معرفی و دانلود کتاب صوتی من برتر: 21 مهارت برای تقویت هوش معنوی

عکس جلد کتاب صوتی من برتر: 21 مهارت برای تقویت هوش معنوی
قیمت:
77000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من برتر: 21 مهارت برای تقویت هوش معنوی

سیندی ویگلزورت در کتاب صوتی من برتر شما را با ارزش‌های وجودی خودتان و دنیایی که در آن زندگی می‌کنید آشنا خواهد کرد. آگاهی، دستیابی به بینشی معنوی و ژرف نسبت به هستی، یادگیری مهارت‌هایی که آرامش، شفای روحی و شادی را به زندگی شما دعوت می‌کنند و رهایی از چنگال نفس حقیر، تنها بخشی از دستاورهای شنیدن این کتاب گویاست.

درباره‌ی کتاب صوتی من برتر

گاهی آیین‌ها و مناسک باستانی، گاهی دین و در زمانی هم عرفان و تصوف وظیفه‌ی تعالی انسان‌ها و راهنمایی آن‌ها به سوی معنویت و آگاهی را به عهده داشتند. برای فارسی‌زبانان که از ادبیاتی غنی برخوردار هستند، شعر هم مدت‌ها چنین نقشی را در زندگی ایشان داشته است. کافی است مثنوی معنوی یا دیوان شمس را برانداز کنیم تا با نمونه‌های بی‌نظیری از پندها و آموزه‌های معنوی روبه‌رو شویم.

در دنیای پرسرعت امروز که از آیین‌های باستانی هزاران سال فاصله گرفته و مجالی هم برای پرداختن به کتاب‌های عرفانی باقی نگذاشته، به نظر می‌رسد «روانشناسی» بهترین راه برای آگاهی‌بخشی به انسان‌های قرن بیست‌و‌یکم باشد. آن بخش از روانشناسی که با بهره‌گیری از پژوهش‌های علمی، به دور از خرافات و باورهای دروغین، رشد معنوی انسان‌ها را هدف خود قرار داده باشد. سیندی ویگلزورت (Cindy Wigglesworth) کتاب صوتی من برتر (SQ21) را در پی همین هدف به نگارش درآورده است.

شاید بارها با مفاهیم IQ (ضریب هوشی) و EQ (هوش هیجانی) برخورد داشته‌ایم اما به نظر می‌رسد مفهوم SQ (هوش معنوی) چندان در آثار روانشناختی رایج نباشد. دلیل این موضوع را می‌توان کم‌توجهی به معنویات و ابعاد روحانی وجود انسان دانست. زندگی در دنیای امروز به کمتر کسی فرصت می‌دهد حتی برای دقایقی به فکر رشد روحی و تمایلات روانی خود باشد. البته دیدگاه اندیشمندان و روانشناسان تجربی عصر مدرن که پرداختن به جنبه‌های غیرمادی آدمی را نفی می‌کردند نیز از دلایل این کم‌توجهی به حساب می‌آید. بااین‌وجود، فرسودگی روح بشر و نیاز او به راهکارهای معنوی یک واقعیت انکارناپذیر است. سیندی ویگلزورت در کتاب صوتی من برتر مهارت‌های را در شما پرورش می‌دهد تا بتوانید به کمک آن‌ها تعالی روحانی را به بخشی از زندگی روزانه‌ی خود بدل کنید.

عاقلانه تصمیم گرفتن و تسلط خرد بر رفتارها، آگاهی از سازوکار جسم و کنترل بر مکانیزم‌های خودکار بدن، بازیابی ارزش‌های شخصی و وارد کردن آرامش درونی به روابط اجتماعی خود، نمونه‌هایی از آموزه‌های این کتاب هستند. اگر به دنبال نسخه‌ای معتبر و کاربردی برای رهایی از خستگی‌های روحی هستید و می‌خواهید زندگی خود را، از تمام جنبه‌ها، با نور معنویت و آگاهی همراه کنید، شنیدن این کتاب گویا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حمیدرضا بلوچ این کتاب خودیاری را به فارسی برگردانده و فریبا فصیحی خوانش آن را به عهده دارد. انتشارات پندار تابان این کتاب را به چاپ رساده و نشر صوتی جیحون آن را به مخاطبان آثار روانشناسی و معنوی عرضه کرده است.

کتاب صوتی من برتر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید معنویت را به زندگی خود مهمان کنید و آرامش را به خود هدیه دهید، باید اعتراف کنیم که کتاب صوتی من برتر بهترین گزینه خواهد بود. کتابی که راه شما را به سوی خودسازی و موفقیت هموار خواهد کرد.

