معرفی و دانلود کتاب صوتی ماه عسل در پاریس

عکس جلد کتاب صوتی ماه عسل در پاریس
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماه عسل در پاریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماه عسل در پاریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماه عسل در پاریس

کتاب صوتی ماه عسل در پاریس اثری از جوجو مویز، روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی انگلیسی است. مویز در این رمان، دو قصه‌ی موازی از دو زوجی که به تازگی ازدواج کرده‌اند تعریف می‌کند و از فرازونشیب‌های ماه‌عسل‌ آن‌ها در پاریس می‌گوید.

درباره‌ی کتاب صوتی ماه عسل در پاریس

جوجو مویز (Jojo Moyes) در کتاب صوتی ماه عسل در پاریس (Honeymoon in Paris) راوی داستان دو زوج است که پس از ازدواج، برای ماه‌عسل به پاریس رفته‌اند. معضلات و چالش‌هایی که در همان مدتِ اندکِ پس از ازدواجش‌شان پیشِ روی آنان قرار می‌گیرد، باعث می‌شود تا در انتخاب خود تردید کنند و به نتیجه‌ای دردناک و هراس‌آور برسند که شاید ازدواجِ آن‌ها از ابتدا اشتباه بوده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ماه عسل در پاریس

کتاب صوتی ماه عسل در پاریس پیش‌درآمدی بر داستانِ عاشقانه‌ی دیگری از جوجو مویز، دختری که رهایش کردی، است. شاید برخی مطالب این دو کتاب از نظر زمانِ رویدادها، با یکدیگر همخوانی نداشته و حتی در تضاد با هم قرار گیرند، اما اختلاف‌های خطوط زمانیِ این دو داستان، مانع از درکِ روند وقایع نمی‌شود. مویز در کتاب صوتی ماه عسل در پاریس از تصورات اشتباهِ افراد درباره‌ی ازدواج می‌گوید؛ از خیالات و اوهامی که شاید برگرفته از رمان‌ها و فیلم‌های عاشقانه‌اند و اغلب در دنیای واقعی رخ نمی‌دهند. جوجو مویز بدون آنکه لحنی نصیحت‌آمیز را پیش بگیرد، تصویر گیرا و جالب‌توجهی از این دو زوج را در مقابل ما قرار می‌دهد و تلاش می‌کند این نکته را بیان کند که تصوراتِ پیش از ازدواج، به دلیل آنکه گاه با سانتیمانتالیسم همراه است، برآورده نخواهند شد و برای رسیدن به یک رابطه‌ی واقعی، تلاش و زمان نیاز است؛ چرا که عشق هرگز به‌تنهایی برای ازدواج کافی نخواهد بود اما می‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای ادامه‌ی آن باشد.

جوجو مویز پاریس را برای بیان روایتِ خود انتخاب کرده است؛ شهری که به زعم بسیاری، جذاب‌ترین نقطه‌ی دنیا برای گذراندنِ ماه عسل است و نوید شروع یک زندگیِ عاشقانه را می‌دهد. کتاب صوتی ماه عسل در پاریس یک بار مخاطب خود را به سال 1912 می‌برد و داستان لئو و دیوید را برای آنان روایت می‌کند و بار دیگر در سال 2002 هستیم. صد سال از 1912 گذشته و این‌بار قرار است داستانِ ادوارد و سوفی را بشنویم. فصل مشترکِ شخصیت‌های کتاب این است که همگی به‌تازگی ازدواج کرده و برای گذراندنِ ماه‌ عسل خود، به پاریس سفر کرده‌اند؛ دو زندگیِ متفاوت با نقطه‌های مشترک که احساسات مخاطب را درگیر کرده و او را تا پایانِ داستان همراه خود می‌سازند. شخصیت‌های مخلوقِ مویز در این ‌داستان، نه سیاه یا سفید بلکه خاکستری، واقعی، ملموس و باورپذیرند.

