معرفی و دانلود کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه

عکس جلد کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه

کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه نوشته‌ی مایک آلگرا، درباره‌ی موش‌هایی است که در جنگلی سرسبز زندگی می‌کنند و از ترس جغد بزرگ نمی‌توانند برای تهیه غذا از خانه بیرون بیایند. اما مینی، موش دانشمندی است که فکر می‌کند و راه‌حل خوبی را می‌یابد.

موضوع کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه (Scampers think like a scientist) چیست؟

در زمان‌های بسیار دور و در جنگلی سرسبز، موش‌های زیادی زندگی می‌کردند. کمی دورتر از محل زندگی­ آن‌ها، باغچه­‌ای مملو از میوه ­و سبزیجات خوشمزه بود. موش‌ها برای تفریح، غذا خوردن، بازی کردن و کلی کارهای دیگر به آن­جا می‌رفتند. موش‌ها زندگی خوبی داشتند و همه‌­چیز برایشان فراهم بود. تا اینکه سر و کله‌ی جغدی قهوه‌ای رنگ با بال­‌های بلند و پنجه­‌های تیز پیدا شد. موش‌های بیچاره از ترس شکار شدن توسط جغد دیگر نمی‌­توانستند به باغچه بروند، با اینکه پیدا کردن غذا بیرون باغچه ­برایشان کار خیلی دشواری بود، اما به آن‌جا نرفتند تا غذای جغد نشوند.

کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان گروه سنی پیش دبستانی و دبستانی مناسب است. شنیدن این کتاب صوتی برای کودکانی لذت‌بخش است که از هوش بالایی برخوردارند و برای نجات خود و دیگران از موقعیت‌های دشوار، در پی راه حل مناسب می‌گردند.

در قسمتی از کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه می‌شنویم:

اون‌ها به موش‌های دیگه اطلاع دادن که یک خبرِ فوری دارن و باید بلافاصله زیری درختِ کاج جمع بشن. طولی نکشید تا کلِ موش‌ها برای شنیدنِ خبرِ مهم به جایی که موش کوچولوها گفته بودن رفتند.

مینی: من و نیبلز چند روزی جغدِ باغچه رو زیر نظر گرفتیم تا ببینیم چه ساعت‌هایی میره و میاد. اما فهمیدیم که اون اصلا حرکت نمی‌کنه. پس سعی کردیم هرطوری شده اون رو از جاش بلند کنیم. دفعه‌ی اول یک موشِ عروسکی بهش نشون دادیم، بعد صداش زدیم، حتی به طرفش سنگ هم پرت کردیم، اما حتی پلک هم نزد.

نیبلز: مینی که رفتارِ پرنده خیلی براش عجیب بود، با وجودِ مخالفت‌های من، پیشنهاد داد به جنگل بریم و همه‌ی این کارها رو روی یک جغدِ دیگه امتحان کنیم. اون موقع بود که فهمیدیم این موجودات خیلی خطرناکن و به شنیدنِ کوچکترین صدا هم واکنش نشون میدن. جغد جنگلی با دیدنِ ما به طرفمون پرواز کرد تا شکارمون کنه، ولی از اونجایی که توی کنده‌ی مخفی شده بودیم، بلایی سرمون نیومد و فقط موشِ عروسکی‌مون رو به چنگال گرفت و رفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویمهرانه امروانی، عارف امیری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه

برای دریافت کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.