معرفی و دانلود کتاب صوتی اصل گرایی: هنر چسبیدن به اصل زندگی و رهاسازی فرعیات

عکس جلد کتاب صوتی اصل گرایی: هنر چسبیدن به اصل زندگی و رهاسازی فرعیات
قیمت:
44000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصل گرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصل گرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اصل گرایی: هنر چسبیدن به اصل زندگی و رهاسازی فرعیات

گرگ مک کیون در کتاب صوتی اصل گرایی شما را با اصولی کاربردی و ثمربخش در حوزه‌ی مدیریت زمان و کنترل منابع آشنا می‌سازد. او در این اثر پرفروشِ نیویورک تایمز که نامزد دریافت بهترین کتاب گودریدز در زمینه‌ی بازرگانی نیز شده، به شما می‌آموزد که کمتر از قبل فعالیت کنید و در عین حال، بهتر از همیشه نتیجه بگیرید.

درباره کتاب صوتی اصل گرایی:

«زندگی پرمشغله زندگی‌ بی‌حاصلی است.» این جمله‌ی مشهور از سقراط اساس بینشی‌ست که گرگ مک کیون بر اساس آن کتاب اصل گرایی (Essentialism) را به رشته‌ی تحریر درآورده. او در این اثر که یکی از بهترین عناوین سالیان اخیر حوزه‌ی خودیاری به شمار می‌رود، بر این نکته تأکید می‌کند که داشتن زندگی‌ شایسته و توأم با موفقیت، تنها در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که فرد توان اولویت‌بندی علائق و تشخیص ضروریات زندگی خود را داشته باشد.

مثلاً اگر شما نویسنده هستید، باید اوقات معینی از روز را به مطالعه، و زمان مشخصی را نیز به نگارش اختصاص دهید. بنابراین این دو کارْ اصل و اساس زندگی شما هستند. حال، وظیفه‌ی شما عبارت از این خواهد بود که برای دیگر جنبه‌های زندگی‌تان نقشی متناسب با اصل و اساس مذکور در نظر بگیرید، و اینگونه، اولویت‌های خود را به طور دقیق مشخص سازید.

البته آنچه گفته شد در ظاهر ساده می‌نماید. اما حقیقت این است که در زندگی روزمره، وقتی پای عمل به آموزه‌های فلسفه‌ی اصل گرایی می‌رسد، پای بسیاری از افراد می‌لنگد. گرگ مک کیون با نگارش این کتاب، در واقع خواسته تا به همین دسته از اشخاص کمک کند. او اصل گرایی را به طور مختصر، در همان فصول ابتدایی توضیح داده، و باقی حجم کتاب خود را به آموزش نحوه‌ی به‌کارگیری اصول اصل گرایانه در زندگی روزمره اختصاص می‌دهد. در همین راستا، او دسته‌ای از توصیه‌های حیاتی را مطرح می‌سازد که توجه بدان‌ها موجب پیداییِ تغییراتی اساسی در جنبه‌های گوناگون زندگی‌ِ مخاطبین خواهد شد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اصل گرایی:

- کتابی که به شما کمتر اما بهتر کار کردن را می‌آموزد. (فوربز)
- این کتاب زندگی من را تغییر داد. (کریس گیلبو، نویسنده‌ کتاب استارتاپ صددلاری)
- پیروی از راهنمایی‌های روشن و هوشمندانه‌‌‌ی کتاب حاضر به شما کمک می‌کند که اساس اصل گرایی را به کف آورید. (مجله‌ی موفقیت)

کتاب صوتی اصل گرایی مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که می‌خواهند با پیروی از برنامه‌ای مدون زندگی خویش را بهبود بخشند.

با گرگ مک کیون بیشتر آشنا شویم:

کرگ مک کیون (Greg McKeown) در بسیاری از شرکت‌ها و رسانه‌های معتبر دنیا از جمله فیس بوک، اپل،‌ گوگل و توییتر به تدریس پرداخته و در مجمع جهانی اقتصاد از او به عنوان رهبر جوان جهانی یاد می‌شود. او عمده‌ی شهرت خویش را مدیون کتاب پرفروش اصل گرایی‌ است. از دیگر آثار مطرح مک کیون می‌توان به اثری با عنوان «آسوده‌گرایی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی اصل گرایی می‌شنویم:

تو همه‌ی نمایش‌هایی که دیدم، نمایش موزیکال مری پاپینز رو بیشتر از همه دوست داشتم. یکی از کاراکترهای این نمایش، آقای بنکس اخمو و غمگین بود. یه روز بنکس رو از کار اخراج می‌کنن. طبیعی بود که چنین آدمی، با شنیدن این خبر بدخلق‌تر هم بشه. اما در کمال تعجب، اون بنکس بداخلاق و اخمو، جای خودش رو به بنکس خوشحال و خنده‌رو داده بود.

