معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت زمان

عکس جلد کتاب صوتی مدیریت زمان
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیریت زمان

کتاب صوتی مدیریت زمان اثری است که توسط دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد به انتشار رسیده است. در این کتاب صوتی می‌آموزید چگونه پس از تعیین اهداف و اولویت‌هایتان، برنامه‌ریزی کارآمدی را تنظیم، بر موانع زمانی غلبه کرده و در نهایت، آگاهانه‌تر وقت خود را مدیریت کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی مدیریت زمان

آیا گمان می‌کنید هیچ‌وقت زمانِ کافی برای انجام دادنِ همه‌ی کارهای خود را ندارید؟ آیا همیشه از موعد تحویل پروژه‌هایتان می‌گذرد و شما همچنان کار را به انجام نرسانده‌اید؟ آیا رعایت ضرب‌الاجل‌های کاری و برنامه‌ریزی‌هایی که شما را به یک چهارچوب زمانی مقید می‌کنند، برایتان دلهره‌آور و آزاردهنده‌اند؟ آنچه به کارتان می‌آید، اصول مدیریت زمان است و اگر از آن چیزی نمی‌دانید، نگران نباشید. کتاب صوتی مدیریت زمان (Managing Time) که توسط دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد (Harvard Business School) تهیه و تدوین شده است، آموزش‌های کافی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت زمان

در کتاب صوتی مدیریت زمان، راهکارهایی جهت استفاده‌ی مؤثرتر از زمان ارائه شده است. در ابتدا ارزیابی گذرانِ زمانِ خود را در حال حاضر می‌آموزید و می‌سنجید که اکنون با وقتی که در اختیار دارید، چه می‌کنید. سپس وظایفی را که به انجامِ آن متعهد هستید، اولویت‌بندی خواهید کرد. پس از آن یاد می‌گیرید برای چه کاری، چه میزان وقت را اختصاص دهید، چگونه از بروز تعلل و وقفه در کارهای خود اجتناب کنید و در نهایت، می‌آموزید چگونه موانع زمانی را از سر راه خود برداشته و آگاهانه‌تر آن را مدیریت کنید.

مدیریت زمان شاید در نگاه اول، کار چندان دشواری به نظر نیاید اما اگر با انبوهی از کارهای روزانه مواجه باشید و بدون برنامه‌ریزی مشخص، زمان خود را به صورت پراکنده، هر بار به کاری اختصاص دهید، در نهایت در پایان روز خواهید دید که چندان کاری را از پیش نبرده‌اید. به این موضوع توجه کنید که زمان شاید تنها چیزی باشد که هیچ مدیری به اندازه‌ی کافی از آن بهره‌مند نبوده و نخواهد بود! اما با تعیین اهداف دقیق و مشخص، اولویت‌بندی، تفویض اختیار و سایر تکنیک‌های اثبات‌شده، هر مدیری خواهد توانست تا بهره‌وری شخصی و سازمانیِ خود را ارتقا دهد و این همان مهارتی است که در کتاب صوتی مدیریت زمان به شما آموزش داده می‌شود.

کتاب صوتی مدیریت زمان را به همت نشر هورمزد، با ترجمه‌ی فاطمه باغستانی و خوانش مهربان جزینی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های مدیریت 20 دقیقه‌ای

مجموعه کتاب‌های مدیریت 20 دقیقه‌ای (HBR's 20-Minute Manager series) مهم‌ترین اصول و مهارت‌های کسب‌وکار را برای مخاطبانِ خود معرفی می‌کند. هر کتابی از این مجموعه، اطلاعات و راهنمایی‌هایی مفید و مختصر درباره‌ی یک زمینه‌ی مدیریتی را در بر دارد. راهنمایی‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بر حوزه‌ی خاصی تمرکز کرده و توصیه‌هایی کارآمد و راهبردی اما کوتاه را درباره‌ی آن دریافت کنید. این مجموعه کتاب توسط انتشارات هاروارد بیزینس، ناشر پیشروی بین‌المللی در حوزه‌ی کسب‌وکار و بازرگانی، منتشر شده است. این انتشارات به چاپ آثاری درباره‌ی مدیریت، رهبری و استراتژی‌های کارآمد می‌پردازد و محتوای کتاب‌های خود را به گونه‌ای ارائه می‌کند که برای عموم افراد، اعم از عادی و حرفه‌ای، قابل درک باشد. «تدوین طرح کسب و کار»، «کارسپاری»، «مبانی مالی»، «به انجام رساندن کارها»، «بازخورد‌ اثربخش»، «گروه‌های خلاق»، «مدیریت پروژه‌ها»، «مدیریت زمان»، «مدیرمداری»، «بررسی عملکردها»، «ارائه» و «برگزاری جلسات» از جمله عناوین منتشر شده از این انتشارات هستند.

