسد و دکتر واتسون پزشک بازنشسته ارتش، بهترین یار و یاور هلمز در این ماجراهاست. این دو همراه هم و با حل معماهای پیچیده و مبهم جنایی و تسلیم جنایتکاران به دست عدالت، به نسل‌های مختلف خوانندگان این داستان‌ها لذت می‌بخشند.

این کتاب صوتی در فرم و شیوه اجرایی ساختار کلاسیک روایت را برگزیده و روابط شخصیت‌ها و مکان‌های وقوع داستان در همان چارچوب آشنا برای مخاطب فضاسازی و اجرا شده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
بخش اول
42 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجرای سه چهارم گمشده
نویسنده
مترجمجمشید اسکندانی
راویرضا عمرانی، امیرمحمد صمصامی، مجید آقاکریمی، بهرام ابراهیمی، علیرضا آرا، متین نظری، مینا درودیان
ناشر چاپینشر ثالث
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، نمایشنامه
قیمت نسخه صوتی
54600 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجرای سه چهارم گمشده

سیمین شمس
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اجرا عالی، البته داستان برای من جذاب نبود، اما ۲ مطلب جالب در داستان به گوشم خورد: اینکه هلمز قبلا اعتیاد به کوکایین داشته و اینکه دکتر واتسون پزشک معالج هلمز بوده، شخصیت هلمز و واتسون برای من از خود ماجرا جذاب تر است😃 علاقه واتسون به هلمز شنیدنی است، ضمنا اینکه نویسنده داستان سر آرتور کانن دویل ❤ خود نیز پزشک بوده خیلی جالب بود، شاید به همین دلیل راوی داستان را پزشک خلق کرده، لطفا باز از این‌نوع نمایش‌های صوتی تهیه کنید، اجراها خیلی دلنشین است
سروش دامادی
۱۴۰۲/۳/۱
این کتاب با نقاط اوج درست و اتفاق‌هایی غیر قابل پیش بینی و در عین حال منطقی و پیرو سر نخ‌های قبلی توانسته خط داستانی پویای خود را حفظ و مخاطب را تا لحظه آخر همراه خود نگه دارد و میتواند شنونده را مجبور به گوش دادن دوباره بکند و با پایان بندی جذاب و متعادل شنونده را راضی به آخر داستان برساند. همچنین لحن و احساس درست گویندگان و افکت‌های مناسب، توانسته حس و حال داستان را به خوبی منتقل کند.
علیرضا سلیمانی
۱۴۰۰/۸/۲۶
از نقطه نظر اجرا و گویندگان عالی بود و بسیار لذت بخش ولی جذابیت داستان با فاصله زیاد کمتر از مثلا داستان لکه‌ی دوم بود. بهرحال واقعا ممنون که چنین مجموعه‌ی فاخری رو در دسترس علاقمندان قرار دادید, به شخص تمام مجموعه‌ی شرلوک هلمز رو خریداری کردم و گوش دادم و بینهایت لذت بردم. بااشتیاق فراوان منتظر اثار بعدی هستم.
سپیده کریمی
۱۴۰۱/۱۱/۹
اجرای نمایش صوتی و شبیه‌سازی صحنه‌ها عالی بود. به آقای عمرانی گرامی و همه همکارانشان خسته‌نباشید و سپاس میگم. منتظر سایر داستان‌های کوتاه و حتی رمان‌های شرلوک هلمز هستیم.
انتخاب موسیقی به یادماندنی سریال شرلوک هلمز با بازی جرمی برت هم بسیار عالی بود.
نرگس اخلاقی‌نیا
۱۴۰۲/۸/۵
در فیلم‌ها و سریال‌ها ماجرای اعتیاد هلمز حذف می‌شد! ولی در کتاب مشکلی برای این مسئله وجود ندارد!
اجرای گوینده‌ها، افکت‌ها و... خیلی عالی بودند. ولی داستان مانند داستان‌های دیگر این مجموعه پایان لذت بخشی نداشت.
حمیدرضا رجبی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
مثل بقیه داستانهای شرلوک هلمز که خودِ سر آرتور کانن دویل نوشته داستان خوب و درگیر کننده‌ای داره و اجرای داستان هم عالی نیست ولی خیلی خوب و راضی کننده‌ است از گوش دادنش پشیمون نمیشید
لیدا دشتبان
۱۴۰۱/۷/۹
مثل همیشه شرلوک هلمز و هوش بسیار بالاش
من معتاد داستانهاش هستم صداگذاری و نحوه صحبت راوی‌ها عالی احساس میکنی وسط داستان نشستی انقدر طبیعیه همه چیز با تشکر از کتابراه🙏
Siavash F
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
کتاب جالبی بود در کل یک داستان کوتاه برای این که یک خورده وقت اضافه توی روز پیدا کردید و می‌خواستید کتاب گوش بدید بد نیست
عطیه لامعی
۱۴۰۰/۷/۳
این سری کتاب‌های انتشارات ماه آوا خیلی خوب هستن و در مورد خود رمان هم که نیاز به توضیح نیست سر آرتور کنن دویل واقعا بهترینه
آرمین خلیلی
۱۴۰۱/۵/۲۸
در بخش اول قسمتی مربی تیم صحبت میکرد توی ذوق میزد چون دیالوگاش خیلی عامیانه بود و حس خوبی با تم داستان‌های هلمز نداشت
Majid Heydari
۱۳۹۷/۵/۱۱
توو مجموعه شرلوک این تقریبا ضعیف‌ترین بود ولی کلا داستانای شرلوک و میپسندم ممنون
سحر کشاورز
۱۴۰۳/۱/۱
من واقعا کارای دویل رو دوست دارم مثل اگاتا یک داستان کوتاه عالی با اجرای فوق‌العاده
پريا رضايي
۱۴۰۲/۸/۱
این ماجرا برخلاف همیشه پایانش خیلی هیجانی نبود
ولی روند داستان جذاب بود و دوس داشتم تاآخرشو بفهمم
اشکان معتمد
۱۳۹۹/۷/۳
کار گروهى عالى داستانى خوب و جذاب داشت البته داستان نسبت به بقیه قسمت‌ها ضعیف تر بود
احمد محمدیان
۱۴۰۱/۵/۳۰
من علاقه من به شرلوک هلمز هستم با صدا پیشه‌ها عالی و فوق العاده جذاب بود
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجرای سه چهارم گمشده

برای دریافت کتاب صوتی ماجرای سه چهارم گمشده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.