معرفی و دانلود کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری

عکس جلد کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری

هفت ساعت تزریق انرژی مثبت، همراه با برایان تریسی در کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری... هر کدام از ما انسان‌ها انباشته از استعدادها و توانایی‌های بی‌نهایت هستیم که چنانچه فرصت شکوفایی را برای آن‌ها فراهم کنیم، اتفاقات شگفت‌انگیز و غیرقابل‌تصوری رقم خواهند خورد. بزرگ‌ترین مانع رسیدن به این آینده‌ی درخشان، ذهن خود ما و تنها راه چاره، مثبت‌اندیشی است. این کتاب، راهنمای تقویت افکار مثبت در ذهن ماست.

درباره‌ی کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری

فاصله‌ی ما تا تبدیل شدن به یک فرد موفق، تنها ذهنیتی است که چنین فردی دارد و ما نداریم. خبر خوب این است که داشتن این ذهنیت، ارادی و اکتسابی است. برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری (Believe it to achieve it) تلاش می‌کند تا از ما فردی مثبت‌اندیش و موفق بسازد. از نظر برایان تریسی روال طبیعی و درست زندگی، همراه با احساسات مثبت همیشگی است. اگر بعضی روزها، انرژی و انگیزه‌ی کافی برای انجام دادن کارهای روزمره‌مان را نداریم، این غیرطبیعی است. این مسئله نشان می‌دهد که ذهنیت ما دچار مشکل شده است و نیاز به بازسازی دارد.

برایان تریسی در کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری اعتقاد دارد که انسان باید شاد باشد تا استعدادهایش شکوفا شوند. شادی زمانی احساس می‌شود که ما باور داریم می‌توانیم به تمام اهداف و ایده‌آل‌هایمان برسیم. برایان تریسی تصور می‌کند که نه‌تنها فرصت‌های بی‌انتهایی برای شکوفایی داریم، بلکه روزبه‌روز این فرصت‌ها بیشتر و بیشتر می‌شوند. برای مثال ثروتی که در سه دهه اخیر در تمام جهان تولید شده، بیشتر از تمام ثروتی است که در کل عمر بشر بر روی زمین خلق شده. پس امکانات رشد و توسعه‌ی ما روزبه‌روز افزایش می‌یابد. کافی است باور کنیم که می‌توانیم.

آموزه‌ی کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری برای مخاطبانش این است که باید تا جای ممکن از موقعیت‌های منفی دوری کنیم. این بحث شامل تمام اطرافیان منفی‌باف و کسانی که ممکن است به هر دلیلی با آن‌ها درگیری پیدا کنیم هم می‌شود. حتی انتقاد کردن از دیگران هم گاهی می‌تواند به پررنگ‌تر شدن ذهنیت منفی دامن بزند.

از بحث‌های محوری دیگر کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری، می‌توان به تغییر اشاره کرد. تغییر، امری است که از پذیرش آن ناگزیریم. جهان در هر روز و هر لحظه‌ی خود سرشار از تغییر است. ذهنی که در برابر این تغییرات می‌ایستد و می‌خواهد مانع آن‌ شود، نیازمند اصلاح است. ذهن یک فرد موفق این تغییرات را می‌پذیرد، با آن همراه می‌شود و مسیر خود را در دل همین تحولات می‌سازد.

کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری را نشر صوتی رمانو با صدای سعید مهرآلی و براساس ترجمه‌ی اسداله حقانی منتشر کرده. نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آتیسا در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌های انگیزشی و موضوعاتی مانند مثبت‌اندیشی و موفقیت علاقه دارند، از گوش سپردن به کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری لذت خواهند برد.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی، متولد سال 1944، یک نویسنده و سخنران انگیزشی مشهور با اصالت آمریکایی – کانادایی است. او مدیریت یک شرکت بین‌المللی را برعهده دارد که در اموری مانند اعتمادبه‌نفس، خلاقیت، کسب‌وکار، فروش و مدیریت، به متقاضیان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کند. برایان تریسی تابه‌حال چند سفر به ایران هم داشته است و برای مخاطبان خود در ایران سخنرانی کرده.