اونقدر این رفتار عجیب بود که خدمتکاران خونه، فکر می‌کردن که دیوونه شده و بچه‌هاش هم فکر کردن که باباشون با یکی دیگه عوض شده. اما این همون بنکس بود که به آدم جدیدی تبدیل شده بود. بادبادک بچه‌هاشو برمی‌داشت و با ذوق و هیجان بادبادک هوا می‌کرد. در واقع کودک درون بنکس از یکنواختی و کار کسل‌کننده‌ی بانک خسته شده بود و با اخراج شدن بنکس جون تازه‌ای گرفته بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
54 دقیقه
فصل اول: اصل‌گرایی یعنی چه؟
13 دقیقه
فصل دوم: انتخاب
12 دقیقه
فصل سوم: تشخیص بدهید
23 دقیقه
فصل چهارم: ایجاد تعادل
20 دقیقه
فصل پنجم: فرار
19 دقیقه
فصل ششم: نگاه کنید
15 دقیقه
فصل هفتم: بازی کنید
24 دقیقه
فصل هشتم: از دارایی‌هاتان مراقبت کنید
25 دقیقه
فصل نهم: انتخاب کردن
20 دقیقه
فصل دهم: ابهام‌زدایی کنید
30 دقیقه
فصل یازدهم: شجاعت
24 دقیقه
فصل دوازدهم: لغو تعهد
16 دقیقه
فصل سیزدهم: تدوین‌گری
18 دقیقه
فصل چهاردهم: اعمال محدودیت
24 دقیقه
فصل پانزدهم: حد فاصل
15 دقیقه
فصل شانزدهم: کاهش
18 دقیقه
فصل هفدهم: شریک پاسخگو چگونه می‌تواند همه چیز را تغییر بدهد
23 دقیقه
فصل هجدهم: تعلیق ذهنی، معجزه‌ی کارهای روتین
20 دقیقه
فصل نوزدهم: تمرکز
38 دقیقه
فصل بیستم: بودن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اصل گرایی: هنر چسبیدن به اصل زندگی و رهاسازی فرعیات
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویفرهاد جان سریان
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
44000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اصل گرایی

