معرفی و دانلود کتاب صوتی بزن قدش: جادوی کار تیمی

عکس جلد کتاب صوتی بزن قدش: جادوی کار تیمی
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزن قدش: جادوی کار تیمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزن قدش: جادوی کار تیمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بزن قدش: جادوی کار تیمی

کتاب صوتی بزن قدش: جادوی کار تیمی اثر کن بلانچارد و شلدون بالز، حقایقی که باعث ارزشمندی تیم­‌ها می‌شود را بازگو می‌کند و اقداماتی که افراد و سازمان­‌ها برای تیم­‌سازی می‌توانند انجام دهند را در قالبی جدید شرح می‌دهد.

کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) و شلدون بالز (Sheldon Bowles) در کتاب صوتی بزن قدش (High Five) فقط از کار تیمی سخن نمی‌گویند، بلکه خود نمونه‌ی بارز آن هستند. درواقع هر چند این کتاب داستان زندگی آلن فوستر، کارمندی تک‌ رو، در محل کار را بیان می‌کند، اما در حقیقت به بررسی چهار اصل اولیه‌ای که در تشکیل گروه‌ها و تیم‌های برنده نقش دارند، می‌پردازد.

در این داستان درمی‌یابید با وجود اینکه آلن شخصی حرفه‌ای و کار بلد است، اما علاقه‌ای به شریک داشتن در کار ندارد و می‌خواهد خود به تنهایی مورد توجه قرار بگیرد، همین عقیده‌ی او موجب می‌شود که او از کار اخراج شود. رئیس آلن علت اخراجش را این‌طور بیان کرد که ما به نیروهایی نیازمند هستیم که عملکرد تیمی‌شان هم بالا باشد و شنیدن این حقیقت برای او دردناک بود.

فوستر در روزهای اول بیکاری‌اش به علت‌های اخراج شدنش بسیار می‌اندیشید، او زمانی که پسرش را تا زمین بازی برای تمرین هاکی کلاس پنجمی‌ها همراهی می‌کرد، متوجه شد گروهی که پسر او در آن عضو است از کار تیمی بی‌بهره هستند.

او پس از آگاهی کامل از این موضوع به مربیان تیم اطلاع می‌دهد، دو مربی پرتلاش تیم از بد شانسی فوستر، به او پیشنهاد همکاری در حرفه مربیگری را می‌دهند و او خود را در شرایطی می‌بیند که باید معنی کار تیمی را، هم به خود و هم به بازیکنان گروه آموزش دهد. آلن و بازیکنان گروه، سرانجام جادوی کار تیمی را می‌آموزند.

امید است شما نیز پس از شنیدن این کتاب صوتی تأثیرگذار آنچه را به کارتان می‌آید پیدا کنید و در کارهای تیمی خود موفق و سربلند شوید.

در بخشی از کتاب صوتی بزن قدش: جادوی کار تیمی می‌شنویم:

درست قبل از بازی، میلت فهمیده بود تیموتی نمی‌تواند برای دیدنِ مسابقه حضور داشته باشد. به دلیل سردرد شدید او را فورا به بیمارستان منتقل کرده بودند. در تماس تلفنی که پدر نگران او با میلت داشت، خبر داده بود که تیم مقداری خونریزی از بینی داشته است. به گفته پدرش، "اگر همان خون دماغ شدن عادی باشد که گاه‌گاهی رخ می‌دهد جای نگرانی نیست. اما با توجه به تصادفی که داشته و سردردی که گرفت دکترها خواستند مطمئن شوند".

با توجه به اینکه غیبت تیموتی از نظر بچه‌ها دور نمی‌ماند، میلت خبرِ اتفاق روی داده را به پسرها داد. او فکر می‌کرد برای انرژی دادن به پسرها باید سخنرانی انگیزشی داشته باشد، و لریِ عشق ضربه به کمکش آمد.

لری رو به اتاق رختکن که در سکوت فرو رفته بود گفت، "به نظر می‌رسد شب خوبی است تا به خاطر تیموتی هم که شده این بازی را ببریم. وقتی خبر پیروز شدن ما را بشنود سردردش تمام می‌شود". آن شب بچه‌ها آماده، با اراده و توانمندتر از هر زمانی برای بردن، در مسیر رمپ تا زمین سرود تیم را با ریتم ابتدایی و طنین خاصی می‌خواندند.