«قورباغه‌ات را قورت بده»، «مذاکره»، «بهانه‌ها را کنار بگذارید»، «درآمد رویایی» و «قدرت موفقیت شخصی» ازجمله مشهورترین کتاب‌های او هستند.

در بخشی از کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری می‌شنویم

شما انسان برجسته‌ای هستید و پتانسیل خارق‌العاده‌ای دارید که منحصر به خودتان است. مغز شما حاوی یک‌صد میلیارد سلول است که هر یک به حدود دویست‌هزار سلول دیگر متصل است. یعنی اینکه فکرهای ممکنی که شما می‌توانید در سر بپرورانید، چه مثبت و چه منفی، شمارشان از تعداد مولکول‌های موجود در جهان شناخته‌شده بیشتر است. شما همین حالا قادر به داشتن یک زندگی شگفت‌انگیز و پر از معنا و هدفید که می‌تواند بر روی زندگی آدم‌های بی‌شمار دیگری تأثیر مثبت داشته باشد. اما قبل از اینکه بتوانید از پتانسیل کامل خود برای تعالی شخصی بهره ببرید، شما نیاز دارید بفهمید که چه کسی هستید و چطور به جایگاه امروزی خود رسیده‌اید.

زندگی دفترچه‌ی راهنما ندارد، پس خودتان آن را بسازید.

تصور کنید که پیچیده‌ترین سیستم رایانه را برای خود خریده‌اید؛ به‌علاوه‌ی تمام متعلقات و تجهیزاتی که می‌توان تصور کرد. آن را به خانه آورده‌اید و از داخل جعبه‌ی بسته‌بندی بیرون آوردید و در نهایت شگفتی متوجه شده‌اید که خبری از دفترچه‌ی راهنما نیست. شما تمام این تجهیزات بی‌نظیر و مدرن را دارید که می‌توانند هر کار پیچیده‌ای را انجام دهد، اما نمی‌دانید که نحوه‌ی اتصال آن‌ها چگونه است یا چطور به‌درستی از رایانه استفاده کنید. داستان تولد شما هم شباهت بسیاری با این وضعیت داشته است. ما با ذهنی حیرت‌آور به دنیا آمده‌ایم؛ سرشار از توانایی‌ها و استعدادهای بکر و دست‌نخورده و همراه با پتانسیل انجام کارهای خارق‌العاده در زندگی. اما هیچ دفترچه‌ی راهنمایی نداریم. باید تمام آن را خودتان تصور کنید و به آن برسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
14 دقیقه
مقدمه
53 دقیقه
فصل یک - چرا آدم‌ها گیر می‌افتند
67 دقیقه
فصل دو - چه چیزی شما را عقب نگه می‌دارد
56 دقیقه
فصل سه - رها کردن گذشته
29 دقیقه
فصل چهار - تفکرتان را تغییر دهید، زندگی‌تان را متحول کنید
62 دقیقه
فصل پنج - استاد تغییر شوید
59 دقیقه
فصل شش - مردم در زندگی شما
38 دقیقه
فصل هفت - با آن کنار بیایید
8 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری
نویسنده
مترجماسدالله حقانی
راویسعید مهرآلی
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری

لیلا عزیزی پناه
۱۴۰۲/۳/۱۸
این کتاب جز کتاب‌هایی است که همیشه دلم می‌خواست تا بخوانمش و چه فرصت خوبی دست داد، من شخصا خیلی ممنونم از کسانی که کتابراه رو به وجود آوردند و به ما هم امکان دسترسی به این کتاب‌های پر ارزش وانرژی بخش رو دادند، از خدا می‌خوام که هر چی می‌خواهید خدا صد برابرش رو بهتون عطا کنه، امین یا رب العالمین
shahinaminpor
۱۴۰۲/۳/۲۹
بارها وبارها این کتاب رابا گوش جان شنیدم ایکاش همه میتونستن از این کتابهای ارزشمند بهره ببرن چون باخواندن این مطالب به آگاهی و آرامش واقعی میرسیم متشکرم از کتابراه و راوی خوش صدا و از برایان تریسی عزیز نویسنده این کتاب ارزشمند🙏
ازخدابهترینهارو براتون آرزومندم🙏🌹
Samira Asgari
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
کتاب دارای نگارشی بسیار روان و قابل درک هست مطالعه کتاب رو به دوستانی که درگیر نشخوار ذهنی درمورد مسائل حل نشده در ارتباطات و گذشته زندگی خود هستند پیشنهاد میکنم بعد از مطالعه این کتاب نگاهی تازه به اتفاقات روزمره‌ی زندگی که گاها گیج کننده هست پیدا میکنید و آرامش همراه با آگاهی جدید را تجربه میکنید و البته خوانش بسیار خوبی دارد
محبوبه ریحانی
۱۴۰۲/۵/۶
تمام این کتاب سراسر پر از اطلاعات و درست انتخاب کردن و برای رسیدن باید باور و ایمان داشتن رو نشون میده و کتاب مفیدیه پیشنهاد گوش کردن یا خوندنشو دوستان بهتون میدم
سپهر حسینی
۱۴۰۲/۱۰/۵
اینکه قدرتت رو از لایه‌های پنهان ذهنت میکشه بیرون و خوب که فکر میکنی چه قدرتی داری ولی ازش خبر نداری هم خوشحال کننده است هم ناراحت کننده که چرا تاخالا ازش خبر نداشتی
هادی باقری
۱۴۰۲/۸/۱۴
واقعا کتابی که اینگونه درس انسان شناسی و خدا شناسی رو به آدم میاموزه کتابی که چگونه بهتر زندگی کنیم وما حصلش خدا رو بهتر می‌آموزانه کتابی از طرف خاست و بس
پريسا
۱۴۰۲/۶/۲۲
سلام و درود باور کنید من شاید بیش از صدبار این کتاب رو گوش دادم و هر دفعه کلی نکته جدید اموختم واقعا دمتون گرم
مسعود شفیعی
۱۴۰۲/۵/۱۲
کتابهای خودسازی اگه خونده باشید میفهمید که این کتاب چقدر ضعیفه /کتابهای استر هیکس رو بخونید ناپلئون هیلو بخونید
David
۱۴۰۲/۴/۶
تفاوت این کتاب با دیگر آثار برایان تریسی در بررسی ابعاد روانشناختی موفقیت هست تا برنامه ریزی در موفقیت‌های فردی.
نیلو افشار
۱۴۰۲/۳/۱۱
بهترین راهنمایی‌ها رو همراه با صدای تاثیر گذار و آرامش بخش دوبلور داشت
امیر حسین رنجبر
۱۴۰۲/۱۰/۳
عالیه با این که اولین باری هست دارم از این هنرمند و نویسنده کتاب گوش می‌کنم عالیه واقعا عالیه
زهرا کاوک تو
۱۴۰۲/۸/۳
بهترین کتابی بود که تابه حال خوندم من کتابهای زیادی خوندم ولی این کتاب واقعا منو متحول کرد
نرگس کاوه
۱۴۰۲/۷/۲۲
به نظرم برای کسانیکه بدنبال یک تغییر اساسی در زندگی هستند ولی راهش رو بلد نیستند عالیه
Saharporjafar
۱۴۰۲/۶/۱۴
اصلا این اسم مناسب این کتاب نیست..
درکل نکات خوبی توش گفته شده که به اسم کتاب بی ربطه
سعید ایرجی
۱۴۰۲/۳/۳۰
کتابی بی نظیر زندگی روزمره انسانها رامیسازد
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری

برای دریافت کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.