جوجو مویز نویسنده‌ی آثار رمانتیک و واقع‌گرایانه است که به دلیل سبک نوشتن و موضوعاتی که به آن‌ها می‌پردازد، شهرت دارد. اغلب آثار مویز درباره‌ی افرادی است که درگیر احساسات عاطفی و عاشقانه‌اند. او خود بر این باور است که هرچه می‌نویسد از بطنِ جامعه برآمده است. آثار مویز پس از انتشار بلافاصله در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار می‌گیرند. مویز در سال 2004 برای کتاب میوه‌ی خارجی و در سال 2011 برای کتاب آخرین نامه‌ی معشوق برنده‌ی جایزه‌ی بهترین رمان رمانتیک سال شده است.

کتاب ماه عسل در پاریس را نشر آتیسا چاپ و منتشر کرده و نسخه‌ی صوتی آن را رومانو با خوانش فاطمه نجار و ترجمه‌ی اسدالله حقانی در اختیار مخاطبان قرار داده است.

کتاب ماه عسل در پاریس برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب ماه عسل در پاریس را به تمام علاقه‌مندان رمان‌های عاشقانه و طرفدارانِ آثار جوجو مویز پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی ماه عسل در پاریس می‌شنویم

نمی‌دانستم می‌شود به بهانه‌ی قرار ملاقاتی، چیزی، همان‌جا ترکش کنم و بروم یا نه. قطعاً تا همین‌جا هم که تحملش کرده بودم، شاق‌ترین کارِ زندگی‌ام را انجام داده بودم. صدایش را پایین آورد. یک قدم از غرفه دور شد و به من اشاره کرد که همان کار را بکنم.

- خُب، پس اگه قرار باشه رُک صحبت کنیم، حس می‌کنم وظیفه‌ام هست که در مورد یک مورد دیگه نصیحتت کنم؛ یک نصیحت زنانه. البته، اگر بخوای. هرچند، قطعاً خواهی فهمید که ادوارد مردی با یک اشتهای سیری‌ناپذیره.

سپس نگاه معناداری به من کرد.

- مطمئنم از اینکه ازدواج کرده خیلی خوشحاله ولی، از اونجایی که دوباره شروع می‌کنه به نقاشی کردن زن‌های دیگه، باید آماده باشی که بهش آزادی‌های خاصی بدی.
- ببخشید؟!
- می‌خوای کلمه‌به‌کلمه برات بگم سوفیا؟
- سوفی.

دهانم چفت شده و سرم به دَوَران افتاده بود.

- اسم من سوفیه و بله، لطفاً کلمه‌به‌کلمه بگید مادام.
- اگه حرفی که می‌زنم بی‌نزاکتیه، عذرخواهی می‌کنم.

سپس لبخند معناداری بر لب کشاند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
فصل اول: پاریس 2002
44 دقیقه
فصل دوم: پاریس 1912
32 دقیقه
فصل سوم: 2002
31 دقیقه
فصل چهارم: 1912
16 دقیقه
فصل پنجم: 2012
31 دقیقه
فصل ششم: 1912
10 دقیقه
فصل هفتم: 2002

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماه عسل در پاریس
نویسنده
مترجماسدالله حقانی
راویفاطمه نجار
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماه عسل در پاریس

M Sepandan
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
داستانی جالب و پر کشش است در مورد وارد شدن به دنیای متاهلی و خوب و بدهای آن. شاید اولش کمی گیج کننده به نظر برسد اما به مرور تصویر واضحی از خود ارائه میدهد. نثری خوب است و تشبیهات زیبایی دارد. نویسنده نکته‌های عمیق و ریز زندگی مشترک و همچنین تفاوت‌های طبیعی و غیر عمدی دیدگاههای زن و مرد را با نگاهی تیزبینانه و واقع گرایانه توسط تشبیهات و استعارات زیبایی، به خوبی به تصویر کشانده. راوی داستان صدای دلنشینی داشته و خوانش خوبی دارند. اما تلفظ حرف (ق) ایشون خیلی توی ذوق می‌زند وگاهی باعث میشد تا مدتی تمرکز روی داستان رو از دست بدهم. با تشکر از کتابراه
Par
۱۴۰۳/۱/۳
بد نبود اما نسبت به رمان‌های دیگه‌ای که از جوجو مویز شنیدم نسبتا ضعیف و کسل کننده بود شاید انتظار من خیلی زیاد بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماه عسل در پاریس

برای دریافت کتاب صوتی ماه عسل در پاریس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.