بخش دیگری از ماجرای آن شب به اهدای جایزه بهترین بازیکن زمین باز می‌گشت. نیاز نبود مربیان زیاد با ارقام ور بروند. لری عشق ضربه برنده واضح این جایزه بود. در تمام مدت بازی هر زمان گوی دست لری می‌افتاد آن را پاس می‌داد. البته به جز یک بار. اوایل نیمه سوم، وقتی پدرومادرش از بابت گل نزدن پسر قهرمانشان حسابی پریشان شده بودند، لری با پاسی که هم تیمی‌اش، روبرتو به او داد ناگهان خود را مقابلِ دروازه‌بان ایست لندی‌ها دید. وی از این موقعیت استفاده کرد و ضربه‌ای زد که منجر به گل شد. پدر ومادر لری با دیدن این صحنه سر از پا نمی‌شناختند. میلت که موقعیت را مناسب دیده بود و حدس می‌زد ممکن است به علت فشارهای والدین به لری وی سبک جدید بازی را کنار بگذارد نیمکت مربیان را ترک کرده و به جایگاه تماشاچیان رفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
پیشگفتار
11 دقیقه
مقدمه
10 دقیقه
فصل اول
20 دقیقه
فصل دوم
20 دقیقه
فصل سوم
21 دقیقه
فصل چهارم
17 دقیقه
فصل پنجم
12 دقیقه
فصل ششم
19 دقیقه
فصل هفتم
20 دقیقه
فصل هشتم
37 دقیقه
فصل نهم
11 دقیقه
فصل دهم
29 دقیقه
فصل یازدهم
11 دقیقه
فصل دوازدهم
15 دقیقه
فصل سیزدهم
17 دقیقه
فصل چهاردهم
16 دقیقه
فصل پانزدهم
3 دقیقه
سخن آخر
3 دقیقه
کتاب‌های دیگر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بزن قدش: جادوی کار تیمی
نویسنده،
مترجمهنگامه خدابنده
راویفرزانه فائزی، حامد بیطرفان، محسن زرآبادی پور، حمید سربندی، معصومه عزیز محمدی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بزن قدش: جادوی کار تیمی