babak varasteh
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
کتاب که حرف نداره. اسمش روشه. از اون کتاباست که به آدم اضافه میکنه واقعا. قبل از خوندنش فکر میکنی میدونی اصل و اصول چیه. ولی بعد از خوندن هد فصل یه چیز بزرگ یاد میگیریم. گوینده هم انقدر روان و دلنشین میخونه که نمیخوای بزاری کنار. اما یه چیز جالب در مورد گوینده. اولین باره یه گوینده حرفه‌ای دیدم که وقتی اشتباه میخونه، برمیگرده و جمله رو درست میخونه! آفرین! کاش بقیه هم یاد بگیرن. بعضی گوینده‌ها جوری میخونن انگار منظورشون اینه که من که پولمو میگیرم، جهنم که تو لذت نمیبری و ارتباط برقرار نمیکنی. آفرین به این گوینده گرامی و محترم.
فرزانه
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
نویسنده در این کتاب تلاش می‌کند تا نکته بسیار مهم و کاربردی را با در میان بگذارد. شاید فکر کنیم کسی که سرش شلوغ است موفق است اما اینطور نیست! نویسنده با مثال‌های عینی بیان می‌کند که بهتر است انرژی و زمان مان را در مسیرهای محدودتری خرج کنیم تا نتایج بهتری بگیریم. این کتاب کمک می‌کند تا اصل هر مسئله را یافته و بر همان تمرکز کنیم.
مهدی اسدی
۱۴۰۲/۹/۲
سلام دوستان. این کتاب صوتی در دسته‌ی کتاب‌های خودیاری طبقه بندی میشه. من کتاب. های خیلی زیادی خوندم. که این کتاب جزء با کیفیت و پرمحتواس. نویسنده برای تولید کتاب زحمت زیادی کشیده و پژوهش‌های خوبی داشته. و ویژگی‌ خوبش اینه که سعی کرده عملیاتی باشه و راهکار ارائه بده. من برای دومین بار تمومش کردم.
علیرضا طاهری
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
واقعا بی نظیر است، من کتاب‌های موفقیت و مدیریت نسبتا زیادی خوندم ولی با گوش دادن این کتاب به این نتیجه رسیدم که لازمه رسیدن به موفقیت، اول از همه عمل کردن به دستورات این کتاب است که پیش نیاز هر گونه موفقیت است.
حتی باید چند بار این کتاب صوتی را گوش کرد
مهدی فلاحی
۱۴۰۲/۷/۲۶
کتاب خیبی خوبیه من خودم هنوز هم هنوزه گوش میدم. نمیدونم چند بار تمومش کردم. چیزایی رو میگه که عمدتا هممون میدونیم ولی یکی نیازه که بهمون بگه و یادآوری کنه. نکات خیلی خوبی توش داره و بهتون کمک میکنه تا از منجلاب که در ذهنتون واسه خودتون ساختید دربیایید.
Maryam Eskafi
۱۴۰۱/۳/۱۸
خیلی ارزشمنده کمک میکنه که چطور دست از کارهای فرعی بکشیم و به کارهای اصلی بپردازیم گوینده خیلی خوب شمرده و قابل فهم میخونه به نطرم هرکس اقلا یک بارم شده این کتاب را گوش کنه نکات موثری ازش یاد میگیره
علی صوفی
۱۴۰۱/۲/۱۵
نویسنده این کتاب بر روی انجام دادن کارهای درست تاکید دارد و از شما می‌خواهد به جای انجام دادن چندکار به طور همزمان تنها روی یک گزینه متمرکز شوید.
موضوع کتاب پرداختن به انتخاب اولویت درست از بین چند اولویت می‌باشد.
نسیم جاهدنیا
۱۴۰۱/۹/۱
اگه ۵ تا از بزرگترین مشکلامو لیست کنم یکی‌شون این مسئله بود کتاب خیلی خ‌وبی بود و باید خوندنش تکرار بشه هر از چندگاهی که رفتارهایی که توصیف کرده ملکه بشه
ممنونم از دوستی که برام پیشنهاد داد این کتابو
بهار مسعودی
۱۴۰۱/۱/۲
کتاب خوبی هست نه تنها برای مسایل شغلی بلکه در تمامی حوزه‌های زندگی می‌شه از محتوی اون سود برد کتاب ترجمه روانی داره و با مثالهای فراوان کاملا مباحث رو برای خواننده جا می‌ندازه
سحر فوزی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
کتاب حیلی خوبیه، بهمون یادمیده چه مواقع نه بگیم و دوستمون رو نااحت نکنیم و همینطور سر خودمونو خیلی شلوغ نکنیم، کارکمترومفیدتر
M .H.T
۱۴۰۲/۷/۲۹
کتاب خیلی کاربردی واسه اصلاح سبک فکر کردنمون برای توسعه کاری و فردی هست گوینده هم خیلی روون و موثر کتابو میخونه با شنیدنش حتما به دونسته هاتون اضافه میکنه
روح‌اله
۱۴۰۱/۸/۳۰
کتابی عالی برای رهایی از کارهای پوچی که در طول روز انجام میدهیم و بهترین راهنما برا حرکت به سوی هدفی که دارید چون میتونید زندگی هدفمندی داشته باشید
davood ardakani
۱۴۰۲/۵/۱۵
کتاب مفید و قابل قبولی بود، مطالعه این کتاب رو به همه پیشنهاد میدم، قدرت نه گفتن باعث پیشرفت همه ما تو زندگی میشه، سپاس از عوامل کتابراه.
Fateme mir hoseyni
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
به توصیه چند صاحب نظر حوزه مدیریت کسب و کار این کتاب را تهیه کردم، بسیار عالی بود، پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید.
M.a
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
این کتاب بی نظیره. خیلی آموزندست و توی هر فصل نکته‌های خیلی مهمی رو یاد میده. برای هر کسی یک بار مطالعش لازمه.
مشاهده همه نظرات 45

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اصل گرایی

برای دریافت کتاب صوتی اصل گرایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.