معرفی و دانلود کتاب صوتی میگل د سروانتس

عکس جلد کتاب صوتی میگل د سروانتس
قیمت:
41000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میگل د سروانتس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میگل د سروانتس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی میگل د سروانتس

کتاب صوتی میگل د سروانتس اثر دان ناردو از مجموعه شخصیت‌های تاثیرگذار به روایت زندگی رمان‌نویس، شاعر، نقاش و نمایشنامه‌نویس اسپانیا‌یی می‌پردازد.

دن میگل د سِروانتِس (Miguel de Cervantes) در سال ۱۵۴۷ در شهر آلکادانارس اسپانیا زاده شد. وی را یکی از برجسته‌ترین نویسندگان جهان می‌دانند و بسیاری به میگل د سروانتس لقب شاهزاده‌ی نبوغ داده‌اند. رمان مشهور دن کیشوت (Don Quixote) که از پایه‌های ادبیات کلاسیک اروپا به‌ شمار می‌آید و بسیاری از منتقدان از آن به عنوان اولین رمان مدرن و یکی از بهترین آثار ادبی جهان یاد می‌کنند، اثر اوست.

وی در سال ۱۵۶۹ به دستور فیلیپ دوم پادشاه وقت اسپانیا برای شرکت در جنگ به ایتالیا سفر کرد و به مطالعه برخی آثار ادبی در آنجا پرداخت و تحت تأثیر هنر ایتالیایی قرار گرفت. سروانتس در جنگ لپانتو شرکت داشته‌ است. دست چپ او در این جنگ به دلیل صدمه‌ای که به اعصاب دستش وارد شد از کار افتاد. او همیشه از شرکت در این جنگ با افتخار یاد کرده‌ است.

سِروانتِس در سال ۱۵۷۲ به زندگی نظامی خود پایان داد و زندگی عادی خود را از سر گرفت و در سال ۱۶۱۶ در سن ۶۸ سالگی درگذشت.

بر اساس اسناد تاریخی موجود، جسد و تابوت سِروانتِس، به وصیت او پس از مرگش در سال ۱۶۱۶ در صومعه پابرهنگان تثلیث دفن شد. اما پس از اتفاقاتی که در این صومعه افتاد جسد سِروانتِس نزدیک به چهارصد سال گم شد. سرانجام در سال ۲۰۱۵ باقی‌مانده چند قطعه کوچک از استخوان‌های او در عمق صومعه‌ای در مرکز بخش قدیمی شهر مادرید کشف شد.

بسیاری از رخدادهای رمان دن کیشوت از زندگی پر ماجرای خود نویسنده الهام گرفته شده است. تجربیاتش در مقام سرباز، زندانی، مامور مالیات و کارپرداز در ناوگان اسپانیایی آرماندا برایش سوژه‌هایی ارزشمند فراهم آورد که رمان‌ها و شعرها و نمایشنامه‌هایش را براساس آن‌ها آفرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
فصل اول: ابراز شجاعت در نبرد لپانتو
14 دقیقه
فصل دوم: مهاجرت خانوادگی
11 دقیقه
فصل سوم: زندگی در مقام سرباز
12 دقیقه
فصل چهارم: پنج سال در سیاه‌چال
10 دقیقه
فصل پنجم: رمان نویس، نمایشنامه‌نویس و همسر
12 دقیقه
فصل ششم: شغلی بی سرانجام
10 دقیقه
فصل هفتم: دوباره در زندان
10 دقیقه
فصل هشتم: خلق یک شاهکار
13 دقیقه
فصل نهم: واپسین سال‌ها و میراث

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی میگل د سروانتس
نویسنده
مترجمشیوا مقانلو
راویسعید مرزبالی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
41000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی میگل د سروانتس

محمود اژدری
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
با سلام و احترام به همه
در نگاه اول شاید خیلی جذاب نیاد ولی کتاب خوبی هست من اولین تجربه برای شنیدن این نوع کتاب را داشتم ولی زندگی نامه زیاد مطالعه میکنم با خلاصه بودن ولی موجز بودن به نظر من خیلی خوب بود. پیشنهاد میکنم شما هم مطالعه بفرمایید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی میگل د سروانتس

برای دریافت کتاب صوتی میگل د سروانتس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.