معرفی و دانلود کتاب صوتی ناقوس

عکس جلد کتاب صوتی ناقوس
قیمت:
7800 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ناقوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ناقوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ناقوس

کتاب صوتی ناقوس اثر هانس کریستین آندرسن از مجموعه دختر کبریت فروش، به شما می‌آموزد که هیچگاه نباید ناامید شوید و اگر پیوسته به دنبال ایده‌های نو باشید، طنین زنگ موفقیت در وجودتان به صدا درمی‌آید.

هانس کریستین آندرسن (Hans Christian Andersen)، نویسنده، شاعر، نمایشنامه‌نویس معروف اهل دانمارک است و او را پدر افسانه‌های نو نیز می‌نامند. او حدود 220 داستان تخیلی نوشته و داستان‌هایش به 150 زبان ترجمه شده‌ و هم‌چنان میلیون‌ها نسخه از آن‌ها در سراسر جهان چاپ می‌شود.

داستان‌های هانس کریستین آندرسن به عنوان داستان‌های پریان معروف است که در فضایی خیال‌انگیز و گاه فانتزی، درون‌مایه‌هایی اخلاقی را شرح می‌دهد، هرچند برخی از داستان‌های وی رویکردی اجتماعی و واقع‌گرایانه نیز دارند.

شناخته‌ترین اثر او «دخترک کبریت فروش» است که داستان آخرین روز زندگی دخترک کبریت فروش دوره‌گردی را بیان می‌کند. او این داستان را براساس واقعیتی تلخ و با لحنی تأثیرگذار و رویکردی افشاگرانه و انتقادی می‌نویسد و با بیانی غیرمستقیم و داستانی، پرده از بیدادگری اقتصادی و اجتماعی جامعه طبقاتی اروپای آن روز برمی‌دارد.

دیگر آثار او عبارت‌اند از: پری دریایی کوچولو، پری جنگلی، بندانگشتی، جوجه اردک زشت، زندگی من، ملکه برفی و لباس جدید امپراتور و... .

در قسمتی از کتاب صوتی ناقوس می‌شنویم:

از نظر کسانى که پیرامون شهر زندگى مى‌کردند و خانه‌هایشان از یکدیگر خیلى دور بود و دور تا دورشان را باغ فراگرفته بود در بعضى جاها حتى کشتزارى خانه‌ها را از هم جدا مى‌کرد. غروب خیلى زیباتر و صداى ناقوس خیلى بلندتر بود. انگار صدا از کلیسایى در دلِ جنگلى عطرآگین مى‌آمد و سبب مى‌شد که شنونده‌ها در حالى که به جنگلِ رو به تاریکى نگاه مى‌کردند سخت در فکر فرو بروند.

با گذشت زمان رفته رفته مردم از همدیگر پرسیدند که نکند در جنگل کلیسایى باشد. و به دنبال آن، این نظر پیش کشیده شد: «ناقوس صداى بسیار خوشى دارد، چطور است برویم و پیدایش کنیم؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
ناقوس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ناقوس
نویسنده
مترجمجمشید نوایی
راوینرگس موسی پور
ناشر چاپیانتشارات نگاه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7800 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ناقوس

ش شهبازی
۱۳۹۸/۳/۲۰
اکثر آثار اندرسن را بصورت صوتی گوش داده ام. جدای از محتوی خوب قصه‌ها و نویسنده مشهورش متعجب از اینکه چگونه هیچ فردی از جمع جوانان و نوجوانانی که شبانه روز گوشی و تبلت دردست دارند اظهار نظری نکرده و حتی یکنفر حوصله نوشتن یک سطر نداشته است لذا این چند خط را نوشتم که تشکری باشد باشد از تهیه کنندگان و مجموعه کتابراه ادای دینی به آثار همیشه عالی اندرسن و همچنین تاکیدی بر اجرای فوق العاده و بی‌نقص خانم موسی پور....
آوا رحمانی فرد
۱۳۹۹/۱/۱۴
خیلی خوبه که ما کتاب بخوانیم این کتاب به من چیز‌های زیادی رو یاد داد واقا زیباست که یه مسجد یا کلیسا در وسط طبیعت باشد به هرحال طبیعت هم نعمت خداوند یکتاست۰۰۰ بعضی از بچه‌ها زود تسلیم شدن البته سلیقه‌ها فرق داره و امکان داره خیلی از بچه‌ها این کتاب را دوست نداشته باشن،،، ، ، من از نویسنده‌ی کتاب ممنونم 👍👍👍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👆👆
فاطمه موسوی
۱۴۰۱/۷/۱۱
عالی بود 😍 واقعا این کتاب بدرد بچه‌ها خیلی میخوره
و خیلی هم آموزنده بود و کمک می‌کنه فکر بچه‌ها باز بشه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ناقوس

برای دریافت کتاب صوتی ناقوس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.