معرفی و دانلود کتاب صوتی دوستان پییر

عکس جلد کتاب صوتی دوستان پییر
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوستان پییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوستان پییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوستان پییر

کتاب صوتی دوستان پییر نوشته‌ی آندریا بک، درمورد سگی به اسم «پییر» است که در خانهٔ خانم مورفی زندگی می‌کند. اما روزی دلش برای دوستانش تنگ می‌شود و تصمیم می‌گیرد به دنبال آن‌ها در پارکی در آن سوی شهر برود.

موضوع کتاب صوتی دوستان پییر چیست؟

پییر خیلی وقت بود که در خانهٔ خانم مورفی زندگی می‌کرد و زندگی خیلی خوبی داشت. او هر چیزی را که یک سگ برای زندگی لازم دارد، داشت. ظرف غذایش همیشه پر بود و در جایی گرم و نرم می‌خوابید. از همه مهم‌تر صاحبش بود که او را بسیار دوست داشت. اما او خیلی دلش برای دوستانش «اسپارکی» و «لوو» تنگ شده بود و مدام به آن‌ها فکر می‌کرد.

پییر آنقدر دوست داشت دوستانش را ببیند که یک روز تصمیم گرفت تا آن سر شهر برود تا با آن‌ها ملاقات کند. او یک روز بعدازظهر که خانم مورفی درحال چرت زدن بود، از آپارتمانش بیرون رفت و راه افتاد. او در طول مسیر به یاد حرف‌های خانم مورفی می‌افتد که می‌گفت سگ‌ها و آدم‌ها به یکدیگر تعلق دارند و تصمیم گرفت آن‌ها را با خود به خانه ببرد. اما آیا خانم مورفی قبول می‌کند که آن‌ها هم با او زندگی کنند؟

آندریا بک (Andrea Beck) در کتاب دوستان پییر (Pierre's Friends) به کودکان مسئولیت اجتماعی را می‌آموزد و همچنین این پیام را به آن‌ها منتقل می‌کند که در قبال انسان‌ها و حیوانات دوستی و مهربانی داشته باشند و به دیگران کمک کنند که زندگی بهتری داشته باشند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی دوستان پییر:

- پییر قهوه‌ای رنگ بسیار جذاب است و تمایل او برای نجات دوستانش بسیار قابل ستایش است. (Kirkus Reviews - مجله نقد و بررسی کتاب آمریکایی)

- داستانی لطیف از یک توله سگ مهربان که در تلاش برای تسکین تنهایی خود، نیازهای بزرگتر دیگران را کشف می‌کند و برای رفع آن‌ها گام برمی‌دارد… (CM Magazin)

- نویسنده دنیایی امن و دوستدار کودک خلق کرده است. تصاویر کارتونی که با آبرنگ، خودکار و پاستل انجام شده است، طبیعت ملایم و شاداب داستان را منعکس می‌کند. (School Library Journal - مجله ماهانه آمریکایی)

- این داستان می‌تواند با نیازهای اساسی حیوانات و انسان‌ها پیوند بخورد: غذا، سرپناه و عشق. این کتاب می‌تواند مربوط به مسئولیت اجتماعی و فکر کردن به دیگران در جامعه باشد. (Resource Links)

- داستانی شیرین با پایانی لطیف که کودکان را تشویق به کمک کردن به دیگران می‌کند. (BookLinx)

کتاب صوتی دوستان پییر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی دوستان پییر می‌شنویم:

اون به این نتیجه رسید که خانم مورفی مشکلی نداره اگر اسپارکی و لو رو به خونه بیاره چون خانم مورفی همیشه میگه، سگ‌ها و آدم‌ها به هم تعلق دارند. اون حتی گفته پیرمردی که همسایشونه - آقای فارنام – واقعا بداخلاق و ترش‌رو نیست. اون فقط تنهاست چون سال‌ها پیش، سگ عزیزش رو از دست داده و به یه دوست کوچولوی شیرین نیاز داره. این یعنی خانم مورفی بازم تو قلبش، برای یه دوست کوچولوی دیگه یا دوتا جا داره؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
دوستان پییر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوستان پییر
نویسنده
مترجمنیاز حاجی پور
راویامیرحسین صداقتی، محمد طالشیان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دوستان پییر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوستان پییر

برای دریافت کتاب صوتی دوستان پییر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.