معرفی و دانلود کتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده

عکس جلد کتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده
قیمت:
94000 تومان - 9.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده

ارلن ماتیوس اوهل در کتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده با توصیف انواع مختلف انسان‌های مشکل‌دار در دسته‌بندی‌های جداگانه، از غریبه‌ها و همکاران گرفته تا دوستان و خانواده، مؤثرترین استراتژی‌ها را برای مقابله با آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده

آدم‌های مشکل‌دار به عقیده‌‌ی شما چه کسانی هستند؟ چه ویژگی‌هایی دارند که چنین صفتی را به آن‌ها نسبت می‌دهید؟ یک کارفرمای ناسپاس، یا دوستی بداخلاق، و یا فروشنده‌ای شیاد؛ همه‌ی این‌ها می‌توانند در زمره‌ی افراد مشکل‌دار جای بگیرند. اما شیوه‌ی برخورد ما با چنین افرادی باید چگونه باشد؟ ارلن ماتیوس اوهل در کتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده (The Complete Idiot's Guide to Coping with Difficult People) راهکارهای کارآمدی را در این زمینه در اختیار شما می‌گذارد.

بسیاری از ما می‌دانیم که اختلاف و مشاجره‌ی میان فرزندانمان را چطور میانجی‌گری کنیم، یا چگونه چالش‌هایی را که با همکارمان داریم با کمترین تنش پشت سر بگذاریم. اما وقتی نوبت به افرادی می‌رسد که واقعاً مشکل‌دار هستند، باید به فنون و ابزارهای ارتباطی ویژه‌تری مجهز باشیم. کتاب صوتی مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده هر آنچه را که برای ایجاد روابط بهتر باید بدانید در اختیار شما قرار می‌دهد. چه بخواهید در مورد افزایش حقوق خود با رئیس بدقلقتان مذاکره کنید، و چه بخواهید آچار فرانسه‌ی خود را از همسایه‌ی فراموشکارتان پس بگیرید، استفاده از راهکارهای این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند.

ارلن ماتیوس اوهل مطالب خود را پیرامون شیوه‌های ارتباطی با افراد مشکل‌دار در شش بخش این کتاب تعبیه کرده است که هر یک دربرگیرنده‌ی فصل‌هایی مختلف است. «الفبای آدم‌های دشوار»، «خودشیفته»، «کنترل‌کننده‌ها»، «کارشکن‌ها»، «واقعاً سمی» و «نگرش پیشرفته» عناوین این شش بخش هستند و همان‌طور که از این نام‌گذاری‌ها پیداست، در هریک با گونه‌ای خاص از انسان‌های مشکل‌دار آشنا می‌شویم و تکنیک‌های برخورد با آن‌ها را یاد می‌گیریم.

ترجمه‌ی مهدی قراچی‌داغی را از کتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده با صدای نازیما حسینی می‌شنوید. این کتاب به همت نشر صوتی آوانامه و انتشارات نسل نواندیش تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در اطراف خود آدم‌هایی می‌شناسید که مشکل‌دار به نظر می‌رسند، برای بهبود روابطتان با آن‌ها شما را به شنیدن این کتاب صوتی دعوت می‌کنیم.

با ارلن ماتیوس اوهل بیشتر آشنا شویم

ارلن ماتیوس اوهل (Arlene Matthews Uhl)، روان درمانگر، استاد روانشناسی رشد، و نویسنده کتاب‌های خودیاری متعددی است، مقالات او در مجله‌ها و نشریاتی از جمله پول، مک کال اس، سانفرانسیسکو کرونیکل و شیکاگو تریبون منتشر شده است.

در بخشی از کتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده می‌شنویم

آیا شنوندۀ خوبی هستید؟ اغلب ما به‌احتمال‌زیاد به این سؤال این‌گونه جواب می‌دهیم: «بله. مطمئناً!» به‌هرصورت، وقتی حرف می‌زنیم، درضمن گوش هم می‌دهیم. غیر از این است؟

راستش را بخواهید، نه همیشه. بارها اتفاق افتاده است که با کسی صحبت می‌کنید، اما ذهنتان جای دیگری است. ممکن است دربارۀ فهرست کارهایی که آن روز انجام می‌دهید فکر کنید. اینکه کدام شام را انتخاب می‌کنید، ممکن است به صحبتی که قبلاً با کسی داشتید فکر کنید. این‌گونه کسی که صحبت می‌کند، به پس‌زمینه می‌رود، بعد صحبتش را متوقف می‌کند. امیدوارم آن‌ها متوجه نشوند که هنگام صحبت آن‌ها، ذهنتان جای دیگری سیروسیاحت می‌کرد.

