معرفی و دانلود کتاب صوتی موفقیت نامحدود

عکس جلد کتاب صوتی موفقیت نامحدود
قیمت:
60500 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موفقیت نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موفقیت نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی موفقیت نامحدود

راهنمای غلبه بر بی‌انگیزگی! کتاب صوتی موفقیت نامحدود از ناپلئون هیل برنامه‌ای بلندمدت برای تمام سال است که شما را در مسیر رسیدن به خواسته‌هایتان همراهی می‌کند و به ازای هر هفته، مقاله‌ای انگیزه‌بخش را در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی موفقیت نامحدود

اگر اهل مطالعه‌ی آثار خودیاری هستید و با تاثیری که این کتاب‌ها بر روح و روان فرد می‌گذارند آشنایید، پس احتمالا نام ناپلئون هیل را هم شنیده‌اید. این نویسنده‌ی معروف حوزه‌ی موفقیت در سراسر دنیا با کتاب بیاندیشید و ثروتمند شوید شناخته می‌شود و با نوشته‌های خود راهنمایی‌های ارزشمندی را در اختیار میلیون‌ها خواننده قرار داده که به آن‌ها چگونگی ایجاد انگیزه را آموزش می‌دهد. کتاب صوتی موفقیت نامحدود (Unlimited Success) نیز همین مسیر را طی کرده و قصد دارد به شما در توسعه‌ی قدرت‌های نامحدود ذهنتان کمک کند.

این اثر مجموعه‌ای از 52 مقاله است که با هدف الهام‌بخشی برای دستیابی به موفقیت شخصی و مالی تالیف شده‌اند. بیشتر افراد انگیزه را به چشم آتشی همیشه روشن می‌بینند که هر زمان دچار ناامیدی شدند به یاریشان می‌آید؛ در حالی که انگیزه کوره‌ای است که وظیفه‌ی روشن نگهداشتن آن بر دوش شماست. کتاب صوتی موفقیت نامحدود همان منبعی است که با هدف تامین سوخت طراحی شده و در 52 فصل، ایده‌های لازم برای حفظ انگیزه در هر یک از هفته‌های سال را به شما عرضه می‌کند.

کتاب صوتی حاضر دارای 52 فصل است که باید آن‌ها را در زمان مشخصی از هفته و شرایطی که برای آموزش‌های ناپلئون هیل آماده هستید گوش کنید. هیچ کدام از مقاله‌ها طولانی و زمانبر نیستند، همچنین برای استفاده از آن‌ها به دانش خاصی نیاز ندارید اما اگر مصمم هستید به موفقیتی نامحدود برسید پس خودتان را برای مبارزه آماده کنید چون دشمنان انگیزه در کمین شما نشسته‌اند!

کتاب صوتی موفقیت نامحدود مناسب چه کسانی است؟

افرادی که قصد دارند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنند مخاطبان این اثر هستند.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) نویسنده آمریکایی و از پیشگامان ژانر موفقیت شخصی بود. معروف‌ترین اثر او، بیندیشید و ثروتمند شوید، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان در چند دهه‌ی اخیر است. او به سال 1883 متولد شد و در سال 1970 از دنیا رفت. از آثار پرفروش و سرشناس هیل، جز کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، باید به دو اثر با عناوین «شاه کلید ثروت» و «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی موفقیت نامحدود می‌شنویم

زمانی که توماس ادیسون متوجه شد ابزاری را کشف کرده که به وسیله‌ی آن می‌توان صدای انسان را ضبط و پخش کرد، از یک مدلساز خواست تا طرح او را روی کاغذ پیاده کند و مدل آن را بسازد. مدلساز پس از آن که کمی به طرح او نگاه کرد گفت: «غیر ممکنه، هرگز نمی‌تونید این دستگاه رو راه بندازید». ادیسون از او پرسید: ‌«چی باعث شده که فکر کنی این دستگاه کار نخواهد کرد؟». مدلساز گفت: «چون هیچکس تا حالا نتونسته دستگاهی رو اختراع کنه که حرف بزنه». ادیسون می‌توانست به راحتی این حرف را بپذیرد و کارش را متوقف کند. ولی فکر او در جهت دیگری کار می‌کرد ... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
6 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
برنامه‌ی ساليانه‌ی كسب موفقيت - هفته‌ی اول تا چهارم
21 دقیقه
هفته‏‌ی چهارم تا هفتم
21 دقیقه
هفته‏‌ی هشتم تا یازدهم
20 دقیقه
هفته‏‌ی دوازدهم تا پانزدهم
18 دقیقه
هفته‏‌ی شانزدهم تا هجدهم
19 دقیقه
هفته‏‌ی نوزدهم تا بیست‌ودوم
16 دقیقه
هفته‏‌ی بيست‌وسوم تا بیست‌وپنجم
18 دقیقه
هفته‏‌ی بيست‌وششم تا بیست‌وهشتم
15 دقیقه
هفته‏‌ی بيست‌ونهم تا سی‌‌ویکم
16 دقیقه
هفته‏‌ی سی‌ودوم تا سی‌وچهارم
20 دقیقه
هفته‏‌ی سی‌وپنجم تا سی‌وهشتم
21 دقیقه
هفته‏‌ی سی‌ونهم تا چهل‌ودوم
20 دقیقه
هفته‏‌ی چهل‌وسوم تا چهل‌وهفتم
14 دقیقه
هفته‏‌ی چهل‌وهشتم تا چهل‌و‌نهم
16 دقیقه
هفته‏‌ی پنجاهم تا پنجاه‌ودوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی موفقیت نامحدود
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
راویسپیده احمدی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
60500 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی موفقیت نامحدود

زینب رزاقی
۱۴۰۱/۹/۲۳
در مسیر موفقیت لحظات سختی وجود دارد که با خودتان فکر میکنید شاید از اول هم نباید قدم به این مسیر می‌گذاشتم! شاید من برای این کار ساخته نشدم! و...
دقیقا در این لحظات احتیاج داریم یک بار دیگر به دلایل شروع کارمان و به هدفمان و به آنچه در توشه داریم بیندیشیم.
ناپلئون هیل عزیز در این کتاب مجموعه که
مقالات کوتاهی ارائه می‌دهد همین کاربرد را برایمان خواهد داشت. وادارمان می‌کند تفکر و تجدید قوا کنیم و با گامهایی استوار مسیر موفقیت را بپیماییم.
ایشان در کتاب‌های بیندیشید و ثروتمند شوید و ۵۲ پله تا موفقیت و همچنین کتاب قانون موفقیت به تفصیل در مورد تک تک عناوین و مسائل مطرح شده در این مقالات پرداخته‌اند.
کتاب حاضر مروری دلنشین به تمامی این موارد می‌باشد و چون همه‌ی ما نیاز به یاد آوری و مرور
اندیشه‌های مثبت و آموزه هایمان داریم، مطالعه چندین و چند باره این کتاب ارزشمند توصیه می‌شود.
از کتابراه عزیز و ناشر محترم و راوی گرامی این اثر صمیمانه سپاسگزارم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی موفقیت نامحدود

برای دریافت کتاب صوتی موفقیت نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.