احسان سلیمانی
۱۳۹۸/۱۰/۴
سلام دوستان، تمام فصل‌های کتاب رو گوش دادم. روش‌های کار تیمی در غالب داستان برای جذاب شدن و به یاد موندن باعث شد چه داخل ماشین و پیاده تا آخر دنبال کنم. کار صوتی هم خیلی عالی اجرا شده بود. حتما گوش بدید خیلی آموزنده و جذاب بود.
لطفا دست اندر کارها کتاب‌های صوتی آموزشی رو بیشتر کنید داخل اوتوبوس و خیابان و خواب و هرجایی که فکرشو بکنید راحت میتونید کتاب بخونید (بشنوید).
Mounes Rezaei
۱۳۹۸/۱۰/۱۳
یک کتاب خوب برای افزایش انگیزه و تمایل به کار گروهی... بسیار از خواندن کتاب لذت برم و مطالبی ک ذکر شد بسیار به تغییر دیدگاهم در زمینه شغلی‌ام کمک کرد... تا دیروز تنها به بهترین بودن خودم فکر میکردم اما امروز با خواندن این کتاب درصدد هستم ک علاوه بر ارتقا شخصی شغلی به ارتقا گروهی ک در آن عضو هستم هم بپردازم و تلاش کنم. ممنون از کتابراه عزیز
فاطمه عبدالهی
۱۴۰۰/۱/۱۸
هیچ تک نفری به اندازه کل یک جمع قدرتمند نیست......
واقعا کتاب فوق العاده‌ای بود؛ این کتاب مفهوم کار تیمی رو به شیوه‌ی داستانی روایت کرده و این کتاب ارزش خوندن رو قطعا داره. این کتاب رو به همه‌ی مردم چه اونهایی که شاغلن و چه خانه دار توصیه میکنم. از طرفی صدای گوینده‌ها هم به ادامه دادن و خسته نشدن از متن کمک زیادی کرد. ممنون از کتابراه 🌼🌼🌼🌼
امیر جلیلی
۱۳۹۸/۱۰/۱۳
نویسنده سعی کرده از حاشیه‌ها دوری کنه و دقیقا آنچه را مد نظرش بوده در قالب داستان آورده مطمعنا خوانندگان با توجه سطح اطلاعات و تجربه‌ها برداشتهای متفاوتی خواهند داشت لیکن برای در ک بهتر و استفاده بیشتر توجه کافی به نکات اساسی دهند. توجه کانون دریافت در عالم هستی میباشد در کل این کتاب عالی هست ممنون از کتابراه
سعید کمایی
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
اولش از کتاب راه بابت رایگان کردن کتاب تشکر میکنم. ما داخل کشور مون کار تیمی اصلا نمیبینیم متاسفانه امیدوارم یک روز مردم باهم هم کاری کند کشورمون از اینکه هست بهتر بشه. کتاب صوتی خوبی درمورد کار تیمی در قالب یک داستان بود کتاب خوب بود ولی فکرکنم بدرد مدیران و کارمندان بیشتر بخوره.
رقیه مختاری
۱۳۹۹/۵/۲۱
ما ایرانیا، خدا رو شکر در این کارهای گروهی ازقبیلِ دنبالِ توپ دویدنها و..... خیلی خوب عمل نمی‌کنیم!
اما در جابجاییِ یک حکومتِ فاسد ونظامهای پادشاهی و....
خیلی خیلی خوب وعالی عمل می‌کنیم. نمونه‌ی بارز آن رهبرتیم ملی ما امام خمینی ره بوده است.
میتونی به تاریخ مراجعه کنی وکتابهایی در باره‌ی کارای تیمی ازقبیلِ میرزا کوچکها وبزرگها تلمذ کنی وبه ایرانی بودنِ خود افتخار کنی.
محمد کوهپایی
۱۳۹۸/۹/۲۸
سلام. از تیم دانشمند و بزرگوار کتابراه برای در اختیار قراردادن کتابهای با ارزش صوتی از جمله این کتاب در دسترس عموم مخاطبان بسیار سپاسگزارم. قطعا در پیشرفت خوانندگان این کتابها موثر هستید و انرژی مثبت آن‌ها به شما خواهد رسید. موفق و پاینده باشید
کاربر m
۱۳۹۸/۹/۲۸
سلام ممنون از تیم خلاق و عالی کتابراه🙏 برای کتابهای مفیدی که به ما معرفی میکنید.
masiha masiha
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
سلام بی نهایت سپاسگزارم از دوستان کتابراه بابت هدیه این کتاب صوتی در آخر هفته. من این بخشهایی از این کتاب را در یک مقاله‌ای خوانده بودم و دنبالش بودم که تهیه‌اش کنم اما فراموش کرده بودم که خوشبختانه کتابراه با این هدیه آخر هفته یادآوری شیرین و شگفت انگیز برایم داشت بازهم ممنون
مجتبی گوهرشناسان
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
یک کتاب فوق‌العاده با تکنیک‌های ساده و عملی جهت افزایش بهره‌وری کار تیمی در هر مجموعه و سازمانی هست.
این کتاب میتونه راهنمای خوبی برای مدیران به‌یژه در بخش‌های عملیاتی شرکت‌ها و کارخونه‌ها باشه.
امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت ببرید
بیژن غفاری
۱۴۰۲/۱/۲۳
کتاب مفیدی برای تیم سازی است چه تیم ورزشی وچه تیم کاری.
داستان گویی و نکات آموزشی بین داستان، یادگیری درسهای کتاب را لذت بخش میکند.
راستش چون من آدم اهل تیمی کار کردن نیستم یا بهتره بگم لازم نبوده تیم داشته باشم از موثر بودن درسهایش چیزی نمیتونم بگم!
مهیار(محسن) جهان رخشان
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
سلام. صدای خوانش کتاب عالی بود. کتاب حال حاظر را باید مدیران به کارمندان بخش‌های مرتبط اجباری کنن. شاید این فضای تک تازی تو محیط کاری ایران بشکنه. تقریبا ۷۰ درصد از تعلیمات در ایران قابل اجراست. ولی ۳۰ درصد کتاب فکر کنم با فرهنگ ما سازگار نیست
الیاس قنبرپور
۱۳۹۹/۱۲/۶
سلام، واقعا از بابت معرفی و در دسترس قرار دادن این کتاب و به خصوص بخاطر صوتی بودنش تشکر میکنم از وقتی برنامه تون رو دارم بخاطر کارم زمان واسه مطالعه نداشتم ولی الان صوتی کلی کتاب گوش میکنم و استفاده میکنم ازش، واقعا ممنونم ازتون
مرتضی غیور
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
بسیار عالی《قدرت هیچکدام از ما به اندازه همه ما نیست》این بنظرم کلیدی‌ترین و مهم‌ترین جمله این کتاب هست
م مسعودی
۱۳۹۹/۱۱/۱
ممنون از کتابراه برای انتخاب خوبش، عالی بود عاللللللییییی👏👏👏👏
کاش کتابهای صوتی رایگان بیشتر شوند که در ارتقاء سطح فرهنگی جامعه بسیار موثرند و میشه هم‌زمان با انجام کار کتاب را هم گوش کرد
ممنون از گوینده متبحر🙏🙏🙏🙏🙏
مشاهده همه نظرات 217

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بزن قدش: جادوی کار تیمی

برای دریافت کتاب صوتی بزن قدش: جادوی کار تیمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.