با سیندی ویگلزورت بیشتر آشنا شویم

سیندی ویگلزورت، نخستین روانشناسی است که توجه به هوش معنوی و بررسی آن را در آثار خود پیش گرفت. این نویسنده علاوه‌بر نگارش کتاب‌های خودیاری و خوددرمانی در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی به‌عنوان کارشناس حضور پررنگی دارد تا از این طریق رسالت خود را در آگاهی بشر به انجام برساند. اثر حاضر نخستین کتابی‌ست که از این پژوهشگر ترجمه شده و در اختیار فارسی‌زبانان قرار گرفته است.

در بخشی از کتاب صوتی من برتر می‌شنویم

همگی ما به سوی خویشتن متعالی‌تر رانده می‌شویم و آن را جست‌و‌جو می‌کنیم. معمولاْ نمی‌توانیم هدفی را که داریم به سوی آن کشیده می‌شویم توصیف کنیم و از حس و حال خود درمورد آن بگوییم. اما به نظر می‌رسد وقتی که می‌خواهیم این تغییر و تحول معنوی را توصیف کنیم، به اختلاف‌ نظر می‌رسیم.

حتی معلمان معنوی، افراد مقدس و عالمان مکاتب مختلف و مشهور جهانی درمورد نامی که به این هدف متعال می‌دهیم با یکدیگر اتفاق نظر ندارند. همان‌طور که مزلو می‌گوید نام‌های متعدد و مختلفی به این «هدف غایی و نهایی انسان» داده شده است؛ از جمله درک و آگاهی معنوی، خودآگاهی معنوی، سفر به ماوراء و غیره و مسیرهای بسیار زیاد و متنوعی برای رسیدن به این هدف معنوی پیشنهاد شده است.

هر فرهنگ و مکتب اعتقادی راه خاصی برای رسیدن به این هدف معنوی ارائه داده و برخی از آن‌ها معتقدند مسیری را که آ‌ن‌ها مطرح کرده‌اند تنها راه صحیح و واقعی رسیدن به این هدف است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
پشت جلد
7 دقیقه
پیشگفتار
12 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
بخش اول - قسمت اول
15 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
19 دقیقه
بخش اول - قسمت سوم
12 دقیقه
بخش اول - قسمت چهارم
14 دقیقه
بخش اول - قسمت پنجم
6 دقیقه
بخش اول - قسمت ششم
22 دقیقه
بخش اول - قسمت هفتم
13 دقیقه
بخش اول - قسمت هشتم
13 دقیقه
بخش اول - قسمت نهم
14 دقیقه
بخش اول - قسمت دهم
9 دقیقه
بخش دوم - قسمت اول
19 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
13 دقیقه
بخش دوم - قسمت سوم
17 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهارم
16 دقیقه
بخش دوم - قسمت پنجم
13 دقیقه
بخش دوم - قسمت ششم
18 دقیقه
بخش دوم - قسمت هفتم
14 دقیقه
بخش دوم - قسمت هشتم
11 دقیقه
بخش دوم - قسمت نهم
12 دقیقه
بخش دوم - قسمت دهم
16 دقیقه
بخش دوم - قسمت یازدهم
16 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوازدهم
21 دقیقه
بخش دوم - قسمت سیزدهم
8 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهاردهم
10 دقیقه
بخش دوم - قسمت پانزدهم
13 دقیقه
بخش دوم - قسمت شانزدهم
23 دقیقه
بخش دوم - قسمت هفدهم
15 دقیقه
بخش دوم - قسمت هجدهم
11 دقیقه
بخش سوم - قسمت اول
17 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم
14 دقیقه
بخش سوم - قسمت سوم
13 دقیقه
بخش سوم - قسمت چهارم
12 دقیقه
بخش سوم - قسمت پنجم
12 دقیقه
بخش سوم - قسمت ششم
10 دقیقه
بخش سوم - قسمت هفتم
7 دقیقه
بخش سوم - قسمت هشتم
16 دقیقه
بخش سوم - قسمت نهم
15 دقیقه
بخش سوم - قسمت دهم
11 دقیقه
بخش سوم - قسمت یازدهم
9 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوازدهم
10 دقیقه
بخش سوم - قسمت سیزدهم
13 دقیقه
بخش سوم - قسمت چهاردهم
9 دقیقه
بخش سوم - قسمت پانزدهم
16 دقیقه
بخش سوم - قسمت شانزدهم
17 دقیقه
بخش سوم - قسمت هفدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من برتر: 21 مهارت برای تقویت هوش معنوی
نویسنده
مترجمحمیدرضا بلوچ
راویفریبا فصیحی، فرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
77000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من برتر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من برتر

برای دریافت کتاب صوتی من برتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.