معرفی و دانلود کتاب صوتی من یک لاک پشتم

عکس جلد کتاب صوتی من یک لاک پشتم
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من یک لاک پشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من یک لاک پشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من یک لاک پشتم

کتاب صوتی من یک لاک پشتم اثر علی علی بیگی، از زبان نوجوانی بازگو می‌شود که درگیری‌های درونی‌اش در بستر بعد از جنگ روی می‌دهد و فضایی را مهیا می‌کند تا شما با چشمی دیگر به جنگ نگاه کنید.

داستان کتاب صوتی من یک لاک پشتم از این قرار است که "واشنگتون نامی"، نوجوان و شخصیت اصلی را لاک‌پشت می‌خواند. لاک‌پشت زیر پنجه‌های واشنگتون هر روز کتک می‌خورد، شخصیتش هر روز له‌تر می‌شود و هر روز لاک‌پشت‌تر می‌شود، او تنهاست و کسی را ندارد، تنها تکیه‌گاهش پدرش است. پدرش با واشنگتون درگیر می‌شود و می‌تواند از پس او برآید و واشنگتون عقب می‌کشید، مدتی لاک‌پشت با آرامش زندگی می‌کند و نفس راحتی می‌کشد. اما یک روز صبح پدر می‌رود و تمام آرزوهای لاک‌پشت پرپر می‌شوند. واشنگتون متوجه نبود پدر می‌شود و لبخند می‌زند و پنجه‌هایش را برای له کردن لاک‌پشت تیز می‌کند. لاک‌پشت مجبور است فرار کند. او گوشه شهر قایم می‌شود. نبودن پدر کلافه‌اش می‌کند. واشنگتون از فراری دادن لاک‌پشت خوشحال است.

یک روز صبح پدر برمی‌گردد، لاک‌پشت بسیار خوشحال می‌شود و دوباره جان می‌گیرد و رویاهای درونش مجددا زنده می‌شوند، لاک‌پشت پدر را در آغوش می‌گیرد. اولین فکری که به ذهن لاک‌پشت می‌رسد این است که به همراه پدر، برای تسویه حساب سراغ واشنگتون برود!

پدر بازگشته است اما عجیب و غریب شده. خیلی زود عصبانی می‌شود، بد و بیراه می‌گوید، شب‌ها نمی‌خوابد و از همه مهم‌تر؛ پنجه‌های پدر، لاک‌پشت را یاد پنجه‌های واشنگتون می‌اندازد. لاک‌پشت ناگهان خود را زیر پنجه‌های پدر می‌بیند. او این صحنه‌ها را باور ندارد. ولی این اتفاقی است که رخ داده است. هر چه هست خود را از زیر دستان پدر می‌رهاند. لاک‌پشت سرخورده می‌شود. نه پدر همان پدر قبلی است و نه واشنگتون کوتاه بیا است. باید خود، کاری بکند. تصمیمش را می‌گیرد. قرار در قبرستان، لاک‌پشت و واشنگتون! در فکر این است که روبروی واشنگتون بایستد و داد بزند: «من لاک‌پشت نیستم!»

علی علی بیگی در اولین اثر خود، سراغ موضوعی عمیق و دردناک رفته و جنگ را به گونه‌ای دیگر و به شکلی دیگر برای مخاطب به تصویر می‌کشد. این زاویه روان‌شناسانه و عمیق، وقتی با زبانی روان و شیرین همراه می‌شود، رمانی را برابر مخاطب می‌گذارد که یک نفس باید بشنود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
اطلاعات کتاب
27 دقیقه
فصل اول
27 دقیقه
فصل دوم
19 دقیقه
فصل سوم
43 دقیقه
فصل چهارم
18 دقیقه
فصل پنجم
30 دقیقه
فصل ششم
36 دقیقه
فصل هفتم
20 دقیقه
فصل هشتم
24 دقیقه
فصل نهم
28 دقیقه
فصل دهم
28 دقیقه
فصل یازدهم
25 دقیقه
فصل دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من یک لاک پشتم
نویسنده
راویحمید طاهری
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من یک لاک پشتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من یک لاک پشتم

برای دریافت کتاب صوتی من یک لاک پشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.