کتاب صوتی مدیریت زمان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی راهی هستید تا بتوانید با مدیریتِ آگاهانه‌ی زمان و برطرف کردنِ موانع زمانی، با سهولت و سرعت بیشتری به اهداف خود دست پیدا کنید، شنیدنِ کتاب صوتی مدیریت زمان را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی مدیریت زمان می‌شنویم

چرا هیچ‌وقت زمانِ کافی برای انجام دادن کارها ندارم؟ آیا از خودتان این سؤال را زیاد می‌کنید؟ اگر این طور است، احتمالاً کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. مثلاً وظایف روزانه و پروژه‌های بزرگی که رئیس شما روی میزتان گذاشته، آن‌قدر زیادند که حتی فرصتی برای آموختنِ مهارت‌های جدید دلخواه یا دستیابی به اهداف بزرگ‌ترِ مورد علاقه‌تان ندارید. شما با طیف گسترده‌ای از وظایف، مسئولیت‌ها، پروژه‌ها و موعدهای مقرر مواجه هستید. دست‌وپا می‌زنید اما مطمئن نیستید که بتوانید از این باتلاق بیرون بیایید. زمانِ کمی در اختیار دارید اما کارهای زیادی برای انجام دادن هست. کافی است به یاد داشته باشید که در یک هفته‌ی کاری، ساعاتِ زیادی وجود دارد.

وقتی زمان، متاعی نایاب می‌شود و پیشرفت کُند است، حسی فلج‌کننده به آدمی دست می‌دهد. حتی گاه نمی‌توانید کارتان را به اتمام برسانید یا موعد مقرر را مدیریت کنید. در نتیجه، پروژه‌تان را ناتمام می‌گذارید. شاید با خودتان فکر کنید در این مورد، هیچ کاری از دستتان بر نمی‌آید. درست است؟! باید بگویم برداشتِ شما، نادرست است. خواه شناختی از دنیای کاری نداشته باشید و تازه واردِ آن شده باشید، خواه یکی از پیشکسوتانِ عرصه‌ی کار باشید، می‌توانید اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی، کارآمدتر بودن و سازگار نمودنِ برنامه‌ی زمانیِ خود را با اهدافتان بیاموزید. قرار نیست مهارت‌های فراسازمانی در DNAی شما کدگزاری شده باشد. مدیریت زمان، مهارتی است که می‌توانید آن را بیاموزید و با تمرین کردن در آن به استادی برسید. کافی است کمی منظم باشید. هر یک از ما برنامه‌ی زمانی، مسئولیت‌ها و شخصیتی منحصربه‌فرد داریم. در نتیجه نمی‌توان نسخه‌ی واحدی معرفی کرد که برای همه جواب دهد. با وجود این، رویه‌هایی در مدیریتِ زمان وجود دارد که بهتر از بقیه است. این کتاب شما را با شیوه‌هایی آشنا می‌کند که درستی‌شان اثبات شده‌اند؛ به‌گونه‌ای که می‌توانید کارهایتان را طبق زمانی که در اختیار دارید، به انجام برسانید. نگران نباشید. این آموزش آن‌قدر سریع و سهل خواهد بود که مجبور نیستید زمانِ بیشتری از دست دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
79 دقیقه
مدیریت زمان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیریت زمان
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
راویمهربان جزینی
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیریت زمان

محمدرضا سربند
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب خوبی هر چند لیست و فهرست دیگه از نسل‌های مدیریت زمان گذشته
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیریت زمان

برای دریافت کتاب صوتی مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.