معرفی و دانلود کتاب صوتی مهر تابناک

عکس جلد کتاب صوتی مهر تابناک
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهر تابناک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهر تابناک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مهر تابناک

سید محمدحسین حسینی طهرانی در کتاب صوتی مهر تابناک به جمع‌آوری مطالب نقل‌‌شده و زندگی‌نامه‌ی آیت‌الله سید علی قاضی پرداخته و اثری درخور برای مطالعه در باب سیره‌ی عملی و اخلاقی ایشان ارائه می‌دهد.

درباره کتاب صوتی مهر تابناک:

سید محمدحسین حسینی طهرانی در کتاب مهر تابناک تصویری از احوالات و زندگینامه‌ی عارف و مجتهد شیعه، آیت‌الله سید علی قاضی را پیش روی مخاطبان خود قرار می‌دهد و آن‌ها را با سیره‌ی عملی و تاریخ حیات این فقیه برجسته آشنا می‌سازد. خوب است بدانید این اثر اضافاتی از سید محمدمحسن حسینی طهرانی را نیز در بر می‌گیرد که بسیار شنیدنی‌ است.

سید علی قاضی یکی از برجسته‌ترین چهره‌های فقه و عرفان است که در سال 1248 خورشیدی و در تبریز به دنیا آمد. او یکی از بهترین شاگردان میرزا محمدحسن شیرازی بود و بعدها بسیاری از استادان نام‌آشنا، از جمله عباس قوچانی،‌ محمدتقی آملی و سید ابوالقاسم خویی در مکتب او درس فلسفه و عرفان آموختند. بیش گفتن از این مجتهد بزرگوار نه ضروری‌ست و نه در این فرصت کوتاه امکان‌پذیر است. اما علاقه‌مندان از مراجعه به کتاب صوتی مهر تابناک بهره‌‌ی فراوانی خواهند برد.

از دیگر مواردی که در این کتاب به آن گوش خواهید سپرد عبارت است از: «مرحوم قاضی از منظر بزرگان، مواعظ و دیدگاه‌ها، اساتید و شاگردان و سیره عملی و بزرگان از منظر مرحوم قاضی».

گفتنی‌ست که کتاب مهر تابناک اولین جلد از کتاب‌های مربوط به علامه قاضی است و قرار است در آینده نزدیک فرزند علامه سید محمدحسین حسینی طهرانی با بهره‌گیری از سخنان و پژوهش‌های پدرشان در خصوص ویژگی‌های عرفانی سید علی قاضی، کتابی تالیف کنند که جلد دوم این مجموعه محسوب می‌شود.

کتاب صوتی مهر تابناک مناسب چه کسانی است؟

اگر به مباحث عرفانی و آشنایی بیشتر با آیت‌الله سید علی قاضی علاقه‌مند هستید، کتاب صوتی مهر تابناک برای شماست.

با سید محمدحسین حسینی طهرانی بیشتر آشنا شویم:

سید محمدحسین حسینی طهرانی از شاگردان علامه طباطبایی و جزو عالمان شیعه قرن چهاردهم و پانزدهم هجری قمری است که اکثر مردم او را با لقب علامه تهرانی می‌شناسند. آیت‌الله حسینی طهرانی طرفدار امام خمینی (ره) در تشکیل انقلاب اسلامی بود و از او در امور مختلف پشتیبانی می‌کرد.

علامه تهرانی سه مجموعه چند جلدی با نام‌های امام‌شناسی، الله‌شناسی و معادشناسی و دو کتاب با عناوین نخستین قربانی و وظیفه فرد مسلمان در احیای حکومت اسلام را به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی مهر تابناک می‌شنویم:

«بیایید و از نزدیک در مجالس و محافل ما شرکت کنید و سخنان و رفتار ما را ببینید و با روش و منش شرع مقدس مقایسه کنید و ببینید کجای این حرکات و سکنات و سخنان خلاف شرع و دین می‌باشد؟ از مثل جناب عالی که اهل علم و تحقیق هستید بسیار بعید است که فحص‌ناکرده و بدون اطلاع همینطور رجما بالغیب این گونه سخن بر زبان آورید و حکم و قضاوت نمایید.»

مرحوم آقای بهجت این پیغام را به آیه‌الله خویی رساندند و ایشان به زیارت و ملاقات مرحوم قاضی توفیق یافتند، و رسماً از ایشان دستور ذکر و ورد گرفتند و به برنامه سیر و سلوک وارد گشتند و حالات خوشی پیدا نمودند و توجه به عالم معنی و انقطاع از دنیا و زخارف آن رو به ازدیاد گذارد، به طوری که این معنی حتی برای اطرافیان ایشان نیز مشهود و آشکار گشته بود. مدتی از این واقعه گذشت، و مرحوم آیه‌‌الله خویی پیوسته به طور ناشناس به منزل حضرت قاضی - قدس الله سره - تردد داشتند و کسب فیض و نور و هدایت می‌نمودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
46 دقیقه
مقدمه
46 دقیقه
اساتید - قسمت اول
41 دقیقه
اساتید - قسمت دو
69 دقیقه
شاگردان
53 دقیقه
مرحوم قاضی از منظر بزرگان
69 دقیقه
مقامات عرفانی، کرامات الهی
44 دقیقه
مبانی عرفانی - قسمت اول
45 دقیقه
مبانی عرفانی - قسمت دوم
35 دقیقه
سیره عملی
57 دقیقه
دستورالعمل‌ها - قسمت اول
37 دقیقه
دستورالعمل‌ها - قسمت دوم
35 دقیقه
بزرگان از منظر مرحوم قاضی
44 دقیقه
مواعظ و دیدگاه‌ها - قسمت اول
39 دقیقه
مواعظ و دیدگاه‌ها - قسمت دوم
47 دقیقه
اشعار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مهر تابناک
نویسنده
راویحسین محمدرضایی
ناشر صوتیانتشارات مکتب وحی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مهر تابناک

abbas masjedian
۱۴۰۱/۸/۱۵
کتاب بسیار خوبیست از بابت شناخت زندگینامه عرفا و طریق سلوک الی الله که داشتند.... در مورد شناخت شخصیت این بزگوار تاثیر زیادی در روح و‌ روان و فراگیری و‌ حرکت در مسیر سلوک معنوی دارد
محمد شمس
۱۴۰۲/۵/۱۴
حال که از دیدار این پاره‌های نور در ظلمت کده دنیا بی بهره ایم جان را به انس با آثار و شرح احوال این انوار مقدس جلا دهیم
Ali Barati
۱۴۰۳/۱/۸
برای بنده بسیار جذاب و دلنشین بود و اشتیاق آدم را به خدا خیلی زیاد میکنه
Farzad tahbazfar
۱۴۰۲/۹/۱۲
قسمت‌های مختلفی رو اشاره کردن از دیدگاه بزرگان و به نظرم بسیار اموزنده بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مهر تابناک

برای دریافت کتاب صوتی مهر تابناک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.