معرفی و دانلود کتاب صوتی موئین و خرگوش جادویی

عکس جلد کتاب صوتی موئین و خرگوش جادویی
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موئین و خرگوش جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موئین و خرگوش جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی موئین و خرگوش جادویی

کتاب صوتی موئین و خرگوش جادویی نوشته‌ی سوزان شدرلی، قصه خرس بزرگ قهوه‌ای رنگی را به تصویر می‌کشد که در جنگلی زمستانی و سرد زندگی می‌کند تا اینکه روزی در نزدیکی خانه‌اش با موجودی عجیب روبه‌رو می‌شود.

موضوع کتاب صوتی موئین و خرگوش جادویی چیست؟

سوزان شدرلی (Susan Hand Shetterly) در اثر خود داستان خرسی بزرگ را بازگو می‌کند. خرس قهوه‌ای رنگی به نام موئین به قدری عظیم‌الجثه است که زمان راه رفتن، شکمش به زمین می‌خورد. او برای برداشتن آخرین سیب از درختی بی‌برگ دستش را دراز می‌کند و آن را می‌چیند.

موئین در حالی که روی زمین نشسته است به درختی تکیه می‌دهد و به سیبی که چیده گاز می‌زند. صدای غازهای وحشی از دوردست‌ها به گوش می‌رسد. خانه زمستانی خرس، در زیر ریشه‌های درختان کاج قرار دارد. خرس در حال رفتن به درون خانه‌اش ناخواسته مقداری برگ نیز با خودش می‌برد.

خرس درشت‌اندام، در خانه‌اش به خوابی زمستانی فرومی‌رود، اما تصمیم می‌گیرد پیش از به خواب رفتن کاری انجام دهد. در این هنگام بوی یک خرگوش با پاهایی پهن به مشامش می‌رسد. خرگوش با ترس و نگرانی، پشت درختی بزرگ مخفی شده و تنها گوش‌های سفید و درازش معلوم است.
خرگوش که می‌پرد، موئین خیلی سریع می‌فهمد او حیوانی پیر است که یکی از پاهایش نیز کمی می‌لنگد. در حالی که خرگوش مشغول جویدن نهال درخت افراست، موئین به تماشایش می‌نشیند و با خود فکر می‌کند باید پیش از رفتن به خواب زمستانی غذایی فراهم کند و بخورد.

خرگوش بیچاره بدون آنکه از حضور موئین باخبر شود، در علفزار جست‌وخیز می‌کند. خرس رد بوی حیوان را گرفته و دنبالش می‌رود، اما موئین یک چیز را نمی‌داند. این خرگوش، همان حیوان جادویی جنگل است.

کتاب صوتی موئین و خرگوش جادویی (Muwin and the Magic Hare) برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودک 6 تا 9 ساله شما علاقه‌مند به داستان‌های افسانه‌ای است، این کتاب صوتی برایش بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی موئین و خرگوش جادویی می‌شنویم:

مویین سرش رو به عقب پرتاب کرد و با صدای بلند خندید.
بعد آه عمیقی کشید و گفت: "داستانی جالبی بود، شب بخیر"
اون خمیازه‌ای کشید و چشم‌هاش رو بست.
صبح روز بعد، هوا بارونی بود. خرس روش رو به سمت آتش برگردوند اما آتیشی در کار نبود. شکارچی رفته بود و هیچ اثری از غذاهای شب قبل دیده نمی‌شد.
خرس نعره‌ای کشید و گفت: "این دیگه چه شوخی مسخره‌ایه؟!"

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
موئین و خرگوش جادویی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی موئین و خرگوش جادویی
نویسنده
مترجمنشاط عزیزی
راویپرستو دهقان، مهرانه امروانی، عارف امیری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی موئین و خرگوش جادویی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی موئین و خرگوش جادویی

برای دریافت کتاب صوتی موئین و خرگوش جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.