وقتی با آدم‌های مشکل حرف می‌زنیم، احتمالش زیاد است که وانمود کنیم مطلبی را نمی‌شنویم. این به نظر می‌رسد که یک دفاع منطقی باشد. اگر به‌اندازۀ کافی مؤثر باشیم، حرفشان را بی‌معنی ارزیابی می‌کنیم.

کار دیگری که اغلب موقع حرف زدن با آدم‌های مشکل می‌کنیم، این است که وقتی آن‌ها حرف می‌زنند، از خود واکنشی نشان نمی‌دهیم. برای مثال، وقتی با برنامه‌ای که پیشنهاد کرده‌ایم مخالفت و از آن انتقاد می‌کنند، دنبال شواهدی می‌گردیم که ثابت کنیم صددرصد حرف ما درست است. وقتی توضیح می‌دهند که چرا باید مسئولیت بر عهدۀ آن‌ها باشد، دنبال آن می‌گردیم که ثابت کنیم چرا آن‌ها نباید مسئولیت داشته باشند.

اگر کسی نگاه کند، فکر می‌کند که ما به‌نوبت حرف می‌زنیم و گوش می‌دهیم، اما واقعیت این است که ما تظاهر به گوش دادن می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
36 دقیقه
فصل اول: آن‌ها همه‌جا وجود دارند یا اینگونه به نظر می‌رسد
37 دقیقه
فصل دوم: شناسایی اشخاص مشکل
35 دقیقه
فصل سوم: اصول اولیه راهکارهای حمایت از خود
36 دقیقه
فصل چهارم: همه چیز در من خلاصه می‌شود
40 دقیقه
فصل پنجم: مقابله با خودمحورها در محل کار
27 دقیقه
فصل ششم: برقراری رابطه با خودشیفته‌ها در یک رابطه زناشویی
35 دقیقه
فصل هفتم: با نارسیست‌ها حاضر در جامعه چه باید کرد
33 دقیقه
فصل هشتم: آنچه درباره کنترل کننده باید بدانید
37 دقیقه
فصل نهم: مقابله با کنترل کنندگان در محیط کار
38 دقیقه
فصل دهم: کنترل کردن خودتان با کنترل کنندگان روابط
29 دقیقه
فصل یازدهم: برخورد با سلطه‌جویان در جهات مختلف
31 دقیقه
فصل دوازدهم: آنچه درباره کارشکن‌ها باید بدانید
28 دقیقه
فصل سیزدهم: مقابله با کارشکن‌ها در محل کار
29 دقیقه
فصل چهاردهم: برخورد با کارشکن‌ها در روابط زناشویی
22 دقیقه
فصل پانزدهم: غلبه بر موانع اجتماعی
26 دقیقه
فصل شانزدهم: عبور از خط
33 دقیقه
فصل هفدهم: واکنش به ظلم در محل کار
35 دقیقه
فصل هجدهم: دفاع از خود در روابط زناشویی
25 دقیقه
فصل نوزدهم: واکنش به غریبه‌های خطرناک
32 دقیقه
فصل بیستم: برخورد با گونه های مختلف آدم‌ها مشکل
25 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: وقتی آدم‌های خوب روزهای مشکلی دارند
28 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: از آدم‌های مشکل یاد بگیرید
28 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: مشکل نباشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راوینازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
94000 ت - 9.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده

طاهره فیضی
۱۴۰۲/۱/۱۶
کتابی جالب است که مدتها دنبالش می‌گشتم برای افراد کارمند توصیه می‌کنم.
Salma razizadeh
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
کتاب فوق العاده جالب و بسیار کاربردی
Maryammaghbol
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
بسیار عالی و کاربردی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده

برای دریافت کتاب صوتی مقابله با آدم‌های مشکل‌دار به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.