معرفی و دانلود کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم

عکس جلد کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم

کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم بخشی از سخنرانی‌های سید محمدحسین حسینی طهرانی در ماه رمضان سال 1390 هجری‌ قمری‌ست. در اثر حاضر به چرایی بعضی از واجبات و مستحبات دین اسلام گوش می‌سپاریم. نویسنده در جلد دوم این کتاب مشخصاً بر قرآن و دعا متمرکز شده است.

درباره کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم:

کتاب پیش‌رو جلد دوم کتاب انوارالملوک، تألیف سید محمدحسین حسینی طهرانی است. این اثر از جمله سخنرانی‌هایی‌ست که او در ماه رمضانِ سالِ 1390 ه.ق در مسجد قائم طهران بیان کرده و سید محمدمحسن حسینی طهرانی آن را پس از رحلت آیت‌الله طهرانی در دو جلد به انتشار رسانده. مقدمه‌ای که او بر این اثر دو جلدی نوشته نیز در نوع خود بسیار جالب توجه است.

سید محمدحسین حسینی طهرانی در جلد نخست این اثر به توضیح فلسفه‌ی نماز و روزه پرداخته و در جلد دوم مواعظی را در باب قرآن و دعا بیان می‌کند. «جاودان بودن احکام قرآن، شفاعت آن در روز قیامت، معالجه با قرآن، دعوت به توحید و تبعیت از آن» از جمله مسائلی‌ست که در این اثر به آن‌ها پرداخته شده است.

علاقه‌مندان به مباحث اسلامی از کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم بهره‌ی فراوانی خواهند برد. گفتنی‌ست حسین محمدرضایی خوانش این اثر را بر عهده داشته است.

کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم مناسب چه کسانی است؟

اگر به مباحث دینی علاقه‌مند هستید، کتاب صوتی انوار الملکوت مناسب شماست.

با سید محمدحسین حسینی طهرانی بیشتر آشنا شویم:

سید محمدحسین حسینی طهرانی، ملقب به علامه طهرانی، از عالمان برجسته‌ی شیعه در قرن چهاردهم و پانزدهم هجری قمری، و از شاگردان علامه طباطبایی بود. از علامه طهرانی تاکنون سه مجموعه‌ی چندجلدی با نام‌های «امام‌شناسی»، «الله‌شناسی» و «معادشناسی» و همچنین، دو کتاب با عناوین «نخستین قربانی» و «وظیفه فرد مسلمان در احیای حکومت اسلام» به زیور طبع رسیده است.

در بخشی از کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم می‌شنویم:

ای انسان، تو با سعی و کوشش و رنج و تعب به سوی پروردگار خود در شتابی. بنابراین به ملاقات او خواهی رسید. تمام افراد بشر در سیر و حرکتند. از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر. خواهی نخواهی گردش زمان و سیر شمس و قمر آن‌ها را از تولد به زمان مرگ خواهد کشید. این از نقطه نظر ظاهر است.

و اما از نقطه نظر باطن همه افراد به سوی خدا بلکه تمام موجودشان به سوی اوست. «الَى اللَّهِ تَصِیرُ الْأُمُورُ». آگه باش که امور به سوی خدا بازگشت می‌کنند. و در سوره‌ی مائده می‌فرماید: «وَ لِلَّهِ مُلْکُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ اللَّهُ عَلى‌ کُلِّ شَیْ‌ءٍ قَدِیرٌ» و پادشاهی آسمان‌ها و زمین و آنچه میان‌آن‌هاست برای خداست و در آخرت بازگشت بندگان به سوی اوست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
38 دقیقه
نور ملکوت قرآن - مجلس اول
28 دقیقه
مجلس دوم
56 دقیقه
مجلس سوم
39 دقیقه
مجلس چهارم
42 دقیقه
مجلس پنجم
48 دقیقه
مجلس ششم
65 دقیقه
مجلس هفتم
41 دقیقه
مجلس هشتم
71 دقیقه
مجلس نهم
50 دقیقه
مجلس دهم
60 دقیقه
نور ملکوت دعا - مجلس اول
44 دقیقه
مجلس دوم
34 دقیقه
مجلس سوم
58 دقیقه
مجلس چهارم
49 دقیقه
مجلس پنجم
32 دقیقه
مجلس ششم
34 دقیقه
مجلس هفتم
34 دقیقه
مجلس هشتم
55 دقیقه
مجلس نهم
66 دقیقه
مجلس نهم - قسمت دوم
62 دقیقه
مجلس نهم - قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم
نویسنده
مترجمسید محمدمحسن حسینی طهرانی
راویحسین محمدرضایی
ناشر صوتیانتشارات مکتب وحی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های کلام و عقاید
قیمت نسخه صوتی
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم

abbas masjedian
۱۴۰۱/۹/۲
سلام.. کتابیست بینظیر.... امید است از طرف خدای رب العزّه قابلیت و ظرفیت پذیرش اینهمه افاضات الهی نصیبمون بشه و‌بتونیم اینهمه فرمایشات این بزگوار که از منابع دینی و فرمایشات پیامبر بزرگوار اسلام و امامان معصومین استخراج فرموده‌اند را در وجودمون نهادینه کنیم که قطعا سعادت دنیا و آخرت نصیبمون میشه
محمد
۱۴۰۲/۷/۶
نویسنده شخص بزرگیه و کتاب پر محتوا. ولی کاش توی کتابهای صوتی از بیان کلمات قلمبه سلمبه اجتناب کنن و معنی کلمات رو واضح و راحت توی جمله بیان کنن تا راحت‌تر مطالب درک بشه
ایمان
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
به نظر من در مورد دین و پرورش روح این مبلغ هیچه خداوند پاداش اخروی بدده
اسلام علی یاری
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب همانند جلد اول خواننده رو نسبت به معرفت به خداوند مشتاق تر میکند
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم

برای دریافت کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.